Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання території міста Кам`янське)
Street-cleaning and sweeping services(services for sweeping and sanitary maintenance of the city of Kamianske)
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2020-01-20-000235-b cc6b6c509907435dbf1c7dc384d319d4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буденкова Наталія Вікторівна

+380569568935 katp042802@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"
Код ЄДРПОУ: 03341701
Місцезнаходження: 51905, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64
Контактна особа: Буденкова Наталія Вікторівна
+380569568935
katp042802@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Kamyanka City Council "Kamyanskoe Motor Transport Enterprise 042802"
National ID: 03341701
Contact point: Budenkova Natalia Viktorivna
+380569568935
katp042802@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 січня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:01
Очікувана вартість: 20 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH
Publication date: 20 січня 2020 11:40
Enquiries until: 10 лютого 2020 13:00
Complaints submission until: до 16 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2020 13:00

Information

Estimated total value: 20 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання території міста Кам`янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Street-cleaning and sweeping services(services for sweeping and sanitary maintenance of the city of Kamianske)
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту ___________(наданих послуг або виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Джерело фінансування - власні кошти підприємства Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 22:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 11:41
ТД 20.01.2020 сант. літо.doc
20 січня 2020 11:41
додаток 5 _ проект договору.doc
20 січня 2020 11:41
додаток 4 комерційна пропозиція.doc
20 січня 2020 11:41
додаток 3_ тех-ні хар-ки.doc
20 січня 2020 11:41
додаток 2_ вимоги ст. 17.doc
20 січня 2020 11:41
додаток 1_ вимоги ст. 16.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000036 ● 95790413c2cb449e943ea911728bd9e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.04.2020 № 84

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

даток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.04.2020 № 84

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
28

UA-2020-01-20-000235-b
20.01.2020 Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (код ЄДРПОУ 03341701) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-04 14:09:54

Пояснення з власної ініціативи

Частиною 5 статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції Закону № 922 до 19.04.2020 (ч.5 ст.8 в редакції Закону після 19.04.2020) передбачено, що протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Замовник у межах строку здійснення моніторингу закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Ураховуючи норми ст. 7-1 Закону 922 просимо Вас запитати у замовника пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі або підвантажити в систему закупівель детальні/розгорнуті підстави проведення моніторингу закупівлі, для того щоб замовник міг скористатися своїм законним правом з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Дякуємо

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-05-12 11:45:56

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання території міста Кам`янське) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-000235-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Оскаленко Сергій Олександрович не враховані вимоги п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 тендерної документації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та не дотримано вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. А саме: учасник в листі від 17.02.2020 №30, гарантує, що подана ним пропозиція повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, не залучаючи субпідрядні організації (лист від 17.02.2020 №33), не підтвердив наявність в своїй тендерній пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази, крім орендованого автомобіля МАЗ 53362 (лист від 17.02.2020 №39) що не відповідає вимогам умов п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.8, п.11, п.12, п.14, п.19 Додатку 3 тендерної документації де для виконання послуг необхідно використання навантажувача, машини дорожньої підмітально-прибирально вакуумної та поливо-мийної машини.
2. Чому Замовник відповідно до ч.2 ст.17 Закону не скористався своїм правом (можливістю) прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та не відхилив тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник ФОП Оскаленко Сергій Олександрович у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі (лист від 17.02.2020 №15) про те, що він має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
3. Чому тендерна пропозиції учасника ФОП ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА під час розгляду на відповідність технічним вимогам визначеним у тендерній документації була допущена до оцінки та не була відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації у зв’язку з тим, що на вимогу Додатку 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в частині того, що зміст документів повинен надавати можливість ідентифікувати обладнання, інформація про залучення якого до надання послуг надається у складі тендерної пропозиції, документи повинні свідчити про достатність прав Учасника на використання обладнання із строком достатнім для їхнього завершення, проте учасником не надано акт здачі-приймання на автомобіль, що орендується відповідно до п.5 умов договору оренди від 14.01.2020 №3/20.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-15 09:24:53

Пояснення з власної ініціативи

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання території міста Кам`янське) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-000235-b).
Стосовно питань не підтвердження у своїй тендерній пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази крім автомобіля МАЗ 53362 пояснюємо наступне:
Абз.17 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” №922 до 19.04.2020 містить посилання на те, що тендерна документація при закупівлі робіт повинна містити - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, Законом передбачено в обов’язковому порядку зазначення інформації про субпідрядника при закупівлі робіт, а не послуг.
Учасник при поданні пропозиції міг не зазначити про залучення субпідпрядника на суму менше 20 % від вартості договору. Тим більше довідка від 17.02.2020 №33, яка подана учасником у складі пропозиції, містить інформацію про те, що на дату подання пропозиції він не планує залучати субпідрядні організації.
Щодо питання стосовно невідхилення учасника у зв'язку із тим, що він має заборгованість зі сплати податків і зборів пояснюємо, що відповідно до частини 2 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 до 19.04.2020 Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Дана норма Закону надає право Замовнику відхили пропозицію учасника, це не є обов'язком Замовника відхиляти таку пропозицію.
Щодо питання не відхилення пропозиції Учасника ФОП Лісної Н.А. у зв'язку із тим, що у пропозиції не наданий акт приймання передачі автомобіля, що орендується пояснюємо наступне:
додатком 1 до тендерної документації було передбачено надання довідки (за формою наведеною нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі. Учасник повинен підтвердити документально (шляхом надання сканованих оригіналів документів) наявність зазначеного у довідці власного обладнання та матеріально-технічної бази, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на строк до 31.12.2020 року або більше, або документ на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/або суб’єктів господарювання на строк до 31.12.2020 року або більше. Зазначені вище документи повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, зміст таких документів повинен надавати можливість ідентифікувати обладнання, інформація про залучення якого до надання послуг надається у складі тендерної пропозиції, документи повинні свідчити про достатність прав Учасника на використання обладнання із строком достатнім для їхнього завершення.
У складі пропозиції Учасником надані:
довідка (за формою Замовника) від 19.02.2020 № 11, про наявність обладнання та матеріально технічної бази,
оригінал договору оренди транспортного засобу від 14.01.2020 № 3/20,
завірена копія технічного паспорту на транспортний засіб ГАЗ-САЗ 3507 державний реєстраційний номер АЕ 7854НХ,
довідка (лист гарантія) від 19.02.2020 № 29 про те, що всі документи та інформація подані у складі пропозиції є достовірними та актуальними на дату проведення аукціону.
Відсутність у складі пропозиції акту приймання передачі цього автомобіля не свідчить про відсутність достатності права учасника на використання цього обладнання і не дає підстав вважати, що такого права у учасника немає, оскільки відповідно до умов пункту 6.2.2 Договору оренди від 14.01.2020 №3/20 орендодавець зобов'язаний надати орендарю необхідну документацію на автомобіль, що орендується та необхідне приладдя. Доказом використання автомобіля є наявний у складі пропозиції технічний паспорт на це авто, який підтверджує факт передачі транспортного засобу. А акт приймання передачі автомобіля можливо Учасник не завантажив з якихось своїх міркувань та технічних можливостей.
Отже, орендоване обладнання ідентифіковане та наявні документи, які свідчать про достатність прав Учасника на використання цього обладнання. У зв'язку із чим Учасник був допущений до аукціону.
з повагою,
Замовник

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2020-05-04-000036) За висновком ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання та санітарного утримання території міста Кам`янське) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-20-000235-b) (далі – Висновок) встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ зобов’язує вжити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Не погоджуючись з Висновком, Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (03341701) надає аргументовані заперечення до Висновку У висновку мова йде про те, що Замовник, в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та п. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Оскаленко Сергій Олександрович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю послуг від 26.03.2020 №30/20. Але з цим погодитися не можемо у зв’язку із наступним: Щодо питання не відхилення пропозиції Учасника ФОП Лісної Н.А. у зв'язку із тим, що у пропозиції не наданий акт приймання передачі автомобіля, що орендується пояснюємо наступне: додатком 1 до тендерної документації було передбачено надання довідки (за формою наведеною нижче) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі. Учасник повинен підтвердити документально (шляхом надання сканованих оригіналів документів) наявність зазначеного у довідці власного обладнання та матеріально-технічної бази, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на строк до 31.12.2020 року або більше, або документ на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/або суб’єктів господарювання на строк до 31.12.2020 року або більше. Зазначені вище документи повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, зміст таких документів повинен надавати можливість ідентифікувати обладнання, інформація про залучення якого до надання послуг надається у складі тендерної пропозиції, документи повинні свідчити про достатність прав Учасника на використання обладнання із строком достатнім для їхнього завершення. У складі пропозиції Учасником надані: довідка (за формою Замовника) від 19.02.2020 № 11, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, оригінал договору оренди транспортного засобу від 14.01.2020 № 3/20, завірена копія технічного паспорту на транспортний засіб ГАЗ-САЗ 3507 державний реєстраційний номер АЕ 7854НХ, довідка (лист гарантія) від 19.02.2020 № 29 про те, що всі документи та інформація подані у складі пропозиції є достовірними та актуальними на дату проведення аукціону. Відсутність у складі пропозиції акту приймання передачі цього автомобіля не свідчить про відсутність достатності права учасника на використання цього обладнання і не дає підстав вважати, що такого права у учасника немає, оскільки відповідно до умов пункту 6.2.2 Договору оренди від 14.01.2020 №3/20 орендодавець зобов'язаний надати орендарю необхідну документацію на автомобіль, що орендується та необхідне приладдя. Доказом використання автомобіля є наявний у складі пропозиції технічний паспорт на це авто, який підтверджує факт передачі транспортного засобу. А акт приймання передачі автомобіля можливо Учасник не завантажив з якихось своїх міркувань та технічних можливостей. Отже, орендоване обладнання ідентифіковане та наявні документи, які свідчать про достатність прав Учасника на використання цього обладнання. У зв'язку із чим Учасник був допущений до аукціону. Стосовно невідхилення тендерної пропозиції ФОП Оскаленко С.О. пояснюємо, що відповідно до п.6 розділу “інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації є посилання на те, що “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку 3 даної документації)”. у складі пропозиції ФОП Оскаленко С.О. містяться такі документи: - довідка № 31 від 10.02.2020 про те, що пропозиція повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим технічними, якісними характеристиками, які наведені в Додатку 3 тендерної документації; - довідка № 40 від 10.02.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою Позивача); - сканований оригінал договору оренди транспортного засобу № 2 від 17.01.2020, який вказаний у довідці № 40 від 10.02.2020; - технічне завдання (додаток3), яким зазначено, що ФОП Оскаленко С.О. уважно вивчив технічне завдання та провів, згідно зазначених обсягів послуг розрахунок ціни з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Вартість його тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені. Якщо під час надання послуг виникне необхідність одержання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ФОП Оскаленко С.О. самостійно буде нести всі витрати на їх отримання; - довідка № 21 від 10.02.2020 про те, що вісі документи та інформація подана ним у складі пропозиції є достовірною. Таким чином, вказані документи є належним виконанням умов тендерної документації, оскільки містять як інформацію так і документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку 3 даної документації). На підставі викладеного вище, вважаємо безпідставним та неправомірним висновок про те, що при проведенні цієї закупівлі Замовником порушено п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону і що пропозиції учасникиків необхідно було відхилити, як такі що не відповідають умовам тендерної документації. Директор КП КМР"КАТП 042802" І.В.Іванків

2020-05-25 10:28:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: подана позовна заява від 01.06.2020 № 273 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу UA-M-2020-05-04-000036
Дата публікації: 04 червня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 лютого 2020
UA-2020-01-20-000235-bcc6b6c509907435dbf1c7dc384d319d4
Найменування: КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"
Код ЄДРПОУ: 03341701
Місцезнаходження: 51905, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64
Учасник Документи Рішення Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА #3092500829

№ рішення у справі

№54/30-р/к

Дата рішення у справі

29.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/40-22

Дата рішення у справі

05.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 11:38
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:38
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:37
ст. 17 Закону.PDF
20 лютого 2020 11:37
Проект договору.PDF
20 лютого 2020 11:37
паспорт ЛІСНА.pdf
20 лютого 2020 11:37
Кваліфікаційні.pdf
20 лютого 2020 11:37
Інші.PDF
20 лютого 2020 11:37
Відомості ЛІСНА.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 18 999 924,52
UAH з ПДВ
18 999 924,52
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА 20 000 000,00
UAH з ПДВ
20 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 11:38
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:38
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:37
ст. 17 Закону.PDF
20 лютого 2020 11:37
Проект договору.PDF
20 лютого 2020 11:37
паспорт ЛІСНА.pdf
20 лютого 2020 11:37
Кваліфікаційні.pdf
20 лютого 2020 11:37
Інші.PDF
20 лютого 2020 11:37
Відомості ЛІСНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3138320295
Переможець 18 999 924,52
UAH з ПДВ
10 березня 2020 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСКАЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3138320295
18 999 924,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:53
SCAN0002.PDF укладений
31 грудня 2020 12:51
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:05
SCAN0008.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 19:53
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 16:35
договор 30-20.pdf укладений
26 березня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 З.У. «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 426 778,10
UAH
Причини розірвання договору: по факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, уклали цю додаткову угоду про таке: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір, - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються наданими Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі (всього за Договором -17 426 778.10грн.)