Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо
Очікувана вартість
336 200,00 UAH
UA-2020-01-17-003245-c 183a273306454ca388596677329875ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Полонська

+380522241206 filarmonya.kr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ
Код ЄДРПОУ: 02225468
Місцезнаходження: 25002, Україна , Кіровоградська обл., місто Кіровоград, ВУЛИЦЯ ОРДЖОНІКІДЗЕ, будинок 8
Контактна особа: Ірина Полонська
+380522241206
filarmonya.kr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 22:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 11:31
Очікувана вартість: 336 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 362,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та кошти від господарської діяльності підприємства (власні кошти).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5700 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
300 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
5000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та кошти від господарської діяльності підприємства (власні кошти). Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки між Постачальником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Постачальником, шляхом оплати вартості товару згідно Специфікації до Договору з можливістю відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів після отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 265 638,00
UAH з ПДВ
255 487,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 269 200,00
UAH з ПДВ
261 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 17:14
Електронний підпис
12 лютого 2020 17:12
МВС Кісіль.pdf
12 лютого 2020 17:12
ДФС до 14.02-1.pdf
03 лютого 2020 16:42
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:41
Технічні вимоги.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 255 487,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
255 487,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:44
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 17:42
ДУ 2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:41
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 16:23
ДУ 1.jpg зміни до договору
02 березня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 16:15
Договір про закупівлю.pdf укладений
02 березня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 40ТЛ-4688/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: 40ТЛ-4688/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 87 915,90
UAH (в тому числі ПДВ 14 652,65 UAH)