Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна типу «С»
Очікувана вартість
3 461 040,00 UAH
UA-2020-01-17-002297-c 60b4442a192745e38c723cc083301efd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 12:27
Очікувана вартість: 3 461 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 608,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103830 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна типу «С» зі вставкою – 7 600 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі товару.Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7600 шт
Колодка гальмівна типу «С» (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі товару. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 19:30
ТД_38-20 нова редакція.doc
10 березня 2020 19:30
Перелік змін.docx
10 березня 2020 19:30
ТД_38-20 з закр.даними.doc
17 січня 2020 16:26
проект договір (7).docx
17 січня 2020 16:26
Оголошення (1).doc
10 березня 2020 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 19:30
ТД_38-20 нова редакція.doc
11 лютого 2020 16:09
ТД_38-20 нова редакція.doc
28 січня 2020 16:03
ТД_38-20 нова редакція.doc
10 березня 2020 19:30
Перелік змін.docx
11 лютого 2020 16:09
Перелік змін.docx
28 січня 2020 16:03
Перелік змін.docx
10 березня 2020 19:30
ТД_38-20 з закр.даними.doc
11 лютого 2020 16:09
ТД_38-20 з закресл.даними.doc
28 січня 2020 16:03
ТД_38-20_з закреслиними данними.doc
17 січня 2020 16:26
ТД_38-20_Колодка гальмівна типу «С» (1).doc
17 січня 2020 16:26
проект договір (7).docx
17 січня 2020 16:26
Оголошення (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 07 лютого 2020 15:53
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:10
Ми є виробником гальмівної колодки та маємо намір прийняти участи у відкритих торгах на закупівлю колодки гальмівної типу «С». У зв’язку із нестачею часу на підготування усіх необхідних документів тендерної пропозиції, встановлених тендерною документацією, просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 14 календарних днів. Це дозволить провести закупівлю з дотриманням конкуренції та створить об'єктивну картину пропозицій на цьому ринку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002297-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 23 січня 2020 14:57
Зміни до Тендерної документації
Зміни до Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 16:01
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, про недоцільність внесення змін до тендерної документації, зазначених в вимозі UA-2020-01-17-002297-c.c1. Дякуємо за звернення.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-17-002297-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 12 лютого 2020 21:02
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2020 10:28
Рішення від 14.02.2020 №2866+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 10:27
Рішення від 03.03.2020 №4086.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 22:38
Номер скарги: UA-2020-01-17-002297-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 13 лютого 2020 16:17
Дискримінаційні умови ТД
Дискримінаційні умови ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 17.02.2020 №2984.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 19:30
Номер скарги: UA-2020-01-17-002297-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42811480
Дата подання: 26 лютого 2020 20:41
Дискримінаційні вимоги в ТД
Дискримінаційні вимоги в ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2020 16:37
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна обставин
Дата: 06 березня 2020 12:38
рішення від 28.02.2020 № 3838 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 16:36
рішення від 18.03.2020 № 5178.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 15:28

Документи Органу Оскарження

17 лютого 2020 19:30
Рішення від 17.02.2020 №2984.pdf

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 20:41
Скарга

Документи Органу Оскарження

19 березня 2020 15:28
рішення від 18.03.2020 № 5178.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000026 ● 49feef74aa6f4cdf9c3a5bdee99b29f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020 12:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 50
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-01-17-002297-c 17.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

заперечення до висновку: Відповідно до пункту 3.3. тендерної документації - забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії, а саме: – банківської гарантії або страхової гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку №7 ТД. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (далі – Положення №639). Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. Отже, тендерною документацією передбачено, що форма та зміст банківської гарантії повинні, зокрема, відповідати вимогам Положення № 639. Відповідно до пункту 26 Положення № 639, гарантія повинна містити такі реквізити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Відповідно до підпункту 2 пункту 3 Положення № 639 базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія. Відповідно до підпункту 14 пункту 1 Положення № 639 тендерна документація - документація, що готується замовником тендера і використовується особами - учасниками тендера для підготовки та їх участі в тендері. Отже, Положенням № 639 передбачено вимоги щодо зазначення в банківській гарантії дату, номер та назву тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ Білоцерківський завод «Трібо» надано Банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 3723/20-ТГ від 02.03.2020 (файл «3723_ТОВ_БЦЗ_ТРІБО_Гарантія_02_03.pdf»), в якій зазначено, зокрема, про те, що АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» (далі - Гарант), з метою забезпечення тендерної пропозиції, наданої Принципалом, щодо участі у оголошених Бенефіціаром відкритих торгах, згідно оголошення № UA2020-01-17-002297-c, згідно Зміни 2 Тендерної документації Нова редакція ВІДКРИТІ ТОРГИ ЗАКУПІВЛЯ: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колодка гальмівна типу «С»), затвердженої рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» «11»_лютого_2020_р., приймає на себе зобов’язання у наданні банківської гарантії (надалі - Гарантія) на загальну суму 103 830,00 грн. Водночас, рішенням замовника від 10 березня 2020 року затверджено Тендерну документацію в новій редакції, вказане рішення та Тендерна документація була розміщена замовником 10 березня 2020 року. Отже, в банківській гарантії учасника ТОВ Білоцерківський завод «Трібо» міститься посилання на нечинну редакцію Тендерної документації. Враховуючи викладене, банківська гарантія зазначеного учасника не відповідає вимогам Положенням № 639 та п. 3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації в частині дати та номеру документа, з якого виникають базові відносини, у зв’язку з чим тендерна пропозиція, в частині невідповідності банківської гарантії, даного учасника не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічної правової позиції дотримується Постійно діюча адміністративнаколегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, у рішеннях: -Рішення №12793-р/пк-пз від 11.09.2019 (UA-2019-07-12-000858-a); -Рішення № 9748-р/пк-пз від 20.09.2018 (UA-2018-07-04-000380-a). Крім того, аналогічну позицію викладено Окружним адміністративним судом міста Києва у рішенні від 31.03.2020 по справі № 640/20048/19: «Суд погоджується з висновками відповідача в оскаржуваному рішенні, що пропозиція позивача не відповідає умовам Тендерної документації та була правомірно відхилена замовником, оскільки банківська гарантія позивача не відповідає умовам Тендерної документації замовника в частині дати документу, з якого виникають базові відносини.» При цьому, відповідно до висновку Державної аудиторської служби України Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ Білоцерківський завод «Трібо» з підстав, зазначених у протоколі розгляду від 31.03.2020 № 27-5-1/03/20, оскільки банківська гарантія, яка надана вказаним учасником, відповідає вимогам, викладеним у додатку № 7 до ТД (додаток № 7 до ТД не містить вимоги щодо посилання у банківській гарантії на редакцію тендерної документації). Проте необхідно наголосити, що відповідно до тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам не лише Додатку №7 тендерної документації, а і вимогам Положення № 639. З огляду на це, висновок Державної аудиторської служби України є хибним та таким, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо Державну аудиторську службу України в порядку пункту 9 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.

2020-04-22 11:05:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-07-07 11:27:48

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НДМЗ" 3 461 040,00
UAH з ПДВ
2 736 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 3 442 344,00
UAH з ПДВ
3 005 292,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" 3 461 040,00
UAH з ПДВ
3 037 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 3 461 040,00
UAH з ПДВ
3 038 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 13:57
Електронний підпис
02 березня 2020 16:35
Електронний підпис
02 березня 2020 16:35
ТУ С 27 с печатью .pdf
02 березня 2020 16:35
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
02 березня 2020 16:34
сертификат С.jpg
02 березня 2020 16:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 березня 2020 16:34
Протокол.PDF
02 березня 2020 16:34
протокол наказ.PDF
02 березня 2020 16:34
Пропозиція С.pdf
02 березня 2020 16:34
лист-відгук.jpg
02 березня 2020 16:34
Лист про ік.pdf
02 березня 2020 16:34
Кресленик кол С + Лист.pdf
02 березня 2020 16:34
Етикетка С Зразок.PDF
02 березня 2020 16:34
Договір поставки ПЗЗ.pdf
02 березня 2020 16:34
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
02 березня 2020 16:34
Довідка технічна.pdf
02 березня 2020 16:34
Довідка про сертифікат.pdf
02 березня 2020 16:33
Дані про підприємтсво.pdf
02 березня 2020 16:33
атестат акредитації .jpg
02 березня 2020 16:33
Акт.PDF

Публічні документи

23 березня 2020 11:14
ел.витяг_.pdf
02 березня 2020 17:08
Інф.лист по колодці.pdf
02 березня 2020 17:08
рішення Учасника 2297.pdf
02 березня 2020 17:08
Лист НБУ по ліцензії (26).pdf
02 березня 2020 17:07
витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 17:07
банк.рахунки.pdf
02 березня 2020 17:07
ел.витяг.pdf
02 березня 2020 17:07
лист про код доступу.pdf
02 березня 2020 17:07
захист довкілля.pdf
02 березня 2020 17:07
відгук.pdf
02 березня 2020 17:07
досвід - договір зразок.pdf
02 березня 2020 17:07
лист-згода Савчук.pdf
02 березня 2020 17:07
документи на Савчука.pdf
02 березня 2020 17:07
картка підприємства.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 10:45
Електронний підпис
02 березня 2020 17:34
Електронний підпис
02 березня 2020 17:33
Наказ Г.pdf
02 березня 2020 17:33
Лист згода пд.pdf
02 березня 2020 17:33
Дов. ст.17.pdf
02 березня 2020 17:33
Дов. еколог.норми.pdf
02 березня 2020 17:33
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 15:36
Dovidka_20093451560880744475.pdf
03 квітня 2020 15:36
Пропозиція корегована.pdf
03 квітня 2020 15:36
довідка ДПІ.pdf
17 березня 2020 11:51
3354_КЛЗ_Гарантія_16_03_2020.rar
02 березня 2020 10:10
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2020 14:18
ТУ на тип С.compressed.pdf
28 лютого 2020 14:18
ТС.pdf
28 лютого 2020 14:18
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
28 лютого 2020 14:18
Пропозиція С.pdf
28 лютого 2020 14:18
ОЗ відгук.pdf
28 лютого 2020 14:18
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 лютого 2020 14:18
КД С.jpg
28 лютого 2020 14:18
етикетки для тендеру С.pdf
28 лютого 2020 14:18
Договір ОЗ.pdf
28 лютого 2020 14:18
Довiдка_4-ОПП.pdf
28 лютого 2020 14:18
Довіреність.pdf
28 лютого 2020 14:18
Довідка дані про товар.pdf
28 лютого 2020 14:18
Атестат акредитації.pdf
28 лютого 2020 14:18
Акт.pdf
28 лютого 2020 14:17
3354_КЛЗ_Гарантія_27_02_2020.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НДМЗ"

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НДМЗ"
#35505991
Відхилено 2 736 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 12:48
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
Відхилено 3 005 292,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 12:49
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
#42811480
Відхилено 3 037 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 12:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
Рішення скасоване 3 038 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
Відхилено 3 038 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:02

Документи

01 квітня 2020 12:42
Електронний підпис
01 квітня 2020 12:42
Протокол від.docx
01 квітня 2020 12:42
відхилення 1.docx
27 березня 2020 13:51
Електронний підпис
27 березня 2020 13:51
Перенос 38-20.doc
24 березня 2020 13:01
Звіт з ЄДР (припинено)
24 березня 2020 13:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2020 12:49
Електронний підпис
01 квітня 2020 12:48
Протокол 2.docx
01 квітня 2020 12:48
відхилення 2.docx

Документи

01 квітня 2020 12:50
Електронний підпис
01 квітня 2020 12:50
Протокол 3.docx
01 квітня 2020 12:50
відхилення3.docx

Документи

22 квітня 2020 11:02
Електронний підпис
22 квітня 2020 11:01
Протокол 1.docx
22 квітня 2020 11:01
відхилення 1.docx
22 квітня 2020 11:01
ПОВ відміна.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
22 квітня 2020 11:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі