Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, морква, буряк, цибуля, яблука, лимони)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002890-c 32988c39702040c59c6a6e637aa5273c
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Ірина Щукіна
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 11:29
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
(капуста білокачанна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
9000 кілограми
ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
(морква)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
9765 кілограми
ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи ( буряк, )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
8000 кілограми
ДК 021:2015 03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи
( цибуля, )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5200 кілограми
ДК 021:2015 03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи
(яблука)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20 кілограми
ДК 021:2015 03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи
( лимони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 18:11
Тендерна документація ОВОЧІ, ФРУКТИ 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002890-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 17 лютого 2020 06:32
рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», лобіювання інтересів учасника переможця
Шановний Замовнику!

7 лютого 2020 року протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти Бахмутської міської ради №28 (далі – Протокол) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вітренко Юрій Петрович.
Нами було уважно розглянуто Протокол та зазначені в ньому підстави відхилення нашої тендерної пропозиції.
Вважаємо, що Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із наступним:
1. Щодо пункту 1:
- Тендерна документація не містить вимог завантаження документів лише в одному екземплярі
- Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не містить вимоги щодо обовязкової нумерації сторінок.
2. Щодо пункту 2:
- Форма «Тендерна пропозиція» від 29.01.2020 за №4 чітко має напис «Вартість пропозиції 409108,00 грн. без ПДВ»
3. Щодо п.3:
- Тендерна пропозиція ФОП Вітренко Ю.П. містить копії дипломів працівників (файл 10 копії дипломів.pdf) де Замовник може чітко розгледіти та дізнатися освіту працівників.
4. Щодо п.4:
Відповідно до п. .2. 2 Тендерної документації Учасникам необхідно надати «копії документів, підтверджуючих наявність у учасника власних або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування»
Пропозиція ФОП Вітренко Ю.П. містить копію та оригінал договору оренди складського приміщення з зазначенням площі та адреси розташування (файл 14 дог оренди склад.pdf, 14 копыя дог оренди склад.pdf)
5. Щодо п.5:
Мед книжка Небога О.О. містить напис «характер виконуваної роботи – водій/експедитор» (файли 12 мед книжки копія.pdf, 12 мед книжки оригинал.pdf), довідкою від 29.01.2020 за №19 зазначено, що Небога О.О. водій з обовязками вантажника та експедитора.
Крім того, тендерна документаціяне містить вимоги щодо обовязкової відповідності даних зазначених в мед книжці та довідці.
6. Щодо п.6, 7:
Всі копії документів пропозиції читабельні та чіткі. Радимо налаштувати Замовнику чіткість та контраст на компютерній техніці.
7. Щодо п.8:
- Фізична особа підприємець Вітренко Юрій Петрович (ФОП Вітрекно Ю.П.) є субєктом підприємницької діяльності і здійснює свої повноваження на підставі запису зробленому в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (ЄДРЮОФОПГФ) відповідно до Госпоарського кодексу України (ГКУ). У складі пропозиції міститься мед.книжка Вітренко Ю.П. в якій зазначено,що Вітренко Ю.П. є приватним підприємцем, тобто субєктом господарювання - фізичною особою підприємцем.
Відповідно до ст.42 ГКУ підприємницька діяльність це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Тому Вітренко Ю.П., як керівник ФОП Вітренко Ю.П., самостійно здійснює розвантаження/навантаження товару, перевезення/доставку товару та експедиторські послуги.Тобто, виконує обовязки водія, експедитора та вантажника з метою економії та одержання прибутку.
Крім того, тендерна документаціяне містить вимоги щодо обовязкової відповідності даних зазначених в мед книжці та довідці.
8. Щодо п.9:
- Тендрною документацієї зазначено: « 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору*:
3.1. Копія договору за аналогічним предметом закупівлі за 2019 рік та копії документів, що підтверджують їх повне виконання (акти виконаних робіт, накладні або їх реєстр):
3.2. Оригінал листа-відгука Замовників на виконання аналогічного договору за 2019 рік, який наданий у складі тендерної пропозиції, із зазначенням якості виконання договірних зобов’язань (дотримання графіку підвозу, постачання продукції відповідним транспортом при наявності необхідних супровідних документів).»
Предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмету закупівлі є - визначений замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
У тендерній документації Ви вамагали надання аналогічного договору саме на предмет закупівлі, а ні товар. Предметом закупівлі є ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи Крім того, жодна вимога тендерної документації не містить розяснення, що саме Замовник вважає аналогічним договором. Тобто, тендерною документаціїю не вимагалось надання аналогічного договору з аналогічним товаром.
9. Щодо п.10:
Тендерною документацією не зазначено, що реєстр накладних повинен бути підписаним Замовником. Крім того, в сладі пропозиції надано лист про зняття бюджетних зобовязанб за договором.
10. Щодо п.11:
Тендерною документацією не зазначено, що крім декларації виробника Учасника необхідно підтвердити якість ще якимось документами. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» основним документом, який надає виробник та який підтверджує якість товару є декларація виробника.
11. Щодо п.12:
Фізичні особи підприємці не є підпрємством та організацією, тому отримання відомостей з реєстру ЄДРПОУ не розповсюджується на Фізичних осіб підприємців.
Мабуть Замовник заплутався в абревіатурах ЄДРПОУ (Єдиний державний реєстр підприємств і організацій України) (дивіться Закон України «Про державну статистику», ст.10) та ЄДРЮОФОПГФ (Єдиний Державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань).
Якби Замовник вимагав надання витягу з ЄДРЮОФОПГФ, тоді Учасник – Фізична особа підприємець надали витяг з ЄДРЮОФОПГФ.
Більш того, відповідно до п.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовником було неправомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП Вітренко Ю.П. із порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас самостійно скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вітренко Ю.П., оформлене протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти Бахмутської міської ради №28.
Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України.
Повідомляємо, що у разі не скасування вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будем змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України бо в Ваших діях чітко прослідковуються корупційні діяння та лобіювання інтересів учасника, якого Ви визнали переможцем.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002890-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 17 лютого 2020 06:53
пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації
. Щодо визначенням Переможцем процедури закупівлі ФОП "ФЕДОРЯКА ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ
1. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця частини 2 розділу ІІІ тендерної документації: не усі сторінки усіх копій документів, які надані Переможцем у складі його тендерної пропозиції мають дату підпису.
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації «усі сторінки усіх копій документів, які надаються учасником у складі його тендерної пропозиції (за винятком нотаріально завірених) повинні мати слова «згідно з оригіналом», бути засвідчені підписом посадової особи учасника, скріплені печаткою, із зазначенням посади і дати підпису.»
Тобто, кожна сторінка кожної копії документів, наданих учасниками повинна мати дату підпису.
У складі пропозиції Переможця містяться сторінки з копіями документів на яких відсутні дати підпису, а саме:
- сторінка 4 инши.док.PDF «копія Довідки про реєстрацію місця проживання особи» (завантажений файл під назвою - инши.док.rar)
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця пункту 9 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації: в довідці, яка містить відомості про учасника не зазначено організаційно-правова форма.
Відповідно до пункту 9 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації Учасникам необхідно надати довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, ім’я, по-батькові, телефон для контактів)- для учасників - юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма.
У складі пропозиції ФОП Федоряка Ф.А. міститься довідка, яка містить відомості про учасника №38 від 29.01.2020 (стор. 11 инши.док.PDF, файл инши.док.rar), але всупереч вимог тендерної документації в довідці не зазначена організаційно-правова форма, як того вимагає підпункт в) пункту 9 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця підпункту 2.3. пункту 2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації: копії договорів на дезінфекцію автотранспорту на 2020 рік надані не на вказаний Переможцем автотранспорт (а зовсім незрозуміло на який автотранспорт надані копії договорів на дезінфекцію автотранспорту)
Відповідно до підпункту 2.3. пункту 2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати в складі пропозиції «2.3. Копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт, який має можливість підтримки температурного режиму (у разі необхідності) та умов, необхідних для належного зберігання товару при транспортуванні. На вказаний автотранспорт повинні бути надані копії наступних документів:
А свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. У разі відсутності власного транспортного засобу необхідно також додати копію договору оренди транспортного засобу, або договору на надання транспортних послуг.
В санітарні паспорти на транспорт, що використовується (з відміткою про проходження санітарного мінімуму, дійсною на момент розкриття);
С копія договору на дезінфекцію автотранспорту на 2020 рік.»
У складі пропозиції Переможця міститься копія договору №1/2019 від 23.05.2019 оренди транспортного засобу марки ГАЗ 3302 АФІ, державний номер АH1836lO (стор.7-9 квалиф1.PDF, квалиф.rar). У складі пропозиції міститься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу FORD, державний номер АН 2808 НС (стор.15 квалиф1.PDF, квалиф.rar). Також у складі пропозиції надано договір №9/10 про виконання робіт з санітарної обробки від 03.01.2020 (стор.10-11 квалиф1.PDF, квалиф.rar), договір №10 про виконання робіт з санітарної обробки від 26.12.2019 (стор.16 -17 квалиф1.PDF, квалиф.rar), але в копіях договорів не вказаний автотранспорт зазначений в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та в договорі оренди автотранспортного засобу, що суперечить вимогам підпункту 2.3. пункту 2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації «На вказаний автотранспорт повинні бути надані копії договору на дезінфекцію автотранспорту на 2020 рік»
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця підпункту 1.3. пункту 1 частини 6 та частини 2 розділу ІІІ тендерної документації: у складі пропозиції відсутня копія трудової книжки працівників, трудових угод з працівниками (договір, контракт), інформацію про яких наведено в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, у складі пропозиції відсутня довідка з обгрунтованим роз’ясненням про іх відсутність.
Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати в складі пропозиції «1.3. Копії трудових книжок працівників, трудових угод з працівниками (договір, контракт), інформацію про яких наведено в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації»
У складі пропозиції Переможця міститься інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені до реалізації зобов’язань (завдань) передбачених тендерною пропозицією №35 від 29.01.2020 (стор.1 квалиф.PDF, квалиф.rar). Довідкою, зазначено, що Федоряка Федір Іванович буде займатися реалізацією своєї діяльності самостійно. Але, всупереч підпункту 1.3. пункту 1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації у складі пропозиції Переможця відсутня копія трудової книжки Федоряки Федіра Івановича.
Згідно з частини 2 розділу ІІІ тендерної документації «У разі відсутності документів, що вимагаються тендерною документацією, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку з обгрунтованим роз’ясненням про іх відсутність.» ФОП Федоряка Ф.А. всупереч частини 2 розділу ІІІ тендерної документації не надав довідку з обгрунтованим роз’ясненням про ненадання копії трудової книжки Федоряки Федіра Івановича.
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця частини 2 розділу ІІІ тендерної документації: не всі сторінки проекту договору містять найменування посади особи, яка підписує документ, особистий її підпису, ініціали і прізвища цієї особи.
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ тендерної документації «Усі сторінки документів, що надаються учасником у складі його тендерної пропозиції (за винятком оригіналів або копій документів завірених нотаріально), повинні бути засвідчені посадовими особами цього учасника відповідно до їх компетенції.
Підпис кожної сторінки кожного документу складається з найменування посади особи, яка підписує документ, особистого її підпису, ініціалів і прізвища цієї особи.»
У складі пропозиції Переможця міститься проект договору вих.№12 від 29.01.2020 (проект.дог.PDF, проект дог.rar), але 1, 2, 3 сторінки договору не містять найменування, особистого підпису, ініціалів та прізвища ФОП Федоряка Ф.А., що суперечить частини 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Федоряка Ф.А. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відхилити тендерну пропозиці. ФОП Федоряка Ф.А.. У разі незадоволення наших законних вимог будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та органів, які здійснюють нагляд та контроль за процедурами публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-17-002890-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 17 лютого 2020 18:02
Скаргапро порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вважаємо, що Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. та визначення Переможцем процедури закупівлі ФОП Федоряка Ф.А. із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».Тендерна пропозиція ФОП Вітренко Ю.П. повністю відповідає умовам тендерної документації та була відхилена незаконно. вважаємо, що Замовником Управління освіти Бахмутської міської ради було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Федоряка Федір Анатолійович, із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі». Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ФОП Федоряка Ф.А., що, в свою чергу, призвело до порушення майнових прав Скаржника, який є Учасником процедури закупівлі. Керуючись статтею 3, частинами 2 та 3 статті 5 , частиною 2 статті 18, пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Встановити порушення, допущені Замовником Управління освіти Бахмутської міської ради в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, морква, буряк, цибуля, яблука, лимони) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002890-c). 2. Зобов’язати Замовника Управління освіти Бахмутської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Вітренко Юрія Петровича у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, морква, буряк, цибуля, яблука, лимони) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002890-c).Зобов’язати Замовника Управління освіти Бахмутської міської ради скасувати рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Федоряка Федір Анатолійович переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста білокачанна, морква, буряк, цибуля, яблука, лимони) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002890-c).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2020 12:26
Скарга відкликана скаржником
Причина: Ненадобность участия
Дата: 24 лютого 2020 12:04
Рішення від 19.02.2020 № 3196 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 12:26
Рішення від 26.02.2020 № 3702.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 17:38

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 18:02
Бахмут СКАРГА овощи.pdf
17 лютого 2020 18:02
Скан_20200217 (4).jpg

Документи подані замовником

18 лютого 2020 17:48
459 від 18.02.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000074 ● 91be5f3d925c4c5a81507901101dae4b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 04.05.2020 № 19
м. Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Ігор БЄЛІК


Додаток
до наказу управління
від 04.05.2020 № 19
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

2 Управління освіти Бахмутської міської ради UA-2020-01-17-002890-с 17.01.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням освіти Бахмутської міської ради вживаються заходи щодо розірвання договору від 03.03.2020 № 125 укладеного між Управлінням освіти Бахмутської міської ради та ФОП Федоряка Федір Анатолійович.

2020-06-01 13:48:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання щодо надання відповіді на звернення щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 32 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 409 108,00
UAH з ПДВ
409 108,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" 555 980,00
UAH з ПДВ
555 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДОРЯКА ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ" 597 010,50
UAH з ПДВ
597 010,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Діденко Тамара Андріївна" 599 800,00
UAH з ПДВ
599 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 09:57
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:53
27,28Довідка рахунок.pdf
03 лютого 2020 09:53
27,28 справки Приват.PDF
03 лютого 2020 09:53
35 лист відгук.pdf
03 лютого 2020 09:53
30додаток 4 дислокація.pdf
03 лютого 2020 09:53
26 ІПН.pdf
03 лютого 2020 09:53
25 паспорт.pdf
03 лютого 2020 09:53
25 26 паспорт, код копия.pdf
03 лютого 2020 09:53
24витяг пл єд подат.PDF
03 лютого 2020 09:53
15 аренда авто копия.pdf
03 лютого 2020 09:53
14 дог оренди склад.pdf
03 лютого 2020 09:53
12 мед книжки оригинал.pdf
03 лютого 2020 09:53
12 мед книжки копія.pdf
03 лютого 2020 09:53
10 копії дипломів.pdf
03 лютого 2020 09:53
7 ДСТУ ISO 220002007 ISO 9001-2015.pdf
03 лютого 2020 09:53
5 Погодження оригінал.pdf
03 лютого 2020 09:53
Ліцензія завірена.zip
03 лютого 2020 09:53
Гарантия 16649.zip

Публічні документи

03 лютого 2020 08:18
Електронний підпис
03 лютого 2020 08:17
Аналогічний договор.pdf
31 січня 2020 08:38
Електронний підпис
31 січня 2020 08:37
Проект договора.pdf
31 січня 2020 08:37
Наявність авто.pdf
30 січня 2020 18:57
Електронний підпис
30 січня 2020 18:55
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 січня 2020 18:55
Лист-роз'яснення.pdf
30 січня 2020 18:55
21.Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 18:55
20.Проект договора.pdf
30 січня 2020 18:55
19.Дислокація.pdf
30 січня 2020 18:55
18.Тех.хар-ки.pdf
30 січня 2020 18:55
15.Открытие счета 28.01.pdf
30 січня 2020 18:55
14.Інші.pdf
30 січня 2020 18:55
12.Гарантійні листи.pdf
30 січня 2020 18:55
11.Сертификаты НАССР.pdf
30 січня 2020 18:55
10.Захист довкілля.pdf
30 січня 2020 18:55
10.Витяг.pdf
30 січня 2020 18:55
8.Довідки на підпис (2).pdf
30 січня 2020 18:55
7.лист-відгук.PDF
30 січня 2020 18:55
5.ст.17 Закона.Pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 16:18
Проп_оновлена.PDF
02 лютого 2020 13:57
Банківська ліцензія.pdf
01 лютого 2020 19:44
20055_DKBО_Гарантія.pdf.p7s
01 лютого 2020 19:44
гар.листи.rar
01 лютого 2020 19:44
справка Федоряка.rar
01 лютого 2020 19:44
техн_док.rar
01 лютого 2020 19:44
проект дог.rar
01 лютого 2020 19:44
инши.док.rar
01 лютого 2020 19:44
квалиф.rar
01 лютого 2020 19:44
проп.rar

Публічні документи

02 лютого 2020 14:27
Изображение1.PDF
02 лютого 2020 14:15
20060_DKBO_Гарантія.pdf.p7s
02 лютого 2020 14:15
Изображение5.PDF
02 лютого 2020 14:15
Изображение4.PDF
02 лютого 2020 14:15
Изображение3.PDF
02 лютого 2020 14:15
Изображение2.PDF
02 лютого 2020 14:15
Изображение01.PDF
02 лютого 2020 14:15
Изображение.PDF
02 лютого 2020 14:15
спр_банк.pdf
02 лютого 2020 14:15
ТП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ТОВ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"

ФОП "ФЕДОРЯКА ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "Діденко Тамара Андріївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2680904152
Відхилено 409 108,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:45
ТОВ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
#32934959
Відхилено 555 980,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:48
ФОП "ФЕДОРЯКА ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2966707456
Переможець 597 010,50
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФЕДОРЯКА ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2966707456
597 010,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 16:56
ду № 1 до договору 125.pdf укладений
13 липня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 19:47
125 ОВОЧІ.pdf укладений
03 березня 2020 19:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 52 708,39
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір