Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цукор
Очікувана вартість
67 720,00 UAH
UA-2020-01-17-002887-c ● a0c3d1952062467db00c1c7369868859
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування населення Солом`янського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22893688 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz// |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , Київська обл., Київ, Бульвар Вацлава Гавела 83-а |
Контактна особа: |
Скабела Олена Миколаївна 380444553729 tcson_sol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2020 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 67 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,48% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3641 кілограми
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, Київська область, Київ, бульвар Вацлава Гавела, 83-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом двох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 18:11 |
Технічний опис цукор.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002887-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ", Код ЄДРПОУ:31243650
Дата подання: 30 січня 2020 14:18
Дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій; пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації
1. Відповідно до п. 8.10. тендерної документації, Учасник повинен надати наступні документи:
довідка, відповідно до таблиці, яка містить інформацію про наявність офіційно працевлаштованих в учасника працівників (згідно з штатним розписом учасника), які повинні мати необхідні знання та досвід, а також вказати інформацію про їх чисельність, та окремо по кожному працівнику зазначити посаду, функціональні обов’язки, дата працевлаштування, ПІБ таких працівників, що будуть залучені до виконання умов договору, укладеного за результатами даної процедури закупівлі у разі перемоги таким учасником, а саме:
- особи, що відповідають за супровід під час доставки товару та вантажно-розвантажувальні роботи, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді (професії): експедитор та/або вантажник;
- особи що відповідають за зберігання товару на складі та або виробництві, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді: комірник та/або завідувачий складом/господарством;
- особа(и) що здійснюють керівництво даним підприємством та перебувають на посаді (професії): директор.
Однак, надана учасником довідка за вих. № 17 від 07.02.2019 «Наявність працівників відповідної кваліфікації» - не відповідає формі, встановленій у п. 8.10. тендерної документації; не надано інформації про дату (число, місяць, рік) працевлаштування працівників, їх функціональні обов’язки; відсутні особи, що відповідають за супровід під час доставки товару та вантажно-розвантажувальні роботи, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді (професії): експедитор та/або вантажник; вантажник Горбаченко Микола Миколайович не вказаний у довідці, відповідно до таблиці, яка містить інформацію про наявність офіційно працевлаштованих в учасника працівників (згідно з штатним розписом учасника), які повинні мати необхідні знання та досвід; відсутні особи, що відповідають за зберігання товару на складі та або виробництві, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді: комірник та/або завідувачий складом/господарством.
2. Відповідно до п. 8.8. тендерної документації, Учасник повинен надати наступні документи: копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Учасником було надано Лист за Вих № 77 від 21.01.20, в якому він повідомляє що нова редакція стандартизації ISO 22000 та ISO 9001 потрібна будь-якому виробничому підприємству або учаснику ланцюга виробництва харчової продукції, учасник не є виробничим підприємством і не приймає участі у ланцюгу виробництва харчової продукції, в такому випадку Стандартизація ISO не є обов’язковою.
Однак, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Національний стандарт України. Системи управління якістю. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема npoцeciв поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим i регламентувальним вимогам.
Уci вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
У цьому стандарті термін «продукція» чи «послуга» поширюють лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника чи які потребує замовник.
Отже, у складі пропозиції конкурсних торгів ПСП ВКП «Поділля-Агро» відсутня копія сертифікату ISO 9001:2015, що порушує вимоги п. 8.8. Документації.
3. Відповідно до п. 8.11. тендерної документації, Учасник повинен надати наступні документи:. скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно з вище згаданою довідкою про наявність офіційно працевлаштованих в учасника працівників (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено, що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою. Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, які повинні бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій.
Однак, в ПСП ВКП «Поділля-Агро» відсутні скан-копії всіх необхідних оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно з вище згаданою довідкою про наявність офіційно працевлаштованих в учасника працівників (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено, що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою. Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, які повинні бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. Крім того, на Топегу Василя Григоровича надана Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом, що не відповідає вимогами п. 8.11. Документації. Також всі надані ПСП ВКП «Поділля-Агро» особисті медичні книжки працівників дійсні до 25.01.2020 року, тобто до моменту розкриття тендерних пропозицій, що також не відповідає вимогами п. 8.11. Документації – медичні книжки є простроченими.
4. Відповідно до п. 8.9. тендерної документації, Учасник повинен надати наступні документи: 8.9. скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного впродовж 2020 року. Однак, ПСП ВКП «Поділля-Агро» було надано Договір № 09 про надання послуг від 17 січня 2020 року строком до 30 червня 2020 року, що не відповідає вимогам п. 8.9. Документації.
5. Також, ПСП ВКП «Поділля-Агро», додатково експортував (надав) оригінал медичної книжки на водія Топегу Василя Григоровича 29.01.2020 о 11:01:38, що є порушенням ч. 5. ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 5 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому всі документи, що були надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації!!! Крім того, звертаємо Вашу увагу, введення в дію ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» 114-IX відбудеться 19 квітня 2020 року.
Таким чином, дії замовника щодо визначення переможцем торгів ПСП ВКП «Поділля-Агро» уже чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами у діях винних осіб складу злочину. Враховуючи вищевикладене, негайно вимагаємо скасувати Рішення замовника про визначення переможцем учасника ПСП ВКП «Поділля-Агро», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
довідка, відповідно до таблиці, яка містить інформацію про наявність офіційно працевлаштованих в учасника працівників (згідно з штатним розписом учасника), які повинні мати необхідні знання та досвід, а також вказати інформацію про їх чисельність, та окремо по кожному працівнику зазначити посаду, функціональні обов’язки, дата працевлаштування, ПІБ таких працівників, що будуть залучені до виконання умов договору, укладеного за результатами даної процедури закупівлі у разі перемоги таким учасником, а саме:
- особи, що відповідають за супровід під час доставки товару та вантажно-розвантажувальні роботи, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді (професії): експедитор та/або вантажник;
- особи що відповідають за зберігання товару на складі та або виробництві, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді: комірник та/або завідувачий складом/господарством;
- особа(и) що здійснюють керівництво даним підприємством та перебувають на посаді (професії): директор.
Однак, надана учасником довідка за вих. № 17 від 07.02.2019 «Наявність працівників відповідної кваліфікації» - не відповідає формі, встановленій у п. 8.10. тендерної документації; не надано інформації про дату (число, місяць, рік) працевлаштування працівників, їх функціональні обов’язки; відсутні особи, що відповідають за супровід під час доставки товару та вантажно-розвантажувальні роботи, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді (професії): експедитор та/або вантажник; вантажник Горбаченко Микола Миколайович не вказаний у довідці, відповідно до таблиці, яка містить інформацію про наявність офіційно працевлаштованих в учасника працівників (згідно з штатним розписом учасника), які повинні мати необхідні знання та досвід; відсутні особи, що відповідають за зберігання товару на складі та або виробництві, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді: комірник та/або завідувачий складом/господарством.
2. Відповідно до п. 8.8. тендерної документації, Учасник повинен надати наступні документи: копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Учасником було надано Лист за Вих № 77 від 21.01.20, в якому він повідомляє що нова редакція стандартизації ISO 22000 та ISO 9001 потрібна будь-якому виробничому підприємству або учаснику ланцюга виробництва харчової продукції, учасник не є виробничим підприємством і не приймає участі у ланцюгу виробництва харчової продукції, в такому випадку Стандартизація ISO не є обов’язковою.
Однак, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Національний стандарт України. Системи управління якістю. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема npoцeciв поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим i регламентувальним вимогам.
Уci вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
У цьому стандарті термін «продукція» чи «послуга» поширюють лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника чи які потребує замовник.
Отже, у складі пропозиції конкурсних торгів ПСП ВКП «Поділля-Агро» відсутня копія сертифікату ISO 9001:2015, що порушує вимоги п. 8.8. Документації.
3. Відповідно до п. 8.11. тендерної документації, Учасник повинен надати наступні документи:. скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно з вище згаданою довідкою про наявність офіційно працевлаштованих в учасника працівників (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено, що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою. Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, які повинні бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій.
Однак, в ПСП ВКП «Поділля-Агро» відсутні скан-копії всіх необхідних оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно з вище згаданою довідкою про наявність офіційно працевлаштованих в учасника працівників (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено, що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою. Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, які повинні бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. Крім того, на Топегу Василя Григоровича надана Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом, що не відповідає вимогами п. 8.11. Документації. Також всі надані ПСП ВКП «Поділля-Агро» особисті медичні книжки працівників дійсні до 25.01.2020 року, тобто до моменту розкриття тендерних пропозицій, що також не відповідає вимогами п. 8.11. Документації – медичні книжки є простроченими.
4. Відповідно до п. 8.9. тендерної документації, Учасник повинен надати наступні документи: 8.9. скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного впродовж 2020 року. Однак, ПСП ВКП «Поділля-Агро» було надано Договір № 09 про надання послуг від 17 січня 2020 року строком до 30 червня 2020 року, що не відповідає вимогам п. 8.9. Документації.
5. Також, ПСП ВКП «Поділля-Агро», додатково експортував (надав) оригінал медичної книжки на водія Топегу Василя Григоровича 29.01.2020 о 11:01:38, що є порушенням ч. 5. ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 5 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому всі документи, що були надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації!!! Крім того, звертаємо Вашу увагу, введення в дію ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» 114-IX відбудеться 19 квітня 2020 року.
Таким чином, дії замовника щодо визначення переможцем торгів ПСП ВКП «Поділля-Агро» уже чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами у діях винних осіб складу злочину. Враховуючи вищевикладене, негайно вимагаємо скасувати Рішення замовника про визначення переможцем учасника ПСП ВКП «Поділля-Агро», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 15:40
Під час здійснення закупівель Замовник дотримувався принципів серед яких є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозиції. Проаналізувавши надані документи вами та учасника-переможця ПСП ВКП «Поділля-АГРО» тендерний комітет Територіального центру прийшов до висновку що розбіжність в документах учасника –переможця є несуттєвими. Крім, того обравши переможцем ПСП ВКП «Поділля-АГРО», буде заощаджено 11958,47 грн. бюджетних коштів, що є основним принципом проведення держаних закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ СІЛЬГОСППЕРЕРОБНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЛЯ-АГРО" |
53 486,29
UAH з ПДВ
|
53 486,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " ТЕХНОСНАБ" |
65 444,76
UAH з ПДВ
|
65 444,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ СІЛЬГОСППЕРЕРОБНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЛЯ-АГРО" #25586283 |
Переможець |
53 486,29
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ цукор.pdf | укладений |
16 листопада 2020 11:32
|
ДУ цукор.pdf | укладений |
16 листопада 2020 11:32
|
ДУ цукор.pdf | укладений |
16 листопада 2020 11:32
|
ДУ цукор.pdf | укладений |
16 листопада 2020 11:32
|
ДУ цукор.pdf | укладений |
16 листопада 2020 11:32
|
Дрозд.pdf | укладений |
16 листопада 2020 11:29
|
цукор турбота.pdf | укладений |
31 січня 2020 15:44
|
цукор дцп.pdf | укладений |
31 січня 2020 15:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
39 178,24
UAH (в тому числі ПДВ 6 529,70 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Постачальник у зв'язку з різким підвищенням закупівельних цін на внутрішньому ринку на даний вид продукції не в змозі винонувати умови поставки |