Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (поточний ремонт та технічне обслуговування комп’ютерної техніки; заправка та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-01-20-000771-c 1ed69a33af234af5a6ead2a166b4751d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бєляєва

+380955215723 knpsev2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЄВЄРОДОНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38350179
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд. 5
Контактна особа: Тетяна Бєляєва
+380955215723
knpsev2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 13:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 14:22
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт та технічне обслуговування комп’ютерної техніки, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул.Сметаніна 5; вул. Курчатова 36, вул.Федоренко 16Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 10:49
Тендерна документація 50310000.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Участь ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:37
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:57
Фізична особа-підприємець, платник Єдиного податку може брати участь у закупівлі, бо в тендерній документації мова йде лише про юридичні та фізичні особи? Якщо так, то як буде здійснюватися оцінювання пропозиції ФОП неплатника ПДВ: його ціна буде розглядатися як остаточна чи до його ціни буде додаватися ПДВ 20 %? Ціни всіх учасників закупівлі без врахування ПДВ будете порівнювати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до пункту 35 частини 1 статті 1 Законі України «Про публічні закупівлі» «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Для Замовника не важливо є Учасник платником ПДВ чи ні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-000771-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГЛИГА ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3107504970
Дата подання: 22 січня 2020 22:53
Невідповідність пунктів проекту договору між собою та технічним вимогам до предмету закупівлі тендерної документації
1. Виправити рік складання договору 2017 р. на 2020р.
2. Виключити з тексту проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) слово «робіт» в п. 2.3., п. 3.2., п.3.4., п.3.6., п. 4.2.
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – це послуга відповідно до Единого закупівельного словника ДК 021:2015, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1749 від 23.12.2015 р. «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007». В Единому закупівельному словнику ДК 021:2015 зазначений перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування, в тому числі 50310000-1 -Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
До речі, про це вказано в технічних вимогах до предмету закупівлі тендерної документації та п.1.2. Проекту договору тендерної документації.
Крім того, згідно з п. 17 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, … поточний ремонт.
3. Замінити в проекті договору слово «приладу» в п. 3.1, п. 3.2., п. 3.3., п.3.6. на «офісної техніки». Замінити словосполучення «медичного обладнання» в п. 4.3. та п. 4.4. на «офісної техніки». Оскільки, предметом закупівлі згідно тендерної документації є ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (поточний ремонт та технічне обслуговування комп’ютерної техніки; заправка та відновлення картриджів), а не ДК 021:2015 - 50421000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання.
4. Відповідно до пункту 7 Технічних вимог до предмету закупівлі тендерної документації, доповнити розділ 3 «Умови надання послуг» проекту договору та викласти в наступній редакції «п. 3.8. Термін виконання послуг Виконавцем - протягом 2 робочих днів з моменту отримання замовлення від Замовника. Замовлення послуги здійснюється Замовником на електронну пошту Виконавця або за телефоном.»

5. Відповідно до пункту 6 Технічних вимог до предмету закупівлі тендерної документації, внести зміни в п. 3.6. розділу 3 «Умови надання послуг» проекту договору та викласти його в наступній редакції «п. 3.6. Гарантія на відремонтований картридж: відремонтований картридж має відпрацювати не менш 3 (трьох) заправок. Гарантійний термін на встановлені нові запасні частини та механізми становить 12 місяців. Виконавець гарантує справну роботу офісної техніки протягом 12 місяців, з дня підписання Акту наданих послуг.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 11:55
В тендерній документації запропоновано проект договору. Проект договору - ця документально оформлена пропозиція, спрямована однією стороною передбачуваних в майбутньому договірних стосунків іншій стороні для розгляду, вивчення і можливого узгодження.
Номер вимоги: UA-2020-01-20-000771-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГЛИГА ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3107504970
Дата подання: 22 січня 2020 23:22
Відсутність строку оплати послуг у проекті договору
Доповнити п. 2.3.проекту договору та викласти його в наступній редакції «п.2.3. Порядок розрахунку: оплата здійснюється по факту надання послуг, впродовж 30 банківських днів з дня підписання Акту наданих послуг.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 11:56
В тендерній документації запропоновано проект договору. Проект договору - це документально оформлена пропозиція, спрямована однією стороною передбачуваних в майбутньому договірних стосунків іншій стороні для розгляду, вивчення і можливого узгодження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАБОРАТОРІЯ РМ" 52 620,00
UAH з ПДВ
47 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІЯНОВСЬКИЙ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 56 956,00
UAH з ПДВ
47 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГЛИГА ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ 72 470,00
UAH з ПДВ
50 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПАВЛОВ РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 81 200,00
UAH з ПДВ
61 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 12:06
пропозиція_1_29_01_2020.pdf
29 січня 2020 12:06
пропозиція_2_29_01_2020.pdf
24 січня 2020 12:14
Договор1 проект.jpg
24 січня 2020 12:14
Договор2 проект.jpg
24 січня 2020 12:14
Договор3 проект.jpg
24 січня 2020 12:14
цін_пропоз_2.jpg
24 січня 2020 12:14
цін_пропоз_1.jpg
24 січня 2020 12:14
письмо Заря РМ.pdf
24 січня 2020 12:14
дог.пост.ВВМ_1.jpg
24 січня 2020 12:14
дог.пост.ВВМ_3.jpg
24 січня 2020 12:14
письмо от ВВМ.pdf
24 січня 2020 12:14
дог.Зоря_2.jpg
24 січня 2020 12:14
дог.пост.ВВМ_2.jpg
24 січня 2020 12:14
договорСБУ_2019_2.jpg
24 січня 2020 12:14
дог.пост.ВВМ_4.jpg
24 січня 2020 12:14
дог.пост.дод.уг.ВВМ.jpg
24 січня 2020 12:14
договорСБУ_2019_3.jpg
24 січня 2020 12:14
дог.Зоря_5.jpg
24 січня 2020 12:14
дог.Зоря_1.jpg
24 січня 2020 12:14
договорСБУ_2019_1.jpg
24 січня 2020 12:14
договорСБУ_2019_4.jpg
24 січня 2020 12:14
дог.Зоря_4.jpg
24 січня 2020 12:14
актСБУ_2019.jpg
24 січня 2020 12:14
дог.Зоря_3.jpg
24 січня 2020 12:14
акт ЗАРЯ.jpg
24 січня 2020 12:14
висновок СЕЕ1.jpg
24 січня 2020 12:14
висновок СЕЕ2.jpg
24 січня 2020 12:14
дов.наявн.досвіду.jpg
24 січня 2020 12:14
Статут4.jpg
24 січня 2020 12:14
Статут3.jpg
24 січня 2020 12:14
Статут6.jpg
24 січня 2020 12:14
Статут2.jpg
24 січня 2020 12:14
Статут8.jpg
24 січня 2020 12:14
Статут5.jpg
24 січня 2020 12:14
ВитягЕДРПОУ_2.jpg
24 січня 2020 12:14
Статут7.jpg
24 січня 2020 12:14
витягПДВ.jpg
24 січня 2020 12:14
довідка_статистика_1.jpg
24 січня 2020 12:14
Статут.jpg
24 січня 2020 12:14
наказ.jpg
24 січня 2020 12:14
ВитягЕДРПОУ_3.jpg
24 січня 2020 12:14
ВитягЕДОПОУ_1.jpg

Публічні документи

24 січня 2020 10:54
Статуні.pdf
24 січня 2020 10:54
Паспорт.pdf
24 січня 2020 10:54
Довідка.pdf
24 січня 2020 10:54
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 10:54
Договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАБОРАТОРІЯ РМ"

ФОП "КІЯНОВСЬКИЙ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП ГЛИГА ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ

ФОП ПАВЛОВ РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАБОРАТОРІЯ РМ"
#31767712
Переможець 47 099,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 12:44

Документи

29 січня 2020 12:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАБОРАТОРІЯ РМ"
#31767712
47 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 12:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 11:36
ДОДАТКОВА УГОДА 1.pdf зміни до договору
12 січня 2021 11:35
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:28
Договір 12.pdf укладений
03 лютого 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML