Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене
Очікувана вартість
2 620 580,00 UAH
UA-2020-01-18-000086-b a8d4854c2f7c40b39c99dd1b8fdc4b04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2020 23:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 01:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 14:59
Очікувана вартість: 2 620 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 102,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16100 кг
філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2910 кг
Тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
6810 кг
Стегно куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4800 кг
стегно куряче заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2020 23:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2020 23:43
TD2020_кури.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-18-000086-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 24 лютого 2020 14:33
Скарга на рішення замовнка
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА


21 лютого 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол з наміром акцептувати пропозицію та укласти договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМТВОМ «АЛВІС КР», як таку , що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам Замовника на закупівлю UA-2020-01-18-000086-b «Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене»
Після огляду завантажених документів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які було проігноровано Замовником та не взято до уваги при акцептуванні даного Учасника, а саме ПП «АЛВІС КР» порушено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції достовірної інформації про ДСТУ або ТУ, тощо, відповідно до яких виготовляється запропонований ним товар. У складі тендерної пропозиції дана інформація відсутня, як і відсутнє в технічній характеристиці посилання про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні, що має відповідати чинним стандартам та технічним умовам. Крім того, в додатку 1 до ТД прописано в п 10.
Зазначення учасником в гарантійному листі про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні має відповідати чинним стандартам та технічним умовам. На разі відсутності зазначених учасником ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ у відкритому доступі на інформаційних ресурсах мережі Інтернет (http://www.dnaop.com та інші) замовник має право перевірити чинність зазначених стандартів шляхом направлення учаснику відповідної вимоги в електронному вигляді на електронну адресу, зазначену в тендерній пропозиції. Учасник зобов’язаний на вимогу замовника протягом одного робочого дня з моменту направлення вимоги надати замовнику скановану копію відповідних ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ. Ненадання вказаних в даному пункті приміток документів чи надання їх з порушенням зазначеного строку є підставою для відхиленні поданої тендерної пропозиції. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-друге, згідно вимог тендерної документації, додаток 3, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби про відповідність автотранспортних засобів виданий до акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (із посиланням в листі на дату і номер акту) наданий ПП «АЛВІС КР» лист Держспоживслужби про відповідність транспорту містить розбіжності з наданими актами (Лист Держспоживслужби про відповідність транспорту Вн -2604/-19 від 11.12.2019р посилання на акт від 06.12.2019р. №5300/28-19, а акті зазначено №5303/28-19 від 06.12.2019р.




Тож, Протокол визнання переможця через систему електронних закупівель «Прозоро» Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради від 21.02.2020 року слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника .
Учасником ПП «АЛВІС КР» не було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол від
21.02.2020 року щодо акцептування пропозиції ПП «АЛВІС КР».
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 18:21
Доброго дня. Звертаємо увагу заявника на те, що тендерною документацією не передбачалось обов'язкового подання в складі тендерних пропозицій інформації про ДСТУ або ТУ за якими виготовляється товар, а лише зазначено про необхідність відповідності товару чинним стандартам, тому припущення про порушення учасником, якого визнано переможцем, вимог тендерної документації є хибним.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-18-000086-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 25 лютого 2020 17:52
скарга на дії Замовника
вих. № 113-ю Від 24.02.2020 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2 електронна пошта: 41505858@ukr.net телефон 067-558-86-77 Замовник: Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Адреса: 50014, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2, тел.: 380671331746; e-mail: jovtnvo@ukr.net Інформація про закупівлю ID: a8d4854c2f7c40b39c99dd1b8fdc4b04 Ідентифікатор закупівліUA-2020-01-18-000086-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 22.02.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-18-000086-b. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію Предметом закупівлі було, - код за ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене), що зазначено у оголошенні та ТД. До участі у закупівлі (UA-2020-01-18-000086-b) було подано пропозиції від наступних учасників: 1. ПП "Регіон-А Код в ЄДРПОУ / ІПН 30643369 2. ТОВ ФУД ПОСТАЧ Код в ЄДРПОУ / ІПН 41505858 3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 За результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник ТОВ ФУД ПОСТАЧ Код в ЄДРПОУ / ІПН 41505858 - 2`339`737.60 грн (однак Підприємство було дискваліфіковано Протокол (рішення) Замовника від 07.02.2020 року), наступною ціновою пропозицією є ПП "Регіон-А Код в ЄДРПОУ / ІПН 30643369 цінова пропозиція - 2`354`680.00 грн. (однак даного Учасника було дискваліфікавоно Протокол (рішення) Замовника 11.02.2020 року) наступною ціновою пропозицією є ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 цінова пропозиція якого є 2`418`949.00. За результатами розгляду пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем проведеної закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 (надалі Учасник) згідно з (ПРОТОКОЛ рішення Замовника від 21.02.2020 ) та відповідно було опубліковано повідомлення про намір укласти договір 22.02.2020 року. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Після огляду завантажених документів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які було проігноровано Замовником та не взято до уваги при акцептуванні даного Учасника, тому наше підприємство змушене звертатись із даною скаргою. Додатково повідомляємо, що нами було опубліковано скаргу на ім’я Замовника https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-18-000086-b, однак Замовник зазвичай не реагує на скарги про невідповідність Учасника вимогам ТД, тому ми змушені звертатись до компетентного органу оскарження. Порушення з боку Замовника при акцептуванні ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 заключаються в слідуючому: 1) ДОДАТОК 3: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ТД прописано 1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасники надають в складі тендерної пропозиції наступні документи:  копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" (або ДСТУ ISO 9001:2015) та ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" (ISО 22000:2005, IDT), виданих на ім'я учасника, із зазначенням видів діяльності учасника "зберігання, транспортування, торгівля" (для учасників які використовують послуги перевізників допускається надання відповідних сертифікатів на ім'я учасника без виду діяльності "транспортування" одночасно з наданням сертифікатів виданих на ім'я перевізника (на вид діяльності транспортування);  документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення і транспортні засоби для перевезення продуктів харчування, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначеного майна;  лист виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби про відповідність автотранспортних засобів виданий до акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (із посиланням в листі на дату і номер акту);  документальне підтвердження відповідності складських приміщень та транспортних засобів учасника (або тих що використовуються учасником) вимогам чинного законодавства (сканований оригінал акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, який виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби із обов'язковим зазначенням в Акті відомостей про потужності учасника (складські, виробничі (за наявності) приміщення і транспортні засоби*) та про їх відповідність вимогам: Отже, згідно вимог тендерної документації, додаток 3, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби про відповідність автотранспортних засобів виданий до акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (із посиланням в листі на дату і номер акту) наданий ПП «АЛВІС КР» лист Держспоживслужби про відповідність транспорту містить розбіжності з наданими актами (Лист Держспоживслужби про відповідність транспорту Вн -2604/-19 від 11.12.2019р посилання на акт від 06.12.2019р. №5300/28-19, а акті зазначено №5303/28-19 від 06.12.2019р. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Примітка, хочемо звернути увагу, що Замовником було дискваліфіковано Учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» по ідентичному випадку, Прописавши в Протоколі (рішення) Замовника 07.02.2020 року, що -документальне підтвердження відповідності транспортних засобів (листи Держпродспоживслужби про відповідність транспортну містять розбіжності з наданими актами (Лист Держпродспоживслужби про відповідність транспорту: посилання на акт від 09.12.2019 року № 5352/28-19, на акті дата - 06.12.2019 року; Лист Держпродспоживслужби про відповідність транспорту: посилання на акт від 12.11.2019 року № 4843/28-19, в акті зазначено № 4842/28-19) Та відповідно прийнято рішення дискваліфікувати наше підприємство. Однак, Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" акцептовано. Для даного Учасника це не помилка і не є підставою для дискваліфікації. Отже, Замовник не об’єктивно та упереджено оцінює Учасників торгів. 2) Згідно вимог ТД в Додатку 3 до ТД Замовником прописано, що Учасник має надати  копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" (або ДСТУ ISO 9001:2015) та ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" (ISО 22000:2005, IDT), виданих на ім'я учасника, із зазначенням видів діяльності учасника "зберігання, транспортування, торгівля" (для учасників які використовують послуги перевізників допускається надання відповідних сертифікатів на ім'я учасника без виду діяльності "транспортування" одночасно з наданням сертифікатів виданих на ім'я перевізника (на вид діяльності транспортування);  розширений витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника;  баланс, звіт про фінансові результати за останній звітний період з відміткою органу Державної фіскальної служби або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом (для товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю); Однак, Учасником надано не копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" (або ДСТУ ISO 9001:2015) та ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга" (ISО 22000:2005, IDT), виданих на ім'я учасника, а оригінал. І навпаки, де вимагалось оригінали документів розширеного витягу, балансу – то в цьому випадку Учасник надає завірені копії даних документів а не оригінали. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».  3) керуючись Додатком 3 до ТД Учасник має надати документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення і транспортні засоби для перевезення продуктів харчування, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначеного майна. Однак, Учасникк в складі своєї пропозиції надає чомусь документ про реєстрацію права власності на нерухоме майно завірений ФОП Ангілейко А.В. ФОП Ангілейко А.В. не має відношення до даної закупівлі, а тому не зрозуміло, як Учасник пов’язує даний документ із підтвердженням використання приміщення. 4) Учасник має надати в своїй пропозиції керуючись вимогами ТД – ДОДАТОК 5: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Харчовий продукт, який є предметом закупівлі, має бути виготовлений відповідно до вимог чинних державних стандартів або технічних умов, що використовуються в Україні. Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано достовірну інформацію про ДСТУ або ТУ тощо, відповідно до яких виготовляється запропонований ним товар. Якість товару повинна відповідати діючим стандартам в Україні, нормам дитячого харчування. Учасник в складі пропозиції надає заповнену таблицю: Найменування товару Кількість товару вимоги замовника найменування та опис товару, пропонованого учасником* Філе куряче охолоджене 16100 кг Поверхня суха, незавітрена, внутрішня поверхня чиста, без згустків крові. Можуть бути незначні пошкодження м'язів, що є наслідком розчленування тушки. М'язи щільні, пружні; якщо натиснути пальцем, ямка, що утворилася, швидко вирівнюється Колір м’яса від блідо-рожевого до рожевого. Шкіра чиста, суха, незавітрена, без подряпин, розривів, плям та синців. Для заморожених тушок - без холодильних опіків, для охолоджених - без слідів заморожування. Колір шкіри від «білого» до жовтого (блідо-жовтий) з рожевим відтінком або без нього. Колір жиру блідо-жовтий або жовтий Запах властивий доброякісному м'ясу птиці, без сторонніх запахів Тушки курей охолоджені патрані І кат. фасовані 2910 кг М'язи добре розвинуті. Форма грудини округла. Відкладення підшкірного жиру в нижній частині живота можуть бути незначними. Кіль грудної кістки неокостенілий, не виділяється Добре знекровлені з чистою поверхнею, без згустків крові, залишків кишечника та репродуктивних органів усередині Оперення повністю видалено. Дозволено на тушках птиці першої категорії одиничні пеньки чи колодочки М'язи щільні, пружні; якщо натиснути пальцем, ямка, що утворилася, швидко вирівнюється Колір м’яса від блідо-рожевого до рожевого. Шкіра чиста, суха, незавітрена, без подряпин, розривів, плям та синців. Для заморожених тушок - без холодильних опіків, для охолоджених - без слідів заморожування. Колір шкіри від «білого» до жовтого (блідо-жовтий) з рожевим відтінком або без нього. Колір жиру блідо-жовтий або жовтий Запах властивий доброякісному м'ясу птиці, без сторонніх запахів Кісткова система без переломів і деформацій. Стегно куряче охолоджене 6810 кг Поверхня суха, незавітрена, внутрішня поверхня чиста, без згустків крові. Можуть бути незначні пошкодження шкіри, м'язів та кісток, що є наслідком розчленування тушки. Не дозволено: переломів стегнових та гомілкових кісток, наявності гострих країв кісток та уламків кісток, саден, слідів від ударів, глибоких порізів м'язової тканини та розривів шкіри Дозволено на тушках птиці першої категорії одиничні пеньки чи колодочки М'язи щільні, пружні; якщо натиснути пальцем, ямка, що утворилася, швидко вирівнюється Колір м’яса від блідо-рожевого до рожевого. Шкіра чиста, суха, незавітрена, без подряпин, розривів, плям та синців. Для заморожених тушок - без холодильних опіків, для охолоджених - без слідів заморожування. Колір шкіри від «білого» до жовтого (блідо-жовтий) з рожевим відтінком або без нього. Колір жиру блідо-жовтий або жовтий Запах властивий доброякісному м'ясу птиці, без сторонніх запахів Кісткова система без переломів і деформацій. Стегно куряче заморожене 4800 кг Поверхня суха, незавітрена, внутрішня поверхня чиста, без згустків крові. Можуть бути незначні пошкодження шкіри, м'язів та кісток, що є наслідком розчленування тушки. Не дозволено: переломів стегнових та гомілкових кісток, наявності гострих країв кісток та уламків кісток, саден, слідів від ударів, глибоких порізів м'язової тканини та розривів шкіри Дозволено на тушках птиці першої категорії одиничні пеньки чи колодочки Колір м’яса від блідо-рожевого до рожевого. Шкіра чиста, суха, незавітрена, без подряпин, розривів, плям та синців. Для заморожених тушок - без холодильних опіків, для охолоджених - без слідів заморожування. Колір шкіри від «білого» до жовтого (блідо-жовтий) з рожевим відтінком або без нього. Колір жиру блідо-жовтий або жовтий Запах властивий доброякісному м'ясу птиці, без сторонніх запахів Кісткова система без переломів і деформацій. *Заповнюється учасником (копіювання вимог замовника в якості опису товару не допускається, учасник має навести власний опис). Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» «Про дитяче харчування», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», від 01.06.2005 № 242/329. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО). Учасники процедури закупівлі окрім заповненої таблиці повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: 1. копія договору учасника (або виробника) з акредитованою лабораторією (що діє станом на дату подання пропозиції) (учасники, які мають власні лабораторії (для учасників - виробників продукції), надають відповідну довідку за підписом керівника учасника або уповноваженої особи учасника, про створення та діяльність служби лабораторного контролю); 2. експертні висновки на товар, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби (видані не раніше, ніж за один місяць до дати оголошення); 3. гарантійний лист із зобов'язанням після укладання договору про закупівлю (у разі визнання учасника переможцем торгів) надавати документи, які засвідчують якість товару, відповідно до специфікації предмету закупівлі, на кожну партію товару в кожен заклад освіти окремо; 4. гарантійний лист із зобов'язанням після укладання договору про закупівлю (у разі визнання учасника переможцем торгів) провести контрольні дослідження товару в акредитованій лабораторії Держпродспоживслужби з наданням замовнику відповідних експертних висновків протягом 30 днів з дати укладання договору та в подальшому на вимогу замовника (у разі необхідності) (дослідження проводяться з метою визначення епідеміологічної та токсикологічної небезпечності продуктів (мікробного обсіменіння, забруднення пестицидами, іншими токсикантами, амбарними шкідниками, пліснявою), щодо молочних продуктів - додатково перевіряється хімічний склад на наявність рослинних домішок); 5. гарантійний лист щодо взяття на себе зобов'язань (на разі укладання договору) протягом перших 30 днів з моменту укладання договору надати цінову довідку (інформаційну довідку про середні ціни на товар, що є предметом закупівлі по місту Кривому Рогу), видану Криворізьким представництвом торгово-промислової палати). Учасник же надає в складі пропозиції технічну характеристику №215 від 22.01.2020 року в якій заповнив таблицю однак не вказав в ній ДСТУ, ТУ, тощо. А отже, не виконав вимогу ТД прописану Замовником. Отже, ПП «АЛВІС КР» порушено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції достовірної інформації про ДСТУ або ТУ, тощо, відповідно до яких виготовляється запропонований ним товар. У складі тендерної пропозиції дана інформація відсутня, як і відсутнє в технічній характеристиці посилання про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні, що має відповідати чинним стандартам та технічним умовам. Крім того, в додатку 1 до ТД прописано в п 10. Зазначення учасником в гарантійному листі про відповідність товару вимогам ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/якісному посвідченні має відповідати чинним стандартам та технічним умовам. На разі відсутності зазначених учасником ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ у відкритому доступі на інформаційних ресурсах мережі Інтернет (http://www.dnaop.com та інші) замовник має право перевірити чинність зазначених стандартів шляхом направлення учаснику відповідної вимоги в електронному вигляді на електронну адресу, зазначену в тендерній пропозиції. Учасник зобов’язаний на вимогу замовника протягом одного робочого дня з моменту направлення вимоги надати замовнику скановану копію відповідних ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ. Ненадання вказаних в даному пункті приміток документів чи надання їх з порушенням зазначеного строку є підставою для відхиленні поданої тендерної пропозиції. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тож, Протокол визнання переможця через систему електронних закупівель «Прозоро» Відділу освіти виконкому Покровської районної в місті ради від 21.02.2020 року слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», як Учасника . Учасником ПП «АЛВІС КР» не було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю. На підставі всього вище викладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 адже його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 і, як наслідок, Замовником було незаконно акцептовано його пропозицію, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 4. Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати ПРОТОКОЛ рішення Замовника від 21.02.2020 та відповідно повідомлення про намір укласти договір 22.02.2020 року. 5. Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Директор ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» __________ Сенін М.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2020 21:35

Документи подані скаржником

25 лютого 2020 17:52
Скарга на дії замовника
25 лютого 2020 17:52
платіжне доручення

Документи подані замовником

13 березня 2020 08:52
ПП Алвіс КР.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000019 ● 817fa4c56f5c4e43968a6e51c4dc497a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 18:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.03.2020 № 66

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2020 № 66

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

8
UA-2020-01-18-000086-b 18.01.2020 Відділ освіти виконкому Покровської у місті ради (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-30 12:11:18

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене» (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-18-000086-b) очікуваною вартістю
2 620 580,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Згідно з частиною 4 статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що розгляд тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «АЛВІС КР» (далі – ПП «АЛВІС КР») на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 21.02.2020, при тому що розгляд тендерної пропозиції попереднього учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, здійснено 11.02.2020 року. Тобто розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Алвіс КР» фактично склав 8 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону.
Поясніть, чому розгляд тендерної пропозиції учасника здійснено з порушенням вимог, визначених частиною 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-01 12:18:14

Відповідь

Інформація в прикріпленому файлі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 10:09:38

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене» (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-18-000086-b) очікуваною вартістю
2 620 580,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Згідно з частиною 6 статті 18 Закону датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель.
Частиною 8 статті 18 Закону передбачено, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32 Закону. Перебіг цих строків подовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Частиною 2 статті 32 Закону визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що 22.02.2020 замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВО «АЛВІС КР» (далі – ПП «АЛВІС КР»), яке визнано переможцем процедури закупівлі. Після чого учасником торгів ТОВ ФУД ПОСТАЧ було подано до органу оскарження скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка була оприлюднена в електронній системі закупівель 25.02.2020. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 17.03.2020 було прийнято Рішення №5104-р/пк-пз, у якому ТОВ "ФУД ПОСТАЧ" у задоволенні його скарги від 25.02.2020 № UA-2020-01-18-000086-b.a2 відмовлено. 20.03.2020 Замовником укладено договір з ПП «АЛВІС КР» №68-ПХ/вт. Таким чином, з врахуванням термінів, визначених частинами 6 та 8 статті 18 Закону, договір про закупівлю з ПП «АЛВІС КР» №68-ПХ/вт від 20.03.2020 замовником укладено раніше, ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги частини 2 статті 32 Закону. Як наслідок, Договір, укладений Замовником з порушенням вимог частини 2 статті 32 Закону є нікчемним , що передбачено частиною 1 статті 37 Закону.
Просимо пояснити, чому договір про закупівлю з ПП «АЛВІС КР» №68-ПХ/вт від 20.03.2020 замовником укладено з порушенням вимог, визначених частиною 2 статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-01 12:18:48

Відповідь

Інформація в прикріпленому файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

договір розірвано без виконання

2020-04-22 22:55:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 2 339 737,60
UAH з ПДВ
2 339 737,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 2 354 680,00
UAH з ПДВ
2 354 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 2 418 949,00
UAH з ПДВ
2 418 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 18:45
Електронний підпис
31 січня 2020 18:43
додаток7.pdf
31 січня 2020 18:43
додаток5.pdf
31 січня 2020 18:43
додаток3_compressed (2).pdf
31 січня 2020 18:43
додаток 8.pdf
31 січня 2020 18:43
додаток 4.pdf
31 січня 2020 18:43
Дислокація дод.9.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 11:47
Електронний підпис
29 січня 2020 11:46
Пропозиція.pdf
29 січня 2020 11:46
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

02 лютого 2020 13:24
Електронний підпис
02 лютого 2020 13:24
ДОДАТОК 8.pdf
02 лютого 2020 13:24
ДОДАТОК 7.pdf
02 лютого 2020 13:24
ДОДАТОК 5.pdf
02 лютого 2020 13:24
ДОДАТОК 4.pdf
02 лютого 2020 13:24
ДОДАТОК 3.pdf
02 лютого 2020 13:24
ДОДАТОК 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ПП "Регіон-А

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 2 339 737,60
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 20:51
ПП "Регіон-А
#30643369
Відхилено 2 354 680,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 21:55
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"
#43305128
Переможець 2 418 949,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2020 20:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2020 20:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"
#43305128
2 418 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 22:51
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 22:50
ду 2 до 68-ПХ_вт (2).pdf зміни до договору
22 квітня 2020 21:43
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 12:41
доп 1 Алвис (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
21 березня 2020 17:53
договір 68-ПХ_вт.pdf укладений
21 березня 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розділ 12 Договору
Номер договору про закупівлю: 68-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.12.3, п.12.7 договору
Номер договору про закупівлю: 68-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 22 квітня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: п.12.3, 12.7 Договору