Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля для зберігання, горох фасований 1/1,0 кг
Очікувана вартість
2 470 555,00 UAH
UA-2020-01-18-000064-a 88cfbd4dcf3f4512b0b3706411d9fd7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2020 23:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 11:15
Очікувана вартість: 2 470 555,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 352,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163325 кг
Картопля для зберігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
1880 кг
Горох фасований 1/1,0 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2020 22:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2020 22:59
TD2020_картопля.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-18-000064-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Заїкіна Віра Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2561007843
Дата подання: 17 лютого 2020 16:42
Скарга щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі - відкриті торги та щодо незаконого рішення про визначення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП Рекмістренко Валерій Іванович
До ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул. Митрополита В. Липківського, 45, м.Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42; http://www.amc.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767 Замовник: Відділ освіти Покровської районної в місті ради Код в ЄДРПОУ / ІПН 02124781 50071, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 Суб’єкт оскарження: ФОП Заїкіна Віра Вікторівна, Код в ЄДРПОУ / ІПН 2561007843, вулиця Толбухіна будинок 37 квартира 7, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Україна, 50014 Телефон +380973191463 E-mail fo4u@ukr.net Номер оголошення про проведення UA-2020-01-18-000064-a процедури закупівлі, що оприлюднине Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - на веб-порталі Уповноваженного органу Зернові культури та картопля та назва закупівлі: плата за подання скарги 5000 грн., без ПДВ СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги та щодо незаконого рішення про визначення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП " Рекмістренко Валерій Іванович " Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-18-000064-a відділом освіти виконкому Покровської районної в місті ради розпочато процедуру аукціону по закупівлі: ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля. Аукціон завершився 3-го лютого 2020 о 11:42 Відповідно до протоколу розкриття: Рекмістренко Валерій Іванович – Переможець; ФОП Заїкіна Віра Вікторівна – не розглядався ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" - не розглядався. З даним рішенням Замовника ФОП Заїкіна Віра Вікторівна (надалі – Скаржник) не згодна, на підставі наступного. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Звертаю увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу V встановлено: «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП " Рекмістренко Валерій Іванович", тендерний комітет випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ФОП " Рекмістренко Валерій Іванович" вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення його переможцем торгів, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2020р., що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 07.02.2020 року о 20:48 годині. Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП " Рекмістренко Валерій Іванович" з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ФОП " Рекмістренко Валерій Іванович" переможцем закупівлі, призвело до порушення моїх прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. З метою підтвердження невиконання вимог ФОП " Рекмістренко Валерій Іванович" за тендерною документацією інформую про наявність порушень, а саме: 1. В складі тендерної пропозиції ФОП " Рекмістренко Валерій Іванович" більшість доданих документів не відтворюють інформацію оригінального документу, завантажені документи зменшенні у декілька разів та є нечитабельними, що суперечить вимогам п. 1 Додатку 1 ТД. (додаток 1) 2. На підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази ФОП Рекмістренко В.І. надає довідку № 1.1 від 31.01.2020 р. в якій зазначена адреса складського приміщення м. Кривий Ріг вул.. Черкасова 32 літера «з». Ця ж адреса зазначена і в Довіреності від 25.05.2017 року. (додаток 2). Однак, ФОП Рекмістренко В.І. в складі тендерної пропозиції долучає рішення про державну реєстрацію потужності від 05 грудня 2016 року та експортні висновки № 193/1 та 194/1 від 31.01.2020 року, де зазначено місцезнаходження оператору ринку за адресою м. Кривий Ріг вул.. Черкасова 32 (додаток 3). Крім цього, відповідно тієї ж довідки № 1.1. від 31.01.2020 року про підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази, та відповідно довідки № 2 від 31.01.2020 року зазначено що у ФОП Рекмістренко В.І. наявний транспортний засіб марки Газ 3207 СПГ, але відповідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та дублікату довіреності від 30.06.2013 року, посвідченого приватним нотаріусом Дацко Я.О., Рекмістренко В.І. має право розпоряджатися автомобілем марки ГАЗ модель 3307 СПГ (додаток 4). В зв’язку чим Учасник порушив п. 11 Додатку 1 тендерної документації, а саме що всі документи, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути взаємоузгоджені. Наявність розбіжностей в інформації, що надається на підтвердження одних і тих самих характеристик /критеріїв/ параметрів в різних документах є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника!!!! 3. Відповідно до п. 3 ст.17 Закону «службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення». Крім цього, Додатком 4 ТД встановлено «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17». ФОП Рекмістренко В.І. на дану вимогу надає інформаційні листи, але у листі №14 від 21.01.2020р. зазначено, що «у єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань»», але дана вимога передбачена для юридичних осіб підприємців, тому дана інформація, як зазначено у вищевказаній довідці ФОП Рекмістренко В.І. не як не може бути наявна, тобто це є недостовірна інформація. (Додаток 5). 4. Згідно п.10 Додатку 1 зазначення учасником в гарантійному листі про відповідність товару вимогам ДСТУ,ГСТУ,ГОСТів, ТУУ, СОУ, або вказівка на це в декларації виробника/ якісному посвідченні має відповідати чинним стандартам та технічним умовам. У ФОП Рекмістренко В.І. відсутній гарантійний лист та відсутня декларація виробника/ якісне посвідчення, що є невідповідністю ТД та грубим порушенням вимог тендерної документації Замовника. 5. Крім цього, я не погоджуюсь з обґрунтуванням прийнятого рішення Замовника щодо відповідності вимогам та умовам тендерної документації пропозиції учасника Рекмістренко В.І., а саме щодо відповідності відомостей про дотримання гігієнічних вимог до транспортних засобів в акті Держпродспоживслужби № 5203/28-19 від 05.12.2019 (додаток 6). Відповідно до Додатку 3 пункту 1 Тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: "наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасники надають в складі тендерної пропозиції наступні документи: - документальне підтвердження відповідності складських приміщень та транспортних засобів учасника (або тих що використовуються учасником) вимогам чинного законодавства (сканований оригінал акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, який виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби із обов'язковим зазначенням в Акті відомостей про потужності учасника (складські, виробничі (за наявності) приміщення і транспортні засоби*) та про їх відповідність вимогам:  гігієнічним вимогам до транспортних засобів; Тобто, Замовником було чітко визначено, яка повинна бути зазначена інформація в Акті відомостей про потужності, і не виконання вимог тендерної документації тягне з собою обов’язок відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Рекмістренко В.І. Також Замовник підтвердив, що Учасник ФОП Рекмістренко В.І. не надав баланс, звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою органу ДФС або електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. І дійсно чинним законодавством не передбачено складання і подання до контролюючих органів балансу і звіту про фінансові результати для фізичних осіб-підприємців. Однак відповідно до абзацу 4 п. 7 додатку 1 ТД у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, він надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. А в тендерній пропозиції ФОП Рекмістренко В.І. даний лист-пояснення відсутній. Враховуючи вище зазначене, вважаю, що Замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та мої права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Отже, Замовник розширивши свої повноваження незаконно прийняв рішення про визначення переможця ФОП Рекмістренко В.І. Тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію з підстав, які були прямо передбачені вимогами за Документацією!!!! Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Тобто, Замовник, не відхиливши учасника ФОП Рекмістренко В.І. з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення його переможцем. Разом з тим, я як учасник закупівлі, розумію, що усі ці порушення добросовісний Замовник, має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень. Стверджую, що тендерна документація ФОП Рекмістренко В.І. повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону, а мою тендерну пропозицію ФОП Заїкіна Віра Вікторівна визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі. На підставі положень статті 18 Закону зазначаю про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля, згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-18-000064-a за адресою www.prozorro.gov.ua та, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможця ФОП Рекмістренко В.І. згідно оприлюдненого протоколу від 07.02.2020р., у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 3.Забовязати Замовника розглянути наступну тендерну пропозицію ФОП Заїкіна Віра Вікторівна. Додаток: 1. Документи цінової пропозиції, які зменшені у декілька разів 2. Довідка № 1.1 від 31.01.2020 року, Довіреності від 25.05.2017 року; 3. Рішення про державну реєстрацію потужності від 05 грудня 2016 року висновки № 193/1 та 194/1 від 31.01.2020 року; 4. Довідка № 2 від 31.01.2020 року, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, дублікат довіреності від 30.06.2013 року, посвідченого приватним нотаріусом Дацко Я.О.; 5. Лист №14 від 21.01.2020р.; 6. рішення Замовника від 07.02.2020 року, акт Держпродспоживслужби № 5203/28-19 від 05.12.2019; 7. платіжне доручення про сплату збору за подання скарги до Органу оскарження в розмірі 5 000 грн.; Примітка: Документи, що стосуються розгляду скарги по суті Скарги розміщені в системі електронних закупівель «Prozzoro» за адресою www.prozorro.gov.ua згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-01-18-000064-a. З повагою, ФОП Заїкіна Віра Вікторівна ___________ ______________ Дата Підпис
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2020 13:12
рішення від 19.02.2020 №3158+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 13:12
рішення від 28.02.2020 №3874 .pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 18:52

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 16:41
Скарга з додатками
17 лютого 2020 16:41
платіжне доручення

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович 2 142 025,00
UAH з ПДВ
2 060 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Заїкіна Віра Вікторівна 2 446 056,25
UAH з ПДВ
2 060 609,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 2 470 555,00
UAH з ПДВ
2 062 242,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 09:51
merged (pdf.io).pdf
03 лютого 2020 14:15
merged (pdf.io) (1).pdf
01 лютого 2020 14:35
Електронний підпис
01 лютого 2020 14:29
Додаток 3.1.PDF
01 лютого 2020 14:29
Додаток 3.PDF
01 лютого 2020 14:29
Додаток 5.PDF
01 лютого 2020 14:29
Додаток 8.PDF
01 лютого 2020 14:29
Додаток 4.PDF
01 лютого 2020 14:29
Додаток 7.PDF
01 лютого 2020 14:29
Додаток 2.PDF

Публічні документи

30 січня 2020 16:29
Електронний підпис
30 січня 2020 16:25
Додаток 8.pdf
30 січня 2020 16:25
Додаток 7.pdf
30 січня 2020 16:25
Додаток 5.pdf
30 січня 2020 16:25
Додаток 4.pdf
30 січня 2020 16:25
Додаток 3.pdf
30 січня 2020 16:25
Додаток 2.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 16:20
КАРТОПЛЯ, ГОРОХ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Рекмістренко Валерій Іванович

ФОП Заїкіна Віра Вікторівна

ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович
#2704923372
Переможець 2 060 600,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 20:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 20:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Рекмістренко Валерій Іванович
#2704923372
2 060 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:15
ДУ № 5 дог № 55-ПХ_вт (01.02.2021) (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 08:46
ДУ № 4 дог № 55-ПХ_вт (12.01.2021) (1).pdf зміни до договору
15 січня 2021 08:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:43
ДУ № 3 дог № 55-ПХ_вт (29.12.2020) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:40
ДУ № 2 дог № 55-ПХ_вт (28.12.2020) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 10:07
договір 55-ПХ_вт.pdf укладений
05 березня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з відповідним зменшенням ціни договору
Номер договору про закупівлю: 55-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.12.3, 12.9 Договору, п.8 ч.4 ст.36, ч.5 ст.36, п.6 р.10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 55-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 55-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.12.3, 12.9 Договору, п.8 ч.4 ст.36, ч.5 ст.36, п.6 р.10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 55-ПХ/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 148 422,99
UAH