Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Васильківська районна державна адміністрація Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 20234467 |
Місцезнаходження: | 52600, Україна , Дніпропетровська обл., Васильківка, вул.Партизанська, буд.150 |
Контактна особа: |
Петрова Лариса Семенівна +380563991440 info@vasrda.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 23:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Підставою для розрахунків є рахунок та акт прийому-передачі | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
17 січня 2020 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 15:04 |
запрошення2.pdf | |
17 січня 2020 15:04 |
скан протокол6.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-03-000002 ● 3f63e2bac95d4e5194e17f2388e7ed7b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 13:59 |
15.05.2020 № 87
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-01-17-001575-с 17.01.2020 Васильківська районна державна адміністрація Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 20234467) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до опублікованих 01 червня 2020 року результатів моніторингу процедури закупівлі «Централізоване опалення» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-001575-c), повідомляємо наступне. Щодо правильності заповнення форм документів, розміщених на електронному майданчику «Прозорро»: в полі «Обгрунтування» замість пояснення обраного виду процедури закупівлі, було помилково внесено назву закупівлі - «Централізоване опалення». Але обгрунтування вибору процедури закупівлі фактично є: у розділі «Тендерна документація» було розміщено протокол засідання тендерного комітету від 17.01.2020 № 6, в якому міститься обґрунтування обраної процедури з посиланням на відповідні документи. Тобто та інформація, яку треба було продублювати в полі «Обґрунтування» на сайті. Це було суто технічною помилкою. Щодо обрання процедури закупівлі, були всі підстави застосувати переговорну процедуру, тому що ДП «Васильківкатеплоенерго» КП «Дніпротеплоенерго»ДОР» було і залишається єдиним постачальником послуг з постачання теплової енергії у Васильківському районі, згідно рішення Дніпропетровської обласної ради від 06 серпня 2004 року № 439-18/ХХІV «Про вдосконалення управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад області» (зі змінами) (витяг із рішення додається). Дане рішення обласної ради не втратило чинність, тому ним керуємось у своїй роботі. Щодо рекомендацій по розірванню договору з постачальником вважаємо, що технічна помилка, яка не змінила суті процедури закупівлі та не вплинула на її результат, не може бути вагомою підставою для розірвання договору. Адже, у разі, розірвання договору, додаткову угоду доведеться укладати саме з цим постачальником.
2020-06-04 09:28:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Васильківкатеплоенерго" Комунального підприємства "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради" #20242337 |
Переможець |
381 462,20
UAH з ПДВ
|
17 січня 2020 23:51
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 січня 2020 23:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Васильківкатеплоенерго" Комунального підприємства "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради" #20242337 |
381 462,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 16:55
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 13:37
|
Договор про закупівлю теплової енергії для потреб опалення | укладений |
23 січня 2020 13:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Централізоване опалення | 106 | Гкал |
3 598,70
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Передбачити можливість з боку Постачальника виставляти Споживачу 100% передплату місячної суми планових платежів |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Централізоване опалення | 106 | Гкал |
3 598,70
UAH
|