Колодка гальмівна типу «С»
Очікувана вартість
3 461 040,00 UAH
UA-2020-01-17-002164-c f365abd574814b3b9cc414e15c0f9d61
Відкриті торги    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 14:40
Очікувана вартість: 3 461 040,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 608,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна типу «С» зі вставкою – 7 600 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі товару.Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7600 шт
Колодка гальмівна типу «С» (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі товару. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 лютого 2020 16:11
Електронний цифровий підпис
11 лютого 2020 16:11
ТД_37-20 нова редакція.doc
11 лютого 2020 16:11
Перелік змін.docx
11 лютого 2020 16:11
ТД_37-20 з закресл.даними.doc
17 січня 2020 16:13
проект договір (5).docx
17 січня 2020 16:13
Оголошення (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 07 лютого 2020 15:53
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:12
Ми є виробником гальмівної колодки та маємо намір прийняти участи у відкритих торгах на закупівлю колодки гальмівної типу «С». У зв’язку із нестачею часу на підготування усіх необхідних документів тендерної пропозиції, встановлених тендерною документацією, просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 14 календарних днів. Це дозволить провести закупівлю з дотриманням конкуренції та створить об'єктивну картину пропозицій на цьому ринку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-002164-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 23 січня 2020 14:55
Зміни до Тендерної документації
Зміни до Тендерної документації
customer_decision: Вимога не задоволена
28 січня 2020 15:58
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, про недоцільність внесення змін до тендерної документації, зазначених в вимозі UA-2020-01-17-002164-c.a1. Дякуємо за звернення.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-17-002164-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 14 лютого 2020 13:48
Дискримінаційні умови ТД
Дискримінаційні умови ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 18.02.2020 № 3065.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 22:06
Номер скарги: UA-2020-01-17-002164-c.c3
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42811480
Дата подання: 26 лютого 2020 20:44
Дискримінаційні вимоги в ТД
Дискримінаційні вимоги в ТД
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2020 18:28
рішення від 28.02.2020 № 3846 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 18:28

Документи Органу Оскарження

18 лютого 2020 22:06
Рішення від 18.02.2020 № 3065.pdf

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 20:44
Скарга

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку