Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне, 3 лота)
Очікувана вартість
2 727 590,47 UAH
UA-2020-01-20-000830-c 5bf9f802ed7d447fb844f42ebe3975b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 11:02
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 11:02
Очікувана вартість: 2 727 590,47 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля буде здійснюватися за власні кошти Товариства

Тендерна документація

20 січня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 10:57
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-000830-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 20 січня 2020 11:41
неможливо виконати умови документації
Шановний Замовник! Просимо вас видалити вимоги щодо Додатку 3 "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" , а саме: Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по Лотам 1-3:
- сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Оскільки канцелярські товари виробляються на виробничих потужнастях в китаї та інших країнах, на територію України канцелярські товари постачаються імпортерами, які можуть надавати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або паспорта якості від свого імені, безпосередньо ВИРОБНИКИ сертифікати якості надати не можуть. Обовязковій сертифікації канцелярські товари не підлягають на території України : У відповідності Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та втратою чинності з 1 січня 2018 року Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та «Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарт України від 01.02.2005 за № 28, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746, продукція, а саме: офісне устаткування та приладдя різне, паперова продукція, канцелярські товари, засоби для прання, чищення, прибирання обов'язковій сертифікації в Україні не підлягає.
Даний вид продукції не належить до контрольованих товарів, згідно норм та Постанови КМУ від 14.05.2008 № 446 «Про затвердження порядку митного оформлення товарів, що ввозяться на митну територію України та підлягають обов ' язковій сертифікації в Україні, і визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», Постанови КМУ від 21.05.2009 № 492 «Про внесення змін до Порядку митного оформлення товарів, що ввозяться на митну територію України та підлягають обов ' язковій сертифікації в Україні».
Просимо видалити вищезазначену вимогу, оскільки учасники не зможуть надати вищезазначені документи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2020 16:21
Згідно відповіді структурного підрозділу, відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати
супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів по Лотам 1-3:
- сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Вказані вище документи необхідні для підтвердження якості та/або відповідності предмета закупівлі.
Крім того зазнчаємо, що замовник не вимагає надання таких документів на всі позиції найменувань, зазначені в Лотах 1-3.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Офісне устаткування та приладдя різне
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 492 460,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Аукціон

Початок: 06 лютого 2020 15:29
Закінчення: 06 лютого 2020 16:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 м²
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02021, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки: 31 грудня 2020
1500 паков
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02021, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки: 31 грудня 2020
190 рул
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки: 31 грудня 2020
2965 пач
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки: 31 грудня 2020
6941 шт
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1, м. Київ, 02121, Харьківське шосе, 50-А, м. Київ, 02160
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 211 812,00
UAH з ПДВ
211 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" 390 265,08
UAH з ПДВ
299 887,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" 468 560,40
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕЙМС ЛТД 401 176,36
UAH з ПДВ
401 176,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 491 624,76
UAH з ПДВ
491 624,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 16:59
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:27
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:22
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:22
Статут.pdf
05 лютого 2020 10:22
Рішення власника.pdf
05 лютого 2020 10:22
Приказ 36-К.pdf
05 лютого 2020 10:22
опис.pdf
05 лютого 2020 10:21
довідка щодо санкцій.pdf
05 лютого 2020 10:21
Витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2020 10:21
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
05 лютого 2020 10:21
Витяг ЄДР.pdf
05 лютого 2020 10:21
Виписка ЄДР.pdf
05 лютого 2020 10:21
захист довкілля.pdf
05 лютого 2020 10:21
гарантійний лист.pdf
05 лютого 2020 10:21
Висновки ДСЕЕ_Часть2.pdf
05 лютого 2020 10:21
Висновки ДСЕЕ_Часть1.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 10:41
Електронний підпис
05 лютого 2020 08:11
Опис до Статуту.pdf
05 лютого 2020 08:11
Лист про санкції.pdf
05 лютого 2020 08:11
Лист про довкілля.pdf
05 лютого 2020 08:11
лист гарантія ст 17.pdf
05 лютого 2020 08:11
Копія статуту.pdf
05 лютого 2020 08:11
Копія витяга ПДВ.pdf
05 лютого 2020 08:11
Витяг ЄДР 04.02.2020.pdf
05 лютого 2020 08:11
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

18 лютого 2020 10:29
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:29
ч 1 ст 17.PDF
18 лютого 2020 10:29
public_doc (3).pdf
18 лютого 2020 10:29
public_doc (3).p7s
18 лютого 2020 10:29
Dovidka_20009537810760240241.pdf.p7s
18 лютого 2020 10:29
Dovidka_20009537810760240241.pdf
18 лютого 2020 10:28
Електронний підпис
04 лютого 2020 16:33
Електронний підпис
04 лютого 2020 16:31
Тех Лот 1.PDF
04 лютого 2020 16:31
статут с кодом доступа.pdf
04 лютого 2020 16:31
Пропозиція ЛОТ 1.PDF
04 лютого 2020 16:31
проект договору.PDF
04 лютого 2020 16:31
Персонал.PDF
04 лютого 2020 16:31
наказ.PDF
04 лютого 2020 16:31
Лист-роз'яснення.pdf
04 лютого 2020 16:31
Згода та ст 17.PDF
04 лютого 2020 16:31
Довіреність 29.zip
04 лютого 2020 16:31
Довідка про санкції.pdf
04 лютого 2020 16:31
Гарантія 16673.zip
04 лютого 2020 16:31
Відгук.pdf
04 лютого 2020 16:31
Витяг ПДВ.pdf
04 лютого 2020 16:31
Витяг з ЕДР.PDF
04 лютого 2020 16:31
Аналог договір.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 16:22
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:15
Document_USR_1006261343.rtf
03 лютого 2020 16:15
Лист-гарантія.pdf
03 лютого 2020 16:15
Довідка про субпідряд.pdf
03 лютого 2020 16:15
Документи.pdf
03 лютого 2020 16:15
Документи 2.pdf
03 лютого 2020 16:15
ПДВ.pdf
03 лютого 2020 16:15
ЭДРПОУ.pdf
03 лютого 2020 16:15
Ст 17.pdf
03 лютого 2020 16:15
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 лютого 2020 16:15
Довідка РЕЙМС ЛТД.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 10:58
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:39
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:19
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:35
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:25
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:14
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:12
Інформація_про_тех.хар.pdf
05 лютого 2020 09:12
Цінова_пропозиція_1.pdf
04 лютого 2020 19:04
Електронний підпис
04 лютого 2020 18:45
Електронний підпис
04 лютого 2020 18:28
Електронний підпис
04 лютого 2020 18:28
СЕС_4.rar
04 лютого 2020 18:28
СЕС_3.rar
04 лютого 2020 18:28
СЕС_2.rar
04 лютого 2020 18:28
СЕС__1.rar
04 лютого 2020 18:28
Berga Speed 80.pdf
04 лютого 2020 18:28
Сертифікат_Ватман_А1.pdf
04 лютого 2020 18:28
Парі_А4_кольоровий.pdf
04 лютого 2020 18:28
Папір_для_факса_2.pdf
04 лютого 2020 18:27
Статут_копія-06.06.PDF
04 лютого 2020 18:27
Статут в_д 06.06.2019р..pdf
04 лютого 2020 18:27
Сертифікат_якості_D&A.pdf
04 лютого 2020 18:27
Свідоцтво_ПДВ_КОпія.PDF
04 лютого 2020 18:27
Протокол _ 26 в_д 06.06.2019р..pdf
04 лютого 2020 18:27
ППротокол_26_Копія.PDF
04 лютого 2020 18:27
Паспорт-якості_Esselte.PDF
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_SHINY.pdf
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_Shiny (2).pdf
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_Shiny (1).pdf
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_Eagle.jpg
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_BIC.pdf
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_Aihao_Cello.pdf
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_Aihao_2.pdf
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_якості-Trodat.pdf
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_якості_Soni.pdf
04 лютого 2020 18:27
пАСПОРТ_ЯКОСТІ_Shiny.pdf
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_якості_Buromax, Uni.pdf
04 лютого 2020 18:27
Паспорт_спрей_Арника.pdf
04 лютого 2020 18:26
Паспорт_Перспектива.pdf
04 лютого 2020 18:26
Паспорт_маркер_2х3.jpg
04 лютого 2020 18:26
Паспорт_Конверт.pdf
04 лютого 2020 18:26
Паспорт_КИП_АСН_ЛТД (3).jpg
04 лютого 2020 18:26
Паспорт_КИП_АСН_ЛТД (2).jpg
04 лютого 2020 18:26
Паспорт_КИП_АСН_ЛТД (1).jpg
04 лютого 2020 18:26
Лист-в_дгук 5.pdf
04 лютого 2020 18:26
Куверт.pdf
04 лютого 2020 18:26
Куверт_2.pdf
04 лютого 2020 18:26
Згода_СвятунО.В..pdf
04 лютого 2020 18:26
Згода_МихайленкоН.Г..pdf
04 лютого 2020 18:26
Згода_МихайленкоІ.В..pdf
04 лютого 2020 18:26
Згода_МихайленкоВ.І..pdf
04 лютого 2020 18:26
Довідка_про_санкції.pdf
04 лютого 2020 18:26
Витяг_ЄДР.pdf
04 лютого 2020 18:26
Витяг ПДВ 30.01.2020р..pdf
04 лютого 2020 18:25
Видаткова.pdf
04 лютого 2020 18:25
в_дгук 2.pdf
04 лютого 2020 18:25
Банк_гарант.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ"

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"

ТОВ РЕЙМС ЛТД

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Переможець 211 812,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
211 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 14:40
Звіт укладений
05 квітня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:10
320 Самтекс Дистрибуція.docx зміни до договору
29 грудня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 20:14
Договір укладений
03 березня 2020 20:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 41 303,34 (сорок одна тисяча триста три грн. 34 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 211 812,00 (двісті одинадцять тисяч вісімсот дванадцять грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 176 510,00 (сто сімдесят шість тисяч п’ятсот десять грн 00 коп.), ПДВ – 35 302,00 (тридцять п’ять тисяч триста дві грн 00 коп.) 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 253 115,34 (двісті п'ятдесят три тисячі сто п'ятнадцять грн. 34 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 210 929,45 (двісті десять тисяч дев'ятсот двадцять дев'ять грн. 45 коп.), ПДВ – 42 185,89 (сорок дві тисячі сто вісімдесят п'ять грн. 89 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 320/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 112 166,82
UAH (в тому числі ПДВ 18 694,47 UAH)