Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів: Лот № 1 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського району міста Києва; Лот № 2 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Дарницького району міста Києва; Лот № 3 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Солом’янського району міста Києва; Лот № 4 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва
Services for cleaning underground pedestrian crossings: lot № 1 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky district of Kyiv; lot № 2 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Darnytsky district of Kyiv; lot № 3 Services for cleaning underground pedestrian crossings Solom'yansʹkyy district of Kyiv; lot № 4 Services for cleaning underground pedestrian crossings Рechersʹkуу district of Kyiv
Очікувана вартість
32 240 381,00 UAH
UA-2020-01-17-003072-b cc03d66133cf49aca32f8e8244c4b5e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Литовченко Антон Вікторович
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public Utility "Kyivblagoustrii" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 26199708
Contact point: Kozulin Eugene
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Additional contacts: Anton A. Litovchenko
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 січня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 32 240 381,00 UAH з ПДВ
Publication date: 17 січня 2020 16:29
Enquiries until: 07 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 13 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2020 18:00

Information

Estimated total value: 32 240 381 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement

Тендерна документація

17 січня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:26
Оголошення ВТ Прибирання ППП 4 лота (1).doc
17 січня 2020 16:26
Оголошення ВТ Прибирання ППП 4 лота (англ) (1).doc
17 січня 2020 16:26
Додаток 1 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 6 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 4 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 5 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 2 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 3 (1).docx
17 січня 2020 16:26
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оформлення банківської гарантії
Дата подання: 30 січня 2020 13:52
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:09
Для належного оформлення банківської гарантії просимо зазначити № та дату протоколу, яким затверджено тендерну документацію.
Відповідь: Тендерну докуметацію на закупівлю: Послуги з прибирання за кодом CPV – 90910000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів: Лот № 1 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського району міста Києва; Лот № 2 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Дарницького району міста Києва; Лот № 3 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Солом’янського району міста Києва; Лот № 4 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва) затверджено рішенням тендерного комітету 17.01.2020 року, протокол №2-1-ВТ-20(П)
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 04 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 05 лютого 2020 17:51
Для належного оформлення документів тендерної пропозиції просимо уточнити кваліфікаційні критерії, а саме: - мінімум 1 інженера з праці достатньо для підвердження відповідності учасника даному критерію по всім лотам, чи необхідна кількість інженерів з праці розраховується сумарно по всім лотам, по яким учасник подає тендерну пропозицію (як у випадку з прибиральниками)?; - мінімум 2 працівники, що мають право виконувати роботи на висоті достатньо для підвердження відповідності учасника даному критерію по всім лотам, де наявність таких працівників вимагається, чи їх необхідна кількість розраховується сумарно по всім лотам, по яким учасник подає тендерну пропозицію (як у випадку з прибиральниками)? - склад мобільних пригад, що передбачені п. 6 Додатку № 3 (по кожному лоту) формується з числа прибиральників необхідних для надання послуг згідно вимог п. 2 Додатку № 3 (по кожному лоту), чи понад цю кількість? - якщо понад, то уточніть, будь-ласка, як формується необхідна кількість додаткових прибиральників з урахуванням кількості лотів, по яким учасником може бути подано пропозицію (сумарно чи ні)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Наявність мінімум 1 (одного) інженера з охорони праці є достатнім підтвердженням відповідності учасника даному критерію у випадку подання учасником тендерної пропозиції по всім лотам
2. Наявність мінімум 2 (двох) працівників, що мають право виконувати роботи на висоті є достатнім підвердженням відповідності учасника даному критерію у випадку подання учасником тендерної пропозиції по всім лотам
3. Склад мобільних бригад, що передбачені п. 6 Додатку № 3 (по кожному лоту) формується з числа прибиральників необхідних для надання послуг згідно вимог п. 2 Додатку № 3 (по кожному лоту)

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 4 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 308 070,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 308,07 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH


Title: lot № 4 Рechersʹkуу district of Kyiv, according to Appendix No. 3 to the tender documentation
Current status: Complete
Estimated total value: 4 308 070,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 308,07 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 24 березня 2020 12:24
Auction planned date: 24 березня 2020 12:24
Закінчення: 24 березня 2020 12:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 посл
Лот № 4 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot № 4 Services for cleaning underground pedestrian crossings Рechersʹkуу district of Kyiv
CPV: 90910000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Оплата за Договором здійснюється Замовником відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного Кодексу України за умови наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування цієї закупівлі. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у випадку відсутності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 березня 2020
UA-2020-01-17-003072-bcc03d66133cf49aca32f8e8244c4b5e9
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК"Ярко" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Клінінг-Про" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
13 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
13 лютого 2020 12:09
Лист про зміну назви.pdf
13 лютого 2020 12:09
Виписка ЄДР.pdf
13 лютого 2020 12:09
Гарантія_78.2020-НГЕ_03.02.2020.7z
13 лютого 2020 12:09
8 Статут+опис.pdf
13 лютого 2020 12:09
6 Проект договору.pdf
13 лютого 2020 12:09
14 Фін. звітність.pdf
13 лютого 2020 12:09
15 Сертифікат ISO.pdf
13 лютого 2020 12:08
12 Довідка про акц. тов..pdf
13 лютого 2020 12:08
5 Довідка ст. 17.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.20 СЕС висновки.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.9 Повідомлення 4.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.10 Док-ти інженер ОП.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.9.1 1ДФ.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.8 Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.4 Док-ти авто+водій 4.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.7 Договір колл - центр.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.2 Інвент. опис витяг.pdf
13 лютого 2020 12:07
2.1 Лист про пропозицію.pdf
13 лютого 2020 12:07
2 Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:25
фин звітність.pdf
17 лютого 2020 10:25
Статут.pdf
17 лютого 2020 10:25
Сертифікат.pdf
17 лютого 2020 10:25
протокол інженер оп.pdf
17 лютого 2020 10:24
Посвідчення.pdf
17 лютого 2020 10:24
Оренда приміщень.pdf
17 лютого 2020 10:24
Тендерна пропозиція.pdf
17 лютого 2020 10:24
накази та рішення.pdf
17 лютого 2020 10:24
МТБ.pdf
17 лютого 2020 10:24
Лист згода.pdf
17 лютого 2020 10:23
Інформаціонні листи.pdf
17 лютого 2020 10:23
Довідки працівники.pdf
17 лютого 2020 10:23
Довідка досвід.pdf
17 лютого 2020 10:22
Гарантійні листи.pdf
17 лютого 2020 10:22
відповідність ст 17.pdf
17 лютого 2020 10:22
Висновки.pdf
17 лютого 2020 10:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Публічні документи

27 березня 2020 13:30
Електронний підпис
27 березня 2020 13:26
Цінова пропозиція
25 березня 2020 17:53
Електронний підпис
25 березня 2020 17:50
Довідка ДПС.rar
25 березня 2020 16:16
Електронний підпис
25 березня 2020 16:14
Довідка МВС.pdf
25 березня 2020 16:14
Довідка ДПС.pdf
25 березня 2020 16:12
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:07
43. Акти з накладними_.pdf
17 лютого 2020 17:07
41. Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 17:05
20. Баланс 2019 3 квартал.pdf
17 лютого 2020 17:05
19. Баланс 2019 2 квартал.pdf
17 лютого 2020 17:05
18. Баланс 2019 1 квартал.pdf
17 лютого 2020 17:05
13. Лист гарантія ст 17.pdf
17 лютого 2020 17:04
6. Довідка субпідряд.pdf
17 лютого 2020 17:04
3. Протокол 14.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 17:42
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:39
тех. х-ки дод3.pdf
17 лютого 2020 17:39
статут.pdf
17 лютого 2020 17:39
Сертифікат_ISO_9001_.pdf
17 лютого 2020 17:39
проект_договору.pdf
17 лютого 2020 17:39
посвідчення (1).pdf
17 лютого 2020 17:39
повноваження.pdf
17 лютого 2020 17:39
повідомлення_1.pdf
17 лютого 2020 17:39
Повідомлення (1).pdf
17 лютого 2020 17:39
опис_документів.pdf
17 лютого 2020 17:39
звіт_1ДФ.pdf
17 лютого 2020 17:39
Договори оренди.pdf
17 лютого 2020 17:39
договір+відгук.pdf
17 лютого 2020 17:39
договір кол центр.pdf
17 лютого 2020 17:39
довідка працівники.pdf
17 лютого 2020 17:39
довідка обладнання.pdf
17 лютого 2020 17:39
довідка код доступу.pdf
17 лютого 2020 17:39
баланс.pdf
17 лютого 2020 17:39
акти.pdf
17 лютого 2020 17:39
ліцензія.zip
17 лютого 2020 17:39
Гарантія 17136.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1"

ТОВ "БК"Ярко"

ТОВ " І Н В А Й Т"

ПП "Клінінг-Про"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1" 4 178 827,90
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 4 049 598,00
UAH з ПДВ
3 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
13 лютого 2020 12:12
Електронний підпис
13 лютого 2020 12:09
Лист про зміну назви.pdf
13 лютого 2020 12:09
Виписка ЄДР.pdf
13 лютого 2020 12:09
Гарантія_78.2020-НГЕ_03.02.2020.7z
13 лютого 2020 12:09
8 Статут+опис.pdf
13 лютого 2020 12:09
6 Проект договору.pdf
13 лютого 2020 12:09
14 Фін. звітність.pdf
13 лютого 2020 12:09
15 Сертифікат ISO.pdf
13 лютого 2020 12:08
12 Довідка про акц. тов..pdf
13 лютого 2020 12:08
5 Довідка ст. 17.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.20 СЕС висновки.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.9 Повідомлення 4.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.10 Док-ти інженер ОП.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.9.1 1ДФ.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.8 Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.4 Док-ти авто+водій 4.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.7 Договір колл - центр.pdf
13 лютого 2020 12:08
4.2 Інвент. опис витяг.pdf
13 лютого 2020 12:07
2.1 Лист про пропозицію.pdf
13 лютого 2020 12:07
2 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 13:30
Електронний підпис
27 березня 2020 13:26
Цінова пропозиція
25 березня 2020 17:53
Електронний підпис
25 березня 2020 17:50
Довідка ДПС.rar
25 березня 2020 16:16
Електронний підпис
25 березня 2020 16:14
Довідка МВС.pdf
25 березня 2020 16:14
Довідка ДПС.pdf
25 березня 2020 16:12
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:07
43. Акти з накладними_.pdf
17 лютого 2020 17:07
41. Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 17:05
20. Баланс 2019 3 квартал.pdf
17 лютого 2020 17:05
19. Баланс 2019 2 квартал.pdf
17 лютого 2020 17:05
18. Баланс 2019 1 квартал.pdf
17 лютого 2020 17:05
13. Лист гарантія ст 17.pdf
17 лютого 2020 17:04
6. Довідка субпідряд.pdf
17 лютого 2020 17:04
3. Протокол 14.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1"

ТОВ " І Н В А Й Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 3 799 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
3 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:45
ДУ 5 Інвайт (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 13:43
Додатки до ДУ 4 дог 49 01.12.2020 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 14:48
Додаток 2,3 до дог 49 (Печер лот 4) (1).pdf зміни до договору
22 травня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 15:08
Додаток 2 (1).docx зміни до договору
08 квітня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 15:02
Додаток 5 (1).docx зміни до договору
08 квітня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 13:49
Договір 49 лот 4 Печерськ.pdf укладений
08 квітня 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін 1. Сторони дійшли згоди додати до Договору №49 від «06»квітня 2020р. про надання послуг пункт 12.13.5, виклавши його в наступній редакції: «12.13.5 Додаток № 5 - Порядок розірвання Договору».
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 статті 36 Закону. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 3 628 388,85 гривень (три мільйони шістсот двадцять вісім тисяч триста вісімдесят вісім гривень 85 копійок), в тому числі ПДВ 604 731,48 (шістсот чотири тисячі сімсот тридцять одна гривня 48 копійок) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.». 1.2. Викласти Додаток № 2 до договору № 49 від 06.04.2020 року у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами досягнуто згоду зменшити вартість закупівлі на 2 354 525,45 гривень (два мільйони триста п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять п’ять гривень сорок п’ять копійок) в тому числі ПДВ 392 420,91 грн. 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 1 273 863,40 гривень (один мільйон двісті сімдесят три тисячі вісімсот шістдесят три гривні сорок копійок), в тому числі ПДВ 212 310,57 гривень (двісті дванадцять тисяч триста десять гривень п’ятдесят сім копійок) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.» 1.2. Викласти Додаток № 2 до договору (в редакції Додаткової угоди № 2 від 06.04.2020 року) в новій редакції, що додається. 1.3. Викласти Додаток № 3 до договору в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року) у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторонами досягнуто згоду внести до Договору № 49 від «06» квітня 2020р. наступні зміни: 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 904 347,96 гривень (дев’ятсот чотири тисячі триста сорок сім гривень дев’яносто шість копійок), в тому числі ПДВ 150 724,66 гривень (сто п’ятдесят тисяч сімсот двадцять чотири гривні шістдесят шість копійок) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.» 2. Викласти Додаток № 2 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 870 685,83 гривень (вісімсот сімдесят тисяч шістсот вісімдесят п’ять гривень дев’яносто шість копійок), в тому числі ПДВ 145 114,31 гривень (сто сорок п’ять тисяч сто чотирнадцять гривень тридцять одна копійка) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.» 2. Викласти Додаток № 2 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 870 685,83
UAH (в тому числі ПДВ 145 114,31 UAH)