Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло солодко вершкове 73% жирності
Очікувана вартість
336 000,00 UAH
UA-2020-01-17-003042-c 5061adbe11ee481588aeee719b6de10a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ

0473320847 sdbi40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189765
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40
Контактна особа: РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ
0473320847
sdbi40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:46
Очікувана вартість: 336 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 336,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


ДК 021:2015, код 15530000-2 - Вершкове масло (Масло солодко вершкове 73% жирності)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 пачок
Масло солодко вершкове 73% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, поетапно шляхом оплати Замовником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2020 р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 19:22
Перелік змін до тендерної документації.pdf
24 січня 2020 19:22
Тендерна документація зі змінами.pdf
24 січня 2020 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 19:22
Перелік змін до тендерної документації.pdf
24 січня 2020 19:22
Тендерна документація зі змінами.pdf
17 січня 2020 19:07
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

% жиру масла
Дата подання: 20 січня 2020 10:02
Дата відповіді: 22 січня 2020 20:44
У тендерної документації Замовником визначено, що товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005 та оцінка якості повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ 4399:2005. Тендерною документацію передбачено, що за вмістом молочного жиру масло повинно відповідати «вершкове масло селянське не менше 73 %, а за технологічними особливостями «Солодковершкове». В той же час, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72, 5 до 79,9. Таким чином, Замовником під час визначення технічних вимог до предмету закупівлі визначено відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 4399:2005, але у технічних вимогах Тендерної документації безпідставно визначено більш якісні технічні характеристики до предмету закупівлі, ніж передбачено ДСТУ 4399:2005 до масла вершкового селянського, що є дискримінаційно по відношенню до масла вершкового селянського, яке відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необгрунтовано завищеним технічним вимогам, що обмежує Учасника у наданні тендерної пропозиції .Звертаэмося до Вас з метою внесення змін до ТД а саме зазначення % жиру масла від 72,5%
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
1. Щодо наявності дискримінаційних вимог в частині технічних характеристик предмета закупівлі.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи викладене, планування та проведення процедур закупівель належить виключно до повноважень тендерного комітету або уповноваженої особи.
В свою чергу частина 2 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Враховуючи технологічну карту на страви, що входять до складу меню розроблено відповідно із Збірником рецептур страв та кулінарних виробів для ПГХ, 2005р, Збірником рецептур національних страв і кулінарних виробів, 2000р., Збірником рецептур страв для харчування школярів, 1987р., Харчування дітей М.І.Снігур, 1988р., Організація харчування дітей в НВ і оздоровчих закладах, 1979р. Мостова Л.О., Наказу МОЗ України Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії від 30.09.2017р. №1073, Замовником було встановлено відповідну жирність масла солодко вершкового, що складає предмет закупівлі, а саме 73%. Оскільки, вказаний відсоток жирності відповідає діапазону згідно з ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове», що вами самостійно вказується у запитанні, Замовник не вбачає обставин пов’язаних з дискримінацією виробників та/або постачальників. Якщо Ви не розподіляєте надану інформацію Закон передбачає можливість вирішення озвученого питання із залученням Органу оскарження в порядку статті 18. Відтак, Замовник не задовольняє Ваше звернення та залишає інформацію в частині технічних, якісних характеристик в тій редакції, що була подана разом з оголошенням про початок проведення процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" 328 000,00
UAH з ПДВ
328 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯКОН ВІТАЛІЙ МАКСИМОВИЧ" 332 000,00
UAH з ПДВ
332 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 20:08
Електронний підпис
10 лютого 2020 10:24
Стаття 17.pdf
10 лютого 2020 10:24
Довідка МВС.pdf
10 лютого 2020 10:24
Довідка ДФС.jpg
02 лютого 2020 20:46
Електронний підпис
02 лютого 2020 20:39
Електронний підпис

Публічні документи

02 лютого 2020 21:51
Електронний підпис
02 лютого 2020 21:50
паспорт.pdf
02 лютого 2020 21:50
ид код.pdf
02 лютого 2020 21:50
відомості.pdf
02 лютого 2020 21:50
витяг ЄП.pdf
02 лютого 2020 21:50
виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "ДЯКОН ВІТАЛІЙ МАКСИМОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2886806834
Переможець 328 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2886806834
328 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2021 08:13
Інформація по Д.145.PDF укладений
23 січня 2021 08:11
8. Протокол про затв. зв_ту МАСЛО 145.PDF укладений
23 січня 2021 08:11
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:05
ДУ до Д. 145 2.pdf зміни до договору
22 січня 2021 12:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:50
ДУ до Д. 145 на 2021 20 відсотків 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 16:54
Гарантія.PDF укладений
20 лютого 2020 16:53
Договір 145 вiд 20.02.2020 року.PDF укладений
20 лютого 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПРОДОВЖЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону 1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони мають право продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а тому Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на тих же самих умовах на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору виклавши її у новій редакції: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, але не пізніше 01.05. 2021 р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами. 2. Сторони внаслідок внесення зміни / п.1 даної Додаткової угоди / щодо продовження дії Договору на тих же самих умовах на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, вирішили доповнити розділ 10 Договору п. 10.3. наступного змісту : «п.10.3. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дію даного Договору може бути продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року , в обсязі - 65600 грн.60 коп. ( шістдесят п’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі , згідно із затвердженими в установленому порядку видатками на цю мету». 3. Сторони внаслідок внесення змін /п.п.1,2 даної Додаткової угоди /, і оскільки сума по договору збільшиться на 65600 грн.60 коп. ( шістдесят п’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу 3 Договору: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 393600, 00 грн. (триста дев’яносто три тисячі шістсот гривень 00 копійок ) без ПДВ, що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника. ». 4. Сторони у зв’язку з продовженням дії Договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі , укладеному в попередньому – 2020 році , дійшли згоди щодо визначення загальної кількості і ціни товару внаслідок чого погодили внести зміни до п.1.2. Розділу 1 виклавши у новій редакції : «п.1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: - масло солодко вершкове 73% жирності, фасоване в пачки по 200 грам; - кількість товару - 9600 пачок. Ціна за одиницю товару: 41,00 грн/пачку без ПДВ.» 13. Номер додаткової угоди - № 1 14. Сума договору після внесення змін. 393600, 00 грн. (триста дев’яносто три тисячі шістсот гривень 00 копійок ) без ПДВ,. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін : Найменування (номенклатура , асоритент) та кількість товару Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: - масло солодко вершкове 73% жирності, фасоване в пачки по 200 грам; - кількість товару - 9600 пачок. Ціна за одиницю товару: 41,00 грн/пачку без ПДВ. /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 1 до ДОГОВОРУ № 145 від 20.02.2020р. , ЩО ДОДАЄТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМЕНШЕНН КІЛЬКОСТІ. ЗМІНА ДАТИ СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ у зв’язку з проведенням процедури закупівлі у 2021 році і укладенням договору на 2021 рік, . Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону 1. Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної кількості товару за Договором на 1600 ( одна тисяча шістсот) пачок, внаслідок чого погодили внести зміни до п.1.2. Розділу 1 виклавши у новій редакції :«п.1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: - масло солодко вершкове 73% жирності, фасоване в пачки по 200 грам; - кількість товару - 8000 пачок. Ціна за одиницю товару: 41,00 грн/пачку без ПДВ.» 2. Сторони внаслідок внесення змін / п.1 даної Додаткової угоди /, і оскільки сума по договору зменшиться на 65600 грн.00 коп. ( шістдесят п’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок), погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу 3 Договору: «п.3.1. Ціна цього Договору становить 328000, 00 грн. (триста двадцять вісім тисяч гривень 00 копійок ) без ПДВ, що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника. ». 3. Сторони погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору виклавши її у новій редакції: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, але не пізніше 22.01. 2021 р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами». 13. Номер додаткової угоди - № 2 14. Сума договору після внесення змін. становить 328000, 00 грн. (триста двадцять вісім тисяч гривень 00 копійок ) без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін : Найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару: - масло солодко вершкове 73% жирності, фасоване в пачки по 200 грам; - кількість товару - 8000 пачок. Ціна за одиницю товару: 41,00 грн/пачку без ПДВ.». /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ № 2 до ДОГОВОРУ № 145 від 20.02.2020р. , ЩО ДОДАЄТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 22 січня 2021
Сума оплати за договором: 328 000,00
UAH