Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
297 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002322-c ba6e26ea5078497c9d3d6f5bf3b05c44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кужільна Ольга Володимирівна

380636481098 cmdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міський лікувально-діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 37898491
Вебсайт: http://vinmedcentr.vn.ua
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Київська, 68
Контактна особа: Кужільна Ольга Володимирівна
380636481098
cmdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 11:01
Очікувана вартість: 297 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Дезінфекційні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
514 Флакон
Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - власні кошти підприємства Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:29
Тендерна документація на дез.засоби2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002322-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 20 січня 2020 11:06
Вимога!
Шановний! По-перше, ви протизаконно намагаєтесь закупити засіб "Стерил-С", у якого закінчився термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію ще в 2016 році! Це грубе порушення! Вимагаємо негайно прибрати його з закупівлі! По-друге, звертаємо увагу на беззаперечне порушення з Вашого боку процедури відкритих торгів. Однією з ключових вимог до проведення відкритихх торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, , прописані режими використання з зазначенням експозицій, вказаний вихід робочого розчину за певними режимами характерний тільки певній торговій марці одного виробника-корупціонера, вказаний специфічна тільки для певної торгової марки антимікробна активність, зазначена температура зберігання від +5 градусів (Цікаво, якщо буде ширший температурний диапазон зберігання - відхилите?), зазначена протизаконна вимога надання гарантійних листів від виробника, що визнана рішеннями АМКУ та Міністерством економічного розвитку і торгівлі дискримінаційною і т.д. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2020 17:35
Розглянувши Ваше звернення тендерний комітет інформує про наступне:
1. Ваше твердження про закінчення терміну дії свідоцтва про державну реєстрацію засобу, на який Ви посилаєтеся у зверненні не відповідає дійсності.
2. В нашій роботі важливим критерієм до дез.засобу є час експозиції, про що ми вказали в технічних вимогах.
3. Також до уваги приймається ступінь шкідливого впливу дез.засобу на медичний персонал при роботі.
Дякуємо за Ваше звернення.
З повагою, тендерний комітет.
Розгорнути Згорнути
Розглянувши Ваше звернення тендерний комітет інформує про наступне:
1. Ваше твердження про закінчення терміну дії свідоцтва про державну реєстрацію засобу, на який Ви посилаєтеся у зверненні не відповідає дійсності.
2. В нашій роботі важливим критерієм до дез.засобу є час експозиції, про що ми вказали в технічних вимогах.
3. Також до уваги приймається ступінь шкідливого впливу дез.засобу на медичний персонал при роботі.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002322-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 23 січня 2020 09:29
Вимога!
Шановний! Про яку ступінь шкідливого впливу ви кажете? Ця характеристика, зазначена в методичних вказівках і називається "токсичність та безпечність засобу". Практично всі зареєстровані в Україні засоби відносяться до 4 класу малонебезпечних речовин при нанесенні на шкіру та до 3 класу привведенні в шлунок. Так що ваші твердження, що зазначені характеристики в документації якось сортирують засоби по ступіню шкідливого впливу- не відповідає дійсності. Щодо тих дискримінаційних вимог, що вказані в документації, то ми ще раз акцентуємо увагу на той факт, що такі вимоги не дають можливості подання еквіваленту іншого виробника. Ви же повинні знати, що згідно "Закону України про публічні закупівлі", якщо Замовник вказує в документації торгову марку, то повинен написати вираз "або еквівалент", тобто допускати до розгляду еквіваленти. А цього зробити не можна, бо вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, , прописані режими використання з зазначенням експозицій, вказаний вихід робочого розчину за певними режимами характерний тільки певній торговій марці одного виробника-корупціонера, вказаний специфічна тільки для певної торгової марки антимікробна активність, зазначена температура зберігання від +5 градусів. Останній раз вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквівалентів інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 15:45
Доброго дня! Дякуємо за звернення! Ваша вимога була ретельно розглянута. У відповідь на вимогу надаємо наступну інформацію: Замовник під час підготовки та проведення закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником жодним чином не порушують принципи здійснення закупівель. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки норми Закону України «Про публічні закупівлі» забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до пункту 3 частини другої статті 22 Закону (містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію), а також у медико-технічних вимогах міститься вираз «або еквівалент», що передбачено Законом, тож тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Надання еквіваленту передбачає розгляд "однакових", "тотожних" або ж кращих за своїми властивостями засобів. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Медико-технічні вимоги на продукцію сформовано виходячи із специфіки потреб нашого медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання засобів саме з такими технічними характеристиками, врахована індивідуальна переносимість персоналом та чутливість до хімічних агентів у пацієнтів, стан мікробіологічного пейзажу лікарняного середовища інші важливі чинники. Водночас, тендерна документація не містить заборон пропонувати еквіваленти учасниками, тож замовник жодним чином не обмежує коло учасників закупівлі. Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі жодним чином не порушують статті Закону України «Про захист економічної конкуренції», які наведені Учасником у вимозі. Отже, викладені в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі, в т.ч. числі хімічний склад, фасування та найменування засобів, умови зберігання концентратів та робочих розчинів не порушують вимог чинного законодавства, в т.ч. п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції а, не обмежують коло учасників закупівлі і жодним чином не призводять до їх дискримінації. Пропонуємо Вам припинити безпідставні звинувачення у відповідь на які фахівці мають право звертатись в правоохоронні органи для захисту гідності, честі, ділової репутації від наклепів, натомість запрошуємо прийняти участь у торгах із вказаним переліком дезінфекційних засобів чи їх еквівалентами.
Розгорнути Згорнути
Доброго дня! Дякуємо за звернення! Ваша вимога була ретельно розглянута. У відповідь на вимогу надаємо наступну інформацію: Замовник під час підготовки та проведення закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником жодним чином не порушують принципи здійснення закупівель. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки норми Закону України «Про публічні закупівлі» забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до пункту 3 частини другої статті 22 Закону (містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію), а також у медико-технічних вимогах міститься вираз «або еквівалент», що передбачено Законом, тож тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Надання еквіваленту передбачає розгляд "однакових", "тотожних" або ж кращих за своїми властивостями засобів. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Медико-технічні вимоги на продукцію сформовано виходячи із специфіки потреб нашого медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання засобів саме з такими технічними характеристиками, врахована індивідуальна переносимість персоналом та чутливість до хімічних агентів у пацієнтів, стан мікробіологічного пейзажу лікарняного середовища інші важливі чинники. Водночас, тендерна документація не містить заборон пропонувати еквіваленти учасниками, тож замовник жодним чином не обмежує коло учасників закупівлі. Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі жодним чином не порушують статті Закону України «Про захист економічної конкуренції», які наведені Учасником у вимозі. Отже, викладені в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі, в т.ч. числі хімічний склад, фасування та найменування засобів, умови зберігання концентратів та робочих розчинів не порушують вимог чинного законодавства, в т.ч. п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції а, не обмежують коло учасників закупівлі і жодним чином не призводять до їх дискримінації. Пропонуємо Вам припинити безпідставні звинувачення у відповідь на які фахівці мають право звертатись в правоохоронні органи для захисту гідності, честі, ділової репутації від наклепів, натомість запрошуємо прийняти участь у торгах із вказаним переліком дезінфекційних засобів чи їх еквівалентами.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002322-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 24 січня 2020 15:53
Щодо відповіді
Ви знахідка для Державної аудиторської служби України. Продовжуйте в тому ж дусі. Вашу відповідь ми додаємо до листа, який надсилаємо в НАБУ та Державній аудиторській службі України , копію - представникам Громадського контролю для моніторингу цих торгів. Хай вам щастить.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 16:21
Дякуємо за надану Вами інформацію
Дякуємо за надану Вами інформацію
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002322-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 07 лютого 2020 17:09
Вимога!
Шановний! Що це за аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції? Не відповідає яким вимогам? По-пунктах, будь ласка.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2020 09:09
Запропоновані учасником торгів засоби дезінфікуючі не відповідають медико-технічним вимогам.
А саме:
- «ЕконормDEZРП» не відповідає медико-технічним вимогам за позиціями 3,4 «Квікцид»: по пп.1 та 7. «ЕконормDEZРП» не є еквівалентом запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Квікцид» ;
- ЕконормdezАктив» не відповідає медико-технічним вимогам за позицією 7 «Велідез» (з ензимами), по пп.1,2,3,10 ЕконормdezАктив» не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Велідез» ;
- ЕконормdezПлюс»не відповідає медико-технічним вимогам за позицією 9 «Террацид», по пп.1,3,4,12,13 ЕконормdezПлюс»не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Террацид» ;
- «ЕконормdezРП»не відповідає медико-технічним вимогам за позицією11 «Гронтанол Е», по пп.1,2,6,7«ЕконормdezРП»не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Гронтанол Е» ;
- «Саніліт СТ»не відповідає медико-технічним вимогам за позицією 13 «Хлорантин актив», по пп.1,6,7,9,11 «Саніліт СТ»не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Хлорантин актив» ;
- «ЕконормdezРП»не відповідає медико-технічним вимогам за позицією 15-16 «Санабриз Е», по пп.1,7 «ЕконормdezРП»не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Санабриз Е»
При цьому, ТОВ «ФАРТУНАТ» було запропоновано на позиції дезінфекційних засобів, «Велідез», діючі речовини ЧАС в композиції із ізопропиловим спиртом, в складі ф.д. - комплекс ензимів та Террацид, діючі речовини третинні аміни з ЧАС, похідною гуанідину і Тетраніл У дезінфекційні засоби «ЕконормdezАктив», діючі речовини третинний амін, ЧАС, похідна гуанідину у складі ф.д. комплекс ензимів, та «ЕконормdezПлюс», діючі речовини третинний амін, ЧАС , похідні гуанідину, тобто АДР двох запропонованих засобів однакові, різняться тільки відсотками.
За таких умов унеможливлюється ротація дезінфекційних засобів на рівні діючих речовин.

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (дезінфікуючі засоби) визначені із урахуванням особливостей функціонування медичного закладу Замовника в даний період та на період використання оголошених для закупівлі дезінфікуючих засобів. Замовник в своїх обґрунтуваннях визначених характеристик спирається в т.ч. на необхідність дотримання запланованих до виконання заходів по профілактиці внутрішньо-лікарняних інфекцій в закладі, та враховує індивідуальну чутливість персоналу, який виконує дезінфекційні заходи, в т.ч. поточну дезінфекцію, генеральні прибирання, проведення антисептичної обробки рук.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (дезінфікуючі засоби) у відповідності до принципу відкритості та прозорості проведення закупівель були опубліковані в складі тендерної документації торгів в системі ПРОЗОРО, що давало можливість усім потенційним учасникам підготувати пропозиції дезінфікуючих засобів із зазначеними в документації торгів характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Запропоновані учасником торгів засоби дезінфікуючі не відповідають медико-технічним вимогам.
А саме:
- «ЕконормDEZРП» не відповідає медико-технічним вимогам за позиціями 3,4 «Квікцид»: по пп.1 та 7. «ЕконормDEZРП» не є еквівалентом запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Квікцид» ;
- ЕконормdezАктив» не відповідає медико-технічним вимогам за позицією 7 «Велідез» (з ензимами), по пп.1,2,3,10 ЕконормdezАктив» не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Велідез» ;
- ЕконормdezПлюс»не відповідає медико-технічним вимогам за позицією 9 «Террацид», по пп.1,3,4,12,13 ЕконормdezПлюс»не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Террацид» ;
- «ЕконормdezРП»не відповідає медико-технічним вимогам за позицією11 «Гронтанол Е», по пп.1,2,6,7«ЕконормdezРП»не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Гронтанол Е» ;
- «Саніліт СТ»не відповідає медико-технічним вимогам за позицією 13 «Хлорантин актив», по пп.1,6,7,9,11 «Саніліт СТ»не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Хлорантин актив» ;
- «ЕконормdezРП»не відповідає медико-технічним вимогам за позицією 15-16 «Санабриз Е», по пп.1,7 «ЕконормdezРП»не є еквівалентом, запланованому і оголошеному до закупівлі засобу «Санабриз Е»
При цьому, ТОВ «ФАРТУНАТ» було запропоновано на позиції дезінфекційних засобів, «Велідез», діючі речовини ЧАС в композиції із ізопропиловим спиртом, в складі ф.д. - комплекс ензимів та Террацид, діючі речовини третинні аміни з ЧАС, похідною гуанідину і Тетраніл У дезінфекційні засоби «ЕконормdezАктив», діючі речовини третинний амін, ЧАС, похідна гуанідину у складі ф.д. комплекс ензимів, та «ЕконормdezПлюс», діючі речовини третинний амін, ЧАС , похідні гуанідину, тобто АДР двох запропонованих засобів однакові, різняться тільки відсотками.
За таких умов унеможливлюється ротація дезінфекційних засобів на рівні діючих речовин.

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (дезінфікуючі засоби) визначені із урахуванням особливостей функціонування медичного закладу Замовника в даний період та на період використання оголошених для закупівлі дезінфікуючих засобів. Замовник в своїх обґрунтуваннях визначених характеристик спирається в т.ч. на необхідність дотримання запланованих до виконання заходів по профілактиці внутрішньо-лікарняних інфекцій в закладі, та враховує індивідуальну чутливість персоналу, який виконує дезінфекційні заходи, в т.ч. поточну дезінфекцію, генеральні прибирання, проведення антисептичної обробки рук.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (дезінфікуючі засоби) у відповідності до принципу відкритості та прозорості проведення закупівель були опубліковані в складі тендерної документації торгів в системі ПРОЗОРО, що давало можливість усім потенційним учасникам підготувати пропозиції дезінфікуючих засобів із зазначеними в документації торгів характеристиками.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002322-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 10 лютого 2020 09:15
Вимога!
Ось і 100% доказ того, що головний лікар та головна медична сестра отримують хабарі! За нашою інформацією вони вимагають від постачальників 40% хабаря від вартості закупівлі. Є докази! Однією з ключових вимог до проведення відкритихх торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, , прописані режими використання з зазначенням експозицій, вказаний вихід робочого розчину за певними режимами характерний тільки певній торговій марці одного виробника-корупціонера, вказаний специфічна тільки для певної торгової марки антимікробна активність, зазначена температура зберігання від +5 градусів, зазначена протизаконна вимога надання гарантійних листів від виробника, що визнана рішеннями АМКУ та Міністерством економічного розвитку і торгівлі дискримінаційною і т.д. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2020 14:56
Учаснику!
На сам перед, зверніть будь ласка увагу на свою поведінку щодо ваших висловлювань, які є безпідставними так як і Ваші звинувачення!
Звертаємо Вашу увагу, що такі безпідставні звинувачення та висловлювання в наш бік, які принижують нашу честь, гідність, а також ділову репутацію закладу та його працівників (до речі такі права гарантовані Конституцією України), оскільки немає жодного факту таких дій з нашої сторони, а отже з вашого боку такі звинувачення надумані, та виходячи з вищевикладеного Ви порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277).
Щодо вашого посилання про те, що від постачальників вимагався хабар та ще в розмірі 40 %, то це абсурд.
Якщо у Вас є докази або факти, щодо наведених звинувачень, які Вами зазначені, то ваш обов’язок звернутися в відповідні правоохоронні органи, тим паче, що вимагання хабара це є тяжким злочином, а щодо образ в адресу нашої установи та робітників, то хочу зауважити що така поведінка є неприпустимою!
Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, принижують честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає відповідальність згідно з чинним законодавством України!
Така поведінка з вашого боку свідчить про одне, що жага до прибутку затьмарює Вам не тільки очі, а напевно і розум. Якщо взяти протокол засідання тендерного комітету № 336/1 від 07 лютого 2020 року, в якому чітко зазначено, що запропоновані еквіваленти не відповідають технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі та наведена порівняльна характеристика запропонованих Вами дезінфекційних засобів. Для того щоб отримати прибуток Ви пропонуєте дезінфекційних засоби які не є еквівалентами тим, що потрібні нашому закладу, а наслідки Вас напевне не хвилюють. У своїй вимозі Вами зазначено, що на вашу думку неможливо підібрати альтернативних пропозицій (напевно серед вашої продукції), але все ж в тендерній пропозиції Ви пропонуєте Ваші дезінфекційні засоби як еквіваленти, хоча вони не є таковими, тобто навмисно намагалися обманним шляхом перемогти в закупівлі.
Якщо серед тих засобів, які Ви реалізовуєте не можливо підібрати аналоги або еквіваленти, то є безліч інших виробників та постачальників інших засобів які є еквівалентами або аналогами. Медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу. Нашим закладом була оголошена закупівля необхідної нам продукції, яка повністю відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Учаснику!
На сам перед, зверніть будь ласка увагу на свою поведінку щодо ваших висловлювань, які є безпідставними так як і Ваші звинувачення!
Звертаємо Вашу увагу, що такі безпідставні звинувачення та висловлювання в наш бік, які принижують нашу честь, гідність, а також ділову репутацію закладу та його працівників (до речі такі права гарантовані Конституцією України), оскільки немає жодного факту таких дій з нашої сторони, а отже з вашого боку такі звинувачення надумані, та виходячи з вищевикладеного Ви порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277).
Щодо вашого посилання про те, що від постачальників вимагався хабар та ще в розмірі 40 %, то це абсурд.
Якщо у Вас є докази або факти, щодо наведених звинувачень, які Вами зазначені, то ваш обов’язок звернутися в відповідні правоохоронні органи, тим паче, що вимагання хабара це є тяжким злочином, а щодо образ в адресу нашої установи та робітників, то хочу зауважити що така поведінка є неприпустимою!
Ваше звернення містить ознаки навмисного поширення недостовірної інформації та відомостей, які не підтверджені жодними доказами, принижують честь і гідність та підривають ділову репутацію Замовника. Поширення недостовірної інформації відповідно до роз’яснень, зазначених у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи», передбачає відповідальність згідно з чинним законодавством України!
Така поведінка з вашого боку свідчить про одне, що жага до прибутку затьмарює Вам не тільки очі, а напевно і розум. Якщо взяти протокол засідання тендерного комітету № 336/1 від 07 лютого 2020 року, в якому чітко зазначено, що запропоновані еквіваленти не відповідають технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі та наведена порівняльна характеристика запропонованих Вами дезінфекційних засобів. Для того щоб отримати прибуток Ви пропонуєте дезінфекційних засоби які не є еквівалентами тим, що потрібні нашому закладу, а наслідки Вас напевне не хвилюють. У своїй вимозі Вами зазначено, що на вашу думку неможливо підібрати альтернативних пропозицій (напевно серед вашої продукції), але все ж в тендерній пропозиції Ви пропонуєте Ваші дезінфекційні засоби як еквіваленти, хоча вони не є таковими, тобто навмисно намагалися обманним шляхом перемогти в закупівлі.
Якщо серед тих засобів, які Ви реалізовуєте не можливо підібрати аналоги або еквіваленти, то є безліч інших виробників та постачальників інших засобів які є еквівалентами або аналогами. Медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу. Нашим закладом була оголошена закупівля необхідної нам продукції, яка повністю відповідає нормам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002322-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 12 лютого 2020 17:23
Щодо відповіді Хабарника
Щодо написаного Хабарником. Ви не вказали жодного контраргументу щодо наявності дискримінаційності вимог в документації, які зроблені штучно для протягування до перемоги "свого" постачальника! Немає, що вамписати! Щодо доказів корупційного зговору з Учасником, підкреслюємо, є докази, і вони будуть додані до документів, які ми надаємо в Державну аудиторську службу України та Прокуратуру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2020 09:48
Добрий день. Ваш лист прийнято до уваги.
Добрий день. Ваш лист прийнято до уваги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 173 480,00
UAH з ПДВ
173 480,00
UAH з ПДВ
Документи
БОРЩ ВІКТОР ІВАНОВИЧ 294 079,00
UAH з ПДВ
294 079,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СВІРГУНІНА ЛЮБОВ ОЛЕКСАНДРІВНА 296 251,00
UAH з ПДВ
296 251,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 11:47
Пропозиція_оновлена.pdf
27 січня 2020 09:11
Статут.pdf
27 січня 2020 09:11
Саніліт СТ.pdf
27 січня 2020 09:11
Решта документів.pdf
27 січня 2020 09:11
Пропозиція.pdf
27 січня 2020 09:11
Проект договору.pdf
27 січня 2020 09:11
Лізоформін плюс піна.pdf
27 січня 2020 09:11
Кваліфікація.pdf
27 січня 2020 09:11
ЕконормDEZ РП.pdf
27 січня 2020 09:11
ЕконормDEZ Плюс.pdf
27 січня 2020 09:11
ЕконормDEZ Актив.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 10:59
МВД 27.01.2020.pdf
10 лютого 2020 10:59
ПОДАТКОВА.pdf
03 лютого 2020 14:06
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:05
паспорт авто 2.jpg
03 лютого 2020 14:05
паспорт авто 1.jpg
03 лютого 2020 14:05
договір аренди.zip
03 лютого 2020 14:05
Хлорантин актив.pdf
03 лютого 2020 14:05
Террацид.PDF
03 лютого 2020 14:05
Стерил-С.PDF
03 лютого 2020 14:05
Соліклор.PDF
03 лютого 2020 14:05
Санабриз Е.PDF
03 лютого 2020 14:05
Мікрасепт.PDF
03 лютого 2020 14:05
Лізоформін плюс піна.PDF
03 лютого 2020 14:05
Клінідез.PDF
03 лютого 2020 14:05
Квікцид.PDF
03 лютого 2020 14:05
Гронтанол Е.PDF
03 лютого 2020 14:05
Госпісепт 300.PDF
03 лютого 2020 14:05
Велідез.PDF

Публічні документи

03 лютого 2020 16:35
пропозиція.PDF
03 лютого 2020 16:35
Сертифікати якості.PDF
03 лютого 2020 16:35
Реєстрація.PDF
03 лютого 2020 16:35
МВ Хлорантин актив.PDF
03 лютого 2020 16:35
МВ Террацид.PDF
03 лютого 2020 16:35
МВ Стерил-С.PDF
03 лютого 2020 16:35
МВ Соліокс.PDF
03 лютого 2020 16:35
МВ Санабриз Е.PDF
03 лютого 2020 16:35
МВ Мікрасепт.PDF
03 лютого 2020 16:34
МВ Клінідез.PDF
03 лютого 2020 16:34
МВ Квікцид.PDF
03 лютого 2020 16:34
МВ Гронтанол Е.PDF
03 лютого 2020 16:34
МВ Госпісепт.PDF
03 лютого 2020 16:34
МВ Велідез.PDF
03 лютого 2020 16:34
Висновок.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

БОРЩ ВІКТОР ІВАНОВИЧ

ФОП СВІРГУНІНА ЛЮБОВ ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 173 480,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 16:20
БОРЩ ВІКТОР ІВАНОВИЧ
#1880800433
Переможець 294 079,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БОРЩ ВІКТОР ІВАНОВИЧ
#1880800433
294 079,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 18:00
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:00
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 11:13
Дод.угода Борщ В.І..PDF зміни до договору
04 березня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 12:29
договір-дез-засоби-ФОП Борщ.pdf укладений
19 лютого 2020 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічні помилки в специфікації
Номер договору про закупівлю: 37д/ц
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 37д/ц
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 166 474,00
UAH