Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів: Лот № 1 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського району міста Києва; Лот № 2 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Дарницького району міста Києва; Лот № 3 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Солом’янського району міста Києва; Лот № 4 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва
Services for cleaning underground pedestrian crossings: lot № 1 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Svyatoshinsky district of Kyiv; lot № 2 Services for cleaning underground pedestrian crossings of Darnytsky district of Kyiv; lot № 3 Services for cleaning underground pedestrian crossings Solom'yansʹkyy district of Kyiv; lot № 4 Services for cleaning underground pedestrian crossings Рechersʹkуу district of Kyiv
Очікувана вартість
32 240 381,00 UAH
UA-2020-01-17-003072-b cc03d66133cf49aca32f8e8244c4b5e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Литовченко Антон Вікторович
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public Utility "Kyivblagoustrii" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 26199708
Contact point: Kozulin Eugene
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Additional contacts: Anton A. Litovchenko
(044)489-35-75
kyivblago.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 січня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 32 240 381,00 UAH з ПДВ
Publication date: 17 січня 2020 16:29
Enquiries until: 07 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 13 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2020 18:00

Information

Estimated total value: 32 240 381 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement

Тендерна документація

17 січня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:26
Оголошення ВТ Прибирання ППП 4 лота (1).doc
17 січня 2020 16:26
Оголошення ВТ Прибирання ППП 4 лота (англ) (1).doc
17 січня 2020 16:26
Додаток 1 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 6 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 4 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 5 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 2 (1).docx
17 січня 2020 16:26
Додаток 3 (1).docx
17 січня 2020 16:26
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оформлення банківської гарантії
Дата подання: 30 січня 2020 13:52
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:09
Для належного оформлення банківської гарантії просимо зазначити № та дату протоколу, яким затверджено тендерну документацію.
Відповідь: Тендерну докуметацію на закупівлю: Послуги з прибирання за кодом CPV – 90910000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів: Лот № 1 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Святошинського району міста Києва; Лот № 2 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Дарницького району міста Києва; Лот № 3 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Солом’янського району міста Києва; Лот № 4 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва) затверджено рішенням тендерного комітету 17.01.2020 року, протокол №2-1-ВТ-20(П)
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 04 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 05 лютого 2020 17:51
Для належного оформлення документів тендерної пропозиції просимо уточнити кваліфікаційні критерії, а саме: - мінімум 1 інженера з праці достатньо для підвердження відповідності учасника даному критерію по всім лотам, чи необхідна кількість інженерів з праці розраховується сумарно по всім лотам, по яким учасник подає тендерну пропозицію (як у випадку з прибиральниками)?; - мінімум 2 працівники, що мають право виконувати роботи на висоті достатньо для підвердження відповідності учасника даному критерію по всім лотам, де наявність таких працівників вимагається, чи їх необхідна кількість розраховується сумарно по всім лотам, по яким учасник подає тендерну пропозицію (як у випадку з прибиральниками)? - склад мобільних пригад, що передбачені п. 6 Додатку № 3 (по кожному лоту) формується з числа прибиральників необхідних для надання послуг згідно вимог п. 2 Додатку № 3 (по кожному лоту), чи понад цю кількість? - якщо понад, то уточніть, будь-ласка, як формується необхідна кількість додаткових прибиральників з урахуванням кількості лотів, по яким учасником може бути подано пропозицію (сумарно чи ні)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Наявність мінімум 1 (одного) інженера з охорони праці є достатнім підтвердженням відповідності учасника даному критерію у випадку подання учасником тендерної пропозиції по всім лотам
2. Наявність мінімум 2 (двох) працівників, що мають право виконувати роботи на висоті є достатнім підвердженням відповідності учасника даному критерію у випадку подання учасником тендерної пропозиції по всім лотам
3. Склад мобільних бригад, що передбачені п. 6 Додатку № 3 (по кожному лоту) формується з числа прибиральників необхідних для надання послуг згідно вимог п. 2 Додатку № 3 (по кожному лоту)

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 3.Лот № 3 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Солом’янського району міста Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 13 609 414,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 609,41 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 136000 UAH


Title: Lot 3.lot № 3 Services for cleaning underground pedestrian crossings Solom'yansʹkyy district of Kyiv
Current status: Complete
Estimated total value: 13 609 414,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 609,41 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 24 березня 2020 11:45
Auction planned date: 24 березня 2020 11:45
Закінчення: 24 березня 2020 12:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 посл
Лот № 3 Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Солом’янського району міста Києва
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot № 3 Services for cleaning underground pedestrian crossings Solom'yansʹkyy district of Kyiv
CPV: 90910000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Оплата за Договором здійснюється Замовником відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного Кодексу України за умови наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування цієї закупівлі. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у випадку відсутності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 березня 2020
UA-2020-01-17-003072-bcc03d66133cf49aca32f8e8244c4b5e9
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК"Ярко" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БК СІТІ-БУД" Документи
Відхилено
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 11:57
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:57
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:56
Лист про зміну назви.pdf
13 лютого 2020 11:56
Виписка ЄДР.pdf
13 лютого 2020 11:56
Гарантія_77.2020-НГЕ_03.02.2020.7z
13 лютого 2020 11:56
8 Статут+опис.pdf
13 лютого 2020 11:56
6 Проект договору.pdf
13 лютого 2020 11:56
14 Фін. звітність.pdf
13 лютого 2020 11:56
15 Сертифікат ISO.pdf
13 лютого 2020 11:56
12 Довідка про акц. тов..pdf
13 лютого 2020 11:56
5 Довідка ст. 17.pdf
13 лютого 2020 11:56
4.20 СЕС висновки.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.9 Повідомлення 3.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.9.1 1ДФ.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.10 Док-ти інженер ОП.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.8 Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.4 Док-ти авто+водій 3.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.7 Договір колл - центр.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.2 Інвент. опис витяг.pdf
13 лютого 2020 11:55
2.1 Лист про пропозицію.pdf
13 лютого 2020 11:55
2 Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:30
Електронний підпис
17 лютого 2020 10:26
протокол інженер оп.pdf
17 лютого 2020 10:26
посвідчення.pdf
17 лютого 2020 10:26
Оренда приміщень.pdf
17 лютого 2020 10:26
Накази та протоколи.pdf
17 лютого 2020 10:26
МТБ.pdf
17 лютого 2020 10:26
Лист згода.pdf
17 лютого 2020 10:26
Інформаційні листи.pdf
17 лютого 2020 10:26
Довідки працівникі.pdf
17 лютого 2020 10:26
Довідка субпідряд.pdf
17 лютого 2020 10:26
Довідка досвід.pdf
17 лютого 2020 10:26
Гарантійні листи.pdf
17 лютого 2020 10:26
Відповідність ТЗ.pdf
17 лютого 2020 10:26
Відповідність ст 17.pdf
17 лютого 2020 10:26
Висновки.pdf
17 лютого 2020 10:26
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 лютого 2020 10:23
Тендерна пропозиція.pdf
17 лютого 2020 10:22
Фін звіт.pdf
17 лютого 2020 10:21
Статут.pdf
17 лютого 2020 10:21
Сертифікат.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 12:54
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:44
справка банк.pdf
17 лютого 2020 12:44
Мобільна бригада.pdf
17 лютого 2020 12:44
Про субпідрядника лот3.pdf
17 лютого 2020 12:44
лист розяснення цпх3.pdf
17 лютого 2020 12:44
Про норматвно правові.pdf
17 лютого 2020 12:44
Про банкрутство.pdf
17 лютого 2020 12:43
Права водій.pdf
17 лютого 2020 12:43
Повідом.прийня_ЦПХ.pdf
17 лютого 2020 12:43
Договір оренди авто.pdf
17 лютого 2020 12:43
Договір вивозу смітя.pdf
17 лютого 2020 12:43
Довідка про авто.pdf
17 лютого 2020 12:43
Довідка антикорупція.pdf
17 лютого 2020 12:42
Гарант лист инвентар.pdf
17 лютого 2020 12:42
Гарант лист виконання.pdf
17 лютого 2020 12:42
Водій права.pdf
17 лютого 2020 12:42
Витяг інвентар 6_.pdf
17 лютого 2020 12:42
Висновки сес.pdf
17 лютого 2020 12:42
инжинер ОП.pdf
17 лютого 2020 12:42
Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 12:42
14_сертификат ISO.pdf
17 лютого 2020 12:41
13. фін звіт.pdf
17 лютого 2020 12:41
11 акціонер довідка 25_.pdf
17 лютого 2020 12:41
10_Про санкціі.pdf
17 лютого 2020 12:41
9_відокрем підрозділ.pdf
17 лютого 2020 12:41
8.2 довідка що до зборів.pdf
17 лютого 2020 12:41
8_статут.pdf
17 лютого 2020 12:41
6_погодженя договору_.pdf
17 лютого 2020 12:41
5_ст 17.pdf
17 лютого 2020 12:40
4_дов.тх дод3.pdf
17 лютого 2020 12:40
3_Наказ на директора.pdf

Документи

Публічні документи

27 березня 2020 18:36
Електронний підпис
27 березня 2020 18:36
Електронний підпис
27 березня 2020 17:58
Довідка з МВC_.pdf
17 лютого 2020 17:32
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:32
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:26
Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 17:26
Ліцензія завірена.zip
17 лютого 2020 17:24
Витяг.pdf
17 лютого 2020 17:24
Гарантия 17045.zip
17 лютого 2020 17:24
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 17:24
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1"

ТОВ "БК"Ярко"

ТОВ "БК СІТІ-БУД"

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" 12 180 424,80
UAH з ПДВ
12 180 424,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1" 13 201 131,58
UAH з ПДВ
13 201 131,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 18:36
Електронний підпис
27 березня 2020 18:36
Електронний підпис
27 березня 2020 17:58
Довідка з МВC_.pdf
17 лютого 2020 17:32
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:32
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:26
Аналогічний договір.pdf
17 лютого 2020 17:26
Ліцензія завірена.zip
17 лютого 2020 17:24
Витяг.pdf
17 лютого 2020 17:24
Гарантия 17045.zip
17 лютого 2020 17:24
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 17:24
Виписка.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 11:57
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:57
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:56
Лист про зміну назви.pdf
13 лютого 2020 11:56
Виписка ЄДР.pdf
13 лютого 2020 11:56
Гарантія_77.2020-НГЕ_03.02.2020.7z
13 лютого 2020 11:56
8 Статут+опис.pdf
13 лютого 2020 11:56
6 Проект договору.pdf
13 лютого 2020 11:56
14 Фін. звітність.pdf
13 лютого 2020 11:56
15 Сертифікат ISO.pdf
13 лютого 2020 11:56
12 Довідка про акц. тов..pdf
13 лютого 2020 11:56
5 Довідка ст. 17.pdf
13 лютого 2020 11:56
4.20 СЕС висновки.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.9 Повідомлення 3.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.9.1 1ДФ.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.10 Док-ти інженер ОП.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.8 Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.4 Док-ти авто+водій 3.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.7 Договір колл - центр.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.2 Інвент. опис витяг.pdf
13 лютого 2020 11:55
2.1 Лист про пропозицію.pdf
13 лютого 2020 11:55
2 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕК №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"
#40969787
Переможець 12 180 424,80
UAH з ПДВ
25 березня 2020 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп"
#40969787
12 180 424,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:59
ДУ 5 Алма (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 11:32
ДУ 4 Алма 24.11.2020 (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 11:36
Додаток 2, 3 від 13.05. 20 дог 48 (1).pdf зміни до договору
15 травня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 16:08
Додаток 2 (1).docx зміни до договору
08 квітня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 15:58
Додаток 5 (1).docx зміни до договору
08 квітня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 13:53
Договір 48 лот 3 Солома.pdf укладений
08 квітня 2020 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 статті 36 Закону. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін 1. Сторони дійшли згоди додати до Договору № 48 від «06» квітня 2020р. про надання послуг пункт 12.13.5, виклавши його в наступній редакції: «12.13.5 Додаток № 5 - Порядок розірвання Договору».
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 статті 36 Закону. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 10 947 289,37 гривень (десять мільйонів дев’ятсот сорок сім тисяч двісті вісімдесят дев’ять грн. 37 коп.), в тому числі ПДВ 1 824 548,23 гривень (один мільйон вісімсот двадцять чотири тисячі п’ятсот сорок вісім грн. 23 коп.) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.». 1.2. Викласти Додаток № 2 до договору № 48 від 06.04.2020 року у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами досягнуто згоду зменшити вартість закупівлі на 8 228 907,53 гривень (вісім мільйонів двісті двадцять вісім тисяч дев’ятсот сім гривень п’ятдесят три копійки) в тому числі ПДВ 1 371 484,59 грн. 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 2 718 381,84 гривень (два мільйона сімсот вісімнадцять тисяч триста вісімдесят одна гривня вісімдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ 453 063,64 гривень (чотириста п’ятдесят три тисячі шістдесят гривні шістдесят чотири копійки) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.» 1.2. Викласти Додаток № 2 до договору (в редакції Додаткової угоди № 2 від 06.04.2020 року) в новій редакції, що додається. 1.3. Викласти Додаток № 3 до договору в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року) у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторонами досягнуто згоду внести до Договору № 48 від «06» квітня 2020р. наступні зміни: 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 965 735, 48 гривень (дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч сімсот тридцять п’ять гривень сорок вісім копійок), в тому числі ПДВ 160 955,91 гривень (сто шістдесят тисяч дев’ятсот п’ятдесят п’ять гривень дев’яносто одна копійка) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.» 2. Викласти Додаток № 2 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 875 387,76 гривень (вісімсот сімдесят п’ять тисяч триста вісімдесят сім гривень сімдесят шість копійок), в тому числі ПДВ 145 897,96 гривень (сто сорок п’ять тисяч вісімсот дев’яносто сім гривень дев’яносто шість копійок) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.» 2. Викласти Додаток № 2 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 875 387,76
UAH (в тому числі ПДВ 145 897,96 UAH)