М’ясо
Очікувана вартість
2 173 000,00 UAH
UA-2020-01-18-000056-c 1695dceea1014a93ac4fd2ee4cbaa036
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33965532
Місцезнаходження: 16603, Украина , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Контактна особа: Олексій Мандзюк
+380661357458
savia.nizhin@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 173 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

18 січня 2020 12:12
Електронний цифровий підпис
18 січня 2020 12:11
ТД на закупівлю мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-18-000056-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 11 лютого 2020 15:46
неправомірне визначення переможцем
Фізична особа – підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується із рішенням замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Ярошенко О.О.
Пропозиція ФОП Ярошенко О.О. не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 12:28
Щодо заповнення форм цінових пропозицій допускаються ті в яких є несуттеві помилки і невпливають на ціну пропозиції.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-18-000056-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 15 лютого 2020 17:49
незаконне визначення переможця
18.01.2020 року СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (Надалі Замовник) було оголошено відкрити торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо. 04.02.2020 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 3 учасники: 1. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 2. Фізична особа-підприємець Яровенко Олександр Олександрович 3. Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2020 19:31
рішення від 19.02.2020 № 3185.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 19:31
Рішення від 05.03.2020 № 4293.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 20:47

Документи подані скаржником

15 лютого 2020 17:49
скарга_спец_заг_мясо.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

19 лютого 2020 19:31
рішення від 19.02.2020 № 3185.pdf
11 березня 2020 20:47
Рішення від 05.03.2020 № 4293.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000078 ● 10fb2225386d4166a5241bdf746ead04
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20 16:33:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-01-18-000056-c 18.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, 33965532, Украина, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
  2. Інформація про предмет закупівлі: 3М'ясо птиці (чверть куряча задня, свіжа або сухої заморозки вітчизняного виробника), 2173000UAH, 15110000-2, ДК021, 4000, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: 1695dceea1014a93ac4fd2ee4cbaa036, 2020-01-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 20 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель спеціального авіаційного загону оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.01.2020 б/н, за лотом 1 тендерні пропозиції: фізичної особи-підприємця Мазаратій Наталії Іванівни, фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни та фізичної особи-підприємця Яровенка Олександра Олександровича, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Замовника від 07.01.2020, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2020, договір поставки товару від 12.03.2020 № 96, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.03.2020 № 4293-р/пк-пз (далі – колегія АКМУ), повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися від 12.03.2020 за лотом 2 та 3. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK-1-8-2, RISK-2-17-2 – не підтверджено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 12.03.2020 відмінив зазначену процедуру закупівлі за лотом 2 та 3.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

RISK1-8_2

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Яловичина заморожена першої категорії
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 913 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 565,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 04 лютого 2020 12:32
Закінчення: 04 лютого 2020 12:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24000 кг.
Яловичина заморожена першої категорії
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-01-18-000056-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 15 лютого 2020 17:49
незаконне визначення переможця
18.01.2020 року СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (Надалі Замовник) було оголошено відкрити торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо. 04.02.2020 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 3 учасники: 1. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 2. Фізична особа-підприємець Яровенко Олександр Олександрович 3. Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2020 19:31
рішення від 19.02.2020 № 3185.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 19:31
Рішення від 05.03.2020 № 4293.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 20:47

Документи подані скаржником

15 лютого 2020 17:49
скарга_спец_заг_мясо.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

19 лютого 2020 19:31
рішення від 19.02.2020 № 3185.pdf
11 березня 2020 20:47
Рішення від 05.03.2020 № 4293.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 876 320,00
UAH з ПДВ
1 828 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Яровенко Олександр Олександрович 1 843 200,00
UAH з ПДВ
1 756 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 1 785 600,00
UAH з ПДВ
1 756 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 16:46
sign.p7s
17 лютого 2020 16:46
переможець_чверть.pdf
30 січня 2020 17:50
sign.p7s
30 січня 2020 17:50
документи яловичина.pdf
30 січня 2020 17:50
документи сало.pdf
30 січня 2020 17:50
документи кури.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 13:13
Довідка податки.PDF
12 лютого 2020 13:12
Довідка МВС.PDF
10 лютого 2020 13:02
Цінова пропозиція.PDF
31 січня 2020 15:41
Додаток 4.PDF
31 січня 2020 15:41
Додаток 3.PDF
31 січня 2020 15:41
Додаток 2.PDF
31 січня 2020 15:41
Додаток 1, інші докум.PDF

Публічні документи

31 січня 2020 17:46
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 1 756 560,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:36
Фізична особа-підприємець Яровенко Олександр Олександрович
#2918920256
Переможець 1 756 800,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Яровенко Олександр Олександрович
#2918920256
1 756 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 березня 2020 12:54
Договір Яровенко.pdf укладений
12 березня 2020 12:50
sign.p7s зміни до договору
22 травня 2020 12:41
ДОДАТКОВА УГОДА ЯЛОВИЧИНА.pdf зміни до договору
22 травня 2020 11:55
експертний висновок.pdf зміни до договору
22 травня 2020 11:55
sign.p7s зміни до договору
08 травня 2020 10:14
Додаткова угода на яловичину 2020.pdf зміни до договору
08 травня 2020 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку