Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні лампи розжарення
Очікувана вартість
5 900,00 UAH
UA-2020-01-17-001969-b 9c57b6c6c3a44a3086377c7a81df29df
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бабанська

+380567222365
+380958045132
dddi07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188272
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167
Контактна особа: Вікторія Бабанська
+380567222365,+380958045132
dddi07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 5 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Інформація про предмет закупівлі в документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штуки
Лампа енергозберігаюча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  18 лютого 2020
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводиться шляхом перерахування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно накладної, протягом 20 банківських днів з дати підписання накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 13:02
Документація лампа 2020.doc
20 січня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 13:02
Документація лампа 2020.doc
17 січня 2020 14:04
Документація лампа 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація Замовника
Дата подання: 18 січня 2020 13:26
Дата відповіді: 20 січня 2020 13:02
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що система електронних публічних закупівель ProZorro сповідує принцип «всі бачать все», іншими словами, всі, в кого є доступ до Інтернету, можуть бачити інформацію на порталі prozorro.gov.ua. При цьому, документи, які Постачальник завантажує до системи ProZorro стають публічною інформацією та розміщуються у відкритому доступі системи. В той же час, нагадую Вам про те, що використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. Таке заволодіння шахраями персональними даними є злочином, і команда ProZorro, занепокоєна неправомірним використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації щодо запитів персональних даних: (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Також нагадуємо Вам, що кожен з Учасників детально підтверджує свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків) на етапі реєстрації чи реєстрації змін, внаслідок чого отримує виписку/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - ЄДР). Виписку чи витяг з ЄДР, Учасники надають в складі своєї пропозиції та завантажують в систему електронних закупівель. У разі бажання додаткового отримання офіційно підтвердженої інформації про Учасника, Замовник в будь-який момент має можливість безкоштовно переглянути ці дані на поточну дату у відкритих державних реєстрах України (ЄДР на сайті Міністерства юстиції України (usr.minjust.gov.ua)). Враховуючи вищевикладене, запобігаючи, згідно законодавства України, поширенню конфіденційної інформації про фізичних осіб і потраплянню вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, настійно просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками копії паспорту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! З метою уникнення неправомірного використанням персональних даних учасників публічних закупівель, вимогу про надання Учасниками копії паспорту виключено з тендерной документації Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 5 880,00
UAH з ПДВ
5 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 12:02
Цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 12:02
Лист згода.pdf
24 січня 2020 12:02
Витяг Єд.подат..pdf
24 січня 2020 12:02
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2769300290
Переможець 5 880,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 12:57

Документи

28 січня 2020 12:57
Електронний підпис
28 січня 2020 12:53
електричні лампи.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРЕКОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2769300290
5 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2020 12:57
Електронний підпис
28 січня 2020 12:53
електричні лампи.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 13:54
договір лампи.pdf укладений
12 лютого 2020 13:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 880,00
UAH