Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 код 09110000-3 «Тверде паливо» (вугілля кам'яне марки ДГ (або еквівалент))
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002466-c 1b311ad3127447c5bddc396593d5b71b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аршинник Ольга Олексіївна

380464421975 osvbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147463
Місцезнаходження: 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, Героїв АТО,6
Контактна особа: Аршинник Ольга Олексіївна
380464421975
osvbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 13:03
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 тони
ДК 021: 2015 код 09110000-3 «Тверде паливо» (вугілля кам'яне марки ДГ (або еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15600, Україна, Чернігівська область, навчальні заклади відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менського району Чернігівської області, підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 12:06
Перелік змін до ТД вугілля 2020.docx
28 січня 2020 12:05
Додаток №3 Проект договору вугілля 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
17 січня 2020 16:46
Додаток №3 Проект договору вугілля 2020.doc
28 січня 2020 12:04
ТД вугілля 2020 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
17 січня 2020 16:46
ТД вугілля 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо Додатку 3
Дата подання: 21 січня 2020 18:26
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:27
Шановний Замовник: Вами в Тендерній документації визначено, що Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Надайте пояснення, чому Ваші вимоги в тендерній документації істотно відрізняються від вимог в проекті Договору (додаток 3),а саме: Пунктом 5.1. визначено: Відвантаження вугілля по даному договору та його доставка автомобільним транспортом до місця призначення – навчальних закладів Менського району , здійснюється за рахунок Постачальника протягом квітня – травня 2020 року, відповідно до додатку №2 до Договору. Обсяг поставки в розрізі навчальних закладів може корегуватися. а пунктом 5.4. та 5.5. вимагаєте слідуюче : Постачальник зобов’язаний завчасно (за добу) повідомити Замовника про прибуття вугілля, номер залізничного вагону, вагу вантажу в ньому і дату відвантаження та передати по факсимільному зв’язку посвідчення якості. 5.5. Кожна партія вугілля, яка буде приходити на станцію Мена Південно – Західної залізниці, Менського району, Чернігівської області для поставки до шкіл району повинна мати Посвідчення якості вугілля, що відповідає вимогам тендерної документації та прийматися комісією до складу якої будуть входити представники Замовника та Постачальника. Можливе залучення представника експертних організацій. Перехід права власності відбувається з моменту підписання накладної директором навчального закладу. На кожний навчальний заклад виписується накладна, рахунок - фактура – на кожну партію поставки. Надайте пояснення, про які вагони йдеться мова, якщо Ви в тендерній документації та в договорі визначили що вугілля постачається до навчальних закладів автомобільним транспортом? Що це за кожна партія вугілля, яка буде приходити на станцію Мена Південно – Західної залізниці, Менського району, Чернігівської області? Що це за станція і яке вона відношення має до Замовника та до нас як Учасника? У Вашій тендерній документації про такі вимоги та станцію не зазначено, так навіщо прописувати такі вимоги в договорі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно ознайомтеся із змістом тендерної документації, яка складається з розділів та додатків. Саме в додатках детально виписані вимоги до поставки вугілля та його якості.
Проект договору є складовою тендерної документації та узагальнює вимоги викладені , як у змісті розділів так і додатків ( зверніть увагу на додаток 2).
Згідно Критерій 2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації
Дата подання: 22 січня 2020 19:34
Дата відповіді: 27 січня 2020 15:58
Згідно Критерій 2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації міститься вимога: «Критерій 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід • Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій має бути зазначена наступна інформація: ПІБ, посада, кожного з працівників, відомості про освіту, відомості про наявний загальний досвід по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного кожного з працівників та окремо досвід роботи в учасника Для підтвердження реальності найманих працівників учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів ( витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників).» Відповідно до законодавства суб’єкт підприємницької діяльності має право залучати працівників – надавачів послуг на умовах цивільно-правових договорів, при цьому, між особами не виникає трудових відносин, що регулюються законодавством про працю. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено надання інформації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформації щодо працівників, які перебувають у цивільно-правовий відносинах з учасником. Звертаємо увагу, що підприємства залучають до роботи, в тому числі й зокрема, працівників на умовах цивільно-правових відносин, у зв’язку з цим такі підприємства не можуть надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками. Така умова (вимога) тендерної документації порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено надання інформації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформації щодо працівників, які перебувають у цивільно-правовий відносинах з учасником. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші зауваження, тендерний комітет повідомляє наступне:

на виконання вимог за частиною 2 статті 16 Закону, учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Інформація, про наявність працівників у учасника згідно положень статті 16 Закону зазначена у множині. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Якщо, один директор на підприємстві як працівник, надає послуги, які становлять предмет закупівлі, такі обставини, викликають цілком обґрунтовані сумніви у прозорості роботи такого учасника.
Згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону, та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод. Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників.

Враховуючи вищевказане , тендерний комітет не вбачає вимоги тендерної документації дискримінаційними.
Згідно надання Інших документів п.1 Розділу 3 до тендерної документації
Дата подання: 22 січня 2020 19:45
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:16
Згідно надання Інших документів п.1 Розділу 3 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати: «Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або про сплату єдиного податку), або Витяг з реєстру платників ПДВ». Відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Кодексу з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та власному офіційному веб-сайті: дані з Реєстру із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ; інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації. Згідно з ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними, внести зміни та виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Додаток 4 до тендерної пропозиції
Дата подання: 22 січня 2020 19:58
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:06
Додатком 4 до тендерної пропозиції вимагається від Учасника надання: « листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що надаються суб’єктами персональних даних, чиї персональні дані використані в тендерній пропозиції учасника» Додатково Згідно Критерію 2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу про надання документів які містять персональні дані працівників: «копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів ( витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників)». Відповідно Замовник змушує учасників розголосити персональні дані які містяться в трудових книжках працівників та заставляє надати згоду на поширення їхніх персональних даних, що є неправомірним адже персональні дані захищаються Законом України «Про захист персональних даних» та не можна зобов’язати особу надати її персональні дані крім випадків встановлених законодавством. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані- відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може конкретно ідентифікована. В трудовій книжці містяться відомості про фізичну особу, відтак трудова книжка містить персональні дані. Відповідно до ст. 5 Закону, персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. відтак користуючись вказаною нормою закону відносимо персональні дані, які містяться в трудових книжках працівників, до конфіденційної інформації, яка не може бути розголошена для загального доступу. Відповідно до ч.6 ст. 6 Закону, не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону, обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не надаємо згоду на поширення персональних даних уповноваженої особи учасника та працівників учасника. Також повідомляємо, що законодавством не надається право Замовникам торгів вимагати надання персональних даних осіб, які не пов’язані з господарською діяльністю учасника. Отже, враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними, внести зміни та виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші зауваження, тендерний комітет повідомляє наступне:
Відповідно до вимог тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних (який зазначається в Додатку 4 тендерної документації) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції .
Частиною 3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником торгів було вирішено включити до ТД вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції лист – згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції, оскільки така особа підписує та завіряє копії документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Також така особа, як правило, підписує договір про закупівлю у разі обрання Учасника переможцем процедури закупівлі. Дана вимога встановлена з метою отримання всебічної інформації про уповноважену особу Учасника та для можливості в подальшому використовувати такі персональні дані особи під час проведення процедури закупівлі, а саме під час оприлюднення договору про закупівлю, повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору.
Стосовно працівників, то тендерна документація не містить вимоги надати згоду на обробку персональних даних кожного працівника ,бо дану згоду має учасник торгів , який і надає ці дані. Більше того, для підтвердження наявності трудових відносин між учасником та працівником Замовник вимагає не конкретний документ , а цілий перелік : копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів ( витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників).
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення дискримінацією чи порушення чинного законодавства.
щодо Додатку 3
Дата подання: 23 січня 2020 10:27
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:47
Шановний Замовник: В Додатку 2 ( на який Ви звертаєте нашу увагу) визначені технічні вимоги до предмета закупівлі, а не кваліфікаційні. Щодо кваліфікаційних вимог, то вони Вами викладені в розділі 3 . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 5 По критерію 1. • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: довідка учасника, складена у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наявність важелів для зважування вугілля, навантажувача та транспортних засобів (власних , орендованих, найманих тощо), що дозволить останньому, у разі укладання з ним угоди, виконати її умови щодо постачання вугілля до закладів освіти. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним автотранспортом, навантажувачем та вагами , він повинен надати: - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде постачатися товар та копію технічного паспорту на ваги, копію документу, що засвідчує повірку даного вагового обладнання . У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (орендованим, найманим) автотранспортом , навантажувачем та вагами, він повинен надати: - копія договору оренди/найму транспортних засобів або іншого договору згідно якого учасник користується даним транспортом, зокрема договору на надання послуг зважування , навантаження та перевезення. Тобто Ви вимагаєте від Учасника надати документальне підтвердження наявності складу, вагів, транспорту для доставка вугілля автомобільним транспортом до місця призначення – навчальних закладів Менського району , що здійснюється за рахунок Постачальника протягом квітня – травня 2020 року, Таким чином, Додаток 2 до тендерної документації не надає пояснення на наші запитання, а саме до Додатку 3 проект договору п.5.4 та п.5: про які вагони йдеться мова, якщо Ви в тендерній документації та в договорі визначили що вугілля постачається до навчальних закладів автомобільним транспортом? Що це за кожна партія вугілля, яка буде приходити на станцію Мена Південно – Західної залізниці, Менського району, Чернігівської області? Що це за станція і яке вона відношення має до Замовника та до нас як Учасника? Чому до ціни вугілля Учасника повинно входити постачання палива на залізничну станцію Мена, якщо в Учасника склад, вагова та транспорт для навантаження знаходиться в іншому місці? Таким чином, з урахуванням наведеної вище iнформації Замовник повинен внести змiни до тендерної документації із зазначених вище підстав задля вiдновлення прав учасникiв процедури, та усунення iнших порушень законодавства щодо дискримiнацiї учасникiв, адже на цей час тендерна документація Замовника не забезпечує принцип прозоростi процедури, її конкурентностi, а ставить певнi необrрунтованi рамки та обмеження для учасникiв закупiвлi з наданням переваги певним суб’єктам господарюваня. В разі ігнорування звернення та відсутності видалення зазначених дискримінаційних вимог вимушені будемо звернутися із заявою на перевірку законності проведення торгів та встановлення дискримінаційних умов до Державної аудиторської служби України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації учасник має поставити вугілля , відвантажене в квітні - травні 2020 року заявленим виробником , відповідної якості , що підтверджується посвідченням якості.
Оскільки замовник знаходиться дуже далеко від місць видобутку вугілля, доставка від виробника до шкіл не можлива лише автомобільним транспортом. За звичай , вугілля доставляється залізничним транспортом до найближчої станції Мена, розвантажується із вагонів, навантажується на транспорт, зважується та доставляється до навчальних закладів. Саме такий механізм поставки є економічно вигідним, як дня учасника так і для замовника, та провірений протягом багатьох років.
Щодо п. 5.4, 5.5 та 6.5 то гіркий досвід вимусив їх додати, на випадок коли якість вугілля в посвідченні не відповідає дійсності, або не можливо встановити походження вугілля, так як приймати кожну машину в школі і робити відбір проб в присутності представників двох сторін просто не можливо і дорого.

Проте , ми не заперечуємо, якщо учасник буде поставляти вугілля з іншої залізничної станції , але забезпечить за власний рахунок присутність представника замовника. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002466-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:41264504
Дата подання: 20 січня 2020 09:37
Внести зміни до тендерної документації.
Шановний Замовник: Вимагаємо скасувати наступну вимогу: "Лист - відгук (оригінал) від Замовника, з яким укладений аналогічний договір або інші документи , що свідчать про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору повинні містити інформацію про якість поставленого товару, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Лист-відгук має бути складеним на фірмовому бланку ( у разі наявності) з обов’язковим присвоєнням вихідного номеру та дати видачі, підписом та печаткою (за наявності) та адресований тендерному комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації з зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі ProZorro".,Відгук- це довідково –інформаційний документ., і тому він не повинен суперечити законодавчо встановленим вимогам, у тому числі прописаних у Правилах № 1000/5.( НАКАЗ від 18.06.2015 № 1000/5 МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ « Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», та у Національному стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів» Держспоживстандарт України щодо оформлення (складу реквізитів), та регламенту реєстрації.

Реквізити відгуку такі:
1. Назва документа.
2. Заголовок, що містить:
• назву роботи;
• прізвище, ім'я та по батькові її автора;
• рік написання;
• кількість сторінок.
3. Текст, що містить:
• вступ;
• стислий виклад змісту роботи;
• критичні зауваження;
• висновок з пропозиціями.
4. Підпис, що завіряється печаткою.
5. Дата.
«5.11 Дата документа - це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік» (ДСТУ 4163-2003).
«3. Реєстрація документів
1. Службовий документ, отриманий установою або створений нею, у тому числі для внутрішнього користування, вважається внесеним до документаційного фонду установи з моменту його реєстрації.
Реєстрація документів проводиться з метою забезпечення їх обліку, контролю за виконанням і оперативним використанням наявної в документах інформації і полягає у веденні запису облікових даних про документ за встановленою установою реєстраційною формою, яким фіксується факт створення, відправлення або одержання документа, шляхом проставлення на ньому реєстраційного індексу з подальшим записом у зазначених формах необхідних відомостей про документ.
2. Під час реєстрації документів в установі необхідно дотримуватися таких вимог:
документи реєструються незалежно від способу їх доставки, передачі чи створення;
документи реєструються за документопотоками (вхідні, вихідні, внутрішні);
документи реєструються лише один раз (вхідні - у день надходження або не пізніше наступного робочого дня (якщо документ надійшов у неробочий час), створювані - у день підписання або затвердження);
у разі передачі зареєстрованого документа з одного структурного підрозділу до іншого новий реєстраційний індекс на документі не проставляється» (Правила № 1000/5).
Висновок:
Відгук складається тільки один раз після фактичного здійснення господарської операції у адресу виконавця робіт.. Тому вимагати учасника додатково звертатися до контрагента виконання аналогічного договору суперечить законодавству України. У листі-відгуку надаються контактні дані для зв'язку і замовник може перевірити надану інформацію.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2020 16:33
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом України «Про публічні закупівлі» не закріплено поняття аналогічного договору та не визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такому критерію. Тобто, встановлення переліку документів, які б підтверджували відповідність учасників кваліфікаційним критеріям визначається Замовником самостійно та зазначається у тендерній документації.
Тендерною документацією (п. 5 Розділ 3) замовником встановлено вимогу щодо надання учасником Листа-відгуку(оригінал) .
Зазначена вище вимога не містить жодних дискримінаційних вимог.
Внутрішні правила/регламенти підприємств, організацій не можуть суперечити чинному законодавству України, яке не містить заборони видачі задоволеним замовником відповідного листа-відгуку в будь якій кількості та не обмежені часом видачі.
Ваш висновок, що Відгук складається тільки один раз після фактичного здійснення господарської операції є безпідставним.
Враховуючи, досвід проведення торгів та здійснивши моніторинг закупівель інших замовників, можемо запевнити, що проблем з отриманням Листів-відгуків у добросовісних учасників не має.
Враховуючи викладене, зазначена вами вимога задоволенню не підлягає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002466-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ АКТИВ-ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41523825
Дата подання: 17 лютого 2020 19:47
СКАРГА про намір укладення договору про закупівлю та порушення Замовником порядку визначення переможця процедури закупівлі
СКАРГА
про намір укладення договору про закупівлю та порушення Замовником порядку визначення переможця процедури закупівлі
Скасована
Дата: 17 лютого 2020 19:52
Причина: повторно
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002466-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АКТИВ-ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41523825
Дата подання: 17 лютого 2020 19:55
СКАРГА про намір укладення договору про закупівлю та порушення Замовником порядку визначення переможця процедури закупівлі
СКАРГА
про намір укладення договору про закупівлю та порушення Замовником порядку визначення переможця процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 12:10
Рішення тендерного комітету щодо визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю по «ДК 021:2015 код 09110000-3 «Тверде паливо» (вугілля кам'яне марки ДГ)» ТОВ "ДНІПРОРЕСУРС 2016 відмінено, тендерна пропозиція ТОВ "ДНІПРОРЕСУРС 2016" відхилена, згідно ч. 2 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації №18 від 18.02.2020 року).
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002466-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АКТИВ-ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:41523825
Дата подання: 07 березня 2020 16:28
СКАРГА про намір укладення договору про закупівлю та порушення Замовником порядку визначення переможця процедури закупівлі
Скарга про намір укладення договору про закупівлю та порушення Замовником порядку визначення переможця процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 11:31
Рішення тендерного комітету щодо визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю по «ДК 021:2015 код 09110000-3 «Тверде паливо» (вугілля кам'яне марки ДГ)» ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" відмінено, тендерна пропозиція ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" відхилена, згідно ч. 2 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації №35 від 11.03.2020 року).
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 19:54
Скарга до Замовника.pdf

Документи подані скаржником

07 березня 2020 16:28
Скарга до Замовника 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДНІПРОРЕСУРС 2016 806 820,00
UAH з ПДВ
483 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРПРОМБУД" 609 000,00
UAH з ПДВ
556 400,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" 735 000,00
UAH з ПДВ
585 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО 761 880,00
UAH з ПДВ
588 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 08:46
Довідка податкова.pdf
14 лютого 2020 08:46
Довідка МВС.pdf
01 лютого 2020 16:37
Електронний підпис
01 лютого 2020 16:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf
01 лютого 2020 16:21
проект договору.pdf
01 лютого 2020 16:21
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 13:32
Електронний підпис
03 березня 2020 13:30
МВС.PDF
03 березня 2020 13:30
ДПС.pdf
25 лютого 2020 15:20
Електронний підпис
04 лютого 2020 13:27
Електронний підпис
04 лютого 2020 13:24
Техпаспорта.PDF
04 лютого 2020 13:24
Техпаспорт МАЗ.PDF
04 лютого 2020 13:24
Тендерна пропозиція.PDF
04 лютого 2020 13:24
Статут ЮГ-УГОЛЬ.PDF
04 лютого 2020 13:24
Ст 17.PDF
04 лютого 2020 13:24
Сертифiкат_ТК-92_ДГ_13-100.pdf
04 лютого 2020 13:24
Реєстр документів.PDF
04 лютого 2020 13:24
Проект договору.PDF
04 лютого 2020 13:24
Паспорт Ляховець.PDF
04 лютого 2020 13:24
Накази водії.PDF
04 лютого 2020 13:24
мтб_ДОГОВIР_ВАГИ.pdf
04 лютого 2020 13:24
мтб поверка пдф.pdf
04 лютого 2020 13:24
мтб Оренда склад.pdf
04 лютого 2020 13:24
мтб Договір оренди ТЗ.pdf
04 лютого 2020 13:24
КОД директор.pdf
04 лютого 2020 13:24
Довідки.PDF
04 лютого 2020 13:24
Довідки згідно ТД.PDF
04 лютого 2020 13:24
гарантия.zip
04 лютого 2020 13:24
Витяг ПДВ ЮГ-УГОЛЬ.pdf
04 лютого 2020 13:24
1Рішен ЮГ-уголь.pdf
04 лютого 2020 13:24
1наказ призн ЮГ Уголь.PDF

Публічні документи

18 березня 2020 14:05
супровідний лист.pdf
18 березня 2020 14:05
лист пояснення.pdf
18 березня 2020 14:05
Довідка податкової.pdf
18 березня 2020 14:05
Довідка МВС.pdf
13 березня 2020 15:07
нова пропозиція.pdf
03 лютого 2020 13:43
Електронний підпис
03 лютого 2020 13:40
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 лютого 2020 13:40
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДНІПРОРЕСУРС 2016

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРПРОМБУД"

ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"

ТОВ АКТИВ-ДНІПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДНІПРОРЕСУРС 2016
#40827923
Рішення скасоване 483 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:09
ТОВ ДНІПРОРЕСУРС 2016
#40827923
Відхилено 483 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕРПРОМБУД"
#40224696
Відхилено 556 400,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 10:24
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"
#38693946
Рішення скасоване 585 900,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 10:29
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"
#38693946
Відхилено 585 900,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 10:33
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО
#41523825
Переможець 588 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 10:39

Документи

18 лютого 2020 15:12
Електронний підпис

Документи

25 лютого 2020 10:21
Електронний підпис

Документи

11 березня 2020 10:32
Електронний підпис
11 березня 2020 10:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО
#41523825
588 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 16:18
додаткова угода 4 від 31 07 2020.pdf зміни до договору
31 липня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 09:54
Додаткова угода №3 вугілля кам'яне.pdf зміни до договору
29 травня 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 16:04
Додаткова угода № 2 вугілля кам'яне.pdf зміни до договору
19 травня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 11:18
Додаткова угода №1 (вугілля кам'яне).pdf зміни до договору
23 квітня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 13:48
Договір на постачання вугілля кам'яного №3 від 03 04 2020.pdf укладений
03 квітня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3.4 та п. 11.5 Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року та керуючись п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VІІІ, в зв’язку із коливанням ціни на вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 на ринку, Сторони дійшли згоди підвищити на 10 % ціну за одну тонну вугілля кам’яного марки ДГ 13-100, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в цьому Договорі та внести зміни до Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року, а саме : 1.1. Пункт 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року викласти в новій редакції: 1.2. Кількість поставленого вугілля за цим договором складає: 194,546 т (додаток 1) 1.2. Пункт 3.3 Розділу 3 «Ціна договору» Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року викласти в новій редакції: 3.3. Ціна на продукцію встановлюється згідно тендерної пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та складає 3080,00 грн. за одну тонну (в ціну входить постачання палива на залізничну станцію Ніжин, розвантаження із вагонів, зберігання та завантаження на транспорт, зважування та доставка до навчальних закладів). 1.3. Специфікацію (додаток 1) до Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року викласти в новій редакції: 1. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 40 т по ціні 2800,00 грн./ т на суму 112 000,00 грн.; 2. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 154,546 т по ціні 3080,00 грн./ т на суму 476 000,00 грн. Всього: 588 000,00 грн. (п’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ. 2. Інші умови Договору Сторонами залишаються без змін і підтверджують по них виконання власних зобов’язань. 3. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання і діє до закінчення строку Договору.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3.4 та п. 11.5 Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року та керуючись п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VІІІ, в зв’язку із коливанням ціни на вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 на ринку, Сторони дійшли згоди підвищити на 10 % ціну за одну тонну вугілля кам’яного марки ДГ 13-100, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в цьому Договорі та внести зміни до Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року, а саме : 1.1. Пункт 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року викласти в новій редакції: 1.2. Кількість поставленого вугілля за цим договором складає: 186,003 т (додаток 1) 1.2. Пункт 3.3 Розділу 3 «Ціна договору» Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року викласти в новій редакції: 3.3. Ціна на продукцію встановлюється згідно тендерної пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та складає 3388,00 грн. за одну тонну (в ціну входить постачання палива на залізничну станцію Ніжин, розвантаження із вагонів, зберігання та завантаження на транспорт, зважування та доставка до навчальних закладів). 1.3. Специфікацію (додаток 1) до Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03 квітня 2020 року викласти в новій редакції: 1. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 40 т по ціні 2800,00 грн./ т на суму 112 000,00 грн.; 2. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 60,58 т по ціні 3080,00 грн./ т на суму 186 586,40 грн.; 3. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 85,423 т по ціні 3388,00 грн./ т на суму 289 413,60 грн.; Всього: 588 000,00 грн. (п’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ. 1.4. Додаток 2 до Договору на постачання вугілля кам’яного №3 від 03 квітня 2020 року викласти в новій редакції: Березнянський опорний ЗЗСО І-ІІІ ст. – 34,17 тонн (смт. Березна вул. Домницька, 18); Покровська ЗОШ І-ІІІ ст. – 40,00 тонн (с. Покровське вул. Сіверська, 46); Сахнівський ЗЗСО І-ІІ ст. – 44,00 тонн (с. Сахнівка вул. Червона площа, 4); Березнянська ЗОШ І-ІІ ст. – 7,58 тонн (смт. Березна вул. Петропавлівська, 41); Волосківська ЗОШ І-ІІ ст. – 9,00 тонн (с. Волосківці вул. Першого травня, 36); Степанівський МНВК – 51,253 тонн (с. Степанівка, вул. Шевченка, 18). Всього: 186,003 тонн. 2. Інші умови Договору Сторонами залишаються без змін і підтверджують по них виконання власних зобов’язань. 3. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання і діє до закінчення строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 11.5 Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03.04.2020 року Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки, у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені договором. 1.1. Пункт 5.1 Договору викласти у новій редакції: Відвантаження вугілля по даному договору та його доставка автомобільним транспортом до місця призначення – навчальних закладів Менського району, здійснюється за рахунок Постачальника протягом квітня-липня 2020 року, відповідно до додатку №2 до Договору. Обсяг поставки в розрізі навчальних закладів може корегуватись. 1.2. Пункт 10.1 Договору викласти у новій редакції: Цей договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє: в частині поставки до 31 липня 2020, в частині проведення розрахунків за вугілля – до їх повного здійснення. 2. Інші умови Договору , не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до п. 11.5 Договору на постачання вугілля кам’яного №3 від 03.04.2020 року та п.п.1 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товару на 31,253 тонн та зменшити суму вартості поставленого за цим договором товару, на суму 105 885,64 грн., без ПДВ ( Сто п’ять тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 64 коп.) , у зв’язку зі зменшенням фактичного обсягу видатків замовника. 1.1. Пункт 1.2 Договору викласти у новій редакції: Кількість поставленого вугілля за цим договором складає: 154,750 т. (додаток 1) 1.2. Пункт 3.1 Договору викласти у новій редакції: Ціна цього договору становить 482114,36 грн. без ПДВ (Чотириста вісімдесят дві тисячі сто чотирнадцять гривень 36 коп. без ПДВ.) 1.3. Викласти додаток №1 Специфікація в наступній редакції: 1. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 40 т по ціні 2800,00 грн./ т на суму 112 000,00 грн.; 2. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 60,58 т по ціні 3080,00 грн./ т на суму 186 586,40 грн.; 3. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 54,17 т по ціні 3388,00 грн./ т на суму 183 527,96 грн.; Всього: 482 114,36 грн. (Чотириста вісімдесят дві тисячі сто чотирнадцять гривень 36 копійок), без ПДВ. 1.4. Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції: Місце та орієнтовний обсяг поставки товару: Березнянський опорний ЗЗСО І-ІІІ ст. – 20 тонн (смт. Березна вул. Домницька, 18); Покровська ЗОШ І-ІІІ ст. – 40,00 тонн (с. Покровське вул. Сіверська, 46); Сахнівський ЗЗСО І-ІІ ст. – 44,00 тонн (с. Сахнівка вул. Червона площа, 4); Березнянська ЗОШ І-ІІ ст. – 7,58 тонн (смт. Березна вул. Петропавлівська, 41); Волосківська ЗОШ І-ІІ ст. – 9,00 тонн (с. Волосківці вул. Першого травня, 36); Степанівський МНВК – 34,17 тонн (с. Степанівка, вул. Шевченка, 18). Всього: 154,750 тонн. 2. Відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 11.5 Договору на постачання вугілля кам’яного № 3 від 03.04.2020 року Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки, у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені договором. 2.1. Пункт 5.1 Договору викласти у новій редакції: Відвантаження вугілля по даному договору та його доставка автомобільним транспортом до місця призначення – навчальних закладів Менського району, здійснюється за рахунок Постачальника протягом квітня-серпня 2020 року, відповідно до додатку №2 до Договору. Обсяг поставки в розрізі навчальних закладів може корегуватись. 2.2. Пункт 10.1 Договору викласти у новій редакції: Цей договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє: в частині поставки до 31 серпня 2020, в частині проведення розрахунків за вугілля – до їх повного здійснення. 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 5. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 482 114,36
UAH