Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
1 300 845,00 UAH
UA-2020-01-18-000032-c 4754f7c72df04b6187021a3ac9fe78ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Нічосов

+380672957991
+380980412225
+380504580044
bahareva@kk.nau.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРИВОРІЗЬКИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 35159327
Місцезнаходження: 50045, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Туполєва буд. 1
Контактна особа: Володимир Миколайович Нічосов
+380672957991,+380980412225,+380504580044
bahareva@kk.nau.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 16:43
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 16:43
Початок аукціону: 03 лютого 2020 14:42
Очікувана вартість: 1 300 845,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
М’ясо яловиче на кості 1 ґатунку (навівтуша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50045, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Туполєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4500 кілограми
М’ясо свинини на кості 1 ґатунку (навівтуша)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50045, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Туполєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
7000 кілограми
Тушки курей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50045, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Туполєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2020 11:05
ТД_МЯСО1.docx
18 січня 2020 11:04
ТД_МЯСО1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-18-000032-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3068216459
Дата подання: 07 лютого 2020 15:21
Скарга на рішення замовника
Голові тендерного комітету
Криворізького коледжу національного
авіаційного університету


СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
№ 13 від 04 лютого 2020 р.

На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://www.dzo.com.ua/tenders/ UA-2020-01-18-000032-c) 18.01.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Класифікація за ДК 021:2015: 15110000-2- М'ясо . Загальна очікувана вартість 1300845,00 грн.(з ПДВ)
03.02.2020 року був проведений аукціон.

До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
1. ФОП Реут Андрій Олександрович – 1300200,00 грн.
2. ТОВ Валекс КО – 1234140,00 грн.

Остаточні пропозиції після результатів аукціону:
1. ФОП Реут Андрій Олександрович – 1233450,00 грн.
2. ТОВ Валекс КО – 1232350,00 грн.

04.02.2020 року тендерним комітетом було винесено повідомлення про намір укласти договір ТОВ Валекс КО, але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав
В вище зазначеному протоколі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ Валекс КО відповідає вимогам тендерної документації, але у наданих документах ТОВ Валекс КО
є не відповідність.
Згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п. 6 «Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», тендерної документації вимагалось надати:
- гарантійний лист із посиланням на стандарти, у відповідності до яких виготовляється продукція,
- зазначення в декларації виробника/якісному посвідченні чи інших товаросупровідних документах, які надаються в складі тендерної пропозиції, відомостей про відповідність товару ДСТУ, ГСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ;
Дані вимоги надаються для підтвердження відповідності товару державним стандартам, які учасник ТОВ Валекс КО не підтвердив!Згідно чого невідомо чи взагалі відповідає товар запропонований даним учасником державним стандартам?!
- протоколи досліджень товару, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією (видані не раніше, ніж за три місяці до дати подання пропозиції) або копія сертифіката ДСТУ ISО 22000:2007 "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я виробника товару або довідка уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації ДСТУ ISО 22000:2007 або гарантійний лист від виробника товару щодо забезпечення ним під час виробництва постійного контролю за якістю та безпечністю товару/продукції.
У даному пункті учасник ТОВ Валекс КО теж не підтвердив ні одну із вказаних вимог, що є грубим порушенням умов тендерної документації.
- договір про надання послуг з медичного огляду з актом виконаних робіт на найманих працівників.
На підприємстві, яке пов’язано з продуктами харчування працівники повинні в обов’язковому порядку проходити медичний огляд, для чого на підприємстві повинен бути договір з лікарнею про надання даних послуг. ТОВ «Валекс КО» не надав даного договору ,що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги по всім пунктам учасник ТОВ Валекс КО проігнорував надавши лист – пояснення від 27.01.2020 року № 147 в якому відсутнє обґрунтування згідно чинного законодавства про не надання вище зазначених документів!
Всі вище вказані вимоги не мають жодного відношення до наданих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 22000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», які видані на ім’я учасника та мають безпосереднє відношення до складських приміщень але це не як не відміняє надання документів передбачених документацією зазначених вище, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
Також згідно п.п. 1.6, п.1 тендерної документації чітко вказано,що якщо визначені цією документацією документи (за винятком документів що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців не подаються ними у складі тендерної пропозиції.) не завантажені учасником до моменту завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель згідно зі ст.. 25 Закону, пропозиція такого учасника відхиляється згідно зі ст. 30 Закону.

Таким чином прийняте замовником рішення за протоколом № 13 від 04 лютого 2020 року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі»
В зв’язку із вище викладеним

ПРОСИМО

1. Ретельно переглянути пропозицію ТОВ Валекс КО , та визнати такою, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету № 13 від 04 лютого 2020 року
3. Перейти до розгляду пропозиції слідуючого учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2020 11:06
Розгляд вимоги,яка надійшла від учасника аукціону ФОП Реут А.О. на закупівлю №UA-2020-01-18-000032-с за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (М’ясо свинини на кості 1 гатунку (напівтуша),М’ясо яловиче на кості 1 гатунку (напівтуша),Тушки курей).
Документи, які не надав учасник-переможець, на які посилається учасник аукціону ФОП Реут А.О., не можуть бути підставою для відхилення пропозиції учасника-переможця. У зв’язку з цим, у тендерного комітету Криворізького коледжу НАУ відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Валекс Ко».

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 15:20
скарга

Документи

11 лютого 2020 11:06
протокол 20.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-18-000032-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3068216459
Дата подання: 14 лютого 2020 16:16
Скарга
До ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул. Митрополита В. Липківського, 45, м.Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42; http://www.amc.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767 Замовник: КРИВОРІЗЬКИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ Код в ЄДРПОУ / ІПН 35159327 50045, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Туполєва,1 Тел./факс –056427-58-95 e-mail: tender@kk.nau.edu.ua Суб’єкт оскарження: ФОП Реут Андрій Олександрович, Код в ЄДРПОУ / ІПН 3068216459, вулиця Казахська 26/2, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Україна, 50012 Телефон +380982955216 E-mail reut.andreii@ukr.net Номер оголошення про проведення UA-2020-01-18-000032-c процедури закупівлі, що оприлюднине ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо на веб-порталі Уповноваженного органу (М’ясо свинини на кості та назва закупівлі: 1 гатунку(напівтуша), М’ясо яловиче на кості 1 гатунку(напівтуша), плата за подання скарги 5000 грн., без ПДВ СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги та щодо незаконого рішення про визначення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ Валекс КО Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2020-01-18-000032-c Криворізьким коледжом національного авіаційного університету (надалі Замовник) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (М’ясо свинини на кості 1гатунку(напівтуша), М’ясо яловиче на кості 1 гатунку(напівтуша), Тушки курей) 3-го лютого 2020 о 15:03 був завершений аукціон торгів. Відповідно до протоколу розкриття: 1. ТОВ Валекс КО – Переможець; 2. ФОП Реут Андрій Олександрович - не розглядався. З даним рішенням Замовника ФОП Реут Андрій Олександрович (надалі – Скаржник) не згоден, на підставі наступного. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Звертаю увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі), а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 3 розділу V встановлено: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: Учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Валекс КО, тендерний комітет незаконно прийняв рішення про визначення його переможцем торгів, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 13 від 04.02.2020 р., що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 04.02.2020 о 12:44 хв. Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ Валекс КО з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ Валекс КО переможцем закупівлі, призвело до порушення моїх прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. З метою підтвердження невиконання вимог ТОВ Валекс КО за тендерною документацією інформую про наявність порушень, а саме: Згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п. 6 «Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», тендерної документації вимагалось надати: - гарантійний лист із посиланням на стандарти, у відповідності до яких виготовляється продукція Дані вимоги надаються для підтвердження відповідності товару державним стандартам, у ціновій пропозиції учасника ТОВ «Валекс КО» відсутній даний гарантійний лист, що не відповідає тендерній документації! - протоколи досліджень товару, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією (видані не раніше, ніж за три місяці до дати подання пропозиції) або копія сертифіката ДСТУ ISО 22000:2007 "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я виробника товару або довідка уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації ДСТУ ISО 22000:2007 або гарантійний лист від виробника товару щодо забезпечення ним під час виробництва постійного контролю за якістю та безпечністю товару/продукції. Учасник ТОВ «Валекс КО» не підтвердив жодну із вказаних вимог, у ціновій пропозиції відсутні і протоколи досліджень товару, і сертифікат ДСТУ ISО 22000:2007 виданий на ім’я виробника і гарантійний лист від виробника, що є грубим порушенням умов тендерної документації. - договір про надання послуг з медичного огляду з актом виконаних робіт на найманих працівників. На підприємстві, яке пов’язано з продуктами харчування працівники повинні в обов’язковому порядку проходити медичний огляд, для чого на підприємстві повинен бути договір з лікарнею про надання даних послуг. ТОВ «Валекс КО» не надав даного договору ,що не відповідає вимогам тендерної документації. Вимоги по всім пунктам учасник ТОВ Валекс КО проігнорував надавши лист – пояснення від 27.01.2020 року № 147 в якому відсутнє обґрунтування згідно чинного законодавства про не надання вище зазначених документів! Всі вище вказані вимоги не мають жодного відношення до наданих сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 22000:2007 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», які видані на ім’я учасника та мають безпосереднє відношення до складських приміщень але це не як не відміняє надання документів передбачених документацією зазначених вище, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» Крім того тендерна пропозиція учасником ТОВ «Валекс КО» не оскаржувалась, що свідчить про визнання її вимог та відповідно необхідністю її дотримання в повному обсязі. Також згідно п.п. 1.6, п.1 тендерної документації чітко вказано,що якщо визначені цією документацією документи (за винятком документів що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців не подаються ними у складі тендерної пропозиції.) не завантажені учасником до моменту завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель згідно зі ст.. 25 Закону, пропозиція такого учасника відхиляється згідно зі ст. 30 Закону. Крім цього Замовник, відповідно до протоколу № 20 від 10.02.2020 року, визнав, що ТОВ «Валекс Ко» не надав вищезазначені документи, однак зазначив що відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Валекс Ко». Враховуючи вище зазначене, вважаю, що Замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та мої права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Отже, Замовник розширивши свої повноваження незаконно прийняв рішення про визначення переможця ТОВ «Валекс Ко». Тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію з підстав, які були прямо передбачені вимогами за Документацією!!!! Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Тобто, Замовник, не відхиливши учасника ТОВ «Валекс Ко» з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення його переможцем. Разом з тим, я як учасник закупівлі, розумію, що усі ці порушення добросовісний Замовник, має можливість виправити шляхом прийняття об’єктивних відповідних рішень. Стверджую, що тендерна документація ТОВ «Валекс Ко» повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону та розглянута наступна цінова пропозиція. На підставі положень статті 18 Закону зазначаю про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (М’ясо свинини на кості 1гатунку(напівтуша), М’ясо яловиче на кості 1 гатунку(напівтуша), Тушки курей) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-18-000032-c за адресою www.prozorro.gov.ua та, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможця ТОВ «Валекс Ко» згідно оприлюдненого протоколу № 13 від 04.02.2020р., у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 3.Забовязати Замовника перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції. Додаток: платіжне доручення про сплату збору за подання скарги до Органу оскарження в розмірі 5 000 грн. Примітка: Документи, що стосуються розгляду скарги по суті Скарги розміщені в системі електронних закупівель «Prozzoro» за адресою www.prozorro.gov.ua згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-01-18-000032-c. З повагою, ФОП Реут Андрій Олександрович ___________ ______________ Дата Підпис
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2020 20:04
рішення від 18.02.2020 № 3049 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 20:04
рішення від 04.03.2020 № 4193 .pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 19:54

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 16:16
скарга
14 лютого 2020 16:16
платіжне доручення

Документи подані замовником

25 лютого 2020 13:23
dstu_iso_22000.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО 1 234 140,00
UAH з ПДВ
1 232 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович 1 300 200,00
UAH з ПДВ
1 233 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 11:02
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:44
Довідка п.2 ст.17
06 лютого 2020 10:44
Довідка податкова
06 лютого 2020 10:44
Довідка МВС
04 лютого 2020 14:29
Електронний підпис
02 лютого 2020 14:36
Електронний підпис
02 лютого 2020 14:21
0 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Валекс КО

ФОП Реут Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 1 232 350,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 12:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
1 232 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:14
ду2 35.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 11:44
дод.угода №35 1.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 09:17
договір35.PDF укладений
11 березня 2020 09:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви з Національний авіаційний університет Криворізький коледж Національно авіаційного університету на Відокремлений структурний підрозділ «Криворізький фаховий коледж Національного авіаційного університету».
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 552954 грн. 88 коп. 2. Пункт 3.1. договору змінити та викласти в наступній редакції: « 3.1. Ціна цього Договору складає 679395 грн. 12 коп.»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 679 395,12
UAH (в тому числі ПДВ 80 232,52 UAH)