Послуги по вивезенню побутових выдходів
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-01-17-003071-c 052db79645e74e8594b83e563154cc33
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: НОВОМОСКОВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ДНІПРОВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 26371900
Вебсайт замовника: http://www.dsau.dp.ua/ua/page/novomoskovskij-koledzh.html
Місцезнаходження замовника: 51208, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 236
Контактна особа замовника: Інна Білицька
+380986543586
mega_nkdday@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 22:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 15:13
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по вивезенню побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51208, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 236
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунковим періодом є календарний місяць. Розрахунки проводяться протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг щомісячно шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься протягом п’яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. У разі зміни вартості послуг Виконавець повідомляє не пізніше ніж за 30 днів про це Замовника із зазначенням причин і відповідних обґрунтувань. Оплата здійснюється за фактично надані послуги з вивезення твердих побутових відходів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМСІТІ" 24 840,00
UAH з ПДВ
24 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Герасимчук Дмитро Юрійович" 25 875,00
UAH з ПДВ
25 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2020 14:04
sign.p7s
01 лютого 2020 14:03
наказ Зайцев директор.PDF
01 лютого 2020 14:03
витяг ПДВ завір.PDF

Публічні документи

01 лютого 2020 14:08
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМСІТІ"
#40131916
Переможець 24 840,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 09:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМСІТІ"
#40131916
24 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 лютого 2020 10:25
договор сміття 2020.pdf укладений
17 лютого 2020 10:23
sign.p7s зміни до договору
25 лютого 2020 13:08
ду 1 сміття 2020.pdf укладений
25 лютого 2020 13:00
ду 1 сміття 2020.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення назви предмета закупівлі. Код ДК 021:2015 – 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. (Послуги по вивезенню побутових відходів). Код КЕКВ - 2282. Виправлення технічних помилок.
Номер договору про закупівлю: №17-01-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку