Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
941 500,00 UAH
UA-2020-01-17-002864-c ● ad228c25c66b4d6394765ab7bd875477
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОВІЩЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЛАГОВІЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01995309 |
Місцезнаходження: | 26400, Україна , Кіровоградська обл., Благовіщенський район місто Благовіщенське, ВУЛИЦЯ ОРЕСТА ГУМЕНЮКА будинок 2 |
Контактна особа: |
Олена Валеріївна Голубенко +380525921175 ul-likarnya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 941 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 708,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 тонни
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26400, Україна, Кіровоградська область, м. Благовіщенське, вул. Ореста Гуменюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник має право на відстрочку платежів. Замовник здійснює оплату на протязі 60 днів з моменту прийняття товарів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування для закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 18:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 18:20 |
Тендерна_документацiя_вугiлля.doc | |
17 січня 2020 18:20 |
Додаток 3.doc | |
17 січня 2020 18:10 |
Додаток 4.doc | |
17 січня 2020 18:08 |
Додаток 2.doc | |
17 січня 2020 18:05 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз’яснення по ТД
Дата подання: 21 січня 2020 15:56
Дата відповіді: 23 січня 2020 16:52
Шановний замовник!
Згідно ст.22 п.3.4. Закону України "Про здійснення державних закупівель":
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Чи може для участі у Ваших торгах бути запропоновано вугілля марки А фракції (50-100) замість (25-50) із показниками якості значно кращими, ніж гранічні показники у Вашої специфікації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника….».
Згідно з визначенням, наведеним в частині 1 статті 492 глави 44 книги 4 розділу ІІ Цивільного кодексу України, «торговельною маркою» може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами.
В свою чергу згідно з положеннями ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Тобто, на підставі ДСТУ 3472:2015 визначають марку вугілля залежно від значень класифікаційних показників, зокрема показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин, теплоти згорання на сухий беззольний стан, спікливості, тощо. При цьому у відповідності до підпункту 4.6 пункту 4 ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» марку вугілля вносять у нормативну документацію шахти.
Оскільки вугілля кам’яне марки АО (25-50) видобувається багатьма шахтами, то враховуючи зазначене вище, зазначення в тендерній документації «марки АО (25-50)» не є порушенням норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тій частині, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, оскільки зазначення виразу «марки АО (25-50)» не посиланням на конкретну торговельну марку. Отже зазначення в тендерній документації виразу «або еквівалент» не потребується. Замовник має на меті здійснити закупівлю вугілля кам’яного саме марки А з фракцією 25-50, тому фракція 50-100 не підійде.
Згідно з визначенням, наведеним в частині 1 статті 492 глави 44 книги 4 розділу ІІ Цивільного кодексу України, «торговельною маркою» може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами.
В свою чергу згідно з положеннями ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Тобто, на підставі ДСТУ 3472:2015 визначають марку вугілля залежно від значень класифікаційних показників, зокрема показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин, теплоти згорання на сухий беззольний стан, спікливості, тощо. При цьому у відповідності до підпункту 4.6 пункту 4 ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» марку вугілля вносять у нормативну документацію шахти.
Оскільки вугілля кам’яне марки АО (25-50) видобувається багатьма шахтами, то враховуючи зазначене вище, зазначення в тендерній документації «марки АО (25-50)» не є порушенням норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тій частині, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, оскільки зазначення виразу «марки АО (25-50)» не посиланням на конкретну торговельну марку. Отже зазначення в тендерній документації виразу «або еквівалент» не потребується. Замовник має на меті здійснити закупівлю вугілля кам’яного саме марки А з фракцією 25-50, тому фракція 50-100 не підійде.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002864-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Слівко Юрій Миколайович, Код ЄДРПОУ:2532608919
Дата подання: 14 лютого 2020 16:46
Відміна визнання переможця
Шановний Замовник!
Вимагаємо від Вас відмінити статус ТОВ «Бізнес-Інком» як переможця з причини невідповідності документації цього підприємства Тендерній документації, а саме:
1. У Довідкі щодо відповідності кількісних та якісних показників вугілля: вказано країна походження – Україна, Виробник – ТОВ «Інтеркоалтрейдінг» але вугілля марки А на цей час не видобувається на підконтрольній Україні території, Підприємство зареєстровано в Україні не може виробляти вугілля марки А, та і додані договори постачання прив’язані к валюті, як чистий імпорт, що дійсно відповідає дійсності.
2. П.5 додатку 2 Тендерної документації вимагає Оригінал документа про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії; В документах ТОВ «Бізнес-інком» надане Свідоцтво про відповідність видане ДП «Волиньстандартметрологія» ніяк не виглядає як оригінал разом із затертими печатками та частинами підписів невідомих осіб.
3. Договор здачі в оперативну оренду об’єктів нерухомості, Договір оренди навантажувача, Договір оренди транспортних засобів, підписані невідомим представником Лінецьким І.І., повноваження якого не підтверджені Нотаріально, і на той час він навіть не працював у цьому підприємстві.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо від Вас відмінити статус ТОВ «Бізнес-Інком» як переможця з причини невідповідності документації цього підприємства Тендерній документації, а саме:
1. У Довідкі щодо відповідності кількісних та якісних показників вугілля: вказано країна походження – Україна, Виробник – ТОВ «Інтеркоалтрейдінг» але вугілля марки А на цей час не видобувається на підконтрольній Україні території, Підприємство зареєстровано в Україні не може виробляти вугілля марки А, та і додані договори постачання прив’язані к валюті, як чистий імпорт, що дійсно відповідає дійсності.
2. П.5 додатку 2 Тендерної документації вимагає Оригінал документа про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії; В документах ТОВ «Бізнес-інком» надане Свідоцтво про відповідність видане ДП «Волиньстандартметрологія» ніяк не виглядає як оригінал разом із затертими печатками та частинами підписів невідомих осіб.
3. Договор здачі в оперативну оренду об’єктів нерухомості, Договір оренди навантажувача, Договір оренди транспортних засобів, підписані невідомим представником Лінецьким І.І., повноваження якого не підтверджені Нотаріально, і на той час він навіть не працював у цьому підприємстві.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 12:15
Доброго дня!
На Вашу вимогу UA-2020-01-17-002864-c.b1, повідомляємо. Замовником було повторно уважно переглянуто документи, подані у складі тендерної пропозиції ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ". За результатами перевірки встановлено, що надані в складі пропозиції ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ" документи є належним виконанням вимог, передбачених умовами тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Замовника вважає своє рішення обґрунтованим та правомірним.
Ваша вимога не може бути задоволена.
На Вашу вимогу UA-2020-01-17-002864-c.b1, повідомляємо. Замовником було повторно уважно переглянуто документи, подані у складі тендерної пропозиції ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ". За результатами перевірки встановлено, що надані в складі пропозиції ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ" документи є належним виконанням вимог, передбачених умовами тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Замовника вважає своє рішення обґрунтованим та правомірним.
Ваша вимога не може бути задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-17-002864-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Слівко Юрій Миколайович, Код ЄДРПОУ:2532608919
Дата подання: 20 лютого 2020 19:06
Дата подання: 20 лютого 2020 19:06
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2020 20:41
рішення від 24.02.2020 № 3464 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 20:41
рішення від 11.03.2020 № 4641.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 17:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Слівко Юрій Миколайович |
907 200,00
UAH з ПДВ
|
776 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" |
941 499,72
UAH з ПДВ
|
781 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-ІНКОМ" |
941 220,00
UAH з ПДВ
|
941 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Слівко Юрій Миколайович #2532608919 |
Відхилено |
776 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 14:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" #42737308 |
Відхилено |
781 200,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 15:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-ІНКОМ" #42630206 |
Переможець |
941 220,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 17:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 березня 2020 17:26 |
Коментар щодо відміни: | абзац 3 частини 1 статті 31 Закону: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
03 березня 2020 17:26
|
Електронний підпис |
03 березня 2020 17:22
|
Протокол.pdf |
03 березня 2020 17:22
|
Повідомлення.pdf |