Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Бахмутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142796 |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42 |
Контактна особа: |
Ірина Щукіна +380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2020 11:29 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
(капуста білокачанна)
(морква)
Овочі, фрукти та горіхи
( цибуля, )
Овочі, фрукти та горіхи
(яблука)
Овочі, фрукти та горіхи
( лимони)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 18:11 |
Тендерна документація ОВОЧІ, ФРУКТИ 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
7 лютого 2020 року протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти Бахмутської міської ради №28 (далі – Протокол) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вітренко Юрій Петрович.
Нами було уважно розглянуто Протокол та зазначені в ньому підстави відхилення нашої тендерної пропозиції.
Вважаємо, що Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із наступним:
1. Щодо пункту 1:
- Тендерна документація не містить вимог завантаження документів лише в одному екземплярі
- Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить вимоги щодо обовязкової нумерації сторінок.
2. Щодо пункту 2:
- Форма «Тендерна пропозиція» від 29.01.2020 за №4 чітко має напис «Вартість пропозиції 409108,00 грн. без ПДВ»
3. Щодо п.3:
- Тендерна пропозиція ФОП Вітренко Ю.П. містить копії дипломів працівників (файл 10 копії дипломів.pdf) де Замовник може чітко розгледіти та дізнатися освіту працівників.
4. Щодо п.4:
Відповідно до п. .2. 2 Тендерної документації Учасникам необхідно надати «копії документів, підтверджуючих наявність у учасника власних або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування»
Пропозиція ФОП Вітренко Ю.П. містить копію та оригінал договору оренди складського приміщення з зазначенням площі та адреси розташування (файл 14 дог оренди склад.pdf, 14 копыя дог оренди склад.pdf)
5. Щодо п.5:
Мед книжка Небога О.О. містить напис «характер виконуваної роботи – водій/експедитор» (файли 12 мед книжки копія.pdf, 12 мед книжки оригинал.pdf), довідкою від 29.01.2020 за №19 зазначено, що Небога О.О. водій з обовязками вантажника та експедитора.
Крім того, тендерна документаціяне містить вимоги щодо обовязкової відповідності даних зазначених в мед книжці та довідці.
6. Щодо п.6, 7:
Всі копії документів пропозиції читабельні та чіткі. Радимо налаштувати Замовнику чіткість та контраст на компютерній техніці.
7. Щодо п.8:
- Фізична особа підприємець Вітренко Юрій Петрович (ФОП Вітрекно Ю.П.) є субєктом підприємницької діяльності і здійснює свої повноваження на підставі запису зробленому в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (ЄДРЮОФОПГФ) відповідно до Госпоарського кодексу України (ГКУ). У складі пропозиції міститься мед.книжка Вітренко Ю.П. в якій зазначено,що Вітренко Ю.П. є приватним підприємцем, тобто субєктом господарювання - фізичною особою підприємцем.
Відповідно до ст.42 ГКУ підприємницька діяльність це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Тому Вітренко Ю.П., як керівник ФОП Вітренко Ю.П., самостійно здійснює розвантаження/навантаження товару, перевезення/доставку товару та експедиторські послуги.Тобто, виконує обовязки водія, експедитора та вантажника з метою економії та одержання прибутку.
Крім того, тендерна документаціяне містить вимоги щодо обовязкової відповідності даних зазначених в мед книжці та довідці.
8. Щодо п.9:
- Тендрною документацієї зазначено: « 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору*:
3.1. Копія договору за аналогічним предметом закупівлі за 2019 рік та копії документів, що підтверджують їх повне виконання (акти виконаних робіт, накладні або їх реєстр):
3.2. Оригінал листа-відгука Замовників на виконання аналогічного договору за 2019 рік, який наданий у складі тендерної пропозиції, із зазначенням якості виконання договірних зобов’язань (дотримання графіку підвозу, постачання продукції відповідним транспортом при наявності необхідних супровідних документів).»
Предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмету закупівлі є - визначений замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
У тендерній документації Ви вамагали надання аналогічного договору саме на предмет закупівлі, а ні товар. Предметом закупівлі є ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи Крім того, жодна вимога тендерної документації не містить розяснення, що саме Замовник вважає аналогічним договором. Тобто, тендерною документаціїю не вимагалось надання аналогічного договору з аналогічним товаром.
9. Щодо п.10:
Тендерною документацією не зазначено, що реєстр накладних повинен бути підписаним Замовником. Крім того, в сладі пропозиції надано лист про зняття бюджетних зобовязанб за договором.
10. Щодо п.11:
Тендерною документацією не зазначено, що крім декларації виробника Учасника необхідно підтвердити якість ще якимось документами. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» основним документом, який надає виробник та який підтверджує якість товару є декларація виробника.
11. Щодо п.12:
Фізичні особи підприємці не є підпрємством та організацією, тому отримання відомостей з реєстру ЄДРПОУ не розповсюджується на Фізичних осіб підприємців.
Мабуть Замовник заплутався в абревіатурах ЄДРПОУ (Єдиний державний реєстр підприємств і організацій України) (дивіться Закон України «Про державну статистику», ст.10) та ЄДРЮОФОПГФ (Єдиний Державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань).
Якби Замовник вимагав надання витягу з ЄДРЮОФОПГФ, тоді Учасник – Фізична особа підприємець надали витяг з ЄДРЮОФОПГФ.
Більш того, відповідно до п.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовником було неправомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП Вітренко Ю.П. із порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас самостійно скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вітренко Ю.П., оформлене протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти Бахмутської міської ради №28.
Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України.
Повідомляємо, що у разі не скасування вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будем змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України бо в Ваших діях чітко прослідковуються корупційні діяння та лобіювання інтересів учасника, якого Ви визнали переможцем.
1. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця частини 2 розділу ІІІ тендерної документації: не усі сторінки усіх копій документів, які надані Переможцем у складі його тендерної пропозиції мають дату підпису.
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації «усі сторінки усіх копій документів, які надаються учасником у складі його тендерної пропозиції (за винятком нотаріально завірених) повинні мати слова «згідно з оригіналом», бути засвідчені підписом посадової особи учасника, скріплені печаткою, із зазначенням посади і дати підпису.»
Тобто, кожна сторінка кожної копії документів, наданих учасниками повинна мати дату підпису.
У складі пропозиції Переможця містяться сторінки з копіями документів на яких відсутні дати підпису, а саме:
- сторінка 4 инши.док.PDF «копія Довідки про реєстрацію місця проживання особи» (завантажений файл під назвою - инши.док.rar)
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця пункту 9 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації: в довідці, яка містить відомості про учасника не зазначено організаційно-правова форма.
Відповідно до пункту 9 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації Учасникам необхідно надати довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, ім’я, по-батькові, телефон для контактів)- для учасників - юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма.
У складі пропозиції ФОП Федоряка Ф.А. міститься довідка, яка містить відомості про учасника №38 від 29.01.2020 (стор. 11 инши.док.PDF, файл инши.док.rar), але всупереч вимог тендерної документації в довідці не зазначена організаційно-правова форма, як того вимагає підпункт в) пункту 9 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця підпункту 2.3. пункту 2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації: копії договорів на дезінфекцію автотранспорту на 2020 рік надані не на вказаний Переможцем автотранспорт (а зовсім незрозуміло на який автотранспорт надані копії договорів на дезінфекцію автотранспорту)
Відповідно до підпункту 2.3. пункту 2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати в складі пропозиції «2.3. Копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт, який має можливість підтримки температурного режиму (у разі необхідності) та умов, необхідних для належного зберігання товару при транспортуванні. На вказаний автотранспорт повинні бути надані копії наступних документів:
А свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. У разі відсутності власного транспортного засобу необхідно також додати копію договору оренди транспортного засобу, або договору на надання транспортних послуг.
В санітарні паспорти на транспорт, що використовується (з відміткою про проходження санітарного мінімуму, дійсною на момент розкриття);
С копія договору на дезінфекцію автотранспорту на 2020 рік.»
У складі пропозиції Переможця міститься копія договору №1/2019 від 23.05.2019 оренди транспортного засобу марки ГАЗ 3302 АФІ, державний номер АH1836lO (стор.7-9 квалиф1.PDF, квалиф.rar). У складі пропозиції міститься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу FORD, державний номер АН 2808 НС (стор.15 квалиф1.PDF, квалиф.rar). Також у складі пропозиції надано договір №9/10 про виконання робіт з санітарної обробки від 03.01.2020 (стор.10-11 квалиф1.PDF, квалиф.rar), договір №10 про виконання робіт з санітарної обробки від 26.12.2019 (стор.16 -17 квалиф1.PDF, квалиф.rar), але в копіях договорів не вказаний автотранспорт зазначений в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та в договорі оренди автотранспортного засобу, що суперечить вимогам підпункту 2.3. пункту 2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації «На вказаний автотранспорт повинні бути надані копії договору на дезінфекцію автотранспорту на 2020 рік»
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця підпункту 1.3. пункту 1 частини 6 та частини 2 розділу ІІІ тендерної документації: у складі пропозиції відсутня копія трудової книжки працівників, трудових угод з працівниками (договір, контракт), інформацію про яких наведено в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, у складі пропозиції відсутня довідка з обгрунтованим роз’ясненням про іх відсутність.
Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати в складі пропозиції «1.3. Копії трудових книжок працівників, трудових угод з працівниками (договір, контракт), інформацію про яких наведено в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації»
У складі пропозиції Переможця міститься інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені до реалізації зобов’язань (завдань) передбачених тендерною пропозицією №35 від 29.01.2020 (стор.1 квалиф.PDF, квалиф.rar). Довідкою, зазначено, що Федоряка Федір Іванович буде займатися реалізацією своєї діяльності самостійно. Але, всупереч підпункту 1.3. пункту 1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації у складі пропозиції Переможця відсутня копія трудової книжки Федоряки Федіра Івановича.
Згідно з частини 2 розділу ІІІ тендерної документації «У разі відсутності документів, що вимагаються тендерною документацією, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку з обгрунтованим роз’ясненням про іх відсутність.» ФОП Федоряка Ф.А. всупереч частини 2 розділу ІІІ тендерної документації не надав довідку з обгрунтованим роз’ясненням про ненадання копії трудової книжки Федоряки Федіра Івановича.
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця частини 2 розділу ІІІ тендерної документації: не всі сторінки проекту договору містять найменування посади особи, яка підписує документ, особистий її підпису, ініціали і прізвища цієї особи.
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації «Усі сторінки документів, що надаються учасником у складі його тендерної пропозиції (за винятком оригіналів або копій документів завірених нотаріально), повинні бути засвідчені посадовими особами цього учасника відповідно до їх компетенції.
Підпис кожної сторінки кожного документу складається з найменування посади особи, яка підписує документ, особистого її підпису, ініціалів і прізвища цієї особи.»
У складі пропозиції Переможця міститься проект договору вих.№12 від 29.01.2020 (проект.дог.PDF, проект дог.rar), але 1, 2, 3 сторінки договору не містять найменування, особистого підпису, ініціалів та прізвища ФОП Федоряка Ф.А., що суперечить частини 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відхилити тендерну пропозиці. ФОП Федоряка Ф.А.. У разі незадоволення наших законних вимог будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та органів, які здійснюють нагляд та контроль за процедурами публічних закупівель.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 лютого 2020 18:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-04-000074 ● 91be5f3d925c4c5a81507901101dae4b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 04.05.2020 № 19
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 04.05.2020 № 19
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Управління освіти Бахмутської міської ради UA-2020-01-17-002890-с 17.01.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням освіти Бахмутської міської ради вживаються заходи щодо розірвання договору від 03.03.2020 № 125 укладеного між Управлінням освіти Бахмутської міської ради та ФОП Федоряка Федір Анатолійович.
2020-06-01 13:48:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання щодо надання відповіді на звернення щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 32 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" |
409 108,00
UAH з ПДВ
|
409 108,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" |
555 980,00
UAH з ПДВ
|
555 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ФЕДОРЯКА ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
597 010,50
UAH з ПДВ
|
597 010,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Діденко Тамара Андріївна" |
599 800,00
UAH з ПДВ
|
599 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" #2680904152 |
Відхилено |
409 108,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 15:45
|
ТОВ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" #32934959 |
Відхилено |
555 980,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 15:48
|
ФОП "ФЕДОРЯКА ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ" #2966707456 |
Переможець |
597 010,50
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2020 16:56
|
ду № 1 до договору 125.pdf | укладений |
13 липня 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 19:47
|
125 ОВОЧІ.pdf | укладений |
03 березня 2020 19:46
|