Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2020 23:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 01:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 01:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 2 620 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 102,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2020 23:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2020 23:43 |
TD2020_кури.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
21 лютого 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол з наміром акцептувати пропозицію та укласти договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМТВОМ «АЛВІС КР», як таку , що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам Замовника на закупівлю UA-2020-01-18-000086-b «Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене»
Після огляду завантажених документів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які було проігноровано Замовником та не взято до уваги при акцептуванні даного Учасника, а саме ПП «АЛВІС КР» порушено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції достовірної інформації про ДСТУ або ТУ, тощо, відповідно до яких виготовляється запропонований ним товар. У складі тендерної пропозиції дана інформація відсутня, як і відсутнє в технічній характеристиці посилання про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні, що має відповідати чинним стандартам та технічним умовам. Крім того, в додатку 1 до ТД прописано в п 10.
Зазначення учасником в гарантійному листі про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні має відповідати чинним стандартам та технічним умовам. На разі відсутності зазначених учасником ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ у відкритому доступі на інформаційних ресурсах мережі Інтернет (http://www.dnaop.com та інші) замовник має право перевірити чинність зазначених стандартів шляхом направлення учаснику відповідної вимоги в електронному вигляді на електронну адресу, зазначену в тендерній пропозиції. Учасник зобов’язаний на вимогу замовника протягом одного робочого дня з моменту направлення вимоги надати замовнику скановану копію відповідних ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ. Ненадання вказаних в даному пункті приміток документів чи надання їх з порушенням зазначеного строку є підставою для відхиленні поданої тендерної пропозиції. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-друге, згідно вимог тендерної документації, додаток 3, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби про відповідність автотранспортних засобів виданий до акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (із посиланням в листі на дату і номер акту) наданий ПП «АЛВІС КР» лист Держспоживслужби про відповідність транспорту містить розбіжності з наданими актами (Лист Держспоживслужби про відповідність транспорту Вн -2604/-19 від 11.12.2019р посилання на акт від 06.12.2019р. №5300/28-19, а акті зазначено №5303/28-19 від 06.12.2019р.
Тож, Протокол визнання переможця через систему електронних закупівель «Прозоро» Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради від 21.02.2020 року слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника .
Учасником ПП «АЛВІС КР» не було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол від
21.02.2020 року щодо акцептування пропозиції ПП «АЛВІС КР».
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 лютого 2020 17:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-21-000019 ● 817fa4c56f5c4e43968a6e51c4dc497a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2020 18:53 |
25.03.2020 № 66
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2020 № 66
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8
UA-2020-01-18-000086-b 18.01.2020 Відділ освіти виконкому Покровської у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-30 12:11:18
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене» (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-18-000086-b) очікуваною вартістю
2 620 580,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Згідно з частиною 4 статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що розгляд тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «АЛВІС КР» (далі – ПП «АЛВІС КР») на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 21.02.2020, при тому що розгляд тендерної пропозиції попереднього учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, здійснено 11.02.2020 року. Тобто розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Алвіс КР» фактично склав 8 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону.
Поясніть, чому розгляд тендерної пропозиції учасника здійснено з порушенням вимог, визначених частиною 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-01 12:18:14
Відповідь
Інформація в прикріпленому файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-01 10:09:38
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене» (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-18-000086-b) очікуваною вартістю
2 620 580,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Згідно з частиною 6 статті 18 Закону датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель.
Частиною 8 статті 18 Закону передбачено, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32 Закону. Перебіг цих строків подовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Частиною 2 статті 32 Закону визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що 22.02.2020 замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВО «АЛВІС КР» (далі – ПП «АЛВІС КР»), яке визнано переможцем процедури закупівлі. Після чого учасником торгів ТОВ ФУД ПОСТАЧ було подано до органу оскарження скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка була оприлюднена в електронній системі закупівель 25.02.2020. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 17.03.2020 було прийнято Рішення №5104-р/пк-пз, у якому ТОВ "ФУД ПОСТАЧ" у задоволенні його скарги від 25.02.2020 № UA-2020-01-18-000086-b.a2 відмовлено. 20.03.2020 Замовником укладено договір з ПП «АЛВІС КР» №68-ПХ/вт. Таким чином, з врахуванням термінів, визначених частинами 6 та 8 статті 18 Закону, договір про закупівлю з ПП «АЛВІС КР» №68-ПХ/вт від 20.03.2020 замовником укладено раніше, ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги частини 2 статті 32 Закону. Як наслідок, Договір, укладений Замовником з порушенням вимог частини 2 статті 32 Закону є нікчемним , що передбачено частиною 1 статті 37 Закону.
Просимо пояснити, чому договір про закупівлю з ПП «АЛВІС КР» №68-ПХ/вт від 20.03.2020 замовником укладено з порушенням вимог, визначених частиною 2 статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-01 12:18:48
Відповідь
Інформація в прикріпленому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
договір розірвано без виконання
2020-04-22 22:55:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
2 339 737,60
UAH з ПДВ
|
2 339 737,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Регіон-А |
2 354 680,00
UAH з ПДВ
|
2 354 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" |
2 418 949,00
UAH з ПДВ
|
2 418 949,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Відхилено |
2 339 737,60
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 20:51
|
ПП "Регіон-А #30643369 |
Відхилено |
2 354 680,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 21:55
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" #43305128 |
Переможець |
2 418 949,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2020 20:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 22:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2020 22:50
|
ду 2 до 68-ПХ_вт (2).pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 21:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2020 12:41
|
доп 1 Алвис (1).pdf | зміни до договору |
03 квітня 2020 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2020 17:53
|
договір 68-ПХ_вт.pdf | укладений |
21 березня 2020 17:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розділ 12 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 68-ПХ/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.12.3, п.12.7 договору |
Номер договору про закупівлю: | 68-ПХ/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |