Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-01-19-000137-c d56ad5bc78154ff5b5740961ff468d79
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2020 20:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 13:02
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту ___________(наданих послуг або виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 13:52
79-20 від 03.02.2020 внесення змін_дератизація _ЗМІНИ 1.doc
03 лютого 2020 13:52
ТД дератизація_ 20 тис.грн._3.400.000 грн._Зміни 1.doc
19 січня 2020 20:48
Додаток 1.docx
19 січня 2020 20:48
Додаток 2.docx
19 січня 2020 20:48
Додаток 3.doc
19 січня 2020 20:48
Додаток 4.doc
19 січня 2020 20:48
Додаток 5.doc
03 лютого 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2020 21:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 13:52
79-20 від 03.02.2020 внесення змін_дератизація _ЗМІНИ 1.doc
03 лютого 2020 13:52
ТД дератизація_ 20 тис.грн._3.400.000 грн._Зміни 1.doc
19 січня 2020 20:48
ТД дератизація_ 20 тис.грн._3.400.000 грн..doc
19 січня 2020 20:48
Додаток 1.docx
19 січня 2020 20:48
Додаток 2.docx
19 січня 2020 20:48
Додаток 3.doc
19 січня 2020 20:48
Додаток 4.doc
19 січня 2020 20:48
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-19-000137-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ "ЛІКВІДАТОР", Код ЄДРПОУ:39505980
Дата подання: 27 лютого 2020 12:26
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас з Вимогою щодо усунення порушень під час здійснення публічних закупівель, а саме.

Замовником 20 лютого 2020 року о 21-48 було розміщено Протокол засідання тендерного комітету № 113-20 від 19 лютого 2020 року наша тендерна пропозиція була відхилена з підстав зазначених нижче, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», а саме.

1. У складі пропозиції поданий проект договору, але не заповнений, як вимагав Замовник (відсутня ел. адреса).
Відповідно вимог Замовника, зазначеній в тендерній документації, учасники в складі своєї пропозиції мають надати заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, який містить істотні (основні) умови, зазначений у Додатку 5 до тендерної документації.
На виконання цієї вимоги нами в складі пропозиції надано відповідний файл (№ 1099 від 30.01.20 р.) (Додаток 1), заповнений відповідно вимог Замовника.
Під час заповнення реквізитів, нами не було зазначено ал. адресу, оскільки у разі перемоги в тендері, за цим об’єктом буде призначено відповідального менеджера та зазначено його ел.адресу. Крім того звертаємо увагу, що нами відповідний файл було надано на фірмовому бланку підприємства, який містить усю необхідну інформацію, в тому числі загальну елю адреса підприємства та номери «гарячих» телефонів.
Таким чином нами було надано усю необхідну інформацію та наша пропозиція відповідає усім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.

2. У складі пропозиції подано довідку № 1105 від 30.01.2020 р., яка заповнена не за формою встановлена у ТД, а саме не дотримано вимоги «Примітки: ** У разі зазначення в даній графі транспортного засобу необхідно обов’язково вказати його реєстраційний номер».
Для підтвердження відповідності нашої пропозиції кваліфікаційним вимогам та на виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі мали надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про обладнання ті матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі.
На виконання цієї вимоги нами було надано довідку № 1105 від 30.01.2020 р. (Додаток 2) в якій зазначена в том числі інформація про власний транспортний засіб – автомобіль Lanos (спеціалізований вантажний фургон малотоннажний) та зазначена додаткова інформація про техпаспорт та реєстраційний номер. З невідомих для нас причин Замовник зазначену інформацію не побачив.
Єдиним припущенням, є той факт, що інформація про техпаспорт та реєстраційний номер зазначено в стовпці «Назва (найменування) підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) обладнанням або матеріально-технічною базою або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах» а не в стовпці «Найменування обладнання та матеріально-технічної бази**». Але відповідно до вимог визначених Замовником в примітках, не встановлена вимога, щодо зазначення цієї інформації у відповідному стовпці.
Зважаючи на викладене наша пропозиція повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерні документації.

3. У складі пропозиції наявні листи згоди тільки на обробку персональних даних.
На виконання вимог тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі своєї пропозиції мали надати скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних.
На виконання цієї вимоги нами надані «Лист-згода на збір, обробку, використанні, поширення та доступ до персональних даних» № 1107-1116 від 30.01.2020 р. (Додаток 3).
Зазначені листи були надані на усіх працівників підприємства інформація про яких зазначена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З незрозумілих для нас причин Замовник не побачив в складі нашої пропозиції зазначені листи-згоди.

4. У складі пропозиції подано лист-відгук від 28.12.2019 року.
Замовником було встановлено наступну вимогу, щодо оформлення тендерної пропозиції учасника – документи які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні оформляться на бланку (у разі його наявності) та мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та відбиток печатки (у разі її використання) (в т.ч. лист-відгук) мають бути сформовані станом не раніше дати оголошення цієї закупівлі.
В складі нашої пропозиції було надано оригінал скану листа-відгуку, підписаний генеральним директором ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ», в якому було зазначена усі необхідна інформація, яку вимагав Замовник в тендерній документації, в тому числі в частині якості та строків надання послуг.
Зазначений лист-відгук було отримано нами наприкінці січня, на відповідний наш запит, який було сформовано на підставі вимог визначених в тендерній документації щодо закупівлі: ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників) (UA-2020-01-19-000137-c).
Замовником помилково була зазначено не вірна дата листа-відгуку, що є формальною опискою та не впливає на інформацію в зазначеному листі, щодо якісного та своєчасного надання послуг та не впливають на зміст нашої пропозиції, та підтверджують нашу кваліфікацію.

Зважаючи на викладене наша пропозиція повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерні документації.

Нами також була уважно ознайомлена та проаналізована тендерна пропозиція учасника переможця – ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" (39948135), яка містить численні невідповідності вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», які не є формальними та впливають на зміст пропозиції учасника, а саме.

1. На підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним вимогам учасник процедури закупівлі мав надати в складі своєї пропозиції – «Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково ісмтити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків».
В складі пропозиції учасника-переможця надано лист-відгук від ТОВ «Керуюча Компанія «ДОМ.КОМ» № 178 від 03.02.2020 року, зазначений лист-відгук надано не лише не в оригіналі а навіть не завірений учасником-переможцем.
Крім того, в зазначеному листі-відгуку всупереч вимог Замовника не зазначена інформація про суму належно виконаного договору.
Таким чином, пропозиція учасника-переможця в цій частині не підтверджено їх відповідність вимогам Замовника та Закону України, та не підтвердження відповідність щодо суми виконання договору.

2. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам до предмету закупівлі учасники мали надати «Довідку, яка містить інформацію про перелік препаратів, які будуть використовуватися при наданні послуг (зазначити окремо, які препарати використовуються для дератизації, а які для дезінсекції)»
На виконання зазначеної вимоги учасник-переможець надано Довідку про перелік препаратів, які будуть використовуватися при наданні послуг № 02/04-20 від 04.02.2020 року., в якій Учасником зазначено що для надання послуг будуть використовуватись:
- для дератизації: родетицид «Щелкунчик» та родетицид «Капкан»;
- для дезінсекція: інсектицидний засіб «ДЕТ» к.е.
Також учасником було зазначено, що до довідки надається Свідоцтво про реєстрацію, посвідчення та Висновок державної санітарно-епідеміологічна експертизи. При цьму жодного документу, що підтверджує можливість використання засобу родетицид «Капкан» не надано а на інсектицидний засіб «ДЕТ» к.е не надано відповідного Висновку державної санітарно-епідеміологічна експертизи.
Таким чином, учасник не надав та не підтвердив відповідність засобів, якими він планує надавати послуги, вимог чинного законодавства а пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України.

3. Вимогами тендерної документації Замовником було встановлено, що для юридичних осіб необхідно надати довідку, складена в довільній формі, про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. А при наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.
На виконання зазначеної вимоги учасник-переможець надав довідку № 02/04-29 від 04.02.2020 року, в якій зазначив, що у ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» відсутні Статутні обмеження щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції.
Учасником також надано Статут Товариства затверджений загальними зборами учасників (протокол № 3 від 16.05.2018 року). Положення Статуту не містять жодної інформації, щодо принципів вчинення значних правочинів, при цьому пунктом 2.6 Статуту встановлено, що в своєї діяльності Товариство керується чинним Законодавство України.
Відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (зі змінами) товариства з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, мають право на здійснення значного правочину (якщо вартість такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності), лише на підставі рішення загальних зборів учасників про надання згоди про вчинення такого правочину.
В складі пропозиції учасника надано спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва станом на 31.12.2018 року. Відповідно до зазначеної в ньому інформації, очікувана вартість закупівлі в декілька десятків разів перевищує вартість чистих активів товариства.
В складі пропозиції учасника-переможця такого рішення не надано.
Таким чином, пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та є нікчемною.

4. На підтвердження кваліфікаційного критерію, щодо наявності наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники процедури закупівлі мали надати Довідка (за встановленою формою) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), в якій учасник зазначає інформацію про працівників, які будуть залучені для виконання замовлення, що є предметом закупівлі.
Відповідно до встановленої форми учасники мали надати наступну інформацію: посаду, П.І.Б., інформація про освіту (вища, середня, технічна тощо) та форму працевлаштування: за штатним розкладом або за трудовим тощо договором. Тобто Замовником була встановлена чітка вимога, щодо надання інформації яка підтверджую форму трудових взаємовідносин між учасником та його працівниками та яким чином її необхідно підтвердити, а саме: «за штатним розкладом», «за трудовим договором» або «іншим договором.
Учасником-переможцем надана довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/н та б/д, в якій учасником зазначено, що працівники працюють «за трудовою книжкою». Трудова книжка не є формою працевлаштування, а є документом, що підтверджує страж роботи, а також дає змогу власнику при прийнятті на роботу мати уяву про досвід роботи працівника, таким чином, по-перше, не зрозуміла форму працевлаштування працівників, а по-друге, учасником не додержано форма надання інформації.

5. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замвоником встановлен, що Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції
Учасником-переможцем в складі пропозиції всупереч вимог надані наступні документи які не відповідають вимога тендерної документації:
• Копію наказу про призначення або копію розпорядження про призначення – учасником-переможцем надано не завірений скан;
• Копію виписки з протоколу засновників про призначення – учасником-переможцем надано не завірений скан;
• Сканованим оригіналом усіх сторінок паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій – учасником-переможцем замість оригіналу документу надано завірений скан;
• Копію звіту про фінансові результати за останній звітний період – учасником-переможцем надано не завірений скан;
• Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків – учасником-переможцем замість оригіналу документу надано не завірений скан.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.

Зважаючи на викладене звертаємось до вас з вимогою усунути порушення під час здійснення закупівель, які грубо порушують наші права, свідчать про упередженість, дискримінацію та не забезпечує максимальну економію, що суперечить основним принципам закупівель, а саме.

• Відмінити рішенні прийняте тендерним комітетом замовника щодо визначення ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» переможцем процедури закупівлі.
• Відмінити рішенні прийняте тендерним комітетом замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ "ЛІКВІДАТОР".
• Провести повторну оцінку пропозицій з урахуванням виправлених порушень.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 12:26
Вимога 1268.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-19-000137-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ "ЛІКВІДАТОР", Код ЄДРПОУ:39505980
Дата подання: 28 лютого 2020 16:56
Скарга на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року
Замовником 20 лютого 2020 року о 21-48 було розміщено Протокол засідання тендерного комітету № 113-20 від 19 лютого 2020 року. Наша тендерна пропозиція була відхилена з підстав зазначених нижче, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», а саме. 1. У складі пропозиції поданий проект договору, але не заповнений, як вимагав Замовник (відсутня ел. адреса). Відповідно вимог Замовника, зазначеній в тендерній документації, учасники в складі своєї пропозиції мають надати заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, який містить істотні (основні) умови, зазначений у Додатку 5 до тендерної документації. На виконання цієї вимоги нами в складі пропозиції надано відповідний файл (№ 1099 від 30.01.20 р.) (Додаток 1), заповнений відповідно вимог Замовника. Під час заповнення реквізитів, нами не було зазначено ел. адресу, оскільки у разі перемоги в тендері, за цим об’єктом буде призначено відповідального менеджера та зазначено його ел.адресу. Крім того звертаємо увагу, що нами відповідний файл було надано на фірмовому бланку підприємства, який містить усю необхідну інформацію, в тому числі загальну ел. адресу підприємства та номери «гарячих» телефонів. Таким чином нами було надано усю необхідну інформацію та наша пропозиція відповідає усім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. 2. У складі пропозиції подано довідку № 1105 від 30.01.2020 р., яка заповнена не за формою встановлена у ТД, а саме не дотримано вимоги «Примітки: ** У разі зазначення в даній графі транспортного засобу необхідно обов’язково вказати його реєстраційний номер». Для підтвердження відповідності нашої пропозиції кваліфікаційним вимогам та на виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі мали надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про обладнання ті матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі. На виконання цієї вимоги нами було надано довідку № 1105 від 30.01.2020 р. (Додаток 2) в якій зазначена в том числі інформація про власний транспортний засіб – автомобіль Lanos (спеціалізований вантажний фургон малотоннажний) та зазначена додаткова інформація про техпаспорт та реєстраційний номер. З невідомих для нас причин Замовник зазначену інформацію не побачив. Єдиним припущенням, є той факт, що інформація про техпаспорт та реєстраційний номер зазначено в стовпці «Назва (найменування) підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) обладнанням або матеріально-технічною базою або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах» а не в стовпці «Найменування обладнання та матеріально-технічної бази**». Але відповідно до вимог визначених Замовником в примітках, не встановлена вимога, щодо зазначення цієї інформації у відповідному стовпці. Зважаючи на викладене наша пропозиція повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерні документації. 3. У складі пропозиції наявні листи згоди тільки на обробку персональних даних. На виконання вимог тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі своєї пропозиції мали надати скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних. На виконання цієї вимоги нами надані «Лист-згода на збір, обробку, використанні, поширення та доступ до персональних даних» № 1107-1116 від 30.01.2020 р. (Додаток 3). Зазначені листи були надані на усіх працівників підприємства інформація про яких зазначена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. З незрозумілих для нас причин Замовник не побачив в складі нашої пропозиції зазначені листи-згоди. 4. У складі пропозиції подано лист-відгук від 28.12.2019 року. Замовником було встановлено наступну вимогу, щодо оформлення тендерної пропозиції учасника – документи які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні оформляться на бланку (у разі його наявності) та мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та відбиток печатки (у разі її використання) (в т.ч. лист-відгук) мають бути сформовані станом не раніше дати оголошення цієї закупівлі. В складі нашої пропозиції було надано оригінал скану листа-відгуку, підписаний генеральним директором ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ», в якому було зазначена усі необхідна інформація, яку вимагав Замовник в тендерній документації, в тому числі в частині якості та строків надання послуг (Додаток 4). Зазначений лист-відгук було отримано нами наприкінці січня, на відповідний наш запит, який було сформовано на підставі вимог визначених в тендерній документації щодо закупівлі: ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників) (UA-2020-01-19-000137-c). Замовником помилково була зазначено не вірна дата листа-відгуку, що є формальною опискою та не впливає на інформацію в зазначеному листі, щодо якісного та своєчасного надання послуг та не впливають на зміст нашої пропозиції, та підтверджують нашу кваліфікацію. Зважаючи на викладене наша пропозиція повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерні документації. Нами також була уважно ознайомлена та проаналізована тендерна пропозиція учасника переможця – ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" (39948135), яка містить численні невідповідності вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», які не є формальними та впливають на зміст пропозиції учасника, а саме. 1. На підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним вимогам учасник процедури закупівлі мав надати в складі своєї пропозиції – «Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків». В складі пропозиції учасника-переможця надано лист-відгук від ТОВ «Керуюча Компанія «ДОМ.КОМ» № 178 від 03.02.2020 року, зазначений лист-відгук надано не лише не в оригінальному виді а навіть не завірений учасником-переможцем (Додаток 5). Крім того, в зазначеному листі-відгуку всупереч вимог Замовника не зазначена інформація про суму належно виконаного договору. Слід також зазначити, що відповідно до змісту і способу подання тендерної пропозиції, пропозиція завантажуються в один файл в формат PDF. Учасником лист-відгук надана у форматі «*jpeg» (файл «+ відгук»). Таким чином, пропозиція учасника-переможця в цій частині не підтверджено їх відповідність вимогам Замовника та Закону України, та не підтвердження відповідність щодо суми виконання договору. 2. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам до предмету закупівлі учасники мали надати «Довідку, яка містить інформацію про перелік препаратів, які будуть використовуватися при наданні послуг (зазначити окремо, які препарати використовуються для дератизації, а які для дезінсекції)» На виконання зазначеної вимоги учасник-переможець надано Довідку про перелік препаратів, які будуть використовуватися при наданні послуг № 02/04-20 від 04.02.2020 року. (Додаток 6), в якій Учасником зазначено що для надання послуг будуть використовуватись: - для дератизації: родетицид «Щелкунчик» та родетицид «Капкан»; - для дезінсекція: інсектицидний засіб «ДЕТ» к.е. Також учасником було зазначено, що до довідки надається Свідоцтво про реєстрацію, посвідчення та Висновок державної санітарно-епідеміологічна експертизи. При цьму жодного документу, що підтверджує можливість використання засобу родетицид «Капкан» не надано а на інсектицидний засіб «ДЕТ» к.е не надано відповідного Висновку державної санітарно-епідеміологічна експертизи. Таким чином, учасник не надав та не підтвердив відповідність засобів, якими він планує надавати послуги, вимог чинного законодавства а пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України. 3. Вимогами тендерної документації Замовником було встановлено, що для юридичних осіб необхідно надати довідку, складена в довільній формі, про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. А при наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. На виконання зазначеної вимоги учасник-переможець надав довідку № 02/04-29 від 04.02.2020 року, в якій зазначив, що у ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» відсутні Статутні обмеження щодо права на підписання договору на суму наданої пропозиції. Учасником також надано Статут Товариства затверджений загальними зборами учасників (протокол № 3 від 16.05.2018 року). Положення Статуту не містять жодної інформації, щодо принципів вчинення значних правочинів, при цьому пунктом 2.6 Статуту встановлено, що в своєї діяльності Товариство керується чинним Законодавство України. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (зі змінами) товариства з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, мають право на здійснення значного правочину (якщо вартість такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності), лише на підставі рішення загальних зборів учасників про надання згоди про вчинення такого правочину. В складі пропозиції учасника надано спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва станом на 31.12.2018 року. Відповідно до зазначеної в ньому інформації, очікувана вартість закупівлі в декілька десятків разів перевищує вартість чистих активів товариства. В складі пропозиції учасника-переможця такого рішення не надано. Таким чином, пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та є нікчемною. 4. На підтвердження кваліфікаційного критерію, щодо наявності наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники процедури закупівлі мали надати Довідка (за встановленою формою) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), в якій учасник зазначає інформацію про працівників, які будуть залучені для виконання замовлення, що є предметом закупівлі. Відповідно до встановленої форми учасники мали надати наступну інформацію: посаду, П.І.Б., інформація про освіту (вища, середня, технічна тощо) та форму працевлаштування: за штатним розкладом або за трудовим тощо договором. Тобто Замовником була встановлена чітка вимога, щодо надання інформації яка підтверджую форму трудових взаємовідносин між учасником та його працівниками та яким чином її необхідно підтвердити, а саме: «за штатним розкладом», «за трудовим договором» або «іншим договором. Учасником-переможцем надана довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/н та б/д (Додаток 7), в якій учасником зазначено, що працівники працюють «за трудовою книжкою». Трудова книжка не є формою працевлаштування, а є документом, що підтверджує страж роботи, а також дає змогу власнику при прийнятті на роботу мати уяву про досвід роботи працівника, таким чином, по-перше, не зрозуміла форму працевлаштування працівників, а по-друге, учасником не додержано форма надання інформації. 5. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замвоником встановлен, що Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції Учасником-переможцем в складі пропозиції всупереч вимог надані наступні документи які не відповідають вимога тендерної документації: • Копію наказу про призначення або копію розпорядження про призначення – учасником-переможцем надано не завірений скан (Додаток 8); • Копію виписки з протоколу засновників про призначення – учасником-переможцем надано не завірений скан (Додаток 9 та 10); • Сканованим оригіналом усіх сторінок паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій – учасником-переможцем замість оригіналу документу надано завірений скан (Додаток 11); • Копію звіту про фінансові результати за останній звітний період – учасником-переможцем надано не завірений скан (Додаток 12); • Оригінал позитивного листа-відгука (Додаток 5) повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків – учасником-переможцем замість оригіналу документу надано не завірений скан. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Зважаючи на викладене пропозиція ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ», не відповідають технічним та іншим вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації а Замовником прийнято упереджене та протизаконне рішення, щодо визначення цього учасника переможцем процедури закупівлі. Замовник відхиливши нашу пропозицію та визначивши ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» переможцем процедури закупівлі, грубо порушив наші права, а його рішення є упередженим, дискримінаційним та не забезпечує максимальну економію, що суперечить основним принципам закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 09:55
Рішення від 03.03.2020 №4016.pdf+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 09:54
Рішення від 20.03.2020 № 5359.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 20:14

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 16:55
Додаток 1.pdf
28 лютого 2020 16:55
Додаток 2.pdf
28 лютого 2020 16:56
Додаток 3.pdf
28 лютого 2020 16:56
Додаток 4.pdf
28 лютого 2020 16:56
Додаток 5.jpeg
28 лютого 2020 16:56
Додаток 6.pdf
28 лютого 2020 16:56
Додаток 7.pdf
28 лютого 2020 16:56
Додаток 8.pdf
28 лютого 2020 16:56
Додаток 9.pdf
28 лютого 2020 16:56
Додаток 10.pdf
28 лютого 2020 16:56
Додаток 11.pdf
28 лютого 2020 16:56
Додаток 12.pdf
28 лютого 2020 16:56
платіжне доручення.pdf
28 лютого 2020 16:56
Скарга 1270.pdf
28 лютого 2020 16:56
платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ "ЛІКВІДАТОР" 2 979 648,00
UAH з ПДВ
2 979 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" 3 300 000,00
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 10:51
Електронний підпис
11 лютого 2020 10:49
Аналог.договори.pdf
11 лютого 2020 10:48
29 Платіжне доручення.pdf
11 лютого 2020 10:48
Розьяснення.pdf
11 лютого 2020 10:48
IMG_20200211_0005.pdf
11 лютого 2020 10:48
Гарантия банка.pdf
11 лютого 2020 10:48
акты к договору.pdf
10 лютого 2020 12:05
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:04
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 лютого 2020 12:04
Универсал_счета.pdf
10 лютого 2020 12:04
Универсал_кредит.pdf
10 лютого 2020 12:04
Приват_счета.pdf
10 лютого 2020 12:04
Приват_кредит.pdf
10 лютого 2020 12:04
Агриколь_счета.pdf
10 лютого 2020 12:04
Агриколь_кредит.pdf
10 лютого 2020 12:04
Відгук.pdf
10 лютого 2020 12:04
Фінансовий звіт.pdf
10 лютого 2020 12:04
Статистика.pdf
10 лютого 2020 12:04
Св-во ПДВ.pdf
10 лютого 2020 12:04
Протокол №2.pdf
10 лютого 2020 12:04
проект договора 1.pdf
10 лютого 2020 12:04
Наказ №1.pdf
10 лютого 2020 12:04
Лист-згода.pdf
10 лютого 2020 12:04
Довідка.pdf
10 лютого 2020 12:04
Гарантия банка.pdf
10 лютого 2020 12:04
Витяг з реєстру новий.pdf
10 лютого 2020 12:04
Акти виконаних робіт.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 16:16
Електронний підпис
25 березня 2020 16:14
Гар Клірінг.pdf
25 березня 2020 16:14
Довіреність.pdf
25 березня 2020 16:14
Ліцензія.pdf
25 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:10
Комерційна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
11 лютого 2020 09:41
Проект-договору.pdf
11 лютого 2020 09:41
ЛИСТИ-ГАРАНТІЯ.pdf
11 лютого 2020 09:41
інші довідки.pdf
11 лютого 2020 09:41
Дозвіл.pdf
11 лютого 2020 09:41
відгук.jpeg
11 лютого 2020 09:41
Витяг.zip
11 лютого 2020 09:41
Виписка.pdf
11 лютого 2020 09:41
частина 17 Закону.pdf
11 лютого 2020 09:41
частина 1 ст. 25 Закону.pdf
11 лютого 2020 09:41
Сертифікат ISO 22000.pdf
11 лютого 2020 09:41
Повноваження.pdf
11 лютого 2020 09:41
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2020 09:41
Опис.jpg
11 лютого 2020 09:41
Статут.pdf
11 лютого 2020 09:41
Про відкриття.pdf
11 лютого 2020 09:41
Про субпідрядників.pdf
11 лютого 2020 09:41
Довіреність 29.zip
11 лютого 2020 09:41
Грошове покриття 16665.zip
11 лютого 2020 09:41
гарантия_16665.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ "ЛІКВІДАТОР"

ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ "ЛІКВІДАТОР"
#39505980
Відхилено 2 979 648,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 21:50
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"
#39948135
Переможець 3 300 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 21:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 21:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"
#39948135
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 15:33
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:15
SCAN0074.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 16:16
SCAN0007.PDF зміни до договору
25 лютого 2021 16:02
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:48
SCAN0017.PDF зміни до договору
16 січня 2021 09:58
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:34
SCAN0112.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 19:26
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:24
SCAN0111.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 19:23
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 09:01
SCAN0294.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:49
SCAN0126.PDF зміни до договору
03 квітня 2020 17:41
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 14:03
SCAN0100.PDF укладений
27 березня 2020 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): , з метою виправлення механічної помилки уклали цю Додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3. Договору та п.1 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору №407-20 від 27.03.2020 року в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 3 300 000 грн. 00 коп. (три мільйона триста тисяч гривень 00 коп. без ПДВ)» Обсяг закупівлі після внесення змін не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’яку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлі уклали цю Додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1. Договору та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору №407-20 від 27.03.2020 року в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 183 189 грн. 11 коп. (один мільйон сто вісімдесят три тисячі сто вісімдесят дев’ять гривень 11 коп. без ПДВ)» 2. Інші умови Договору №407-20 від 27.03.2020 року не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Обсяг закупівлі 1 шт послуга
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додатки до договору в новій редакції, що додаються та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно п.11.1, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.03.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.». 2. Загальна вартість послуг, що буде надана в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний перелік послуг, що буде надано в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми кредиторської заборгованості
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду №4 від 30.12.2020р., до Договору № 407-20 від 27.03.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною (ціна за одиницю), визначеною в Договорі № 407-20 від 27.03.2020 року та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 407-20 від 27.03.2020 року доповнити пунктом 3.3.2 наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 236 633 грн. 89 коп. (двісті тридцять шість тисяч шістсот тридцять три гривні 89 коп.), без ПДВ 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю погашення кредиторської заборгованості, керуючись пунктом 4 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі», згідно п.11.1 Договору № 407-20 від 27.03.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 407-20 від 27.03.2020 року та викласти п.10.1. Договору № 407-20 від 27.03.2020 року в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.10.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.».
Номер договору про закупівлю: 407-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 838 839,54
UAH