Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали та запчастини для оргтехніки
Очікувана вартість
273 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002349-c ● fb277d6065a24e2b9e382f01ea29456c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40429588 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Євген Шаповал +380966657977 e.shapoval@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 273 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штуки
Витратні матеріали та запчастини для оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 березня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 14:22 |
ТД Витратні матеріали (нова редакція).docx | |
20 січня 2020 14:22 |
ТД Нова редакція.pdf | |
20 січня 2020 14:22 |
Перелік змін.pdf |
20 січня 2020 14:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 січня 2020 14:22 |
ТД Витратні матеріали (нова редакція).docx
|
|||
20 січня 2020 14:22 |
ТД Нова редакція.pdf
|
|||
20 січня 2020 14:22 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 січня 2020 09:35
Дата відповіді: 20 січня 2020 10:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У кожному випадку, де у тексті згадуються посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз «або еквівалент». Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Учасник визначає ціну на послугу, яку він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
Дата подання: 20 січня 2020 12:43
Дата відповіді: 20 січня 2020 14:23
Прошу розяснити пунк 8 Загальних вимог ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ.
8. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист (довідку, сертифікат тощо) на підтвердження його ділових відносин/партнерства/офіційного представництва з виробником серверного обладнання або його офіційним представником.
Виробник Витратні матеріали та запчастини для оргтехніки не є виробником серверного обладнання.
Прошу внести зміеи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002349-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1672003619
Дата подання: 04 лютого 2020 19:41
Вимога щодо дискваліфікації ФОП Осадчий Юрій Григорович
Ми, Фізична особа-підприємець Осадчий Юрій Григорович; Адреса (юридична та фактична): 40035, м. Суми, вул. Заливна 7, кв. 50; Код ЄДРПОУ: 1772003619 подаємо Вимогу щодо неправомірної дискваліфікації ФОП Осадчий Юрій Григорович у закупівлі - ідентифікаційний номер UA-2020-01-17-002349-c, товару по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Ваша вимога п.8 додатку №1 ТД " Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист (довідку, сертифікат тощо) на підтвердження його ділових відносин/партнерства/офіційного представництв з виробником або його офіційним представником" не конкретизована та не має чітко вказаних положень на які необхідно зсилатися, (ні ідентифікаційного номера закупівлі, ні період цих відносин Ви не вимагали). Наш лист, який ми прикріпили на підтвердження ділових відносин з офіційним представником виробника картриджів в Україні, свідчить, що такі відносини мали місце. Тому, згідно вашої вимоги наша тендерна пропозиція за даним пунктом відповідає умовам Вашої тендерної документації, тому дискваліфікувати нас на підставі даної вимоги немає підстав.
Звертаємо увагу Тендерної комісії, що відповідно до рішення № 1238 від 29.07 2013, рішення №1167 від 24.09 2014, рішення № 810 від 29.05.2015 років постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, щодо порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель визнає незаконним відхилення пропозиції Учасників, що не задовольняють вимоги Замовника про надання Учасниками інформації щодо документального підтвердження співпраці з виробниками чи офіційними представниками виробників продукції виставленої на Закупівлі. Встановлення даної вимоги Замовником призводить до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Відхилення тендерної пропозиції за даним критерієм суперечить п.1. Статті 3. «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Стаття 22. «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі».
Інші складові документації нашої тендерної пропозиції повною мірою відповідає вимогам закупів зазначеними Вами, адже інших причин нашої дискваліфікації Ви не зазначали у протоколі. Отже, всі інші документи, що вимагалися від учасників у Вашій тендерній документації у ФОП Осадчий Юрій Григорович є у наявності, Ви з ними ознайомилися і вони Вас задовільнили, так як не стали Вашим аргументом до нашої дискваліфікації.
Враховуючи вищевикладене просимо скасувати дискваліфікацію та повернути пропозицію ФОП Осадчий Юрій Григорович на новий розгляд та визнати нас переможцями процедури торгів у закупівлі - ідентифікаційний номер UA-2020-01-17-002349-c, товару Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, як найбільш економічно вигідного постачальника, тендерна пропозиція якого, повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Ваша вимога п.8 додатку №1 ТД " Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист (довідку, сертифікат тощо) на підтвердження його ділових відносин/партнерства/офіційного представництв з виробником або його офіційним представником" не конкретизована та не має чітко вказаних положень на які необхідно зсилатися, (ні ідентифікаційного номера закупівлі, ні період цих відносин Ви не вимагали). Наш лист, який ми прикріпили на підтвердження ділових відносин з офіційним представником виробника картриджів в Україні, свідчить, що такі відносини мали місце. Тому, згідно вашої вимоги наша тендерна пропозиція за даним пунктом відповідає умовам Вашої тендерної документації, тому дискваліфікувати нас на підставі даної вимоги немає підстав.
Звертаємо увагу Тендерної комісії, що відповідно до рішення № 1238 від 29.07 2013, рішення №1167 від 24.09 2014, рішення № 810 від 29.05.2015 років постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, щодо порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель визнає незаконним відхилення пропозиції Учасників, що не задовольняють вимоги Замовника про надання Учасниками інформації щодо документального підтвердження співпраці з виробниками чи офіційними представниками виробників продукції виставленої на Закупівлі. Встановлення даної вимоги Замовником призводить до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Відхилення тендерної пропозиції за даним критерієм суперечить п.1. Статті 3. «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Стаття 22. «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі».
Інші складові документації нашої тендерної пропозиції повною мірою відповідає вимогам закупів зазначеними Вами, адже інших причин нашої дискваліфікації Ви не зазначали у протоколі. Отже, всі інші документи, що вимагалися від учасників у Вашій тендерній документації у ФОП Осадчий Юрій Григорович є у наявності, Ви з ними ознайомилися і вони Вас задовільнили, так як не стали Вашим аргументом до нашої дискваліфікації.
Враховуючи вищевикладене просимо скасувати дискваліфікацію та повернути пропозицію ФОП Осадчий Юрій Григорович на новий розгляд та визнати нас переможцями процедури торгів у закупівлі - ідентифікаційний номер UA-2020-01-17-002349-c, товару Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, як найбільш економічно вигідного постачальника, тендерна пропозиція якого, повністю відповідає вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 13:50
учасником було двічі надано недостовірну інформацію згідно п.8 додатку №1 ТД та п.6 додатку №1 ТД. Відхилення пропозиції Учасника ФОП Осадчий Юрій Григорович згідно ст. 28 п.7 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо правомірним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002349-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1672003619
Дата подання: 05 лютого 2020 15:13
Вимога щодо дискваліфікації ФОП Осадчий Юрій Григорович
З приводу не достовірної інформації, яку, на Вашу думку, ми надали. Документ під назвою "Лист про співпрацю" надано на офіційному бланку організації ТДВ "ІБФ "ЛДС" з печаткою та підписом під конкретний тендер. У чому полягає не достовірність?
А посилання на https://www.astrel.su/warranty.html має інформаційне спрямування, де Замовники можуть пересвідчитись про гарантію на картриджі яку надають транснаціональні компанії Canon, Xerox, Hewlett-Packard для споживачів своїх картриджів усіх країн світу. І у чому не достовірна інформація?
Розгорнути
Згорнути
А посилання на https://www.astrel.su/warranty.html має інформаційне спрямування, де Замовники можуть пересвідчитись про гарантію на картриджі яку надають транснаціональні компанії Canon, Xerox, Hewlett-Packard для споживачів своїх картриджів усіх країн світу. І у чому не достовірна інформація?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 11:23
учасником було двічі надано недостовірну інформацію згідно п.8 додатку №1 ТД та п.6 додатку №1 ТД. Відхилення пропозиції Учасника ФОП Осадчий Юрій Григорович згідно ст. 28 п.7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
255 200,00
UAH з ПДВ
|
248 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" |
271 605,00
UAH з ПДВ
|
249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
269 743,20
UAH з ПДВ
|
269 743,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Современные информационные технологии ИНСИТ |
272 642,40
UAH з ПДВ
|
272 642,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ #1672003619 |
Відхилено |
248 998,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2020 17:30
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" #36295263 |
Переможець |
249 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2020 11:49
|
du1.pdf | зміни до договору |
03 березня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 09:50
|
Договір 2702 1.pdf | укладений |
27 лютого 2020 09:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 27/02-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |