Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання
Очікувана вартість
508 859,00 UAH
UA-2020-01-17-001771-b a6b7825d2dd9411e8ad4f8649369ffe4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доскочинська Ірина Анатоліївна

+380322769805 lred@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний державний клінічний лікувально-діагностичний ендокринологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 01998124
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Острозького, 1
Контактна особа: Доскочинська Ірина Анатоліївна
+380322769805
lred@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Постачання теплової енергії здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами. Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» є суб’єктом господарювання, яке здійснює господарську діяльність на ринку постачання теплової енергії у Львівській обл., м. Львові та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах м. Львів із часткою 100%. Потреба з укладання договору щодо постачання послуги теплової енергії для потреб лікарні зумовлено тим, що послуги з постачання теплової енергії як і будь-які комунальні послуги повинні оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не спричинити виникнення боргів по сплаті, а також задля збереження цілісності теплових мереж і недопущення погіршення роботи медичної установи. Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги з постачання теплової енергії, прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі до п.2 ч.2 ст. 35 «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців (у тому числі з технічних причин), які можуть надавати послуги що спрямовані на теплопостачання. У зв’язку з необхідністю здійснити закупівлю зазначених послуг, комітетом з конкурсних торгів було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., через відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 13:47
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


кількість: 345 Гкал
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Острозького, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунковий період-календарний місяць Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 січня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
Переможець 508 859,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 13:47

Документи

17 січня 2020 13:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 13:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
508 859,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2020 13:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 11:20
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 10:38
SCAN0002.PDF зміни до договору
23 лютого 2021 10:34
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:25
SCAN0031.PDF зміни до договору
25 січня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:57
SCAN0062.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 11:36
SCAN0013.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 10:02
Додаткова угода.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 17:02
підписаний договір укладений
27 січня 2020 15:12
підписаний договір укладений
27 січня 2020 15:00
підписаний договір укладений
27 січня 2020 15:00
підписаний договір укладений
27 січня 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 52/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 52/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії догвору
Номер договору про закупівлю: 52/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору, в обсязі що не первищує 20% від суми
Номер договору про закупівлю: 52/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через технічну несправність майданчика було не враховано до основної угоди суму 20% угоди, тому повторно розміщується додаткова угода зі сумою
Номер договору про закупівлю: 52/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 537 652,86
UAH (в тому числі ПДВ 89 608,81 UAH)