Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002295-b 3ffac20b11874c729885d7c5b03cf52a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шило Євгенія Костянтинівна

+380544975065 shostka.knpcpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42264820
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Щедріна, 1
Контактна особа: Шило Євгенія Костянтинівна
+380544975065
shostka.knpcpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 14:42
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 14:42
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:15
Очікувана вартість: 810 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Електрокардіограф ЮКАРД 100 з телеметричним комплексом UNET, 12 канальний "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 11407 — Електрокардіограф основного призначення
17 шт
Електрокардіограф 3-х канальний Heaco 300G "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 11407 — Електрокардіограф основного призначення
22 шт
Набір діагностичний офтальмологічний / отологічний Basic Set C10/E10 "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 45084 — Набір діагностичний офтальмологічний / отологічний
17 шт
Пульсоксиметр Heaco CMS 50B (монохромний дисплей) "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 45607 — Пульсоксиметр з живленням від батареї
64 шт
Апарат для визначення рівня глюкози крові у комплекті Accu Chek Performa "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 56684 — Глюкометр для індивідуального застосування / застосування біля ліжка пацієнта IVD, живлення від батареї
5 шт
Пікфлуометр дитячий Rossmax PF 120 С (50-400 L/min) "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 31283 — Тестер робочих характеристик флоуметрія анестезіологічних / дихальних газів
12 шт
Пікфлуометр дорослий Rossmax PF120A (60-800 L/min) "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 31283 — Тестер робочих характеристик флоуметрія анестезіологічних / дихальних газів
13 шт
Тонометр механічний Little Doctor LD-80 "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 16156 — Анероїдний механічний апарат для вимірювання артеріального тиску
19 шт
Тонометр механический Dr. Frei A-10 "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 16156 — Анероїдний механічний апарат для вимірювання артеріального тиску
27 шт
Таблиця для перевірки зору Сивцева-Орловой з LED – підсвічуванням "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська буд.6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 16800 — Таблиця для перевірки гостроти зору

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі на рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:12
Повідомлення_24.01.20.pdf
24 січня 2020 15:12
ТД_24.12.20.doc
17 січня 2020 14:38
Додадок Договір.docx
24 січня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:12
Повідомлення_24.01.20.pdf
24 січня 2020 15:12
ТД_24.12.20.doc
17 січня 2020 14:38
ТД_1.doc
17 січня 2020 14:38
Додадок Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002295-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 20 січня 2020 13:53
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2020 13:02
Доброго дня! Комунальне некомерційне підприємство «Шосткинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Шосткинської міської ради, як Замовник у відповідь на вашу вимогу надає роз'яснення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, та на основі Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» № 454 від 17.03.2016 р.: Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 18 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Медико – технічні вимоги щодо закупівлі «33120000-7 "Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання" до предмета закупівлі були складені відповідно до потреб КНП «Шосткинський міський центр ПМСД» ШМР та містять детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Враховуючи наведене, Документація не містить жодних умов які дискримінують права Учасників, а тим паче порушують вимоги Закону. Слід також зазначити, що поділ предмета закупівлі на лоти належить до права Замовника, а не обов’язку, тож при здійснені даної закупівлі існує необхідність здійснити закупівлю медичного обладнання в цілому, згідно до переліку, що визначений у Медико – технічних вимогах Документації.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-17-002295-b.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР", Код ЄДРПОУ:36746304
Дата подання: 14 лютого 2020 17:22
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
«14» ЛЮТОГО 2020 РОКУ До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВ "ГРІНЕР" Код в ЄДРПОУ 36746304 Юридична адреса вул. Червономіська буд. 24, Смілянський район, село Плоске, Черкаська обл., Україна, 20762 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради Код в ЄДРПОУ / ІПН 42264820 Юридична адреса 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Щедріна, 1 Інформація про закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 06 лютого 2020 року Очікувана вартість закупівлі 810`000 грн (з ПДВ) Плата за подання скарги – 5 000 грн. без ПДВ. Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 03.02.2020 через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги на закупівлю «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», оголошення № UA-2020-01-17-002295-b. В аукціоні взяли участь три учасника з такими ціновими пропозиціями: 1. ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "- 679`000.00 грн з ПДВ 2. ФОП НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА - 680`000.00 грн з ПДВ 3. ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" - 798`767.00 грн з ПДВ 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" - 809`348.00 грн з ПДВ 5. ФОП "СЕЛЯНІНОВА ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА" - 810`000.00 грн з ПДВ 6. ТОВ "САЛЮТЕ-М" - 810`000.00 грн з ПДВ Протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради від 06.02.2020 року, було вирішено визнати переможцем відкритих торгів ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс". Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІНЕР» не погоджується із Рішеннями Замовника, оформленим Протоколом від 06.02.2020 року № 71 щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс", та вважає вказане Рішення протиправними, безпідставними та такими, що підлягає скасуванню виходячи з наступного. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”», «Учасник вказує назву товару у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі визначення його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладними. Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, учасником ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у складі документів своєї тендерної пропозиції було надано документ «Цінова пропозиція.pdf» без жодного згадування про країну-виробника товару, як це вимагалось умовами тендерної документації, та відповідно є підставою для відхилення вказаної тендерної пропозиції згідно ч. 4 ст. 30 Закону України, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів. Всупереч вимогам п. 3.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у складі тендерної пропозиції надано файл «Загальні відомості.pdf», 13 (тринадцята) сторінка якого містить «Витяг з реєстру платників податку на додану вартість» датований 18.04.2014 року, що не відповідає вимогам абз.8 п.3.1, а саме: «Усі документи, які містять інформацію з державних реєстрів (витяги, відомості, виписки тощо) та надаються учасником, по-винні бути видані в поточному році», тобто 2020 року. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" не відповідає вимогам тендерної документації, а отже підлягає відхиленню згідно п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" та оформлення результатів такого розгляду Протоколом від 06.02.2020 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме: 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняту скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у закупівлі: «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b. 3. Зобов’язати Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом від 06.02.2020 про визначення переможцем Учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"у закупівлі: «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b. «14» лютого 2020 року Директор ТОВ «ГРІНЕР» Бебик Д.С.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 18.02.2020 № 3067.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 22:09
Номер скарги: UA-2020-01-17-002295-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР", Код ЄДРПОУ:36746304
Дата подання: 14 лютого 2020 17:25
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
«14» ЛЮТОГО 2020 РОКУ До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВ "ГРІНЕР" Код в ЄДРПОУ 36746304 Юридична адреса вул. Червономіська буд. 24, Смілянський район, село Плоске, Черкаська обл., Україна, 20762 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради Код в ЄДРПОУ / ІПН 42264820 Юридична адреса 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Щедріна, 1 Інформація про закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 06 лютого 2020 року Очікувана вартість закупівлі 810`000 грн (з ПДВ) Плата за подання скарги – 5 000 грн. без ПДВ. Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 03.02.2020 через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги на закупівлю «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», оголошення № UA-2020-01-17-002295-b. В аукціоні взяли участь три учасника з такими ціновими пропозиціями: 1. ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "- 679`000.00 грн з ПДВ 2. ФОП НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА - 680`000.00 грн з ПДВ 3. ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" - 798`767.00 грн з ПДВ 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" - 809`348.00 грн з ПДВ 5. ФОП "СЕЛЯНІНОВА ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА" - 810`000.00 грн з ПДВ 6. ТОВ "САЛЮТЕ-М" - 810`000.00 грн з ПДВ Протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради від 06.02.2020 року, було вирішено визнати переможцем відкритих торгів ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс". Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІНЕР» не погоджується із Рішеннями Замовника, оформленим Протоколом від 06.02.2020 року № 71 щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс", та вважає вказане Рішення протиправними, безпідставними та такими, що підлягає скасуванню виходячи з наступного. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”», «Учасник вказує назву товару у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі визначення його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладними. Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, учасником ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у складі документів своєї тендерної пропозиції було надано документ «Цінова пропозиція.pdf» без жодного згадування про країну-виробника товару, як це вимагалось умовами тендерної документації, та відповідно є підставою для відхилення вказаної тендерної пропозиції згідно ч. 4 ст. 30 Закону України, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів. Всупереч вимогам п. 3.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у складі тендерної пропозиції надано файл «Загальні відомості.pdf», 13 (тринадцята) сторінка якого містить «Витяг з реєстру платників податку на додану вартість» датований 18.04.2014 року, що не відповідає вимогам абз.8 п.3.1, а саме: «Усі документи, які містять інформацію з державних реєстрів (витяги, відомості, виписки тощо) та надаються учасником, по-винні бути видані в поточному році», тобто 2020 року. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" не відповідає вимогам тендерної документації, а отже підлягає відхиленню згідно п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" та оформлення результатів такого розгляду Протоколом від 06.02.2020 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме: 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняту скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у закупівлі: «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b. 3. Зобов’язати Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом від 06.02.2020 про визначення переможцем Учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"у закупівлі: «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b. «14» лютого 2020 року Директор ТОВ «ГРІНЕР» Бебик Д.С.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 18.02.2020 № 3028.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 20:21

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 17:22
Скарга АМКУ.pdf
14 лютого 2020 17:22
АМКУ квитанція.pdf

Документи Органу Оскарження

18 лютого 2020 22:09
Рішення від 18.02.2020 № 3067.pdf

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 17:25
АМКУ квитанція.pdf
14 лютого 2020 17:25
Скарга АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

18 лютого 2020 20:21
Рішення від 18.02.2020 № 3028.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 715 409,49
UAH з ПДВ
679 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФО-П НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА 786 157,00
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" 798 767,00
UAH з ПДВ
798 767,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 809 348,00
UAH з ПДВ
809 348,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕЛЯНІНОВА ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА" 810 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САЛЮТЕ-М" 810 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 13:43
Електронний підпис
30 січня 2020 13:29
Електронний підпис
30 січня 2020 13:28
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 13:28
Технічна частина.pdf
30 січня 2020 13:28
Документи на товар.pdf
30 січня 2020 13:28
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 17:40
Електронний підпис
31 січня 2020 17:39
Технічна частина 3.pdf
31 січня 2020 17:39
Цінова пропозиція.pdf
31 січня 2020 17:39
Технічна частина 1.pdf
31 січня 2020 17:39
Довідки.pdf
31 січня 2020 17:39
Технічна частина 2.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 15:28
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:27
public_doc.p7s
10 лютого 2020 15:27
Довідка ДФС МСІС.pdf
10 лютого 2020 15:27
Довідка МВС Каплун.jpg
31 січня 2020 15:49
Електронний підпис
31 січня 2020 15:48
Цінова пропозиція.pdf
31 січня 2020 15:48
Технічні описи.pdf
31 січня 2020 15:48
проект договору.pdf
31 січня 2020 15:48
Загальні відомості.pdf
31 січня 2020 15:48
відповідність МТВ.pdf

Публічні документи

01 лютого 2020 10:01
Електронний підпис
01 лютого 2020 09:59
Проект договору.pdf
01 лютого 2020 09:59
Гар лист про поставку.pdf
01 лютого 2020 09:59
довідка обладнання.pdf
01 лютого 2020 09:59
довідка договір.pdf
01 лютого 2020 09:59
витяг ПДВ.pdf
01 лютого 2020 09:59
довідка опис товару.pdf
01 лютого 2020 09:59
Довідки та гар листи.pdf
01 лютого 2020 09:59
стаття 17.pdf
01 лютого 2020 09:59
Таблиця відповідності.pdf
01 лютого 2020 09:59
Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2020 09:59
довідка працівники.pdf

Публічні документи

01 лютого 2020 10:29
витяг.jpg
01 лютого 2020 10:29
виписка.jpg
01 лютого 2020 10:29
039.jpg

Публічні документи

01 лютого 2020 13:28
Електронний підпис
01 лютого 2020 13:26
Декларації.pdf
01 лютого 2020 13:26
Установчі документи.pdf
01 лютого 2020 13:26
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2020 13:26
Статут.PDF
01 лютого 2020 13:26
Інструкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ФО-П НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА

ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

ФОП "СЕЛЯНІНОВА ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА"

ТОВ "САЛЮТЕ-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Відхилено 679 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 14:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФО-П НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА
#2271315387
Відхилено 680 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:01
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
Переможець 798 767,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 15:06

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

05 лютого 2020 14:38
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:36
протокол_Валлента.pdf

Документи

05 лютого 2020 16:01
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:59
протокол
05 лютого 2020 14:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
#39115519
798 767,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:10
Дод. угода 1 МСИС.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 08:56
Договір укладений
24 лютого 2020 08:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товарів.
Номер договору про закупівлю: №86
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 795 667,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 052,98 UAH)