Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів: Лот № 1 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського району міста Києва; Лот № 2 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Дарницького району міста Києва; Лот № 3 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Солом’янського району міста Києва; Лот № 4 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва
Services for cleaning underground pedestrian crossings: lot № 1 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky district of Kyiv; lot № 2 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Darnytsky district of Kyiv; lot № 3 Services for cleaning underground pedestrian crossings Solom'yansʹkyy district of Kyiv; lot № 4 Services for cleaning underground pedestrian crossings Рechersʹkуу district of Kyiv
Очікувана вартість
32 240 381,00 UAH
UA-2020-01-17-003072-b cc03d66133cf49aca32f8e8244c4b5e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Литовченко Антон Вікторович
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public Utility "Kyivblagoustrii" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 26199708
Contact point: Kozulin Eugene
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Additional contacts: Anton A. Litovchenko
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 січня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 32 240 381,00 UAH з ПДВ
Publication date: 17 січня 2020 16:29
Enquiries until: 07 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 13 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2020 18:00

Information

Estimated total value: 32 240 381 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement

Тендерна документація

17 січня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:26
Оголошення ВТ Прибирання ППП 4 лота (1).doc
17 січня 2020 16:26
Оголошення ВТ Прибирання ППП 4 лота (англ) (1).doc
17 січня 2020 16:26
Додаток 1 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 6 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 4 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 5 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 2 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 3 (1).docx
17 січня 2020 16:26
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оформлення банківської гарантії
Дата подання: 30 січня 2020 13:52
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:09
Для належного оформлення банківської гарантії просимо зазначити № та дату протоколу, яким затверджено тендерну документацію.
Відповідь: Тендерну докуметацію на закупівлю: Послуги з прибирання за кодом CPV – 90910000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів: Лот № 1 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського району міста Києва; Лот № 2 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Дарницького району міста Києва; Лот № 3 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Солом’янського району міста Києва; Лот № 4 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва) затверджено рішенням тендерного комітету 17.01.2020 року, протокол №2-1-ВТ-20(П)
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 04 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 05 лютого 2020 17:51
Для належного оформлення документів тендерної пропозиції просимо уточнити кваліфікаційні критерії, а саме: - мінімум 1 інженера з праці достатньо для підвердження відповідності учасника даному критерію по всім лотам, чи необхідна кількість інженерів з праці розраховується сумарно по всім лотам, по яким учасник подає тендерну пропозицію (як у випадку з прибиральниками)?; - мінімум 2 працівники, що мають право виконувати роботи на висоті достатньо для підвердження відповідності учасника даному критерію по всім лотам, де наявність таких працівників вимагається, чи їх необхідна кількість розраховується сумарно по всім лотам, по яким учасник подає тендерну пропозицію (як у випадку з прибиральниками)? - склад мобільних пригад, що передбачені п. 6 Додатку № 3 (по кожному лоту) формується з числа прибиральників необхідних для надання послуг згідно вимог п. 2 Додатку № 3 (по кожному лоту), чи понад цю кількість? - якщо понад, то уточніть, будь-ласка, як формується необхідна кількість додаткових прибиральників з урахуванням кількості лотів, по яким учасником може бути подано пропозицію (сумарно чи ні)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Наявність мінімум 1 (одного) інженера з охорони праці є достатнім підтвердженням відповідності учасника даному критерію у випадку подання учасником тендерної пропозиції по всім лотам
2. Наявність мінімум 2 (двох) працівників, що мають право виконувати роботи на висоті є достатнім підвердженням відповідності учасника даному критерію у випадку подання учасником тендерної пропозиції по всім лотам
3. Склад мобільних бригад, що передбачені п. 6 Додатку № 3 (по кожному лоту) формується з числа прибиральників необхідних для надання послуг згідно вимог п. 2 Додатку № 3 (по кожному лоту)

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2.Лот № 2 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Дарницького району міста Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 324 795,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 324,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63200 UAH


Title: Lot 2.lot № 2 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Darnytsky district of Kyiv
Current status: Complete
Estimated total value: 6 324 795,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 324,80 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 24 березня 2020 11:05
Auction planned date: 24 березня 2020 11:05
Закінчення: 24 березня 2020 11:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 посл
Лот № 2 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Дарницького району міста Києва
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot № 2 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Darnytsky district of Kyiv
CPV: 90910000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Оплата за Договором здійснюється Замовником відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного Кодексу України за умови наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування цієї закупівлі. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у випадку відсутності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 березня 2020
UA-2020-01-17-003072-bcc03d66133cf49aca32f8e8244c4b5e9
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК"Ярко" Документи
Допущено до аукціону
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Клінінг-Про" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ АЙОТА Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 11:47
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:47
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:46
Лист про зміну назви.pdf
13 лютого 2020 11:46
Виписка ЄДР.pdf
13 лютого 2020 11:46
Гарантія_76.2020-НГЕ_03.02.2020.7z
13 лютого 2020 11:46
8 Статут+опис.pdf
13 лютого 2020 11:46
6 Проект договору.pdf
13 лютого 2020 11:46
14 Фін. звітність.pdf
13 лютого 2020 11:46
15 Сертифікат ISO.pdf
13 лютого 2020 11:45
12 Довідка про акц. тов..pdf
13 лютого 2020 11:45
5 Довідка ст. 17.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.20 СЕС висновки.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.9 Повідомлення 2.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.10 Док-ти інженер ОП.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.9.1 1ДФ.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.8 Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.4 Док-ти авто+водій 2.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.2 Інвент. опис витяг.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.7 Договір колл - центр.pdf
13 лютого 2020 11:45
2.1 Лист про пропозицію.pdf
13 лютого 2020 11:44
2 Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:25
Фін звітність.pdf
17 лютого 2020 10:25
Статут.pdf
17 лютого 2020 10:25
Сертифікат.pdf
17 лютого 2020 10:25
Протоколи та рішення.pdf
17 лютого 2020 10:25
протокол інженер оп.pdf
17 лютого 2020 10:25
Посвідчення.pdf
17 лютого 2020 10:25
Оренда приміщеня.pdf
17 лютого 2020 10:25
МТБ.pdf
17 лютого 2020 10:25
Лист згода.pdf
17 лютого 2020 10:25
Інформаційні листи.pdf
17 лютого 2020 10:25
Довідка субпідряд.pdf
17 лютого 2020 10:25
Довідка працівникі.pdf
17 лютого 2020 10:25
Довідка Досвід.pdf
17 лютого 2020 10:24
Тендерна пропозицыя.pdf
17 лютого 2020 10:24
Гарантійні листи.pdf
17 лютого 2020 10:24
Відповідність ст17.pdf
17 лютого 2020 10:24
висновки.pdf
17 лютого 2020 10:24
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

27 березня 2020 18:35
Електронний підпис
27 березня 2020 18:35
Електронний підпис
27 березня 2020 17:52
Довідка з МВC.pdf
17 лютого 2020 17:28
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:28
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:21
Ліцензія завірена.zip
17 лютого 2020 17:20
Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 17:19
Витяг.pdf
17 лютого 2020 17:19
Гарантия 17044.zip
17 лютого 2020 17:18
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 17:18
Виписка.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 17:42
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:39
Гарантія 17134.zip
17 лютого 2020 17:39
ліцензія.zip
17 лютого 2020 17:39
тех. х-ки дод3.pdf
17 лютого 2020 17:39
статут.pdf
17 лютого 2020 17:39
Сертифікат_ISO_9001_.pdf
17 лютого 2020 17:39
проект_договору.pdf
17 лютого 2020 17:39
посвідчення.pdf
17 лютого 2020 17:39
повноваження.pdf
17 лютого 2020 17:39
повідомлення_1.pdf
17 лютого 2020 17:39
Повідомлення.pdf
17 лютого 2020 17:39
опис_документів.pdf
17 лютого 2020 17:39
звіт_1ДФ.pdf
17 лютого 2020 17:39
Договори оренди.pdf
17 лютого 2020 17:39
договір+відгук.pdf
17 лютого 2020 17:39
договір кол центр.pdf
17 лютого 2020 17:39
довідка_працівники.pdf
17 лютого 2020 17:39
довідка обладнання.pdf
17 лютого 2020 17:39
довідка код доступу.pdf
17 лютого 2020 17:39
баланс.pdf
17 лютого 2020 17:39
акти.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 17:59
Щодо миючих засобів.pdf
17 лютого 2020 17:59
Про захист довкілля.pdf
17 лютого 2020 17:59
Лицензия НБУ_лот 2.pdf
17 лютого 2020 17:58
Сертифікат ISO.pdf
17 лютого 2020 17:57
Працівники _лот 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1"

ТОВ "БК"Ярко"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ АЙОТА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" 5 660 690,40
UAH з ПДВ
4 798 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"Ярко" 6 261 547,05
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1" 6 135 051,15
UAH з ПДВ
6 135 051,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 18:35
Електронний підпис
27 березня 2020 18:35
Електронний підпис
27 березня 2020 17:52
Довідка з МВC.pdf
17 лютого 2020 17:28
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:28
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:21
Ліцензія завірена.zip
17 лютого 2020 17:20
Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 17:19
Витяг.pdf
17 лютого 2020 17:19
Гарантия 17044.zip
17 лютого 2020 17:18
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 17:18
Виписка.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:25
Фін звітність.pdf
17 лютого 2020 10:25
Статут.pdf
17 лютого 2020 10:25
Сертифікат.pdf
17 лютого 2020 10:25
Протоколи та рішення.pdf
17 лютого 2020 10:25
протокол інженер оп.pdf
17 лютого 2020 10:25
Посвідчення.pdf
17 лютого 2020 10:25
Оренда приміщеня.pdf
17 лютого 2020 10:25
МТБ.pdf
17 лютого 2020 10:25
Лист згода.pdf
17 лютого 2020 10:25
Інформаційні листи.pdf
17 лютого 2020 10:25
Довідка субпідряд.pdf
17 лютого 2020 10:25
Довідка працівникі.pdf
17 лютого 2020 10:25
Довідка Досвід.pdf
17 лютого 2020 10:24
Тендерна пропозицыя.pdf
17 лютого 2020 10:24
Гарантійні листи.pdf
17 лютого 2020 10:24
Відповідність ст17.pdf
17 лютого 2020 10:24
висновки.pdf
17 лютого 2020 10:24
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 11:47
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:47
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:46
Лист про зміну назви.pdf
13 лютого 2020 11:46
Виписка ЄДР.pdf
13 лютого 2020 11:46
Гарантія_76.2020-НГЕ_03.02.2020.7z
13 лютого 2020 11:46
8 Статут+опис.pdf
13 лютого 2020 11:46
6 Проект договору.pdf
13 лютого 2020 11:46
14 Фін. звітність.pdf
13 лютого 2020 11:46
15 Сертифікат ISO.pdf
13 лютого 2020 11:45
12 Довідка про акц. тов..pdf
13 лютого 2020 11:45
5 Довідка ст. 17.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.20 СЕС висновки.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.9 Повідомлення 2.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.10 Док-ти інженер ОП.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.9.1 1ДФ.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.8 Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.4 Док-ти авто+водій 2.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.2 Інвент. опис витяг.pdf
13 лютого 2020 11:45
4.7 Договір колл - центр.pdf
13 лютого 2020 11:45
2.1 Лист про пропозицію.pdf
13 лютого 2020 11:44
2 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

ТОВ "БК"Ярко"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"
#40969787
Переможець 4 798 999,20
UAH з ПДВ
25 березня 2020 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"
#40969787
4 798 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 17:04
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 16:51
ПВЗ 07.07.20 (1).doc зміни до договору
07 липня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 11:33
додаток 2 від 13.05.20 до 47 (1).pdf зміни до договору
18 травня 2020 11:32
Протокол 2-21-ВТ-20 (П) виправлення тех помилки ДУ 3 дог 47 (1).pdf зміни до договору
18 травня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 11:13
додаток 2 від 13.05.20 до 47 (1).pdf зміни до договору
15 травня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 15:35
Додаток 2 (1).docx зміни до договору
08 квітня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 15:29
Додаток 5 (1).docx зміни до договору
08 квітня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 13:51
Договір 47 лот 2 Дарниця.pdf укладений
08 квітня 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 статті 36 Закону. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін 1. Сторони дійшли згоди додати до Договору №47 від «06» квітня 2020р. про надання послуг пункт 12.13.5, виклавши його в наступній редакції: «12.13.5 Додаток № 5 - Порядок розірвання Договору».
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 статті 36 Закону. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 4 309 166,01 гривень (чотири мільйони триста дев’ять тисяч сто шістдесят шість грн. 01 коп.), в тому числі ПДВ 718 194,34 гривень (сімсот вісімнадцять тисяч сто дев’яносто чотири грн. 34 коп.) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.». 1.2. Викласти Додаток № 2 до договору № 47 від 06.04.2020 року у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами досягнуто згоду зменшити вартість закупівлі на 3 357 584,39 грн (три мільйона триста п’ятдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят чотири гривні тридцять дев’ять копійок) в тому числі ПДВ 559 597, 40 грн. 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 951 581, 62 гривень (дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят одна гривня шістдесят дві копійки), в тому числі ПДВ 158 596,94 гривень (сто п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень дев’яносто чотири копійки) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.» 1.2. Викласти п. 4.1. Договору у наступній редакції: «4.1. Строк надання Послуг: 06.04.2020 року до 12.05.2020 року включно». 1.3. Викласти Додаток № 2 до договору № 47 від 06.04.2020 року у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» обрано враховуючи, що електронна система закупівель не дає технічної можливості виправити допущену технічну помилку іншим способом, електронна система закупівель не містить пункту, який відповідає суті внесених змін 13.05.2020 року до договору про закупівлю № 47 від 06.04.2020 було укладено додаткову угоду № 3 про зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, далі – Закон) внесення змін до укладеного договору потребує оприлюднення в електронній системі закупівель протягом трьох днів з дня внесення таких змін повідомлення про внесення змін. На виконання вимог Закону в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик Smarttender повідомлення про внесення змін до договору було оприлюднено 15.05.2020 року. Станом на 18.05.2020 року виявлено, що при оприлюдненні в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик Smarttender повідомлення про внесення змін до договору № 47 від 06.04.2020 було допущено технічну помилку, а саме: некоректно зазначено дату внесення змін до договору – 15.05.2020 року, замість правильної дати – дати укладення додаткової угоди № 3 – 13.05.2020 року. Оскільки електронна система закупівель не дає технічної можливості для виправлення зазначеної технічної помилки, з метою відображення коректної інформації в електронній закупівлі необхідно оприлюднити інформацію про виправлення дати внесення змін шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель цього протоколу та повідомлення про внесння змін до договору № 47 від 06.04.2020 року, внесених додаткової угодою № 3 від 13.05.2020 року. 10. Дата внесення змін до договору.13.05.2020 11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 1 ч. 4 статті 36 Закону (п. 1 ч.5. статті 41 чинної редакції Закону). 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Сторонами досягнуто згоду зменшити вартість закупівлі на 3 357 584,39 грн (три мільйона триста п’ятдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят чотири гривні тридцять дев’ять копійок) в тому числі ПДВ 559 597, 40 грн. 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 951 581, 62 гривень (дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят одна гривня шістдесят дві копійки), в тому числі ПДВ 158 596,94 гривень (сто п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень дев’яносто чотири копійки) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.» 1.2. Викласти п. 4.1. Договору у наступній редакції: «4.1. Строк надання Послуг: 06.04.2020 року до 12.05.2020 року включно». 1.3. Викласти Додаток № 2 до договору № 47 від 06.04.2020 року у новій редакції, що додається. 13. Номер додаткової угоди. 3 14. Сума договору після внесення змін. 951 581, 62 гривень (дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят одна гривня шістдесят дві копійки), в тому числі ПДВ 158 596,94 гривень (сто п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень дев’яносто чотири копійки) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 2 послуги
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з повним виконанням Договору № 47 про надання послуг від 06.04.2020р. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі та припинити дію цього договору з дати набрання чинності цією додатковою угодою. 1. Виконавцем надано послуги, передбачені договором, що відповідно до п. 2.1. Договору підтверджується підписаними Сторонами Актами наданих послуг. 2. Замовником у повному обсязі сплачено за надані послуги за період з 06.04.2020 року по 12.05.2020 року включно. 3. Враховуючи п. 1, 2. цієї додаткової угоди сторони погодили викласти п. 3.1. договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 431 764,18 гривень (чотириста тридцять одна тисяча сімсот шістдесят чотири гривні 18 коп.), в тому числі ПДВ 71 960,70 гривень (сімдесят одна тисяча дев’ятсот шістдесят гривень 70 коп.) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.»
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 07 липня 2020
Сума оплати за договором: 431 764,18
UAH (в тому числі ПДВ 71 960,70 UAH)