Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області.
Очікувана вартість
17 830 000,00 UAH
UA-2020-01-17-002254-b c2deeb31b5894ff79dd10a473bf11b6b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38468277
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
Контактна особа: Наталія Двигало
+380669319822
vkb_2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 08:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 12:25
Очікувана вартість: 17 830 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування – кошти проекту Європейського Союзу «Модернізація виробництва, постачання та споживання теплового району в місті Миргород (MO.GE.DI.CO) та кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, пров. Тупий, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку ● надання попередньої оплати, яка здійснюється до початку виконання робіт в розмірі до 30% від виділеного фінансування на поточний фінансовий рік (по об’єкту робіт цього Договору. Попередня оплата здійснюється на розрахунковий рахунок в Держказначейській службі України. Виконавець зобов’язується підтвердити актом виконаних робіт суму попередньої оплати на протязі трьох календарних місяців , але в любому випадку не пізніше 31.12.2020 року. Після закінчення зазначеного терміну невикористана сума попередньої оплати повертається на розрахунковий рахунок Замовника . В подальшому роботи виконуються за рахунок оборотних коштів Виконавця. ● попередня оплата в 2021 році також буде здійснюватися в розмірі не більше 30% від виділеного фінансування на 2021 рік. Фінансування робіт в 2021 році буде здійснюватися при наявності відповідних коштів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт ● остаточний розрахунок, який проводиться Замовником протягом 60 (шестидесяти) банківських днів з моменту підписання останнього акта здавання-приймання виконаних робіт. Розрахунки проводяться за умови надання рахунків-фактур. Термін надання рахунків-фактур узгоджується Сторонами. Розрахунки здійснюються шляхом переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний в рахунку-фактурі. Пiсляоплата 60 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002254-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Синергія-БТ", Код ЄДРПОУ:38874644
Дата подання: 29 січня 2020 20:56
Прибрати дискримінаційну вимогу
П. 4 додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт: «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області» (ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») замовник встановив надмірні вимоги до учасника про надання підтвердження наявності досвіду роботи за аналогічними договорами.
Замовник встановив дискримінаційну вимогу: «Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом якого є будівництво, капітальний ремонт чи реконструкція закладів освіти (монтаж (встановлення) вентиляційних систем, утеплення фасадів мінераловатними плитами, реконструкція системи опалення або ІТП ) з обсягом робіт не менше 50% очікуваної вартості закупівлі.»
Вимога щодо надання договорів предметом яких є будівництво, капітальний ремонт чи реконструкція саме закладів освіти є дискримінаційною, не вважаються об'єктивно необхідною для успішного виконання договору про закупівлю та такою, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), виходячи з наступного:
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Наше підприємство має достатній, багаторічній досвід виконання робіт з будівництва, капітального ремонту чи реконструкції об’єктів соціальної направленості за бюджетні кошти, має необхідну матеріально-технічну базу, забезпечене необхідною кількістю працівників для виконання робіт, що є предметом закупівлі даної процедури закупівлі.
Наше підприємство бажає взяти участь у зазначеній процедурі, претендує на укладення договору у майбутньому, однак наявність такої дискримінаційної вимоги, як виконання робіт саме закладів освіти, може мати наслідком відхилення його пропозиції.

Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційної умови замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у процедурі закупівлі.
Таким чином, вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Сподіваюсь на Ваше порозуміння та дотримання з вашого боку норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2020 13:48
Ваші зауваження враховано. До тендерної документації вносяться зміни.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002254-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Синергія-БТ", Код ЄДРПОУ:38874644
Дата подання: 21 лютого 2020 07:48
Вимога "Щодо усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"".
Пропозиція Учасника ТОВ ЕСКО-Лтава не відповідає умовам тендерної документації. Просимо розглянути вимогу у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 14:23
Відповідь у доданому файлі

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 07:48
вимога.docx

Документи

26 лютого 2020 14:23
відповідь на вимогу.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-17-002254-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА", Код ЄДРПОУ:38526244
Дата подання: 27 лютого 2020 10:46
Скарга на дії замовника
Скарга та підтвердження оплати збору
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2020 17:27
Рішення від 02.03.2020 № 3923.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 17:27
Інформація про перенесення розгляду скарги № 3507.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 21:27
рішення від 20.03.2020 № 5361.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 20:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано. Рішення про визначення переможця скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 31 березня 2020 14:25
Номер скарги: UA-2020-01-17-002254-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА", Код ЄДРПОУ:38526244
Дата подання: 10 квітня 2020 16:57
скарга
скарга та підтвердження оплати збору
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 14:06
рішення від 14.04.2020 № 7098 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 14:06
рішення від 04.05.2020 № 8529 .pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 19:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2020 13:32

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 10:45
скарга.PDF
27 лютого 2020 10:45
платіжка.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 16:56
скарга УА ред 2.doc
10 квітня 2020 16:56
Скарпа 2 скан.pdf
10 квітня 2020 16:56
3b2efab9-89a3-4605-be6b-c5406935d589.pdf
30 квітня 2020 08:51
пояснення 29.04.2020.pdf.p7s

Документи подані замовником

23 квітня 2020 13:59
довідка ДФС.PDF
23 квітня 2020 13:59
Пояснення.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000026 ● 80f9d114933c4020aa42c8dd8f44a119
  • Статус: завершено ● Дата: 04 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-08 17:58:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.04.2020 № 83

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-01-17-002254-b 17.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-16 11:08:47

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.04.2020 № 92

Київ



Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-01-17-002254-b.b4,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-01-17-002254-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 17 cічня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 08 квітня 2020 року № 83 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-22 13:12:37

Рішення Державної аудиторської служби України виконане.

Замовник погоджується з рішенням Державної аудиторської служби України "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" до до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради, 38468277, Україна, м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 10 "Веселка" комбінованого типу по пров. Тупий, 5 в м. Миргород Полтавської області., 17830000UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: c2deeb31b5894ff79dd10a473bf11b6b, 2020-01-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 08 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення до неї змін, надання роз'яснень до тендерної документації та вимог щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу капітального будівництва Миргородської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 17.01.2020 № 7 (зі змінами від 31.01.2020 № 9), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСКО-Лтава» (далі – ТОВ «ЕСКО-Лтава»), виробничо-промислового приватного підприємства «КОЛОКСАЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Синергія-БТ» (далі – ТОВ «Синергія-БТ»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 18.02.2020 № 17, від 31.03.2020 № 39, 40, 42 та 43, від 14.05.2020 № 58, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2020 та від 31.03.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.03.2020 № 5361 р/пк-пз та від 04.05.2020 № 8529-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) не здійснювався. Відповідно до умов підпункту 7 пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що у разі, якщо Учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі документів його тендерної пропозиції по кожному з цих субпідрядників повинна бути надана інформація (у довільній формі): про повне найменування субпідрядної організації, адреса субпідрядної організації (юридична, фактична), контактні телефони, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації. Також Учасник повинен надати в обов’язковому порядку копії відповідних ліцензій субпідрядника/субпідрядників та їх працівників, які будуть залучені до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» у складі своєї тендерної пропозиції надав у довільній формі довідку стосовно субпідрядника від 10.02.2020 № 586 у якій міститься інформація про найменування субпідрядної організації – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД», її адреса (юридична, фактична), контактні телефони та види робіт, які передбачається їй доручити. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» надав копію ліцензії субпідрядника на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 08.10.2018 згідно наказу від 25.09.2018 № 56-Л (реєстраційний запис 2013055083) з додатком про перелік видів робіт. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» не міститься інформації про працівників субпідрядної організації, які будуть залучені до виконання робіт субпідрядною організацією ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД», що не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 14.05.2020 прийняв рішення про відміну торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення до неї змін, надання роз'яснень до тендерної документації та вимог щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: –

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕСКО-Лтава 16 316 459,18
UAH з ПДВ
16 316 459,18
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО-ПРОМИСЛОВЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОКСАЙ" 17 556 000,00
UAH з ПДВ
17 377 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" 17 564 780,60
UAH з ПДВ
17 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Синергія-БТ" 17 788 821,48
UAH з ПДВ
17 788 821,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 13:08
sign.p7s
21 лютого 2020 13:06
Довідка ст. 17
21 лютого 2020 13:06
Довідка ДФС
21 лютого 2020 13:06
Довідка МВС
11 лютого 2020 01:51
sign.p7s
11 лютого 2020 01:14
Банківська гарантія.rar
11 лютого 2020 01:02
40. Відгук до договору.pdf
11 лютого 2020 01:02
39. Акти до договору.pdf
11 лютого 2020 01:02
38. Додатки до договору.pdf
11 лютого 2020 01:02
37. аналогічний договір.pdf
11 лютого 2020 01:02
35. Календарний графік.pdf
11 лютого 2020 01:02
34. Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 01:02
33. Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2020 01:02
31. Кошторис ДЦ.pdf
11 лютого 2020 01:02
30. Витяг ПДВ.pdf
11 лютого 2020 01:02
29. Виписка.pdf
11 лютого 2020 01:02
28. Довідка.pdf
11 лютого 2020 01:02
27. Додаток.pdf
11 лютого 2020 01:02
23. Лист про згоду.pdf
11 лютого 2020 01:02
22. Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2020 01:02
21. Субпідрядники.pdf
11 лютого 2020 01:02
20. Паспорт код.pdf
11 лютого 2020 01:02
19. Протокол зборів.pdf
11 лютого 2020 01:02
16. Проект договору.pdf
11 лютого 2020 01:01
11. Довідка залучення.pdf
11 лютого 2020 01:01
8. Лист неподання.pdf
11 лютого 2020 01:01
7. Дозвіл.pdf
11 лютого 2020 01:01
6. Ліцензія.pdf
11 лютого 2020 01:01
2. Витяг ЄДР.pdf
11 лютого 2020 01:01
1. Лист ст. 17.pdf
11 лютого 2020 01:01
0. ОПИС.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 00:57
sign.p7s
11 лютого 2020 00:43
Кошторис-сжатый.pdf
11 лютого 2020 00:43
49.bsdu
11 лютого 2020 00:43
Підписаний_G0220-2299-GL_tender.pdf
11 лютого 2020 00:43
Штатний розклад.pdf
11 лютого 2020 00:43
Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 00:43
Статут Колоксай.pdf
11 лютого 2020 00:43
Специфікації до дог1246.pdf
11 лютого 2020 00:43
Реквізіти.pdf
11 лютого 2020 00:43
Працівники.pdf
11 лютого 2020 00:43
Паспорт та код.pdf
11 лютого 2020 00:43
Опис (Додаток 8).pdf
11 лютого 2020 00:43
Наказ на директора.pdf
11 лютого 2020 00:43
Листи подяки.pdf
11 лютого 2020 00:43
КБ3аДог2146 - 2019.pdf
11 лютого 2020 00:43
КБ3аДог2146 - 2018.pdf
11 лютого 2020 00:43
КБ2.pdf
11 лютого 2020 00:43
договір №1246.pdf
11 лютого 2020 00:43
Довідка Статистика.pdf
11 лютого 2020 00:43
Довідка про субпідряд.pdf
11 лютого 2020 00:43
Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2020 00:43
Гарантійний лист ЄС.pdf
11 лютого 2020 00:43
Витяг.pdf
11 лютого 2020 00:43
Витяг ПДВ.pdf
11 лютого 2020 00:43
Вимоги Статті 17.pdf
11 лютого 2020 00:43
Анологічні договори.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 21:24
sign.p7s
10 лютого 2020 21:18
ч.2.pdf
10 лютого 2020 21:18
тендерна пропозиція.PDF
10 лютого 2020 21:18
субпідрядник.pdf
10 лютого 2020 21:18
статут.pdf
10 лютого 2020 21:18
Сметы МИРГОРОД.rar
10 лютого 2020 21:18
сметы аналог. договор.PDF
10 лютого 2020 21:18
смета.PDF
10 лютого 2020 21:18
Свідоцтво РА.7Z
10 лютого 2020 21:18
протокол.pdf
10 лютого 2020 21:18
протокол правочин.pdf
10 лютого 2020 21:18
проект догвоору.PDF
10 лютого 2020 21:18
працівники.pdf
10 лютого 2020 21:18
пояснення п.9.pdf
10 лютого 2020 21:18
пояснення опис.pdf
10 лютого 2020 21:18
персональні дані.pdf
10 лютого 2020 21:18
п.9.pdf
10 лютого 2020 21:18
п.8.pdf
10 лютого 2020 21:18
п.6.pdf
10 лютого 2020 21:18
п.5.pdf
10 лютого 2020 21:18
п.3.pdf
10 лютого 2020 21:18
п.2.pdf
10 лютого 2020 21:18
останній кб3 копія.pdf
10 лютого 2020 21:18
наказ на директора.pdf
10 лютого 2020 21:18
Наказ Буркиця.7z
10 лютого 2020 21:18
мтб.pdf
10 лютого 2020 21:18
ліцензія.PDF
10 лютого 2020 21:18
ліцензія субпідрядник.pdf
10 лютого 2020 21:18
Лист для клієнтів.7z
10 лютого 2020 21:18
країна громадянсьва.pdf
10 лютого 2020 21:18
копія ліцензії.pdf
10 лютого 2020 21:18
копія відгуку.pdf
10 лютого 2020 21:18
зз.pdf
10 лютого 2020 21:18
достовірна інформація.pdf
10 лютого 2020 21:18
договір.pdf
10 лютого 2020 21:18
договір оренди.PDF
10 лютого 2020 21:18
договір буд машини.PDF
10 лютого 2020 21:18
Довіреність.7z
10 лютого 2020 21:18
Гарантія 688-20.7z
10 лютого 2020 21:18
гарантійнийлист дод6.pdf
10 лютого 2020 21:18
відгук.pdf
10 лютого 2020 21:18
Витяг НР.7Z
10 лютого 2020 21:18
ВИТЯГ ЄДР.pdf
10 лютого 2020 21:18
ВИТЯГ 2020р..pdf
10 лютого 2020 21:18
вимоги дод 4.pdf
10 лютого 2020 21:18
Банківська Ліцензія.7z
10 лютого 2020 21:18
баланс.PDF
10 лютого 2020 21:18
акти.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 13:06
sign.p7s
23 квітня 2020 13:05
Пояснення.PDF
23 квітня 2020 13:05
довідка ДФС.PDF
10 лютого 2020 22:00
sign.p7s
10 лютого 2020 21:59
70. Розрахунки.pdf
10 лютого 2020 13:21
sign.p7s
10 лютого 2020 13:11
sign.p7s
10 лютого 2020 12:40
71. 1231.imd
10 лютого 2020 12:35
67. Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2020 12:35
65. Інші довідки.pdf
10 лютого 2020 12:35
58. Статут 2019.pdf
10 лютого 2020 12:35
15. Дипломи ІТП.pdf
10 лютого 2020 12:35
14. Штатний розпис.pdf
10 лютого 2020 12:35
6. Відомості учасника.pdf
10 лютого 2020 12:35
G7050.20.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕСКО-Лтава
#32370598
Рішення скасоване 16 316 459,18
UAH з ПДВ
31 березня 2020 14:21
ТОВ ЕСКО-Лтава
#32370598
Очікує рішення 16 316 459,18
UAH з ПДВ
14 травня 2020 13:30
ТОВ ЕСКО-Лтава
#32370598
Рішення скасоване 16 316 459,18
UAH з ПДВ
14 травня 2020 13:30
ВИРОБНИЧО-ПРОМИСЛОВЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОКСАЙ"
#31036545
Рішення скасоване 17 377 700,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 13:30
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА"
#38526244
Рішення скасоване 17 380 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 13:30
ТОВ "Синергія-БТ"
#38874644
Рішення скасоване 17 788 821,48
UAH з ПДВ
14 травня 2020 13:30

Документи

14 травня 2020 13:31
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

31 березня 2020 14:23
sign.p7s
31 березня 2020 14:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
31 березня 2020 14:22
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

31 березня 2020 14:27
sign.p7s
31 березня 2020 14:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

31 березня 2020 14:29
sign.p7s
31 березня 2020 14:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 травня 2020 13:41
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень.
Документи:
14 травня 2020 13:41
Електронний цифровий підпис
14 травня 2020 13:40
ПРОТОКОЛ про відміну торгів №58.doc

Актуальні тендери

До пошуку