Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вінницький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями "Обрій" |
Код ЄДРПОУ: | 34625673 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Владислава Городецького, 10 |
Контактна особа: |
Іващенко Світлана Іванівна +380432509145 obriy_real@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 16:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2020 16:27 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
31 січня 2020 13:29 |
Тендерна документація паливо.docx |
31 січня 2020 13:29 |
Тендерна документація паливо.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-24-000029 ● d0f0bd16723b4256845d22ad8dd82dba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2020 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.02.2020 №9
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.02.2020 №9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-01-17-003067-b 17.01.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-24 18:08:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-003067-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2020-01-17-003067-b не накладено кваліфікованого електронного підпису?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-26 14:18:24
Пояснення
Надаємо пояснення на запитання в рамках проведеного моніторингу дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-003067-b) . У зв’язку з тим, швидкість інтернету (5 мБ в секунду) дуже часто він дає збій або взагалі відсутній . Під час оголошення процедури закупівлі відбувся збій системи, що призвело до не накладання ЄЦП, а в подальшому система дала змогу продовжувати процедуру закупівлі.
В подальшому ми накладали кваліфікований електронний підпис на тендерну документацію, протокол розкриття, договір .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу закупівель UA-2020-01-17-003067-b – Дизельне пальне, щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері закупівель повідомляємо, що нами прийнято рішення щодо розірвання договору з ТОВ «Нафтогруппа-2005». Після підписання додаткової угоди про розірвання договору, даний документ буде оприлюднений на електронному майданчику закупівель.
2020-03-11 15:59:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Дизельне паливо м. Вінниця |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 100,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 16:23 |
Тендерна документація паливо.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Нафтогруппа-2005" #34094924 |
Переможець |
169 180,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 12:06
|
Розірваня договору.pdf | укладений |
21 квітня 2020 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 11:43
|
img476.pdf | зміни до договору |
03 березня 2020 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 09:07
|
img476.pdf | укладений |
24 лютого 2020 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Не була прикріплена специфікація до договору |
Номер договору про закупівлю: | 4270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
79 860,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 310,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору вІдповідно до результатів проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України |