Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване опалення
Очікувана вартість
381 462,20 UAH
UA-2020-01-17-001575-c a3f95ecf438e40c0991cbc27f7cc1b17
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрова Лариса Семенівна

+380563991440 info@vasrda.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Васильківська районна державна адміністрація Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 20234467
Місцезнаходження: 52600, Україна , Дніпропетровська обл., Васильківка, вул.Партизанська, буд.150
Контактна особа: Петрова Лариса Семенівна
+380563991440
info@vasrda.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Централізоване опалення

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 23:51
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 Гкал
Ціна за одиницю: 3598.7UAH без ПДВ
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, смт Васильківка, вул.Партизанська, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підставою для розрахунків є рахунок та акт прийому-передачі Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

17 січня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:04
запрошення2.pdf
17 січня 2020 15:04
скан протокол6.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-03-000002 ● 3f63e2bac95d4e5194e17f2388e7ed7b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.05.2020 № 87

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

4

UA-2020-01-17-001575-с 17.01.2020 Васильківська районна державна адміністрація Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 20234467) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до опублікованих 01 червня 2020 року результатів моніторингу процедури закупівлі «Централізоване опалення» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-001575-c), повідомляємо наступне. Щодо правильності заповнення форм документів, розміщених на електронному майданчику «Прозорро»: в полі «Обгрунтування» замість пояснення обраного виду процедури закупівлі, було помилково внесено назву закупівлі - «Централізоване опалення». Але обгрунтування вибору процедури закупівлі фактично є: у розділі «Тендерна документація» було розміщено протокол засідання тендерного комітету від 17.01.2020 № 6, в якому міститься обґрунтування обраної процедури з посиланням на відповідні документи. Тобто та інформація, яку треба було продублювати в полі «Обґрунтування» на сайті. Це було суто технічною помилкою. Щодо обрання процедури закупівлі, були всі підстави застосувати переговорну процедуру, тому що ДП «Васильківкатеплоенерго» КП «Дніпротеплоенерго»ДОР» було і залишається єдиним постачальником послуг з постачання теплової енергії у Васильківському районі, згідно рішення Дніпропетровської обласної ради від 06 серпня 2004 року № 439-18/ХХІV «Про вдосконалення управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад області» (зі змінами) (витяг із рішення додається). Дане рішення обласної ради не втратило чинність, тому ним керуємось у своїй роботі. Щодо рекомендацій по розірванню договору з постачальником вважаємо, що технічна помилка, яка не змінила суті процедури закупівлі та не вплинула на її результат, не може бути вагомою підставою для розірвання договору. Адже, у разі, розірвання договору, додаткову угоду доведеться укладати саме з цим постачальником.

2020-06-04 09:28:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Васильківкатеплоенерго" Комунального підприємства "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#20242337
Переможець 381 462,20
UAH з ПДВ
17 січня 2020 23:51

Документи

17 січня 2020 23:51
Електронний підпис
17 січня 2020 15:26
Протокол № 7

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 23:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Васильківкатеплоенерго" Комунального підприємства "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#20242337
381 462,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2020 23:51
Електронний підпис
17 січня 2020 15:26
Протокол № 7

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 16:55
Додаткова угода.pdf зміни до договору
24 січня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 13:37
Договор про закупівлю теплової енергії для потреб опалення укладений
23 січня 2020 13:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Централізоване опалення 106 Гкал 3 598,70
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Передбачити можливість з боку Постачальника виставляти Споживачу 100% передплату місячної суми планових платежів
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Централізоване опалення 106 Гкал 3 598,70
UAH