Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень технічними засобами)
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002890-b 8c66c56555e24e4b8a66532353560007
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Дмитрович Юрченко

+380462674902 main@cn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Юрій Дмитрович Юрченко
+380462674902
main@cn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 13:15
Очікувана вартість: 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
Послуги з охорони приміщень технічними засобами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата охоронних послуг здійснюється щомісячно Замовником до 7 числа місяця, слідуючого за місяцем надання послуг, шляхом перерахування плати на рахунок Виконавця. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:08
Зміни до ТД.doc
21 січня 2020 17:08
ТД пульт нова редакція.doc
21 січня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:08
Зміни до ТД.doc
21 січня 2020 17:08
ТД пульт нова редакція.doc
17 січня 2020 15:35
ТД охорона технічними засобами.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002890-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Реламакс, Код ЄДРПОУ:34383169
Дата подання: 20 січня 2020 11:18
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами (Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області) була оголошена процедура закупівлі відкриті торги Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002890-b на 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень технічними засобами).
Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень технічними засобами) затвердженого рішенням тендерного комітету Протокол № 9 від 17.01.2020 Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області (далі – Замовник) висуває вимоги, що «Послуги з охорони приміщень тезнічними засобами включають», а саме: «Патрульні груп швидкого реагування Учасника повинні бути штатними працівниками Учасника, мати відповідні посвідчення, свідоцтва проходження курсів охоронців професійної охорони (рівня кваліфікації не менш ІІ розряду), одягнені у формений одяг встановленого зразку у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу), екіпіровані спеціальними засобами відповідно до вимог Постанови КМ України від 11.02.2013 №97 та вогнепальною зброєю» та «Забезпеченість груп швидкого реагування автотранспортом, обладнаного проблисковими маяками, які надають перевагу в русі транспорту».
Вважаємо, що дані вимоги є дискримінаційними по відношенню до учасників, які мають намір прийняти участь у відкртих торгах та обмежує можливість взяти участь та перемогти у відкритих торгах представників учасників торгів. Дана вимога є незаконною та порушує права Учасника даних торгів.
Наявність права на зброю та його використання згідно чинного законодавства України мають лише окремі правоохоронні органи такі як Національна поліція України, які діють згідно Закону України «Про Національну поліцію».
Ми, як потенційні Учасники закупівлі діємо згідно Закону України «Про охоронну діяльність» та інших чинних нормативно-правових актів України не маємо права чи обов’язку на користування, використання, зберігання чи застосування вогнепальної зброї.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» затверджені категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, в яких наявна вогнепальна зброя та мають право на користування, використання та застосування вогнепальної зброї. Відповідно до переліку категорій, Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області не відноситься до об’єктів і споруд державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах із використанням та користуванням вогнепальної зброї.
Іншими чинними нормативно-правовими актами України не передбачають та не вимагають використання вогнепальної зброї для послуги з охорони приміщень технічними засобами згідно ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги на об’єктах Замовника.
Згідно постанови Кабінету міністрів України від 22 березня 2017 р. № 176 «Питання використання спеціальних звукових та світлових сигнальних пристроїв на транспортних засобах», постанови Кабінету міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 «Про Правила дорожнього руху» Ми, як потенційний Учасники закупівлі UA-2020-01-17-002890-b, які діємо на підставі Закону України «Про охоронну діяльність» та інших чинних нормативно-правових актів України не маємо права чи обов’язку на встановлення, використання чи застосування світло-звукових пристроїв, що дають перевагу у русі.
Іншими чинними нормативно-правовими актами України не передбачають та не вимагають використання світло-звукових пристроїв, що дають перевагу у русі для надання послуги з охорони приміщень технічними засобами згідно ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги на об’єктах Замовника.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинна здійснюватися за принципом недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО: усунути дискримінаційні вимоги та виключити з абзацу «Патрульні груп швидкого реагування Учасника повинні бути штатними працівниками Учасника, мати відповідні посвідчення, свідоцтва проходження курсів охоронців професійної охорони (рівня кваліфікації не менш ІІ розряду), одягнені у формений одяг встановленого зразку у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу), екіпіровані спеціальними засобами відповідно до вимог Постанови КМ України від 11.02.2013 №97 та вогнепальною зброєю» Додатку № 1 до тендерної документації ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень технічними засобами) затвердженого рішенням тендерного комітету Протокол № 9 від 17.01.2020 вимоги, а саме: «та вогнепальною зброєю».
Виключити з Додатку № 1 до тендерної документації ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень технічними засобами) затвердженого рішенням тендерного комітету Протокол № 9 від 17.01.2020 вимогу, а саме: «Забезпеченість груп швидкого реагування автотранспортом, обладнаного проблисковими маяками, які надають перевагу в русі транспорту» та на підставі цього внести зміни до тендерної документації закупівлі UA-2020-01-17-002890-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2020 17:10
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002890-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Реламакс, Код ЄДРПОУ:34383169
Дата подання: 21 січня 2020 10:35
Вимога щодо надання пояснень
В Додаток 1 до тендерної документації ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень технічними засобами) ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням тендерного комітету Протокол № 9 від 17.01.2020 Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002890-b ви вимагаєте, що Послуги з охорони приміщень тезнічними засобами включають, а саме: " Патрульні груп швидкого реагування Учасника повинні бути штатними працівниками Учасника, мати відповідні посвідчення, свідоцтва проходження курсів охоронців професійної охорони (рівня кваліфікації не менш ІІ розряду), одягнені у формений одяг встановленого зразку у відповідності до сезону з атрибутикою Учасника (охоронного підрозділу), екіпіровані спеціальними засобами відповідно до вимог Постанови КМ України від 11.02.2013 №97 та вогнепальною зброєю" та "Забезпеченість груп швидкого реагування автотранспортом, обладнаного проблисковими маяками, які надають перевагу в русі транспорту".
Вимагаємо надати пояснення, що таке та дати визначення: "вогнепальна зброя" та "забезпеченість груп швидкого реагування автотранспортом, обладнаного проблисковими маяками, які надають перевагу в русі транспорту".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2020 17:10
Внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ННСО" 94 050,00
UAH з ПДВ
94 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Реламакс 134 805,00
UAH з ПДВ
134 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 15:11
Електронний підпис
30 січня 2020 15:10
Тех кваліфікація.pdf
30 січня 2020 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 15:10
Статут.pdf
30 січня 2020 15:10
Проект договору.pdf
30 січня 2020 15:10
Наказ на директора.pdf
30 січня 2020 15:10
Ліцензія.pdf
30 січня 2020 15:10
Лист відгук.pdf
30 січня 2020 15:10
Довідка ст 17.pdf
30 січня 2020 15:10
Довідка санкції.pdf
30 січня 2020 15:10
Довідка мат тех база.pdf
30 січня 2020 15:10
Довідка довкілля.pdf
30 січня 2020 15:10
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 17:15
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:37
Довідка
13 лютого 2020 16:37
Довідка про корупцію
13 лютого 2020 16:37
Довідка про банкрутство
30 січня 2020 14:58
Електронний підпис
30 січня 2020 14:57
Тех характеристики.pdf
30 січня 2020 14:57
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 14:57
Статут.pdf
30 січня 2020 14:57
Проект договору.pdf
30 січня 2020 14:57
Наказ директор.pdf
30 січня 2020 14:57
Ліцензія.pdf
30 січня 2020 14:57
Лист відгук.pdf
30 січня 2020 14:57
Інформ ст 17.pdf
30 січня 2020 14:57
Договір Соц страх.pdf
30 січня 2020 14:57
Довідка санкції.pdf
30 січня 2020 14:57
Довідка довкілля.pdf
30 січня 2020 14:57
Відгук Соц страх.pdf
30 січня 2020 14:57
Аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ННСО"

ПП Реламакс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ННСО"
#36362973
Рішення скасоване 94 050,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:36
ТОВ "ННСО"
#36362973
Відхилено 94 050,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:40
ПП Реламакс
#34383169
Переможець 134 805,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Реламакс
#34383169
134 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 16:45
Додаткова угода 3-54.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 08:44
Додаткова угода 2-48.pdf зміни до договору
29 січня 2021 08:42
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:37
Додаткова угода 1-484.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:32
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 08:41
Договір 97.pdf укладений
25 лютого 2020 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/484
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг).
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг).
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 141 900,00
UAH