Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
1 751 750,00 UAH
UA-2020-01-20-000522-c 1c4cbd40c6fb46d6a7d0883fe1aad901
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Мартиненко

+380669892852 tenderkom.39@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новожеланівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 39 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26000322
Місцезнаходження: 85381, Україна , Донецька обл., c. Новожеланне Покровський район, Вул. Центральна, 83
Контактна особа: Христина Мартиненко
+380669892852
tenderkom.39@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 11:49
Очікувана вартість: 1 751 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
318 тонни
09110000-3 Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85381, Україна, Донецька область, Новожеланне, Центральна,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару озрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 10:54
вугілля 2020 нова ред.doc
27 січня 2020 10:54
вугілля 2020 нова ред.doc
27 січня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 10:54
вугілля 2020 нова ред.doc
20 січня 2020 10:17
вугілля 2020.doc
27 січня 2020 10:54
вугілля 2020 нова ред.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необгрунтовані вимоги
Дата подання: 22 січня 2020 10:12
Дата відповіді: 24 січня 2020 20:33
ТД містить вимоги надання: - копія балансу за останній звітній період; - копія звіту про фінансові результати за останній звітній період; - копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період. Шановний Замовнику, яким чинним законодавством ви керувались при встановленнніданих вимог. Яким нормативним правовим актом (вказати назву нормативно-правового акту, номер, статтю, частину) на підставі якого Учасник повинен надавати та публікувати таки документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 24 січня 2020 20:34
ТД містить вимогу: - ваги повинні розміщуватись на відстані не більш ніж 7 км від складу Замовника . Шановний Замовнику, дана вимога є дискримінаційною та такою, що штучно звужує коло потенційних учасників. Адже учасники не зобовязані мати матеріально-технічну базу на території Замовника. Вказане підтверджується практикою АМКУ. Крім того, учасники які мають автомобільні ваги зможуть звужувати товар на будь-якій території. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не зобов’язує Учасників мати матеріально-технічну базу на території Замовника. Тим більше, враховуючи специфіку Замовника, це неприпустиме.
Замовник не заперечує проти зважування вугілля на автомобільних вагах, які належать учаснику, якщо вони відповідають вимогам ТД Замовника. Вказані твердження не потребують підтвердження практикою АМКУ.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 січня 2020 13:29
Дата відповіді: 24 січня 2020 20:36
ТД містить вимогу щодо розміщення вагів на відстані не більше 7 км. Шановний Замовнику! Обгрунтуйте, будь ласка, дану вимогу. В чому ви вбачаєте відмінність вугілля, яке зважене на вагах на відстані 7 км. від вугілля, яке буде зважене на вагах на відстані 10 км? Яким чином це може порушити якісні та кількісні показники вугілля? Єдині ваги на вказаній вами відстані знаходяться на ст. Желанне у власності ТОВ " Східний Альянс" і власне результат закупівлі залежить не від цінових та якісних характеристик товару, а від того з ким ТОВ " Східний Альянс" укладе договір про надання послуг зважування. Вимога ТД щодо розміщення вагів на відстані 7км від складу Замовника штучно звужує коло потенційних учасників і тому є дискримінаційною.. Крім того складається враження про корупційний сговір і лобіювання інтересів якогось конкретного учасника..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник, звісно, не вбачає відмінності між вугіллям, яке зважене на вагах на відстані 7 км. та вугіллям, яке буде зважене на вагах на відстані 10 км від складу Замовника. Вимога про розміщення автомобільних вагів визначені на підставі існуючих нормативних документів з метою уникнення зайвих витрат бюджетних коштів, коштів Постачальника вугілля, робочого часу працівників Замовника та Постачальника, уникнення можливих суперечностей при прийомці вугілля за кількістю. Замовнику відомо, що найменше, ще про одні ваги, які задовольняють вимогам ТД Замовника. При проведенні тотожних закупівель у попередні роки, Учасники торгів у своїх пропозиціях надавали договори про зважування вугілля як на цих вагах, так і на вагах, вказаних Вами у запиті. Таким чином, Ваші припущення відносно визначення переможця торгів в залежності від того, з ким він уклав договір зважування – безпідставні. Вимога Замовника стосовно зважування вугілля жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не є дискримінаційною. Припущення про корупційний зговір та лобіювання інтересів будь-яких учасників є Вашою необґрунтованою фантазією
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 січня 2020 13:51
Дата відповіді: 24 січня 2020 20:36
ТД містить вимогу надати копію балансу за останній звітний період, копію звіту про фінансові результати за останній звітний період та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Шановний Замовнику! Повідомляєма Вам, що дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Відповідно до ст .16 ЗУ " Про публічні закупівлі" такий критерій як фінансовий стан учасника не міститься. Крім того така вимога дискримінує новостворених суб*єктов господарювання, які не подавали на законних підставах таку звітність. Отже Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Нагадуємо, що Законом України " Про державну статистику" передбачено, що фінансова звітність визнається конфіденційною інформацією. Згідно з ч.4. ст.22 Закону заборонено встановлювати в Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни.
щодо зважування вугілля
Дата подання: 22 січня 2020 14:04
Дата відповіді: 24 січня 2020 20:37
Шановний Замовнику! Чи підійде Вам зважування вугілля на повірених стаціонарних вагах, які знаходяться на державному підприємстві " Шахта" Котляревська" і відстань до яких від Вашого закладу трохи більше 7 кілометрів? Якщо ні, то будь ласка, обгрунтуйте Вашу відмову , не посилаючись на Вашу ТД. ТД - це Ваш документ і Ви маєте право вносити зміни до неї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не має права посилатися на будь якого постачальника товарів, робіт та послуг, у тому числі, послуг зважування. Одночасно, Замовник не заперечує проти зважування вугілля на будь яких автомобільних вагах, які відповідають вимогам його ТД.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-20-000522-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 27 травня 2020 14:47
Вимога
"надані копії Договору надання послуг 01/01/19/1 від 01.01.2019 р., укладеного з ПП «Буд-Юг» та Договору № 09/01/20 від 09.01.2020 р., укладеного з ФОП Ященко І.В., у яких передбачено надання послуг зважування вантажу. Вказані договори не містить жодних відомостей про вагове господарство, яке буде використовуватися, в тому числі й про місце його розташування. не додані документи, передбачені у п. 1.3. додатку 2 тендерної документації."

Шановний Замовнику, надайте пояснення. яким чинм вказані вами договори відносяться до вагового обладання. якщо ці договори надані на виконання вимог щод наявності транспортних засобів та навантажувача?
Чому Вами у протоколі зазначеється недостовідна інформація?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 19:04
Інформація, наведена в Протоколі № 19 від «27» травня 2020р. цілком достовірна.
До складу своєї пропозиції Ви дійсно долучили копії Договору надання послуг 01/01/19/1 від 01.01.2019 р. , укладеного з ПП «Буд-Юг» та Договору № 09/01/20 від 09.01.2020 р., укладеного з ФОП Ященко І.В..
У п. 1.1. вказаних договорів дійсно зазначено, що, «Замовник доручає, а, Виконавець бере на себе зобов’язання надавати наступні послуги:

- зважування вантажу.»,
що, беззаперечно, передбачає наявність вагового господарства.
За своїм змістом ці договори, дійсно, цілком відповідають приписам п. 1.3. додатку 2 тендерної документації, а саме «У разі використання залучених вагів – також (надати) копію договору оренди вагів або договору на зважування вантажів.». За вказаних обставин, Замовник зобов’язаний був розглянути вказані договори на предмет їх відповідності п. 1.3. додатку 2 тендерної документації, а саме на предмет наявності відомостей про вагове господарство, яке буде використовуватися, в тому числі, й про місце його розташування.

До вказаних договорів, дійсно, не додано жодних відомостей про вагове господарство, яке буде використовуватися, в тому числі, й про місце його розташування.

Таким чином, жодної недостовірної інформації у Протоколі Замовника № 19 від «27» травня 2020р. не наведено.

Через неспроможність системи «Prozorro» при наданні відповідей на вимоги учасників розміщувати графічні матеріали, у тому числі й графічні вирізки з тексту документів у відповіді на Вашу вимогу, частина нашої відповіді не була відображена на електронному майданчику.
Додаємо повний текст нашої відповіді на Вашу попередню вимогу.


Для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам Замовника, Учасник повинен надати:

«1.1 Довідку про наявність матеріально-технічної бази для виконання належного постачання товару, передбаченого у тендерній документації (у довільній формі); для підтвердження наявності у Учасника власних та/або орендованих складських майданчиків, складських приміщень, тощо, пристосованих для тривалого зберігання товару, що закуповується – завірені учасником копії правовстановлюючих та реєстраційних документів власника (орендодавця) складських майданчиків, складських приміщень, тощо, з зазначенням їх площ, адреси їх розташування, підстав для використання, тощо. Учасник повинен додати копії технічних паспортів цих складських майданчиків, складських приміщень, Державних актів на право користування землею, тощо, завірені печаткою їх власника(ів) та, у разі використання орендованих складських майданчиків, складських приміщень, тощо, - договорів оренди.»

До складу пропозиції додана копія укладеного Учасником з ТОВ «Грант-Сервіс»
Договору оренди № 22/01 від 22 січня 2019 р. (далі – «Договір суборенди» про надання у строкове платне користування приміщень загальною площею 750 кв. м.. Вказані приміщення розміщені на земельній ділянці, яку ТОВ «Грант-Сервіс» використовує на підставі доданого до Пропозиції Договору оренди земельної ділянки б/н від 08.07.2007 р. (далі – Договір оренди), укладеного між Ізмаільською РДА та ТОВ «Грант-Сервіс».

На підставі ст. 796 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами та доповненнями (далі – ЦКУ)
«1. Одночасно з правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також право користування земельною ділянкою, яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець.
2. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець.

3. Якщо наймодавець не є власником земельної ділянки, вважається, що власник земельної ділянки погоджується на надання наймачеві права користування земельною ділянкою, якщо інше не встановлено договором наймодавця з власником землі»

Таким чином, наданий Учасником Договір оренди № 22/01 від 22 січня 2019 р. про надання у строкове платне користування приміщень загальною площею 750 кв. м. фактично є й договором суборенди земельної ділянки площею 3,651 га, власником якої є Ізмаільська РДА, а користувачем є ТОВ «Грант-Сервіс» на підставі Договору оренди земельної ділянки б/н від 08.07.2007 р. (далі – Договір оренди), укладеного ним з Ізмаільською РДА.

П. 15 Договору оренди: «Невід’ємними частинами договору є план або схема земельної ділянки, кадастровий план земельної ділянки з відображенням обмежень (обтяжень) у її використанні та встановлених земельних сервітутів, акт визначення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), акт приймання-передачі об’єкта оренди та проект відведення земельної ділянки у випадках, передбачених законом.»

До цього Договору не додані усі передбачені в ньому документи, які є «невід’ємними частинами договору»


П. 10 Договору оренди: « орендована земельна ділянка або її частина може передаватися орендарем у суборенду без зміни цільового призначення за письмовою згодою орендодавця. Умови і строки договору суборенди повинні обмежуватися умовами і строком договору оренди земельної ділянки і не суперечити йому. Договір суборенди земельної ділянки підлягає державній реєстрації.»

Відсутня письмова згода Ізмаєльської РДА, як Орендодавця землі. Договір суборенди не пройшов державну реєстрацію, як того вимагає Договір оренди.

Наданий Учасником Договір оренди № 22/01 від 22 січня 2019 р. :
1. Є недійсним, бо не пройшов державну реєстрацію суборенди земельної ділянки, що вимагає власник землі.
2. Відсутня письмова згода власника земельної ділянки на передачу у користування земельної ділянки іншим особам.
3. До копії Договору оренди земельної ділянки б/н від 08.07.2007 р. не додані копії документів, які є його невід’ємною частиною.
4. завірені учасником копії правовстановлюючих та реєстраційних документів власника (орендодавця) складських майданчиків, складських приміщень, тощо
Номер вимоги: UA-2020-01-20-000522-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 27 травня 2020 14:51
Вимога
Шановний Замовнику, у протколі Ви зазначаєте, що - "учасником наданий договір оренди №22/01 від 22 січня 2019 р. про надання у строкове платне користування приміщень що фактично є і договором суборенди земельної ділянки власником якої є Ізмаїльська РДА".
Договір на який ви посилаєтесь відносить до оренди ПРИМІЩЕНЬ, а НЕ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ. ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" має договірні відносини с ТОВ ТОВ «Грант-Сервіс» , який є власником приміщень які орендує ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД".
Обставини на які ви посилаєтесь у протоколі НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ДІЙСТНОСТІ!.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 18:04


Для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам Замовника, Учасник повинен надати:

«1.1 Довідку про наявність матеріально-технічної бази для виконання належного постачання товару, передбаченого у тендерній документації (у довільній формі); для підтвердження наявності у Учасника власних та/або орендованих складських майданчиків, складських приміщень, тощо, пристосованих для тривалого зберігання товару, що закуповується – завірені учасником копії правовстановлюючих та реєстраційних документів власника (орендодавця) складських майданчиків, складських приміщень, тощо, з зазначенням їх площ, адреси їх розташування, підстав для використання, тощо. Учасник повинен додати копії технічних паспортів цих складських майданчиків, складських приміщень, Державних актів на право користування землею, тощо, завірені печаткою їх власника(ів) та, у разі використання орендованих складських майданчиків, складських приміщень, тощо, - договорів оренди.»

До складу пропозиції додана копія укладеного Учасником з ТОВ «Грант-Сервіс»
Договору оренди № 22/01 від 22 січня 2019 р. (далі – «Договір суборенди» про надання у строкове платне користування приміщень загальною площею 750 кв. м.. Вказані приміщення розміщені на земельній ділянці, яку ТОВ «Грант-Сервіс» використовує на підставі доданого до Пропозиції Договору оренди земельної ділянки б/н від 08.07.2007 р. (далі – Договір оренди), укладеного між Ізмаільською РДА та ТОВ «Грант-Сервіс».

На підставі ст. 796 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами та доповненнями (далі – ЦКУ)
«1. Одночасно з правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також право користування земельною ділянкою, яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець.
2. У договорі найму сторони можуть визначити розмір земельної ділянки, яка передається наймачеві. Якщо розмір земельної ділянки у договорі не визначений, наймачеві надається право користування усією земельною ділянкою, якою володів наймодавець.

3. Якщо наймодавець не є власником земельної ділянки, вважається, що власник земельної ділянки погоджується на надання наймачеві права користування земельною ділянкою, якщо інше не встановлено договором наймодавця з власником землі»

Таким чином, наданий Учасником Договір оренди № 22/01 від 22 січня 2019 р. про надання у строкове платне користування приміщень загальною площею 750 кв. м. фактично є й договором суборенди земельної ділянки площею 3,651 га, власником якої є Ізмаільська РДА, а користувачем є ТОВ «Грант-Сервіс» на підставі Договору оренди земельної ділянки б/н від 08.07.2007 р. (далі – Договір оренди), укладеного ним з Ізмаільською РДА.

П. 15 Договору оренди


До цього Договору не додані усі передбачені в ньому документи, які є «невід’ємними частинами договору»


П. 10


Відсутня письмова згода Ізмаєльської РДА, як Орендодавця землі. Договір суборенди не пройшов державну реєстрацію, як того вимагає Договір оренди.

Наданий Учасником Договір оренди № 22/01 від 22 січня 2019 р. :
1. Є недійсним, бо не пройшов державну реєстрацію суборенди земельної ділянки, що вимагає власник землі.
2. Відсутня письмова згода власника земельної ділянки на передачу у користування земельної ділянки іншим особам.
3. До копії Договору оренди земельної ділянки б/н від 08.07.2007 р. не додані копії документів, які є його невід’ємною частиною.
4. завірені учасником копії правовстановлюючих та реєстраційних документів власника (орендодавця) складських майданчиків, складських приміщень, тощо,
Номер вимоги: UA-2020-01-20-000522-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 28 травня 2020 11:44
вимога
Шановний Замовнику, у протколі Ви зазначаєте, що - "учасником наданий договір оренди №22/01 від 22 січня 2019 р. про надання у строкове платне користування приміщень, а не земельної ділянки! примищення знаходяться у власності ТОВ""Грант сервіс" і у склаті тендерної пропозиції надано підтверджуючий документ!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 17:46
Замовник звертає увагу та стверджує про цілісність об’єкту нерухомості із земельною ділянкою, на якій цей об’єкт розташований.
Вами наданий Договір оренди №22/01 від 22 січня 2019 р. про надання у строкове платне користування приміщень, які, природно, знаходяться на земельній ділянці та невідривні від неї. Існування, користування та надання в оренду об’єкту нерухомості без земельної ділянки взагалі технічно неможливе. Вказана земельна ділянка надана ТОВ "Грант сервіс" в оренду власником цієї земельної ділянки – Ізмаільською РДА. Надаючи Вам у строкове платне користування власні приміщення, разом з ними Орендодавець, на підставі норми п. 1 статті 796 Цивільного кодексу України («одночасно з правом найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) наймачеві надається право користування земельною ділянкою, на якій вони знаходяться, а також право користування земельною ділянкою, яка прилягає до будівлі або споруди, у розмірі, необхідному для досягнення мети найму») надає Вам право на користування земельною ділянкою, природньо, на правах суборенди. Не встановивши у Договорі оренди розміру земельної ділянки, яка потрапила у Ваше користування, Орендодавець надав Вам, як «наймачеві право користування усією земельною ділянкою» (абз. 2, п. 1 ст. 796 ЦК України). Але, одночасно, Замовник звертає Вашу увагу на те, що Орендодавець не є власником земельної ділянки, на якій розташовані належні йому приміщення. Крім того, Власником цієї земельної ділянки – Ізмаільською РДА у п. 10 Договору оренди земельної ділянки б/н від 08.07.2007 р. встановлені обмеження що до передачі її в суборенду, а саме – наявність письмової згоди Власника на суборенду та обов’язковість державної реєстрації укладеного договору суборенди.
Одночасно, Замовник стверджує, що факт користування Вами земельною ділянкою цілком визнається Вами та підтверджуються Вашими підписом та печаткою під Договором оренди №22/01 від 22 січня 2019 р. у п. 6.4. якого зазначено:
«6.4. Орендна плата включає в себе відшкодування податку на землю, комунальних платежів та інших експлуатаційних витрат, що пов’язані з обслуговуванням та утриманням Орендованого майна та прилеглої території.». Це цілком відповідає вимогам статті 797 Цивільного кодексу України, згідно якої плата, яка справляється з наймача будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею і плати за користування земельною ділянкою.
За відсутності державної реєстрації договору оренди №22/01 від 22 січня 2019 р. та письмової згоди від Власника земельної ділянки – Ізмаільської РДА на надання земельної ділянки в суборенду – Замовник не може вважати вказаний договір дійсним.

Крім того, надання у тендерній пропозиції двох сторінок поетажного плану за будь яких обставин, не може вважатися підтверджуючим документом про те, що приміщення знаходяться у власності ТОВ "Грант сервіс".
Номер вимоги: UA-2020-01-20-000522-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 02 червня 2020 13:56
питання
У складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру прав на нерухоме майно, який є підтвердженняи права власності на приміщення ТОВ "Грант сервіс" Чому Замовник ізнорує даний документ?
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2020 16:33
Замовнику невідомо, що саме стало підставою для твердження Учасника про ігнорування Замовником витягу з реєстру прав на нерухоме майно, наданого ТОВ "Грант сервіс". Замовником не проігнорований факт наявності цього документу у тендерній пропозиції Учасника.

Додатково, виконуючи Рішення тендерного комітету Замовника, наведене у Протоколі тендерного комітету № 21 від 04 червня 2020 р. щодо технічної помилки при оприлюдненні протоколу № 18 від 26 травня 2020 р., враховуючи те, що єдиною технічною можливістю оприлюднити скановані копії з оригіналів Протоколів тендерного комітету № 21 від 04 червня 2020 р. та № 18 від 26 травня 2020 р. є їх оприлюднення саме у цьому розділі кабінету Замовника, Замовник виконує рішення Тендерного комітету та оприлюднює скановані копії з оригіналів Протоколів тендерного комітету № 21 від 04 червня 2020 р. та № 18 від 26 травня 2020 р

Документи

04 червня 2020 16:33
18.pdf
04 червня 2020 16:33
21.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-20-000522-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС, Код ЄДРПОУ:33124465
Дата подання: 28 березня 2020 19:41
Скарга
Скарга На рішення Новожеланівської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату №39 Донецької обласної ради про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» та про визначення переможцем процедури закупівлі - код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо ФОП Іващенко Людмили Іванівни
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 21:38
рішення від 01.04.2020 № 6190 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 21:38
рішення від 16.04.2020 № 7391.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 22:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7391-р/пк-пз від 16.04.2020 р
Дата виконання рішення замовником: 21 травня 2020 12:42
Номер скарги: UA-2020-01-20-000522-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС, Код ЄДРПОУ:33124465
Дата подання: 08 червня 2020 16:30
СКАРГА
СКАРГА на рішення Новожеланівської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату №39 Донецької обласної ради про визначення переможцем процедури закупівлі - код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо ФОП Іващенко Людмили Іванівни
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 22:08

Документи подані скаржником

28 березня 2020 19:40
Платіжне доручення.pdf
28 березня 2020 19:40
Скарга Новожеланне.pdf
28 березня 2020 19:40
Скарга Новожеланное.docx

Документи подані замовником

21 травня 2020 12:42
img20200521_12291745.pdf

Документи подані скаржником

08 червня 2020 16:30
Платіжне доручення 1025.pdf

Документи подані замовником

16 червня 2020 13:09
О подделке документов.rar
19 червня 2020 13:14
img20200619_12320053.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЧАТНА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА 985 050,00
UAH з ПДВ
985 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС 1 065 300,00
UAH з ПДВ
1 065 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 1 128 025,00
UAH з ПДВ
1 128 025,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" 1 240 200,00
UAH з ПДВ
1 240 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іващенко Людмила Іванівна 1 684 400,00
UAH з ПДВ
1 684 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лактіонова Галина Гавриілівна 1 699 998,70
UAH з ПДВ
1 699 998,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 10:49
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:49
цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 10:49
договори до досвіду.pdf
04 лютого 2020 10:49
Виписка.pdf
04 лютого 2020 10:49
проект догвоору.pdf
04 лютого 2020 10:49
Паспорт и код.pdf
04 лютого 2020 10:49
Документ_ЄДР_1006281703.zip
04 лютого 2020 10:49
декларація 2019.pdf
04 лютого 2020 10:49
Інщі довідки.pdf
04 лютого 2020 10:49
Договір ваги, повірка.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 10:20
Електронний підпис

Публічні документи

03 лютого 2020 18:36
Електронний підпис
03 лютого 2020 18:35
28. Тендерна пропозиція.pdf
03 лютого 2020 18:35
29. Проект договору.pdf
03 лютого 2020 18:35
27. копія балансу.pdf
03 лютого 2020 18:34
17. Лист щодо витрат.pdf
03 лютого 2020 18:34
12.5.1 Щодо вагів.pdf
03 лютого 2020 18:34
12.5. Ваги автомобільні.pdf
03 лютого 2020 18:34
12.4.1 Свідоцтва.pdf
03 лютого 2020 18:34
12.3.1. Свідоцтва.pdf
03 лютого 2020 18:34
9. Витяг з ЄДР 16.01.2020.pdf
03 лютого 2020 18:34
6. Виписка с ЄДР.pdf
03 лютого 2020 18:34
5. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 лютого 2020 18:34
2. Модельний статут.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 09:33
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:30
2_7Довідка_аналог.pdf
04 лютого 2020 09:08
2_Довідка_фін_звіт.pdf
04 лютого 2020 09:08
16_Лист_згода_аналіз.pdf
04 лютого 2020 09:08
16_Дод_3_Тех_завдання.pdf
04 лютого 2020 09:08
14_Лист_істотні_умови.pdf
04 лютого 2020 09:08
13_Захист_Довкiлля.pdf
04 лютого 2020 09:08
12_ЛИСТ_ліцензія.pdf
04 лютого 2020 09:08
11_Стаття_17.pdf
04 лютого 2020 09:08
9_Лист_МатТехБаза.pdf
04 лютого 2020 09:08
9_Довідка_працівники.pdf
04 лютого 2020 09:08
8_Серт_Покров_ДГ_0100.JPG
04 лютого 2020 09:08
8_Прот_Покров_ДГ_0100.JPG
04 лютого 2020 09:08
8_акредитація лабор.PDF
04 лютого 2020 09:08
7_Перс_дані.pdf
04 лютого 2020 09:08
5_ПРОТОКОЛ_правочин.pdf
04 лютого 2020 09:08
4_ИНН_2020.pdf
04 лютого 2020 09:08
3_Наказ_директор.pdf
04 лютого 2020 09:08
3_Копiя_витягу_ПДВ.pdf
04 лютого 2020 09:08
3_Копiя_виписка_з_EДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 09:08
2_п9ч2ст9_бенефіціар_ЄДР.pdf
04 лютого 2020 09:08
2_баланс_2018_за_рік.pdf
04 лютого 2020 09:08
2_баланс квит испр_2020.pdf
04 лютого 2020 09:08
2_1Лист_МатТехБаза.pdf
04 лютого 2020 09:08
1_Про_підприємство.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 17:26
Електронний підпис
01 червня 2020 17:22
Довідка МВС
19 березня 2020 12:26
Електронний підпис
19 березня 2020 11:36
Електронний підпис
19 березня 2020 11:30
Довідка МВС
04 лютого 2020 10:07
Електронний підпис
04 лютого 2020 09:44
Проект Договору.rar
04 лютого 2020 09:44
Кваліфікація 3.rar
04 лютого 2020 09:44
Кваліфікація 2.rar
04 лютого 2020 09:44
Кваліфікація 1.pdf
04 лютого 2020 09:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 08:56
Документи Пропозиції.rar
04 лютого 2020 08:56
Договір 5.pdf
04 лютого 2020 08:56
Договір 4.pdf
04 лютого 2020 08:56
Договір 3.pdf
04 лютого 2020 08:56
Договір 2.pdf
04 лютого 2020 08:56
Договір 1.pdf
04 лютого 2020 08:56
Кваліфікаційні вимоги.rar
04 лютого 2020 08:56
Паспорт та ІПН.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЧАТНА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА

ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ"

ФОП Іващенко Людмила Іванівна

ФОП Лактіонова Галина Гавриілівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЧАТНА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
#3286101140
Рішення скасоване 985 050,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 09:10
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС
#33124465
Рішення скасоване 1 065 300,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 09:10
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Рішення скасоване 1 128 025,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 09:10
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ"
#41264504
Рішення скасоване 1 240 200,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 09:10
ФОП Іващенко Людмила Іванівна
#2292400509
Рішення скасоване 1 684 400,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 09:10
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАМЧАТНА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
#3286101140
Відхилено 985 050,00
UAH з ПДВ
10 травня 2020 07:05
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС
#33124465
Відхилено 1 065 300,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 20:16
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Відхилено 1 128 025,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 20:08
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ"
#41264504
Відхилено 1 240 200,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 23:31
ФОП Іващенко Людмила Іванівна
#2292400509
Переможець 1 684 400,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 19:00

Документи

11 лютого 2020 11:16
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:14
File.PDF

Документи

21 лютого 2020 17:41
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:40
вугілля пр 8.pdf
17 лютого 2020 14:59
Електронний підпис
17 лютого 2020 14:56
ПР 7.pdf

Документи

27 лютого 2020 14:11
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:09
File0001.PDF

Документи

04 березня 2020 18:30
Електронний підпис
04 березня 2020 18:28
ПР_11.pdf

Документи

10 травня 2020 07:05
Електронний підпис
08 травня 2020 15:42
img20200508_15383634.pdf
08 травня 2020 15:42
img20200508_15381769.pdf

Документи

25 травня 2020 20:16
Електронний підпис
25 травня 2020 16:48
GH 17.pdf
21 травня 2020 22:06
Електронний підпис
21 травня 2020 13:47
GH15.pdf
21 травня 2020 13:47
ПР 16.pdf

Документи

26 травня 2020 20:08
Електронний підпис

Документи

27 травня 2020 23:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 19:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іващенко Людмила Іванівна
#2292400509
1 684 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 18:29
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:36
уголь догов 38.1.pdf укладений
08 липня 2020 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 684 400,00
UAH