Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картки безконтактні
Cards are contactless
Очікувана вартість
52 500 000,00 UAH
UA-2020-01-20-000543-c 77ab75525303443f92656b2f6b8f3dbe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380442388017 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380442388017
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Sergii Sirenko
380442388017
sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 січня 2020 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 13:00
Очікувана вартість: 52 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800000 UAH
Publication date: 20 січня 2020 10:20
Enquiries until: 23 лютого 2020 13:00
Complaints submission until: до 29 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 березня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 52 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,95 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Scope of the procurement
Предмет закупівлі: картки безконтактні Mifare Plus SE 1K та/або Mifare Plus S 2K, персоналізовані та ініціалізовані кодом ініціалізації, зі штрих кодом, кількість – 1 500 000 шт.
Purchase: cards are contactless Mifare Plus SE 1K and / or Mifare Plus S 2K, personalized and initialized by bar code, quantity - 1 500 000 pcs.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500000 штуки
Картки безконтактні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, місто Київ, Київ, Космічна, 12-А
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Cards are contactless
CPV: 30160000-8
Період постачання: по 28 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.2. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної джерело фінансування: власні кошти підприємства Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 12:00
проект_договору-додаток 5 до тендерної документації зміни 2.pdf
18 лютого 2020 14:05
проект_договору-додаток 5 до тендерної документаці зміни.pdf
20 січня 2020 10:21
проект_договору-додаток 5 до тендерної документації.pdf
26 лютого 2020 11:59
Технiчнi_вимоги_Картки_безконтактнi_2019_1_(Додаток_4 ) зміни 2.pdf
18 лютого 2020 14:05
Технiчнi_вимоги_Картки_безконтактнi_2019_1_(Додаток_4 ) зміни.pdf
20 січня 2020 10:21
Технiчнi_вимоги_додаток 4 до тендерної документації.pdf
26 лютого 2020 11:59
Змiни 2 до ТД Картка.pdf
19 лютого 2020 09:50
Змiни до ТД Картки.pdf
18 лютого 2020 14:05
Змiни до ТД Картки.pdf
26 лютого 2020 11:58
Тендерна_документацiя_Картки_безконтактн зміни 2.pdf
18 лютого 2020 14:04
Тендерна_документацiя_Картки_безконтактн Зміни.pdf
20 січня 2020 10:24
Тендерна_документацiя_Картки_безконтактн.pdf
26 лютого 2020 11:56
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
18 лютого 2020 14:04
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
20 січня 2020 10:20
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
26 лютого 2020 11:55
INVITATION.pdf
18 лютого 2020 14:04
INVITATION.pdf
20 січня 2020 10:20
INVITATION.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання зразків продукції
Дата подання: 29 січня 2020 17:03
Дата відповіді: 30 січня 2020 10:52
Просимо надати розяснення стосовно вимоги тендерної документації (п.1, розділ 3) щодо надання зразків продукції протягом 48 годин. 1. Питання стосується того, яким чином, в які строки та в якому вигляді будуть надані учаснику макети карток та тестові персональні дані для подальшого виготовлення зразків предмета закупівлі. Адже предмет закупівлі передбачає надання замовником бази даних для виготовлення карток. 2. Чи вірно розуміється інформація, що строк виготовлення зразків розпочинається з момента надання учаснику торгів макетів та даних на персоналізацію. Якщо так, то просимо внести зміни до тендерної документації, де чітко буде прописано строк виготовлення зразків продукції, яка є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок! Шановний учасник, мається на у вазі взірці товару, які Ви пропонуєте поставити в рамках даної закупівлі, в п. 1 розділу 3 тендерної документації чітко зазначено протягом якого строку та в якій кількості Учасник повинен надати взірці товару для ознайомлення (тестування).
Запитання щодо пункту 2.4. Додатку №1 до проекту договору поставки
Дата подання: 30 січня 2020 08:59
Дата відповіді: 31 січня 2020 11:47
Згідно вказаного пункту передбачено, що Постачальник має забезпечити ініціалізацію карток на своїх виробничих потужностях, паралельно з виробництвом карток, у термін, що не перевищує 15 календарних днів з дати підписання договору. Пунктом 5.7. проекту договору поставки передбачено, що поставка товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Постачальником замовлення. Так як ініціалізація виконується лише згідно замовлення, то і виконуватись має під час виконання замовлення у строк передбачений пунктом 5.7. У зв’язку з цим протиріччям просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання, в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-000543-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СПЕКЛ", Код ЄДРПОУ:25397547
Дата подання: 30 січня 2020 09:01
Вимога щодо пункту 7.5. проекту договору
Пункт 7.5 проекту договору поставки встановлює відсоток відмови при ініціалізації та розмір штрафу за його перевищення. Згідно умов тендерної документації ініціалізацію карток проводить виробник (постачальник), який належним чином має виконати свої зобов’язання за договором, а саме поставити товар (ініціалізовані картки) в необхідній кількості, якості та у строк. В зв’язку з чим ризик браку та/або відмов в процесі виробництва це виключно ризик постачальника, який, у випадку невиконання взятих на себе зобов’язань нестиме відповідальність в порядку, передбаченому п. 7.3. проекту договору поставки. Таким чином наявність положень про застосування відповідальності постачальника, передбаченої п.7.5. проекту договору поставки є неправомірною та безпідставною.
В зв’язку в вищенаведеним вимагаємо виключити п.7.5. з тексту проекту договору поставки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2020 11:50
Вимога відхилена. Проект договору передбачає відповідальність Постачальника за невиконання своїх договірних зобов’язань. Ця умова договору є цілком законною, а тому виключати п. 7.5 з проекту договору поставки не вбачається доцільним
Вимога відхилена. Проект договору передбачає відповідальність Постачальника за невиконання своїх договірних зобов’язань. Ця умова договору є цілком законною, а тому виключати п. 7.5 з проекту договору поставки не вбачається доцільним

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-20-000543-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 23 лютого 2020 18:44
скарга
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю: картки безконтактні Mifare Plus SE 1K та/або Mifare Plus S 2K, персоналізовані та ініціалізовані кодом ініціалізації, зі штрих кодом, кількість – 1 500 000 шт. Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря», планує прийняти участь у вищезазначеній публічній закупівлі, але одна з умов тендерної документації є необґрунтованою й дискримінаційною та такою, що не дає суб’єкту оскарження прийняти участь у зазначеній процедурі, чим порушуються права та інтереси ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» у сфері публічних закупівель. Так, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з пунктом 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), про наявність відповідного обладнання для виготовлення карток їх персоналізації, наявності криптувального серверу для шифрування карток (HSM серверу) та матеріально-технічної бази (офіс, виробничо-технічні приміщення, склад та інші приміщення), що будуть використовуватись в ході поставки товарів, які є предметом даної закупівлі із зазначенням виду обладнання. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідно надати скановані документи, що підтверджують право на використання необхідного обладнання та приміщень, що зазначені в довідці (документація має передаватися в PDFформаті, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні). Разом з тим, криптувальні сервера для шифрування карток (HSM серверу) використовуються банківськими або іншими фінансовими установами та/або при виготовлені саме банківських платіжних інструментів чи карток. З огляду на вищевикладене, перелік учасників зводиться виключно к обмеженому колу учасників, які сертифіковані міжнародними платіжними системами для виготовлення та персоналізації карток, хоча спірна закупівля UA-2020-01-20-000543-c безпосередньо не пов’язана з послугами або роботами щодо функціонування платіжних систем. Більш того, закупівля оголошена на поставку товару певної якості, а не на роботи чи послуги з персоналізації або ініціалізації. З огляду на викладене, вимога до постачальника, що здійснює саме поставку товару – безконтактних карток, щодо наявності безпосередньо у нього криптувального сервера для шифрування карток (HSM серверу) необґрунтована та така, що обмежує коло постачальників, які мають досвід у виготовлені та/або поставки безконтактних карток з персоналізацією та ініціалізацією. Більш того, в аналогічній закупівлі цього ж Замовника у 2019 році (UA-2019-07-09-000917-b) цієї вимоги не існувало. Скаржник приймав участь у згаданій закупівлі, що лише підтверджує наявність порушених його прав та інтересів у закупівлі UA-2020-01-20-000543-c. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведеної вище вимоги порушує приписи частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 19:40
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв’язку з внесенням змін до тендерної документації після подачі скарги Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» та усуненням дискримінаційних вимог, відкликаємо скаргу, яка була подана нами 23.02.2020 року та була прийнята органом оскарження до розгляду 26.02.2020 року. Керуючись ч.5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо припинити розгляд скарги по вищезазначеній закупівлі.
Дата: 10 березня 2020 16:57
Рішення від 26.02.2020 №3646.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 19:40
Рішення від 13.03.2020 №4831.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 16:18

Документи подані скаржником

23 лютого 2020 18:44
СКАРГА
23 лютого 2020 18:44
зарахування

Документи подані замовником

10 березня 2020 16:17
Змiни 2 до ТД Картка.pdf
10 березня 2020 16:17
Пояснення по скарзі.pdf
10 березня 2020 16:17
Додаток 1.pdf
10 березня 2020 16:17
Пояснення по скарзі.pdf

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2020 19:40
Рішення від 26.02.2020 №3646.pdf
16 березня 2020 16:18
Рішення від 13.03.2020 №4831.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 квітня 2020
UA-2020-01-20-000543-c77ab75525303443f92656b2f6b8f3dbe
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СПЕКЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Поллі-Сервіс Документи
Відхилено
Документи

Документи

16 березня 2020 16:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 березня 2020 17:52
Електронний підпис
03 березня 2020 17:52
Електронний підпис
03 березня 2020 17:42
Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2020 17:42
Додаток А_ з цінами.pdf
03 березня 2020 17:42
Ф2 за 2019 з квитанціями.pdf
03 березня 2020 17:42
Ф2 3 кв 2019 статистика.pdf
03 березня 2020 17:42
Статут.pdf
03 березня 2020 17:42
Сертифікат_HSM_переклад.pdf
03 березня 2020 17:42
Проект договору.pdf
03 березня 2020 17:42
наказ.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Шурига.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Соловйов.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Куклєв.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Кольпета.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Григоренко.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-відгук_ГІОЦ.pdf
03 березня 2020 17:42
Копія сертифікат ISO.pdf
03 березня 2020 17:42
Довіреність_Кольпета.pdf
03 березня 2020 17:42
Довідка з кодом доступу.pdf
03 березня 2020 17:42
диплом Шурига.pdf
03 березня 2020 17:42
диплом Соловйов.pdf
03 березня 2020 17:42
диплом Григоренко.pdf
03 березня 2020 17:42
ГІОЦ_договір_4489.pdf
03 березня 2020 17:42
Баланс 2019 з квитанціями.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_прес ламинац..pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_офсетний прес.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_обладнання Matica_2.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_обладнання Matica_1.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_модуль безпеки.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_машина для проявки.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_автомобіль..pdf
03 березня 2020 17:42
20118_DKBO_Гарантія.pdf.p7s

Документи

16 березня 2020 16:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 березня 2020 18:54
Електронний підпис
03 березня 2020 18:40
Довідки з банків.PDF
03 березня 2020 18:40
Копія статуту.PDF
03 березня 2020 18:40
Проект договору.PDF
03 березня 2020 18:40
Копія сертифікату ISO 9001.PDF
03 березня 2020 18:40
Листи-відгуки.pdf
03 березня 2020 18:40
Аналогічні договори.pdf
03 березня 2020 18:40
Документи на обладнання.PDF
03 березня 2020 18:40
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

16 березня 2020 16:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 березня 2020 10:36
Електронний підпис
04 березня 2020 10:31
2.4. Диплом Отрошенко.pdf
04 березня 2020 10:31
2.4. Диплом Лукомский.PDF
04 березня 2020 10:31
2.4. Диплом Демиденко.pdf

Документи

16 березня 2020 16:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 березня 2020 12:37
Електронний підпис
04 березня 2020 12:22
11 Довідка (Санкції).pdf
04 березня 2020 12:22
2.2.3 Диплом Ігнатович.pdf
04 березня 2020 12:22
2.2.2 Диплом Вакуленко.pdf
04 березня 2020 12:22
2.2.1 Диплом Беркало.pdf
04 березня 2020 12:22
2.1.4 Договір (HSM-сервер).pdf
04 березня 2020 12:21
2.1.2 Договір (Обладнання).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

ТОВ "СПЕКЛ"

ТОВ Поллі-Сервіс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" 42 030 000,00
UAH з ПДВ
42 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 17:52
Електронний підпис
03 березня 2020 17:52
Електронний підпис
03 березня 2020 17:42
Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2020 17:42
Додаток А_ з цінами.pdf
03 березня 2020 17:42
Ф2 за 2019 з квитанціями.pdf
03 березня 2020 17:42
Ф2 3 кв 2019 статистика.pdf
03 березня 2020 17:42
Статут.pdf
03 березня 2020 17:42
Сертифікат_HSM_переклад.pdf
03 березня 2020 17:42
Проект договору.pdf
03 березня 2020 17:42
наказ.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Шурига.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Соловйов.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Куклєв.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Кольпета.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-згода Григоренко.pdf
03 березня 2020 17:42
Лист-відгук_ГІОЦ.pdf
03 березня 2020 17:42
Копія сертифікат ISO.pdf
03 березня 2020 17:42
Довіреність_Кольпета.pdf
03 березня 2020 17:42
Довідка з кодом доступу.pdf
03 березня 2020 17:42
диплом Шурига.pdf
03 березня 2020 17:42
диплом Соловйов.pdf
03 березня 2020 17:42
диплом Григоренко.pdf
03 березня 2020 17:42
ГІОЦ_договір_4489.pdf
03 березня 2020 17:42
Баланс 2019 з квитанціями.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_прес ламинац..pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_офсетний прес.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_обладнання Matica_2.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_обладнання Matica_1.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_модуль безпеки.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_машина для проявки.pdf
03 березня 2020 17:42
Акт_автомобіль..pdf
03 березня 2020 17:42
20118_DKBO_Гарантія.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підприємство "Пластик Карта"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 квітня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій