Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне, 3 лота)
Очікувана вартість
2 727 590,47 UAH
UA-2020-01-20-000830-c ● 5bf9f802ed7d447fb844f42ebe3975b2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Садовська Ірина Ігорівна +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 11:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 2 727 590,47 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля буде здійснюватися за власні кошти Товариства
Тендерна документація
20 січня 2020 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 10:57 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-20-000830-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 20 січня 2020 11:41
неможливо виконати умови документації
Шановний Замовник! Просимо вас видалити вимоги щодо Додатку 3 "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" , а саме: Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по Лотам 1-3:
- сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Оскільки канцелярські товари виробляються на виробничих потужнастях в китаї та інших країнах, на територію України канцелярські товари постачаються імпортерами, які можуть надавати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або паспорта якості від свого імені, безпосередньо ВИРОБНИКИ сертифікати якості надати не можуть. Обовязковій сертифікації канцелярські товари не підлягають на території України : У відповідності Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та втратою чинності з 1 січня 2018 року Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та «Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарт України від 01.02.2005 за № 28, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746, продукція, а саме: офісне устаткування та приладдя різне, паперова продукція, канцелярські товари, засоби для прання, чищення, прибирання обов'язковій сертифікації в Україні не підлягає.
Даний вид продукції не належить до контрольованих товарів, згідно норм та Постанови КМУ від 14.05.2008 № 446 «Про затвердження порядку митного оформлення товарів, що ввозяться на митну територію України та підлягають обов ' язковій сертифікації в Україні, і визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», Постанови КМУ від 21.05.2009 № 492 «Про внесення змін до Порядку митного оформлення товарів, що ввозяться на митну територію України та підлягають обов ' язковій сертифікації в Україні».
Просимо видалити вищезазначену вимогу, оскільки учасники не зможуть надати вищезазначені документи.
Розгорнути
Згорнути
- сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Оскільки канцелярські товари виробляються на виробничих потужнастях в китаї та інших країнах, на територію України канцелярські товари постачаються імпортерами, які можуть надавати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або паспорта якості від свого імені, безпосередньо ВИРОБНИКИ сертифікати якості надати не можуть. Обовязковій сертифікації канцелярські товари не підлягають на території України : У відповідності Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та втратою чинності з 1 січня 2018 року Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та «Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарт України від 01.02.2005 за № 28, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746, продукція, а саме: офісне устаткування та приладдя різне, паперова продукція, канцелярські товари, засоби для прання, чищення, прибирання обов'язковій сертифікації в Україні не підлягає.
Даний вид продукції не належить до контрольованих товарів, згідно норм та Постанови КМУ від 14.05.2008 № 446 «Про затвердження порядку митного оформлення товарів, що ввозяться на митну територію України та підлягають обов ' язковій сертифікації в Україні, і визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», Постанови КМУ від 21.05.2009 № 492 «Про внесення змін до Порядку митного оформлення товарів, що ввозяться на митну територію України та підлягають обов ' язковій сертифікації в Україні».
Просимо видалити вищезазначену вимогу, оскільки учасники не зможуть надати вищезазначені документи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2020 16:21
Згідно відповіді структурного підрозділу, відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати
супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по Лотам 1-3:
- сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Вказані вище документи необхідні для підтвердження якості та/або відповідності предмета закупівлі.
Крім того зазнчаємо, що замовник не вимагає надання таких документів на всі позиції найменувань, зазначені в Лотах 1-3.
супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по Лотам 1-3:
- сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Вказані вище документи необхідні для підтвердження якості та/або відповідності предмета закупівлі.
Крім того зазнчаємо, що замовник не вимагає надання таких документів на всі позиції найменувань, зазначені в Лотах 1-3.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: Офісне устаткування та приладдя різне |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 492 460,50 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13000 UAH |
Аукціон
Позиції
300 м²
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02021, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки:
31 грудня 2020
1500 паков
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02021, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки:
31 грудня 2020
190 рул
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки:
31 грудня 2020
2965 пач
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки:
31 грудня 2020
6941 шт
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
211 812,00
UAH з ПДВ
|
211 812,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" |
390 265,08
UAH з ПДВ
|
299 887,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" |
468 560,40
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕЙМС ЛТД |
401 176,36
UAH з ПДВ
|
401 176,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
491 624,76
UAH з ПДВ
|
491 624,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Переможець |
211 812,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 14:40
|
Звіт | укладений |
05 квітня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:10
|
320 Самтекс Дистрибуція.docx | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 20:14
|
Договір | укладений |
03 березня 2020 20:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 41 303,34 (сорок одна тисяча триста три грн. 34 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 211 812,00 (двісті одинадцять тисяч вісімсот дванадцять грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 176 510,00 (сто сімдесят шість тисяч п’ятсот десять грн 00 коп.), ПДВ – 35 302,00 (тридцять п’ять тисяч триста дві грн 00 коп.) 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 253 115,34 (двісті п'ятдесят три тисячі сто п'ятнадцять грн. 34 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 210 929,45 (двісті десять тисяч дев'ятсот двадцять дев'ять грн. 45 коп.), ПДВ – 42 185,89 (сорок дві тисячі сто вісімдесят п'ять грн. 89 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 320/24/16-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |