Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з вивезення твердих і рідких побутових відходів (Субвенція).
Очікувана вартість
157 169,16 UAH
UA-2020-01-17-002153-b d43c76074fe947749e19cb5c97336cac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Пчелина

+380676882300 matotdel1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь"
Код ЄДРПОУ: 03098229
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, буд. 46
Контактна особа: Екатерина Пчелина
+380676882300
matotdel1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Згідно Протоколу № 2 від 16.01.2020р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з вивезення твердих і рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Мариуполь, ул.Троицкая,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

17 січня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 157 169,16
UAH з ПДВ
17 січня 2020 14:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 15:08
Дод.уг.№ 2 від 18.11.20р. до Д№ 23 від 17.01.2020р..pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:06
Дод.уг.№1 від 30.06.20р. до Д№23 від 17.01.20р..pdf зміни до договору
30 червня 2020 13:59
Д№ 23 від 17.01.2020р. - 157169.16грн..pdf укладений
17 січня 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 13969,16грн. Остаточна сума договору становить 143200,00грн.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 13 969,16грн. (Тринадцять тисяч дев'ятсот шістдесят дев'ять гривень 16 копійок) з урахуванням ПДВ. Сума договору становить 157169.16 грн. (Сто п'ятдесят сім гривень сто шістдесят дев'ять гривень 16 копійок) , у тому числі ПДВ 26194,86грн.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML