Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби різні 2 лоти (Лот 1 Тест-системи набір ІФА для визначення одночасного виявлення антигену р24 ВІЛ-1 та антитіл до ВІЛ ½ п.2.1,
Лот2 Тест-системи для проведення тестування на ВІЛ із застосуванням швидких тестів п.2.1 Швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ І дослідження Швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ ІІ дослідження Швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ ІІІ дослідження)
Очікувана вартість
3 567 480,00 UAH
UA-2020-01-17-002431-c ● 148d29cee82842808ca6bfec94aea7f1
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №5 |
Код ЄДРПОУ: | 00185028 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Відпочинку, 11 |
Контактна особа: |
Казека Віталій Григорович 380444508255,380444507708 tenderkmkl5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 567 480,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
17 січня 2020 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 16:43 |
ТД швидкі тести 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002431-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕДБІОАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:35296135
Дата подання: 23 січня 2020 14:02
Щодо медико-технічних вимог до предмету закупівлі
Шановний Замовнику! Просимо обґрунтувати доцільність вимоги до швидких тестів для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2, а саме:
«Запропоновані швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ мають бути зареєстровані у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія або внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих до закупівлі Всесвітньою організацією охорони здоров’я».
Оскільки застосування швидких (експрес) тестів для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 медичними закладами України регламентовано законодавчими актами держави, зокрема вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754 і не передбачає наявності міжнародних сертифікатів, то зазначена вимога створює дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі за даним видом товару, зокрема для вітчизняних.
Розгорнути
Згорнути
«Запропоновані швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ мають бути зареєстровані у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія або внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих до закупівлі Всесвітньою організацією охорони здоров’я».
Оскільки застосування швидких (експрес) тестів для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 медичними закладами України регламентовано законодавчими актами держави, зокрема вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754 і не передбачає наявності міжнародних сертифікатів, то зазначена вимога створює дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі за даним видом товару, зокрема для вітчизняних.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 14:43
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Доцільність вимоги про те, що: «Запропоновані швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ мають бути зареєстровані у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія або внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих до закупівлі Всесвітньою організацією охорони здоров’я» зумовлена наступним.
- Для ефективного використання бюджетних коштів. Закуповуємо швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½, що внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих Всесвітньою організацією охорони здоров’я», є якісними і вартісно-ефективними.
- Звертаємо Вашу увагу, що наявність перекваліфікації ВООЗ на тест системи це не дискримінаційна вимога, Ви можете надати альтернативний варіант, а саме дані щодо реєстрації у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія.
- Одночасно повідомляємо, що на ринку України є достатнє конкурентне середовище. А саме присутні мінімум шість Виробників (та їх Уповноважених представників) тест систем які відповідають вимогам, встановленим в тендерній документації. А саме, на офіційному сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (http://dls.gov.ua ).
Київська міська лікарня №5 проводить тестування на ВІЛ-інфекцію відповідно до Наказу МОЗ 794 від 05.04.2019 “Про удосконалення системи управління якістю лабораторних досліджень у сфері протидії ВІЛ-інфекції, СНІД”.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги не порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях за купівель, передбачені статтею 3 Закону.
Доцільність вимоги про те, що: «Запропоновані швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ мають бути зареєстровані у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія або внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих до закупівлі Всесвітньою організацією охорони здоров’я» зумовлена наступним.
- Для ефективного використання бюджетних коштів. Закуповуємо швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½, що внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих Всесвітньою організацією охорони здоров’я», є якісними і вартісно-ефективними.
- Звертаємо Вашу увагу, що наявність перекваліфікації ВООЗ на тест системи це не дискримінаційна вимога, Ви можете надати альтернативний варіант, а саме дані щодо реєстрації у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія.
- Одночасно повідомляємо, що на ринку України є достатнє конкурентне середовище. А саме присутні мінімум шість Виробників (та їх Уповноважених представників) тест систем які відповідають вимогам, встановленим в тендерній документації. А саме, на офіційному сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (http://dls.gov.ua ).
Київська міська лікарня №5 проводить тестування на ВІЛ-інфекцію відповідно до Наказу МОЗ 794 від 05.04.2019 “Про удосконалення системи управління якістю лабораторних досліджень у сфері протидії ВІЛ-інфекції, СНІД”.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги не порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях за купівель, передбачені статтею 3 Закону.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот2 Тест-системи для проведення тестування на ВІЛ із застосуванням швидких тестів п.2.1 Швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ І дослідження Швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ ІІ дослідження Швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ ІІІ дослідження |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 3 466 880,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 34 668,80 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 04 лютого 2020 14:18
Позиції
86721 шт
Лот2 Тест-системи для проведення тестування на ВІЛ із застосуванням швидких тестів п.2.1 Швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ І дослідження Швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ ІІ дослідження Швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ ІІІ дослідження)
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Відпочинку, 11
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002431-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕДБІОАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:35296135
Дата подання: 23 січня 2020 14:02
Щодо медико-технічних вимог до предмету закупівлі
Шановний Замовнику! Просимо обґрунтувати доцільність вимоги до швидких тестів для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2, а саме:
«Запропоновані швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ мають бути зареєстровані у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія або внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих до закупівлі Всесвітньою організацією охорони здоров’я».
Оскільки застосування швидких (експрес) тестів для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 медичними закладами України регламентовано законодавчими актами держави, зокрема вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754 і не передбачає наявності міжнародних сертифікатів, то зазначена вимога створює дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі за даним видом товару, зокрема для вітчизняних.
Розгорнути
Згорнути
«Запропоновані швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ мають бути зареєстровані у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія або внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих до закупівлі Всесвітньою організацією охорони здоров’я».
Оскільки застосування швидких (експрес) тестів для виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 медичними закладами України регламентовано законодавчими актами держави, зокрема вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754 і не передбачає наявності міжнародних сертифікатів, то зазначена вимога створює дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі за даним видом товару, зокрема для вітчизняних.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 14:43
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Доцільність вимоги про те, що: «Запропоновані швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ мають бути зареєстровані у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія або внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих до закупівлі Всесвітньою організацією охорони здоров’я» зумовлена наступним.
- Для ефективного використання бюджетних коштів. Закуповуємо швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½, що внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих Всесвітньою організацією охорони здоров’я», є якісними і вартісно-ефективними.
- Звертаємо Вашу увагу, що наявність перекваліфікації ВООЗ на тест системи це не дискримінаційна вимога, Ви можете надати альтернативний варіант, а саме дані щодо реєстрації у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія.
- Одночасно повідомляємо, що на ринку України є достатнє конкурентне середовище. А саме присутні мінімум шість Виробників (та їх Уповноважених представників) тест систем які відповідають вимогам, встановленим в тендерній документації. А саме, на офіційному сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (http://dls.gov.ua ).
Київська міська лікарня №5 проводить тестування на ВІЛ-інфекцію відповідно до Наказу МОЗ 794 від 05.04.2019 “Про удосконалення системи управління якістю лабораторних досліджень у сфері протидії ВІЛ-інфекції, СНІД”.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги не порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях за купівель, передбачені статтею 3 Закону.
Доцільність вимоги про те, що: «Запропоновані швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½ мають бути зареєстровані у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія або внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих до закупівлі Всесвітньою організацією охорони здоров’я» зумовлена наступним.
- Для ефективного використання бюджетних коштів. Закуповуємо швидкі (експрес) тести для виявлення антитіл до ВІЛ ½, що внесені до переліку виробів медичного призначення, рекомендованих Всесвітньою організацією охорони здоров’я», є якісними і вартісно-ефективними.
- Звертаємо Вашу увагу, що наявність перекваліфікації ВООЗ на тест системи це не дискримінаційна вимога, Ви можете надати альтернативний варіант, а саме дані щодо реєстрації у країні, яка є членом GHTF (Global Harmonisation Task Force) – EU, US, Японія, Канада, Австралія.
- Одночасно повідомляємо, що на ринку України є достатнє конкурентне середовище. А саме присутні мінімум шість Виробників (та їх Уповноважених представників) тест систем які відповідають вимогам, встановленим в тендерній документації. А саме, на офіційному сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (http://dls.gov.ua ).
Київська міська лікарня №5 проводить тестування на ВІЛ-інфекцію відповідно до Наказу МОЗ 794 від 05.04.2019 “Про удосконалення системи управління якістю лабораторних досліджень у сфері протидії ВІЛ-інфекції, СНІД”.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги не порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях за купівель, передбачені статтею 3 Закону.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 січня 2020 12:57 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів |