Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38468277 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7 |
Контактна особа: |
Наталія Двигало +380669319822 vkb_2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 12:25 |
Очікувана вартість: | 17 830 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 178 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 89150 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | ● надання попередньої оплати, яка здійснюється до початку виконання робіт в розмірі до 30% від виділеного фінансування на поточний фінансовий рік (по об’єкту робіт цього Договору. Попередня оплата здійснюється на розрахунковий рахунок в Держказначейській службі України. Виконавець зобов’язується підтвердити актом виконаних робіт суму попередньої оплати на протязі трьох календарних місяців , але в любому випадку не пізніше 31.12.2020 року. Після закінчення зазначеного терміну невикористана сума попередньої оплати повертається на розрахунковий рахунок Замовника . В подальшому роботи виконуються за рахунок оборотних коштів Виконавця. ● попередня оплата в 2021 році також буде здійснюватися в розмірі не більше 30% від виділеного фінансування на 2021 рік. Фінансування робіт в 2021 році буде здійснюватися при наявності відповідних коштів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | ● остаточний розрахунок, який проводиться Замовником протягом 60 (шестидесяти) банківських днів з моменту підписання останнього акта здавання-приймання виконаних робіт. Розрахунки проводяться за умови надання рахунків-фактур. Термін надання рахунків-фактур узгоджується Сторонами. Розрахунки здійснюються шляхом переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний в рахунку-фактурі. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 13:51 |
Перелік змін до ТД.docx | |
31 січня 2020 13:51 |
Тендерна документація зі змінами.docx |
31 січня 2020 14:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 січня 2020 13:51 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
31 січня 2020 13:51 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник встановив дискримінаційну вимогу: «Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом якого є будівництво, капітальний ремонт чи реконструкція закладів освіти (монтаж (встановлення) вентиляційних систем, утеплення фасадів мінераловатними плитами, реконструкція системи опалення або ІТП ) з обсягом робіт не менше 50% очікуваної вартості закупівлі.»
Вимога щодо надання договорів предметом яких є будівництво, капітальний ремонт чи реконструкція саме закладів освіти є дискримінаційною, не вважаються об'єктивно необхідною для успішного виконання договору про закупівлю та такою, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), виходячи з наступного:
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Наше підприємство має достатній, багаторічній досвід виконання робіт з будівництва, капітального ремонту чи реконструкції об’єктів соціальної направленості за бюджетні кошти, має необхідну матеріально-технічну базу, забезпечене необхідною кількістю працівників для виконання робіт, що є предметом закупівлі даної процедури закупівлі.
Наше підприємство бажає взяти участь у зазначеній процедурі, претендує на укладення договору у майбутньому, однак наявність такої дискримінаційної вимоги, як виконання робіт саме закладів освіти, може мати наслідком відхилення його пропозиції.
Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційної умови замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Сподіваюсь на Ваше порозуміння та дотримання з вашого боку норм чинного законодавства.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 лютого 2020 10:46
Дата подання: 10 квітня 2020 16:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-02-000026 ● 80f9d114933c4020aa42c8dd8f44a119
- Статус: завершено ● Дата: 04 червня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.04.2020 № 83
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-01-17-002254-b 17.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-16 11:08:47
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2020 № 92
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-17-002254-b.b4,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-17-002254-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 17 cічня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 08 квітня 2020 року № 83 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-22 13:12:37
Рішення Державної аудиторської служби України виконане.
Замовник погоджується з рішенням Державної аудиторської служби України "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" до до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕСКО-Лтава |
16 316 459,18
UAH з ПДВ
|
16 316 459,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИРОБНИЧО-ПРОМИСЛОВЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОКСАЙ" |
17 556 000,00
UAH з ПДВ
|
17 377 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" |
17 564 780,60
UAH з ПДВ
|
17 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Синергія-БТ" |
17 788 821,48
UAH з ПДВ
|
17 788 821,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕСКО-Лтава #32370598 |
Рішення скасоване |
16 316 459,18
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 14:21
|
ТОВ ЕСКО-Лтава #32370598 |
Очікує рішення |
16 316 459,18
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 13:30
|
ТОВ ЕСКО-Лтава #32370598 |
Рішення скасоване |
16 316 459,18
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 13:30
|
ВИРОБНИЧО-ПРОМИСЛОВЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОКСАЙ" #31036545 |
Рішення скасоване |
17 377 700,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 13:30
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" #38526244 |
Рішення скасоване |
17 380 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 13:30
|
ТОВ "Синергія-БТ" #38874644 |
Рішення скасоване |
17 788 821,48
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 13:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 14 травня 2020 13:41 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень. |
14 травня 2020 13:41
|
Електронний підпис |
14 травня 2020 13:40
|
ПРОТОКОЛ про відміну торгів №58.doc |