Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водопостачання
Очікувана вартість
74 750,00 UAH
UA-2020-01-20-000772-c c967b8fae0a34a2fa896129819d657ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Половинко

+380956283950 sc_9_pv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Павлоградська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 26328318
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Озерна, буд. 87
Контактна особа: Неля Половинко
+380956283950
sc_9_pv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2232 метр кубічний
Послуги з централізованого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вулиця Озерна, будинок №87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

20 січня 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО - КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03341345
Переможець 74 750,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 10:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:10
Додаткова угода № 8 від 28.12.2020 року.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 15:42
Дод. угода №4 від 31.03.2020.pdf зміни до договору
31 березня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 10:42
Додаткова угода № 3 від 18.02.2020.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 12:21
Додаткова угода №2 від 17.02.2020 р..pdf зміни до договору
17 лютого 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 14:08
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
29 січня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 10:57
Договір від 20.01.2020 р. № 1717.79-5.pdf укладений
20 січня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести доповнення до Договору та викласти в наступній редакції 1. Доповнити пункт 4.1 розділу 4 підпунктом 4.1.14 наступного змісту: 4.1.14 вносити попередню оплату у сумі 69833,37 грн. (Шістдесят дев'ять тисяч вісімсот тридцять три грн. 37 коп.) у т.ч. ПДВ 11638,90 за послуги, що зазначені в договорі №1717/79-5 від 20.01.2020 р. строком на 3 (три) місяці з дати набрання чинності цієї додаткової угоди (згідно п. 1 Постанови №1070). При внесенні попередньої оплати споживач обов'язково вказує про це в платіжному документі в графі "призначення платежу". У разі невикористання коштів повернути їх на рахунок споживача.
Номер договору про закупівлю: 1717/79-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.2.2. Договору та викласти в наступній редакції: Тарифи на послуги встановлюються уповноваженим законом державним органом - НКРЕКП та становлять: на послугу з централізованого водопостачання - 24,21 гривень за 1 куб. метр без ПДВ; на послугу з централізованого водопостачання - 29,052 гривень за 1 куб. метр з ПДВ; на послугу з централізованого водовідведення - 9,50 гривень за 1 куб. метр без ПДВ; на послугу з централізованого водовідведення - 11,40 гривень за 1 куб. метр з ПДВ;
Номер договору про закупівлю: 1717/79-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі зміною тарифів на послуги водопостачання та водовідведення з 05.02.2020 року, які узгоджені у додатковій угоді № 2 від 17.02.2020 року до договору № 1717/79-5 від 28.01.2020 року внести зміни до пункту 1.6 та викласти його у новій редакції наступного змісту: Кількість об’ємів водопостачання та водовідведення складає : 1906 м3 на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1717/79-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Зменшити суму договору за рахунок бюджетних асигнувань загального фонду на 2020 року, виділених Павлоградській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області по КПКВ 0611020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т.ч. школою - дитячим садком, інтернатом при школі) спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями» на 10000,00 грн. (Десять тисяч гривень грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ – 1666,66 грн. (Одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 66 коп.), в зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1717/79-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору за рахунок бюджетних асигнувань загального фонду 2020 року, виділених Павлоградській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області по КПКВ 0611020 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями, групами))» на 10007,94 грн. (Десять тисяч сім грн. 94 коп.) у т.ч. ПДВ – 1667,99 грн. (Одна тисяча шістсот шістдесят сім грн. 99 коп.) Збільшити суму договору за рахунок відшкодованих орендарями Павлоградської ЗШ №9 коштів , на загальну суму 4846,56 грн. (Чотири тисячі вісімсот сорок шість грн. 56 коп.) у т.ч. ПДВ 807,76 грн.(Вісімсот сім грн. 76 коп.) З урахуванням внесених змін пункт 1.2 викласти у новій редакції наступного змісту: Кількість об’ємів водопостачання та водовідведення на 2020 рік складає: 1531,018 м3 Пункт 3.6 Договору викласти у новій редакції наступного змісту: Загальна сума договору складає: 59588,62 грн. (П’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят вісім грн. 62 коп.) у т.ч. ПДВ – 9931,44 грн. (Дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять одна грн. 44 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1717/79-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 588,62
UAH (в тому числі ПДВ 9 931,43 UAH)