Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії для адміністративної будівлі селищної ради та ДНЗ №1 "Ромашка" смт. Магдалинівка
Очікувана вартість
626 333,40 UAH
UA-2020-01-20-000234-c 57659179044a4e2b9f1536002bcdc76f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Олександрівна Логвиненко

+380569121236
+380974763006
+380990690223
magdalynsel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАГДАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04338405
Вебсайт: http://magdalynsel.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 51100, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Магдалинівка, вул. Центральна, 32
Контактна особа: Лариса Олександрівна Логвиненко
+380569121236,+380974763006,+380990690223
magdalynsel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII,замовником може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі у разі відсутності конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку,внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Власної котельні ні селищна рада, а ні дитячий навчальний заклад не мають.До адміністративної будівлі селищної ради та ДНЗ №1 "Ромашка" смт. Магдалинівка , підведені мережі для надання послуг з постачання теплової енергії, які є власністю КП «Комунальник», альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин. Відповідно до вищенаведеного відсутня конкуренція на товар, який може бути поставлений тільки певним постачальником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 09:41
Оскарження наміру укласти договір: 26 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії для адміністративної будівлі селищної ради та ДНЗ №1 "Ромашка" смт. Магдалинівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, вул. ЦЕНТРАЛЬНА,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 січня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32447471
Переможець 626 333,40
UAH з ПДВ
20 січня 2020 09:41

Документи

20 січня 2020 09:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 09:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32447471
626 333,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2020 09:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:15
3.PDF укладений
31 грудня 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 17:30
2.PDF зміни до договору
13 листопада 2020 08:42
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 10:38
комунальник.PDF зміни до договору
19 лютого 2020 10:37
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 15:30
договір комунальник.PDF укладений
28 січня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вносяться зміни у договір, а саме: у новій редакції викладені реквізити Постачальника. В зв'язку з технічних обмежень майданчика фактичні зміни вносяться згідно додаткової угоди № 1 від 19.02.20 року (додається). Причина внесення змін вибрана така, тому що підхожої немає в переліку. В даному випадку, стаття 36 не передбачає публікування таких змін, а стаття 10 передбачає публікування всіх змін до договору
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 19.02.2020 року до договору № 10 від 28.01.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 497 640,18
UAH (в тому числі ПДВ 82 940,03 UAH)