Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
107 800,00 UAH
UA-2020-01-17-002785-b 5ab929307a6f4e1083f67cf38094f176
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мостепан

+380509860801 gu@ks.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21295057
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. 28 Армії, буд. 6
Контактна особа: Марина Мостепан
+380509860801
gu@ks.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 17:00
Очікувана вартість: 107 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Тендерна документація

17 січня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:25
Д.1 - кваліфікаційні.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002785-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2957505171
Дата подання: 31 січня 2020 13:18
Недостовірна інформація
Прошу звернути увагу що у Рішення про відхилення пропозиції Учасника (допорогові закупівлі) (протокол засідання тендерного комітету Головного управління Фонду від 30.01.2020 № 9) представлена недостовірна інформація, а саме:
1. Відомості про виконнання аналогічного договору надані у файлі "Документи ФОП Некрасов_Тендер 3.pdf" стор. 4-8. Контактні дані надані у цьому ж файлі стор. 9.
2. Гарантийний лист надано у файлі "Документи ФОП Некрасов_Тендер 3.pdf" стор.16. Технічні характеристики підтверджені протоколом випробувань надано у файлі "IMG_20181203_140324.pdf". Яким підтвердженні технічні характеристики брикету.
3. Учасником надано одну пропозицію у відповідності до пункту 5 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, цей факт підтверджується тим що в аукціоні і в розглядаємих пропозиціях приймала лише одна пропозиція від ФОП Некрасов С.С. Тобто не було іншої змоги робити ставки окрім однієї пропозиції, і не було іншої змоги робити іншу ціну окрім однієї пропозиції, що повністю відповідає пункту 5 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель.
4. Жоден законодавчий документ України не зобов'язує ФОП Некрасов С.С. користуватись печаткою. Також тендерна документація ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по закупівлі UA-2020-01-17-002785-b не вимагає використовувати печатку.
У зв'язку з чим прошу скасувати рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 08:36
Тендерним комітетом Головного управленням Пенсійного фонду України в Херсонській області (далі – Тендерний комітет) розглянуто вимогу від 31.01.2020 щодо протоколу засідання Тендерного комітету від 30.01.2020 № 9 (закупівля UA-2020-01-17-002785-b Деревина, код 03410000-7 (брикети деревинні паливні) (ЛОТ-1)) та повідомляємо наступне.

1. Щодо відомостей про виконання аналогічного договору відповідно до пункту 2 Додатку 1 до документації.
Відомості про виконання аналогічно договору повинні бути надані у вигляді цілісного документу, підтвердженням цих відомостей є договір та відгук про виконання учасником цього аналогічного договору від замовника.
Фактично надано лише аналогічний договір та відгук.

2. Щодо надання контактних даних учасника відповідно до пункту 3 Додатку 1 до документації.
Відомості щодо контактних даних учасника повинні мати вигляд цілісного документу и містити в назві слова «Контактні дані учасника». На сторінці 9 файлу "Документи ФОП Некрасов_Тендер 3.pdf" розміщено «Тендерну пропозицію на участь у відкритих торгах».
Документу, який би містив у назві слова «Контактні дані учасника» не надано.

3. Щодо гарантійного листа.
Додатком 3 до документації (Лот – 1) передбачено:
«Учасник разом із пропозицією повинен надати завірені підписом та печаткою гарантійний лист, яким підтверджує відповідність товару технічним характеристикам, заявленим Замовником».
На сторінці 16 файлу "Документи ФОП Некрасов_Тендер 3.pdf" учасником надано довідку від 21.01.2020 № 35 «Лист підтвердження щодо відсутності обмежень», в якому учасник погоджується з технічними вимогами. Зазначена довідка не може братися до уваги у якості гарантійного листа, яким підтверджує відповідність товару технічним характеристикам, так як:
по – перше, в назві довідки немає слів «Гарантійний лист»;
по – друге, в тексті довідки учасник погоджується з технічними вимогами, а не гарантує відповідність товару технічним характеристикам, що не є тотожними поняттями.

4. Щодо кількості пропозицій, наданих учасником.
Учасником надано дві пропозиції: Тендерну та Цінову, тоді як учасник закупівлі може надати лише одну пропозицію, як це передбачено абзацом другим пункту 5 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами).

5. Щодо відсутності печатки на документах.
Абзацом 14 Додатку 1 до документації передбачено: «Примітка: Усі документи (за винятком оригіналів), видані іншими установами, повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи та скріплені печаткою (у разі наявності) Учасника процедури закупівлі».
Жоден документ, наданий учасником, не скріплено печаткою, пояснень щодо відсутності печатки учасником не надано.

З огляду на вищенаведене, підстав для задоволення вимоги немає.(Протокол засідання Тендерного комітету 04.02.2020 №10)
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002785-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2957505171
Дата подання: 31 січня 2020 13:24
Порушення вимог тендерної документації
У рішенні про визначення переможця порушено умови тендерної документації, а саме:
1. Чому ухвалений переможець по закупівлі UA-2020-01-17-002785-b ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ не має протоколу випробувань, в якому зазначені конкретні величини класифікаційних параметрів згідно з заявленими Замовником як того вимагає Додаток 3 до тендерної документації. Натомість визначений переможець надає сертифікат відповідності, чого він не має права робити. Сертифікат відповідності до законодавства України може надати лише орган з сертифікації.
2. Чому ухвалений переможець по закупівлі UA-2020-01-17-002785-b ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ не має пояснень щодо наявності у нього печатки, як це зазначено у пункті 4 Рішення про відхилення пропозиції Учасника (допорогові закупівлі) (протокол засідання тендерного комітету Головного управління Фонду від 30.01.2020 № 9)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 08:38
Тендерним комітетом Головного управленням Пенсійного фонду України в Херсонській області (далі – Тендерний комітет) розглянуто вимогу від 31.01.2020 щодо протоколу засідання Тендерного комітету від 30.01.2020 № 9 (закупівля UA-2020-01-17-002785-b Деревина, код 03410000-7 (брикети деревинні паливні) (ЛОТ-1)) та повідомляємо наступне.

1. Щодо наявності у переможця закупівлі протоколу випробувань.
На виконання вимог Додатку 3 до документації (Лот – 1) переможцем закупівлі UA-2020-01-17-002785-b Деревина, код 03410000-7 (брикети деревинні паливні) (ЛОТ-1)) ТОВ «РІАТ» надано Протокол випробувань від 16.11.2018 № 4990 на замовника випробувань ТОВ «Альянс Прод Груп», який в свою чергу, є постачальником паливних брикетів ТОВ «РІАТ». На підтвердження факту постачання паливних брикетів ТОВ «РІАТ» надало Договір дилерський від 20.12.2019 № 20-12-19, укладений з ТОВ «Альянс Прод Груп».
Всі вищезазначені документи надано ТОВ «РІАТ», та містяться у файлі «3.3. Сертифікат відповідності Лот 1(1)».

2. Щодо наявності печатки на наданих ТОВ «РІАТ» документах.
Абзацом 14 Додатку 1 до документації передбачено: «Примітка: Усі документи (за винятком оригіналів), видані іншими установами, повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи та скріплені печаткою (у разі наявності) Учасника процедури закупівлі».
На виконання цих вимог учасник ТОВ «РІАТ» скріпив всі документи печаткою. Цей факт додаткових пояснень з боку Тендерного комітету не викликав.

З огляду на вищенаведене, підстав для задоволення вимоги немає.( Протокол засідання тендерного комітету від 04.02.2020 №10)

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Деревина
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 61 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 305,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 січня 2020 12:50
Закінчення: 27 січня 2020 13:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 кг
Брикети деревинні паливні
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 січня 2020  —  06 лютого 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець отримує товар, після чого протягом 10-ти банківських днів сплачує Продавцю повну вартість товару згідно з накладною та рахунком. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ 50 000,00
UAH з ПДВ
41 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП" 60 400,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ" 53 900,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 09:22
Договір _2_.pdf
28 січня 2020 09:22
Пропозиція.pdf
28 січня 2020 09:20
Пропозиція.pdf
28 січня 2020 09:20
Договір _2_.pdf
24 січня 2020 08:18
Електронний підпис
23 січня 2020 10:23
Договір _1_.pdf
23 січня 2020 10:23
Документи_2.pdf
23 січня 2020 10:23
IMG_20181203_140324.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 16:59
Електронний підпис
24 січня 2020 16:58
6-10-1.Опис_до_реeстрацii.pdf
24 січня 2020 16:58
6-13.IПН.pdf
24 січня 2020 16:58
6-9.Рiшення_заснов..pdf
24 січня 2020 16:58
6-8.Наказ_про_признач..PDF
24 січня 2020 16:58
6-3.Виписка_з_EДР.pdf
24 січня 2020 16:58
6-12.Паспорт.pdf
24 січня 2020 16:58
6-1.Витяг_з_EДР..pdf
24 січня 2020 16:58
6-2.Вiдомостi_з_ДР.pdf
24 січня 2020 16:58
2.2_Паспорт_якостi.PDF
24 січня 2020 16:58
2._Технiчнi_вимоги_Л1.PDF
24 січня 2020 16:58
6-7.Довiдка_про_пп.PDF
24 січня 2020 16:58
6-14.Лист-згода_на_опд.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 16:27
Електронний підпис
24 січня 2020 16:25
6.5_Опис.PDF
24 січня 2020 16:25
6.7_Паспорт.PDF
24 січня 2020 16:25
5._Довiдки_по_ст._17.PDF
24 січня 2020 16:25
6.4_Статут.pdf
24 січня 2020 16:25
6.12_Виписка_з_EДР.PDF
24 січня 2020 16:25
6.7.1_Паспорт_цветной.pdf
24 січня 2020 16:25
6.8_IПН.PDF
24 січня 2020 16:25
6.3_Наказ_1К.PDF
24 січня 2020 16:25
6.16_Довiдка_про_санкцii.PDF
24 січня 2020 16:25
6.2_Рiшення_Засновника.PDF
24 січня 2020 16:25
6.10_Витяг_EДР._09.01.2020.PDF
24 січня 2020 16:25
5. Довiдки по ст. 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2957505171
Відхилено 41 999,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП"
#42409715
Відхилено 42 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ"
#42437454
Переможець 49 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:23

Документи

30 січня 2020 16:17
Електронний підпис

Документи

30 січня 2020 16:20
Електронний підпис

Документи

30 січня 2020 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ"
#42437454
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 15:32
Доп.угода 2.pdf зміни до договору
17 березня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 15:38
Доп.угода.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 15:35
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 09:19
Угода Лот1.pdf укладений
07 лютого 2020 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: ДЗ/9.1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ДЗ/9.1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML