Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 – Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, симбіомакс)
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002722-b e54b6c0c016047428bc5111c090065ce
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Тимофієва

+380671138420 zsi_djerelo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ "ДЖЕРЕЛО" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20509415
Місцезнаходження: 69034, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Тимофієва
+380671138420
zsi_djerelo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 – Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, симбіомакс)» та оголошено закупівлю №ID: UA-2019-12-09-001054-b(протокол засідання № 253 від 09.12.2019 р.). Проте до кінцевого терміну подання пропозицій було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок, торги були відміненіна підставіабз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015(звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-09-001054-b від 25.12.2019 р.).Замовником було прийнято рішення про повторне проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 – Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, симбіомакс)» та оголошено закупівлю №ID: UA-2019-12-26-001034-b (протокол засідання №279 від 26.12.2019 р.). Проте до кінцевого терміну подання пропозицій було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок, торги знову були відмінені на підставіабз.5 ч.1 ст.31 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (звіт про результати проведення процедури закупівлі №UA-2019-12-26-001034-bвід 11.01.2020 р.). Враховуючи ті обставини, що замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 – Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, симбіомакс)» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерний комітет може прийняти рішення про застосування, як виняток, переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 15:24
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (зазначається автоматично в Оголошенні про проведення відкритих торгів та у Звіті про результати проведення процедури відповідно до інформації з оприлюдненого Річного плану закупівель)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2250 кілограми
ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 – Молочні продукти різні (кефір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
3200 кілограми
ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 – Молочні продукти різні (ряжанка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
850 кілограми
ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 – Молочні продукти різні (сметана)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1000 кілограми
ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 – Молочні продукти різні (симбіомакс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати (переведення) Замовником грошової суми (ціни), вказаній у видатковій накладній, на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 30 (тридцяти) календарних днів після підписання сторонами видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 січня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 308 904,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 15:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
308 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 09:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:23
Доп. угода 8 (кефір) зменшення суми договору.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:55
Доп. угода 7 (кефір) 20% суми договору.pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:55
Доп. угода 6 (кефір) зменшення договору.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 15:08
Доп. угода 5 (кефір) зменшення договору.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 11:32
Дод. угода 4 (кефір) зменшення договору.pdf зміни до договору
24 червня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 19:14
ДОП. УГОДА 3 (КЕФIР) ЗМIНА РЕКВIЗИТIВ.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 19:14
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 16:47
Кефір доп2.pdf зміни до договору
03 березня 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 14:14
дод1-кефир2020.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 14:11
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 13:33
Кисломолочні продукти.pdf укладений
31 січня 2020 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 23/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 23/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна неістотних умов договору (зміна розрахункового рахунку)
Номер договору про закупівлю: 23/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 23/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 23/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 23/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 23/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 23/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 128 921,33
UAH (в тому числі ПДВ 21 486,88 UAH)