Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясопродукти
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2020-01-17-003249-c d18442a157b4417a88cfcf7690ab519d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Квачко

+380627728180 hozgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Добропільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142833
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ РАДЯНСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Таміла Квачко
+380627728180
hozgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 22:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:29
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


М'ясопродукти ДК 021-2015: 15130000-8 (Ковбасні вироби - сосиски (вищого гатунку))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
Сосиски в / г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:23
ТД. сосиски 2020 (1).doc
24 січня 2020 16:23
Зміни до тендерної документації (сосиска).docx
24 січня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 22:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:23
ТД. сосиски 2020 (1).doc
17 січня 2020 22:44
ТД. сосиски 2020.doc
24 січня 2020 16:23
Зміни до тендерної документації (сосиска).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат
Дата подання: 21 січня 2020 19:35
Дата відповіді: 22 січня 2020 14:10
В п. 11.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, який підтверджує, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно з вимогами діючого законодавства. З цього приводу виникає питання, а хіба не може Учасник надати сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 інших версій, виданий (виданих) акредитованою НААУ установою стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, які є чинними згідно законодавства? Адже Ваша вимога надати сертифікат за конкретним ДСТУ обмежує права інших учасників, які мають сертифікати інших ДСТУ, але які теж відповідають вимогам стандарту ISO 22000. Крім того, Ви просити надати довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) з підтверджуючими документами, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Не зрозуміло, які саме підтверджуючі документи Ви бажаєти бачити? Просимо роз'яснити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2 приміток до Додатку 2 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог Тендерної документації, але не передбачені законодавством для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі пропозиції надати: а) аналог документу (при наявності); б) пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами подання аналогу документу або причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Тобто Учасник може надати аналогічний документ, що відповідає чинному законодавству. Щодо довідки у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), відповідно до частини сьомої статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Отже, для недопущення дискримінації Учасників, Замовник вимагає надати довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) з підтверджуючими документами, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-003249-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК", Код ЄДРПОУ:13535033
Дата подання: 14 лютого 2020 13:13
Вимога
03.02.2020р. відбувся аукціон про процедурі відкриті торги, Замовником яких є
Відділ освіти Добропільської міської ради.
Протоколом засіданням тендерного комітету Відділу освіти Добропільської міської ради від 07 лютого 2020 року № 53 було відхилено пропозицію ТОВ ВФ "Корнер-ПАК", а протоколом від 13 лютого 2020 року № 66 було визнано переможцем Фізичну особу підприємця Суходольський Володимир Олександрович.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо ретельніше переглянути свої рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" та визначення переможцем ФОП Суходольський Володимир Олександрович та прийняти рішення, враховуючи висновки АМКУ, так як пропозиції цих двох Учасників ідентичні пропозиціям, які було подано ними на участь у тендерній закупівлі № UA-2019-12-17-006349-b ("М'ясо"), вимоги якої аналогічні тендерній закупівлі №UA-2020-01-17-003249-c ("М'ясопродукти"), по якій Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення про скасування переможцем ФОП Суходольський Володимир Олександрович та визначення переможцем ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" (Рішення від 11.02.2020 №2572-р/пк-пз).
Сподіваємося на ваш ретельний підхід до цього питання і прийняття правильного рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 21:30
Рішення щодо вимоги до закупівлі
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-003249-c М'ясопродукти ДК 021-2015: 15130000-8 (Ковбасні вироби - сосиски (вищого гатунку))
Тендерний комітет Відділу освіти Добропільської міської ради, уважно розглянувши Вашу вимогу від 14.02.2020р Ідентифікатор UA-2020-01-17-003249-c.b2 про усунення порушення у процесі проведення закупівлі повідомляє, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого відхилено або не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Разом з цим, надаємо відповіді на Вашу вимогу.
1. Згідно чинного законодавства та вимогам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет відділу освіти звернув увагу на деякі питання згідно вашої вимоги, та вирішив переглянути пропозицію переможця.



Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" 272 500,00
UAH з ПДВ
254 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 292 500,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрпродукт" 275 000,00
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 17:05
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:04
Цінова.png
17 лютого 2020 17:04
Податок.png
17 лютого 2020 17:04
МВС.png
17 лютого 2020 17:04
Довідка корупція.pdf
17 лютого 2020 17:04
Банкрутство.pdf
01 лютого 2020 14:20
Електронний підпис
01 лютого 2020 14:20
Цінова.png
01 лютого 2020 14:20
Уставні.pdf
01 лютого 2020 14:20
Трудові договори.pdf
01 лютого 2020 14:20
Суходол_с_кий_В.О..PDF
01 лютого 2020 14:20
Проект дог..pdf
01 лютого 2020 14:20
Погодження копія.pdf
01 лютого 2020 14:20
Погодження 2020.pdf
01 лютого 2020 14:20
НАССР.png
01 лютого 2020 14:20
Медичні книжки.pdf
01 лютого 2020 14:20
Лист відгук.jpg
01 лютого 2020 14:20
Довідки.pdf
01 лютого 2020 14:20
Довідка рахунок.pdf
01 лютого 2020 14:20
Декларація.png
01 лютого 2020 14:20
Гаврик_С.В..PDF
01 лютого 2020 14:20
Гаврик О.С..PDF
01 лютого 2020 14:20
витяг.pdf
01 лютого 2020 14:20
Аналог дог..pdf
01 лютого 2020 14:20
Акти сан.обробка.pdf
01 лютого 2020 14:20
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"

ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
Відхилено 254 975,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 21:17
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3253600631
Рішення скасоване 255 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 18:45
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3253600631
Відхилено 255 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 18:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрпродукт"
#25326688
Відхилено 275 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 18:49

Інформація про відміну

Дата відміни
21 лютого 2020 18:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі