Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний з борошна 1 гат., формовий; хліб житньо-пшеничний, формовий; пряники заварні вагові
Очікувана вартість
1 479 100,00 UAH
UA-2020-01-18-000277-c 4a90d200285d450f95a093981bf5de12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2020 23:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 01:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 13:20
Очікувана вартість: 1 479 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 395,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45490 кг
Хліб з борошна 1 гат. формовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
48940 кг
хліб житньо-пшеничний формовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
390 кг
пряники заварні вагові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2020 23:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2020 23:18
TD2020_хлiб.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-18-000277-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ", Код ЄДРПОУ:39374206
Дата подання: 02 березня 2020 17:58
Оскарження неправомірних рішень Замовника
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Хліб пшеничний з борошна 1 гат., формовий; хліб житньо-пшеничний, формовий; пряники заварні вагові, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-18-000277-c. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника та зобов’язати Замовника визначити його переможцем по закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Хліб пшеничний з борошна 1 гат., формовий; хліб житньо-пшеничний, формовий; пряники заварні вагові, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-18-000277-c. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ФОП Нестеров Андрій Сергійович по закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Хліб пшеничний з борошна 1 гат., формовий; хліб житньо-пшеничний, формовий; пряники заварні вагові, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-18-000277-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 21:53
рішення від 05.03.2020 № 4238 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 21:53
рішення від 23.03.2020 № 5462.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 22:17

Документи подані скаржником

02 березня 2020 17:58
Платежка в АМКУ.pdf
02 березня 2020 17:58
Скарга в АМКУ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000033 ● d49fa4d8e0f847beab9d8fe408db53bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 12:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.04.2020 № 84

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

даток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.04.2020 № 84

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
34
UA-2020-01-18-000277-с
18.01.2020 Відділ освіти виконкому Покровської районної в місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-12 16:09:19

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 15810000-9 — «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-18-000277-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Чому в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
2. Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення щодо аргументованого продовження строку розгляду тендерних пропозицій з викладенням відповідних аргументів, чим не дотримано вимоги частини 4 статті 28 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1" 1 150 710,00
UAH з ПДВ
1 140 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ" 1 186 827,00
UAH з ПДВ
1 144 491,60
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Нестеров Андрій Сергійович 1 476 145,00
UAH з ПДВ
1 476 145,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ліпатов Олексій Васильович 1 478 939,00
UAH з ПДВ
1 478 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 19:24
Електронний підпис
31 січня 2020 19:06
ISO ТОВ 24.12.19.pdf
31 січня 2020 19:06
ТОВ Ф2 2019 річна.PDF
31 січня 2020 19:06
ТОВ Ф1 2019 річна.PDF
31 січня 2020 19:06
СТАТУТ.PDF
31 січня 2020 19:06
Проект договору.pdf
31 січня 2020 19:06
Право власности.pdf
31 січня 2020 19:06
Наказ на директора.PDF
31 січня 2020 19:06
квитанція Ф2.PDF
31 січня 2020 19:06
квитанція Ф1.PDF
31 січня 2020 19:06
Доддаток 7.pdf
31 січня 2020 19:06
Додаток 5.pdf
31 січня 2020 19:06
Додаток 4.pdf
31 січня 2020 19:06
Додаток 3.pdf
31 січня 2020 19:06
Додаток 2.pdf
31 січня 2020 19:06
Додаток 1.pdf
31 січня 2020 19:06
договір оренди майна.pdf
31 січня 2020 19:06
Витяг з ЄДР 24.01.2020.pdf
31 січня 2020 19:06
АКТ ОСБТЕЖЕННЯ ХЗ 4.pdf
31 січня 2020 19:06
АКТ ОСБТЕЖЕННЯ ХЗ 3.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 09:37
Електронний підпис
24 лютого 2020 09:36
Документи переможця.pdf
02 лютого 2020 14:17
Електронний підпис
01 лютого 2020 11:47
Договора.pdf
01 лютого 2020 11:38
Документи 2020.pdf
30 січня 2020 12:33
Електронний підпис

Публічні документи

31 січня 2020 17:50
ЛАВ., 1код.JPG
31 січня 2020 17:50
Витяг.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ"

ФОП Нестеров Андрій Сергійович

ФОП Ліпатов Олексій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1"
#00381539
Відхилено 1 140 400,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 21:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРИВОРІЖХЛІБ"
#39374206
Відхилено 1 144 491,60
UAH з ПДВ
22 лютого 2020 20:37
Фізична особа-підприємець Нестеров Андрій Сергійович
#3000617459
Переможець 1 476 145,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2020 20:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2020 20:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Нестеров Андрій Сергійович
#3000617459
1 476 145,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 13:38
ДУ № 5 дог № 69-ПХ_вт (18.03.2021) (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 10:59
ДУ № 4 дог № 69-ПХ_вт (01.02.2021) (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 08:50
ДУ № 3 дог № 69-ПХ_вт (12.01.2021) (1).pdf зміни до договору
15 січня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:32
ДУ № 2 дог № 69-ПХ_вт (29.12.2020) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:34
ДУ № 1 дог № 69-ПХ_вт (28.12.2020) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
28 березня 2020 21:41
договір 69-ПХ_вт.pdf укладений
28 березня 2020 21:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з відповідним зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 69-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.12.3, 12.9 Договору, п.8 ч.4 ст.36, ч.5 ст.36, п.6 р.10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 69-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 69-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.12.3, 12.9 Договору, п.8 ч.4 ст.36, ч.5 ст.36, п.6 р.10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 69-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, п.п. 12.3,12.9 Договору
Номер договору про закупівлю: 69-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 109 052,90
UAH (в тому числі ПДВ 184 842,15 UAH)