Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи харчоблоку ЛСЗШ східних мов та східних бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченням іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2
Очікувана вартість
7 605 352,00 UAH
UA-2020-01-20-000996-b 6460c701bf934cbdb73b06e6fa07761c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулина Наталія Володимирівна

+380503715012 budokanlviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська середня загальноосвітня школа східних мов та східних бойових мистецтв "БУДОКАН" з поглибленим вивченням іноземних мов
Код ЄДРПОУ: 22336025
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Шухевича, 2
Контактна особа: Кулина Наталія Володимирівна
+380503715012
budokanlviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 21:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 09:00
Очікувана вартість: 7 605 352,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 026,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонтно-реставраційні роботи харчоблоку ЛСЗШ східних мов та східних бойових мистецтв "Будокан" з поглибленим вивченням іноземних мов на вул. В. Шухевича, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, вул.В.Шухевича,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплату на підставі пред’явленого Виконавцем рахунку, у розмірі до 30% від відповідного бюджетного призначення на 2020 рік, передбачених умовами договору Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Передача виконаних робіт Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюються актом приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:54
перелік змін.docx
27 січня 2020 16:54
Тендерна документація (редакція 27 01 2020).doc
20 січня 2020 21:43
Тех умови.rar
20 січня 2020 21:43
Тендерна документація.doc
27 січня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 21:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:54
перелік змін.docx
27 січня 2020 16:54
Тендерна документація (редакція 27 01 2020).doc
20 січня 2020 21:43
Тех умови.rar
20 січня 2020 21:43
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чому СС-3
Дата подання: 20 січня 2020 23:40
Дата відповіді: 22 січня 2020 14:24
Для чого ліцензія відповідності СС-3, Так як за першим разом робити Вам кошториси , бажаючих багато не буде , тоді почикаємо. З ПОВАГОЮ.
Відповідь: згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000 клас наслідків (відповідальності) СС3 - памятка архітектури обласного значення
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 24 січня 2020 15:04
Дата відповіді: 24 січня 2020 16:35
Шановний Замовник, аргументуйте, у зв'язку з чим Ви вимагаєте банківську гарантію з підтвердженням грошового покриття? Така вимога призводить до надмірних витрат з боку потенційного учасника, адже потребує значних фінансових вкладень. З урахуванням того, що чинним законодавством не розмежовуються зобов'язання за банківською гарантією з грошовим покриттям чи без такого. Та задля збільшення кількості конкурентноздатних учасників просило змінити вказану вимогу, адже вона жодним чином не впливає на порядок виконання учасником зобов'язань за банківською гарантією!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це наше право згідно діючого законодавства України.Хочемо мати переконливі докази серйозних намірів фірм-учасників тендеру. Дякуємо за розуміння.
щодо захисту персональних даних
Дата подання: 24 січня 2020 15:09
Дата відповіді: 24 січня 2020 16:39
Вимагаємо дотримання законордавчих положень щодо захисту персональних даних! Замовник має право вимагати копію звіту 1ДФ за останній звітній період ЛИШЕ з заштрихуванням ідентифікаційних даних працівників та контрагентів такого учасника! Вимагаємо внесення відповідних змін!
Відповідь: Вважаємо що наші вимоги дозволяють Вам подати копію звіту 1ДФ за останній звітній період з заштрихуванням ідентифікаційних даних працівників та контрагентів
Повідомляємо про наявність дискримінаційних вимог
Дата подання: 25 січня 2020 22:30
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:55
Вимога наявності досвіду в учасника саме ремонтно-реставраційних робіт харчоблоку є незаконною та дискримінаційною. Така вимога суттєво та необгрунтовано обмежує конкуренцію. Адже сама конструкція будівлі харчоблоку не має жодних особливих відмінностей у будові інших нежитлових приміщень. А назва "харчоблок" не закріплена законодавчо в жодному класифікаторі. Таким чином учасники, що виконували ремонтно-реставраційні роботи інших житлових та нежитлових споруд, навіть складності СС3, але які не називалися харчоблоком у визначенні предмету договору, не відповідають умовам документації. Просимо замовника усунути вимогу, що обмежує коло потенційних учасників! Зміна цієї вимоги жодним чином не погіршить якості виконання робіт потенційним переможцем. А навпаки - дасть змогу замовнику у повному обсязі оцінити складність та обсяги робіт, з якими працював потенційний переможець, не обмежуючись прив'язкою до назви споруди. Дякую за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, прийняли до уваги, зміни внесено
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Орбудсервіс 7 556 238,00
UAH
7 556 238,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 22:26
техніка.pdf
04 лютого 2020 19:30
Федусь_наказ.pdf
04 лютого 2020 19:30
Федусь навчання0001.PDF
04 лютого 2020 19:30
Федусь навчання.JPG
04 лютого 2020 19:30
техніка.pdf
04 лютого 2020 19:30
техн_завдання.pdf
04 лютого 2020 19:30
тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 19:30
статут нова редакція.pdf
04 лютого 2020 19:30
РЗПК ТзОВ Орбудсервіс.rtf
04 лютого 2020 19:30
протоколи.pdf
04 лютого 2020 19:30
протокол_директор.pdf
04 лютого 2020 19:30
проект договору.pdf
04 лютого 2020 19:30
працівники.pdf
04 лютого 2020 19:30
посвідчення_Іванишин.pdf
04 лютого 2020 19:30
плат_дор.pdf
04 лютого 2020 19:30
Підписаний_Лицензия (7).pdf
04 лютого 2020 19:29
Підписаний_gar1997.pdf
04 лютого 2020 19:29
паспорт_довідка_дфс.pdf
04 лютого 2020 19:29
наказ_директор.pdf
04 лютого 2020 19:29
ліцензія2018.doc.pdf
04 лютого 2020 19:29
лінійний графік.pdf
04 лютого 2020 19:29
лист-згода-3001.jpg
04 лютого 2020 19:29
лист-згода_техніка.pdf
04 лютого 2020 19:29
лист-згода.pdf
04 лютого 2020 19:29
згода перс.дані.pdf
04 лютого 2020 19:29
досвід.pdf
04 лютого 2020 19:29
дозвіл_небезп.роб..pdf
04 лютого 2020 19:29
додаток_Куликів.PDF
04 лютого 2020 19:29
Додаткова угода _3.PDF
04 лютого 2020 19:29
дод угода куликів нова.PDF
04 лютого 2020 19:29
договірна ціна.pdf
04 лютого 2020 19:29
довідка_субпідряд.pdf
04 лютого 2020 19:29
договір_Куликів.pdf
04 лютого 2020 19:29
довідка_ст17.pdf
04 лютого 2020 19:29
договір оренди2_дод.pdf
04 лютого 2020 19:29
довідка_покриття.pdf
04 лютого 2020 19:29
договір оренди2.pdf
04 лютого 2020 19:29
диплом1.pdf
04 лютого 2020 19:29
диплом.pdf
04 лютого 2020 19:29
гарантійні листи.pdf
04 лютого 2020 19:29
гарантійн.термін.pdf
04 лютого 2020 19:29
відомості.pdf
04 лютого 2020 19:29
відгук_Куликів.PDF
04 лютого 2020 19:29
витяг_ПДВ.pdf
04 лютого 2020 19:29
витяг_ВсесвітКомфорту.pdf
04 лютого 2020 19:29
витяг.pdf
04 лютого 2020 19:29
виписка.pdf
04 лютого 2020 19:29
акт_передачі2.pdf
04 лютого 2020 19:29
акт_Куликів3.PDF
04 лютого 2020 19:29
акт_Куликів2.PDF
04 лютого 2020 19:29
акт_Куликів1.pdf
04 лютого 2020 19:29
1ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Орбудсервіс

Інформація про відміну

Дата відміни
05 лютого 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій