Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
code CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Petroleum and distillate (Diesel fuel)
code CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Petroleum and distillate (Diesel fuel)
Очікувана вартість
35 989 653,96 UAH
UA-2020-01-17-002050-c ● 603bf7cd9c8e4f0a80717fd3d1260cb2
Укладання рамкової угоди
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2020-06-09-000533-b | |
UA-2021-08-16-008670-a | |
UA-2021-09-29-006964-b | |
UA-2020-07-28-004844-c | |
UA-2020-12-03-000453-b | |
UA-2020-05-19-001621-c | |
UA-2021-11-01-002753-a |
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Маргарита Фільчакова +380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Koloda Olexey +380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua Колода Олексій +380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Mariupol Greenery Construction Municipal Enterprise of Donetsk Oblast |
National ID: | 03361845 |
Contact point: |
Filchakova Margaryta +380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua |
Additional contacts: |
Koloda Olexey +380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua Колода Олексій +380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 14:12 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 35 989 653,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 359 896,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 6 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 2 роки 10 місяців |
Publication date: | 17 січня 2020 16:03 |
Enquiries until: | 07 лютого 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 лютого 2020 20:00 |
Planned auction date: | 08 квітня 2020 14:12 |
Information
Estimated total value: | 35 989 654 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 359 897 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 6 |
Agreement duration: | 2 years 10 months |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
бюджетні кошти – 23 860 653,96 грн, кошти підприємства -12 129 000,00 грн.
budget funds - 23 860 653.96 UAH, company funds -12 129 000.00 UAH.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1335258 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87548, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Зелінського,87 - талони (бланки дозволи). Паливо - на цілодобових АЗС переможця або партнерів на підконтрольній Україні території згідно Дислокації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 20 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата Товару здійснюється відповідно до умов договору до кінця поточного бюджетного року за умови наявності фінансування, що передбачає оплату товару згідно видаткових накладних партіями, не пізніше 15 календарних днів з дати поставки товару (збігається з датою формування видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. бюджетні кошти – 23 860 653,96 грн, кошти підприємства -12 129 000,00 грн. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-002050-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 07 лютого 2020 19:04
Дискримінаційні умови з боку Замовника
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації (Далі по тексту – ТД) Учасник, з метою підтвердження кваліфікаційних критеріїв повинен надати довідку, складену у довільній формі, з зазначенням відомостей, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання предмету закупівлі. Зокрема в Додатку №2 пункт 1 вказані наступні кваліфікаційні критерії : наявність обладнання та матеріально-технічної бази та в Додатку 4 Технічні вимоги визначено, що: Учасник повинен надати (Дислокацію автозаправних станцій (своїх та/або свої партнерів) на всій підконтрольній Україні території із зазначенням їх місцезнаходження (не менше 3-х одиниць АЗС у м. Маріуполь, одна з яких повинна розташовуватися не далі 5,0 км від дільниці механізації МКП зеленого будівництва (м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3)). Вважаємо ці вимоги дискримінаційними, стосовно того, що Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва здійснює свою діяльність виключно на території м. Маріуполь Донецької області. Тому для забезпечення своїх статутних цілей, не потребує АЗС в кожній області України, а встановлюючи такі вимоги обмежую коло учасників, які матимуть змогу прийняти участь в закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в умови тендерної документації, та викласти їх в наступній редакції: «щодо наявності АЗС по території, підконтрольній Україні (наявність розгалуженої мережі заправок), на яких буде здійснюватися видача товару».
Згідно п. 4 Додатку 2 Документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника, Замовник вимагає скановані копії ліцензій на право зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним. Додатково замовник самостійно перевіряє наявність необхідної інформації в Єдиному державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним на офіційному державному порталі Державної фіскальної служби України. Оскільки вказана інформація наявна в вільному доступі, вимагаємо уточнити вимогу щодо копій ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС саме у м. Маріуполь тільки на АЗС, які перебувають у власності чи використовуються на праві оренди, без надання копій ліцензій на об’єкти, які учасник використовує на іншому праві користування (крім власних та орендованих), оскільки суб’єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним, при цьому ліцензії АЗС по території, підконтрольній Україні, можуть бути перевірені більш зручнішим способом - на офіційному державному порталі Державної фіскальної служби України.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в умови тендерної документації, та викласти їх в наступній редакції: «щодо наявності АЗС по території, підконтрольній Україні (наявність розгалуженої мережі заправок), на яких буде здійснюватися видача товару».
Згідно п. 4 Додатку 2 Документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника, Замовник вимагає скановані копії ліцензій на право зберігання, оптової, роздрібної торгівлі пальним. Додатково замовник самостійно перевіряє наявність необхідної інформації в Єдиному державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним на офіційному державному порталі Державної фіскальної служби України. Оскільки вказана інформація наявна в вільному доступі, вимагаємо уточнити вимогу щодо копій ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС саме у м. Маріуполь тільки на АЗС, які перебувають у власності чи використовуються на праві оренди, без надання копій ліцензій на об’єкти, які учасник використовує на іншому праві користування (крім власних та орендованих), оскільки суб’єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним, при цьому ліцензії АЗС по території, підконтрольній Україні, можуть бути перевірені більш зручнішим способом - на офіційному державному порталі Державної фіскальної служби України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 17:16
Шановний Учасник!
Змушені відхилити Вашу вимогу тому що, Учасник повинен надати не менше 3-х одиниць АЗС у м. Маріуполь, одна з яких повинна розташовуватися не далі 5,0 км від дільниці механізації МКП зеленого будівництва (м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3).
Наша діяльність може виходити за межі м. Маріуполя (наприклад відрядження). Для гарантованого отримання пального Замовник має знати на яких ще АЗС може бути отримано дане пальне і як наслідок необхідність підтверджуючих документів.
Дякуємо за звернення!
Змушені відхилити Вашу вимогу тому що, Учасник повинен надати не менше 3-х одиниць АЗС у м. Маріуполь, одна з яких повинна розташовуватися не далі 5,0 км від дільниці механізації МКП зеленого будівництва (м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3).
Наша діяльність може виходити за межі м. Маріуполя (наприклад відрядження). Для гарантованого отримання пального Замовник має знати на яких ще АЗС може бути отримано дане пальне і як наслідок необхідність підтверджуючих документів.
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-17-002050-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАРГАЗ", Код ЄДРПОУ:34440221
Дата подання: 04 березня 2020 16:37
Дата подання: 04 березня 2020 16:37
Скарга щодо оскарження результатів прекваліфікації.
це рішення необґрунтоване, оскільки прийняте всупереч вимогам Тендерної документації.
Згідно Додатку №2 до Тендерної документації, у примітці до Переліку критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановленим в тендерній документації, міститься наступна інформація, що «…У разі застосування Замовником до учасника за результатами раніше укладених договорів за аналогічним предметом закупівлі протягом попереднього року оперативно-господарських санкцій згідно ст.236 Господарського кодексу України, проведення претензійно – позовної роботи, щодо порушень умов Договору, Замовник має право відхилити пропозицію учасника, а саме відмовитися від встановлення господарських відносин із учасником, що порушував зобов’язання, як таким, що не відповідає кваліфікаційним вимогам».
Звертаємо увагу, що Замовник має право відхилити пропозицію учасника, а саме відмовитися від встановлення господарських відносин із учасником лише за наявності обох підстав, визначених Замовником, а саме:
- у разі застосування Замовником до учасника за результатами раніше укладених договорів за аналогічним предметом закупівлі протягом попереднього року оперативно-господарських санкцій згідно ст.236 Господарського кодексу України;
- проведення претензійно – позовної роботи, щодо порушень умов Договору.
1. Щодо твердження Замовника «… на протязі 2018-2019 років у відношенні ТОВ «МАРГАЗ» Замовником проводилася претензійна робота та позовна робота (судові справи №905/296/19 та №905/2353/18)», пояснюємо.
Судова справа №905/296/19 стосується Договору про закупівлю природного газу – метану №39/2017-М від 13.05.2017р., який було укладено за результатами закупівлі за кодом згідно ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо, тобто предмет закупівлі не є аналогічним, а отже предмет спору немає жодного відношення до закупівель за кодом згідно ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Судова справа №905/2353/18 стосується Договору про закупівлю бензинів А-92 та А-95 №13/2018-Б від 29.03.2018р., який було укладено за результатами закупівлі за кодом згідно ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Проте, за рішенням Господарського суду Донецької області № 81267269 від 18.04.2019р. у справі №905/2353/18 визнано, що підстави для задоволення вимог Замовника відсутні і у задоволенні позовних вимог йому відмовлено повністю, а отже в судовому порядку доведено, що Учасник (Субєкт оскарження) не порушував зобов’язання.
Враховуючи викладене вище, рішення Замовника про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження вважаємо безпідставним, оскільки з боку Суб’єкта оскарження не було порушення зобов’язань за договорами з аналогічним предметом закупівель.
2. Щодо твердження Замовника «… крім того до ТОВ «МАРГАЗ» Замовником на період 2019-2020 роки застосована оперативно – господарська санкція, передбачена п.4 ч.1 ст.236 ГКУ, про що ТОВ «МАРГАЗ» було повідомлено листом №64.7-17497-64.1 від 26.03.2019», пояснюємо.
За твердженням Замовника оперативно – господарські санкції, передбачені п.4 ч.1 ст.236 ГКУ, застосовані до Суб’єкта оскарження на період 2019-2020 років
Проте, за Протоколом № 35-С засідання тендерного комітету Замовника (щодо застосування санкцій за ст. 236 ГКУ при проведенні закупівель), що був оприлюднений Замовником через електронну систему закупівель при розгляді Скарги за закупівлею UA-2019-01-14-002168-c, Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення щодо застосування санкцій в публічних закупівлях на 2019 рік.
Звертаємо Вашу увагу, що Протокол № 35-С про застосування оперативно – господарської санкції було сформовано 25.01.2019р. та за змістом він розповсюджує свою дію на відносини 2019 року.
Закупівля товару код CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) UA-2020-01-17-002050-с за умовами Тендерної документації проводиться на період 2020- 22 грудня 2022р. (п. 4.4. Строк поставки Товару), тобто період поставки не підпадає під строк застосування оперативно – господарської санкції, передбаченої п.4 ч.1 ст.236 ГКУ.
Крім того, прийняте 25 січня 2019р. рішення Замовника про застосування по відношенню до Суб’єкта оскарження оперативно – господарської санкції на нашу думку було передчасним та необ’єктивним, оскільки дещо пізніше були винесені рішення Господарського суду Донецької області №81267269 від 18.04.2019р. у справі №905/2353/18 та №81970269 від 14.05.2019р. у справі №905/296/19.
Враховуючи викладене вище, вважаємо рішення Замовника про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження безпідставним, оскільки застосування оперативно – господарської санкції, передбаченої п.4 ч.1 ст.236 ГКУ, на 2019 рік не може бути підставою для відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження на 2020-2022 р.р.
3. Щодо підстави відхилення тендерної пропозиції: «…Відхилити пропозицію учасника ТОВ "МАРГАЗ" на закупівлю товару код CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо), UA-2020-01-17-002050-с, на підставі ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі».»
Перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та є вичерпним, а саме:
«… Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. »
А отже, відхилення пропозиції на підставі ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» суперечить діючому законодавству у сфері публічних закупівель, та можливе лише у разі застосування п.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Наявність порушених прав Суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що дискваліфікація пропозиції Суб’єкта оскарження свідчить про упереджену оцінку пропозиції Суб’єкта оскарження та порушує ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що суперечить діючому законодавству у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2020 23:51
рішення від 06.03.202 0№ 4349.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 23:51
інформація про перенесення розгляду скарги № 3783.pdf
Дата публікації: 24 березня 2020 22:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2020 № 5810.pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 15:07
Рішення від 26.03.2020 № 5810.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 20:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з рішенням АМКУ від 26 березня 2020 року № 5810-р/пк-пз згідно п.12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно скасувати рішення про не допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МАРГАЗ».
Допустити до аукціону тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАРГАЗ» (ЄДРПОУ 40410121) за процедурою закупівлі - код CPV за ДК 021:2015 — 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2020 18:01
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 квітня 2020
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МАРГАЗ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЗОВАВТОГАЗ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МОТТО КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МАРГАЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
29 482 496,64
UAH з ПДВ
|
29 482 496,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МОТТО КАРД" |
34 049 079,00
UAH з ПДВ
|
34 049 079,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" |
35 891 735,04
UAH з ПДВ
|
35 891 735,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
35 971 850,52
UAH з ПДВ
|
35 971 850,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРГАЗ" |
35 985 203,10
UAH з ПДВ
|
35 985 203,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
29 482 496,64
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 17:08
|
ТОВ "МОТТО КАРД" #39711536 |
Переможець |
34 049 079,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 17:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" #24316073 |
Переможець |
35 891 735,04
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 17:10
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
35 971 850,52
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 17:11
|
ТОВ "МАРГАЗ" #34440221 |
Переможець |
35 985 203,10
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 17:12
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 квітня 2020 17:14
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
29 482 496,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МОТТО КАРД" |
34 049 079,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" |
35 891 735,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
35 971 850,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРГАЗ" |
35 985 203,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до:
29 квітня 2020 00:04
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
Дизельне паливо | ||
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 22.08 UAH з ПДВ |
ТОВ "МОТТО КАРД" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 25.5 UAH з ПДВ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 26.88 UAH з ПДВ |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 26.94 UAH з ПДВ |
ТОВ "МАРГАЗ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 26.95 UAH з ПДВ |
Рамкова угода
Статус:Укладена рамкова угода
Угода | Опубліковано |
---|---|
Рамкова угода № 150 від 30.04.2020 Дизельне паливо.pdf |
30 квітня 2020 12:09
|
Електронний підпис |
30 квітня 2020 19:03
|