Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 7971 (79710000-4) Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів підприємства «Запоріжелектротранс»)
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2020-01-17-001566-b 7ba09cbc156d4973b633b2d7f000607c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінтімірова Євгенія Миколаївна

+380617874695 melent_eva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Вебсайт: http://zet.zp.ua
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2
Контактна особа: Мінтімірова Євгенія Миколаївна
+380617874695
melent_eva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 13:07
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2020 13:07
Початок аукціону: 17 лютого 2020 11:10
Очікувана вартість: 1 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Код за ДК 021:2015 – 7971 (79710000-4) Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів підприємства «Запоріжелектротранс»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 13:25
оголошення зі змінами 2.doc
31 січня 2020 13:25
Тендерна документація ОХОРОНА зі змінами 2.doc
30 січня 2020 16:19
перелік змін 2.docx
23 січня 2020 15:13
перелік змін.docx
17 січня 2020 13:03
дислокація.docx
17 січня 2020 13:03
тех хар-ки.docx
17 січня 2020 13:03
проект договору.docx
31 січня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 13:25
оголошення зі змінами 2.doc
30 січня 2020 16:19
оголошення зі змінами 2.doc
17 січня 2020 13:03
оголошення.doc
31 січня 2020 13:25
Тендерна документація ОХОРОНА зі змінами 2.doc
30 січня 2020 16:19
Тендерна документація ОХОРОНА зі змінами 2.doc
23 січня 2020 15:13
Тендерна документація ОХОРОНА зі змінами.doc
17 січня 2020 13:03
Тендерна документація ОХОРОНА.doc
30 січня 2020 16:19
перелік змін 2.docx
23 січня 2020 15:13
перелік змін.docx
17 січня 2020 13:03
дислокація.docx
17 січня 2020 13:03
тех хар-ки.docx
17 січня 2020 13:03
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до ТД
Дата подання: 31 січня 2020 14:21
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:31
Шановний Замовнику! Ви внесли зміни до ТД та Оголошення 31.01.2020р. о 13.25. Проте, не оприлюднили Перелік змін від 31.01.2020р. Останній перелік змін вами було оприлюднено 30.01.2020р., відповідно до змін, які ви оприлюднили 31.01.2020р. Оприлюдніть перелік останніх змін, що були внесені 31.01.2020р.
Відповідь: Шановний учасник, 31.01.2020 у тендерній документації була виправлена технічна помилка, а саме дата затвердження тендерної документації "17 січня 2019" виправлено на "17 січня" 2020 року. Так само в "оголошенні" кінцевий строк подання тендерних пропозицій "15.02.2019" виправлено на 15.02.2020 р. Будь-яких інших змін до тендерної документації не внесено.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-001566-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 21 січня 2020 10:03
Офіс







Шановний Замовник, доброго дня!

Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати «довідку, яка в обов’язковому порядку має містити інформацію про наявність офісного приміщення в м. Запоріжжя. Додатком до даної довідки необхідно надати завірені учасником копії документів, що підтверджують наявність права власності або права користування вказаним офісним приміщенням». Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) Вимога щодо місцезнаходження офісу в конкретному регіоні (м. Запоріжжя), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Запоріжжя. Обов’язкове місцезнаходження офісу Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження офісу у м. Запоріжжя. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Запоріжжя, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимогу: «про наявність офісного приміщення в м. Запоріжжя» ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.

З повагою!




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2020 15:12
Шановний учасник!
Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Запоріжжі є цілком обґрунтована, тому що здійснення перевірок та оперативного реагування на роботу охоронників може бути ускладнено, якщо матеріально-технічної база (у тому числі офісне приміщення) та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті, оскільки згідно з п. 3.4.13. проекту договору, що є частиною тендерної документації, виконавець зобов’язаний призначити відповідального фахівця, який буде здійснювати контроль виконання обов’язків працівниками охорони не менше чотирьох разів на тиждень, у т.ч. не менше двох разів у нічний час. Тому у разі відсутності Учасника або його фахівця у м. Запоріжжі не буде фізичної можливості виконувати умови договору в частини даного вищевказаного пункту, а також на оперативне реагування діяльності підлеглих фахівців, які будуть надавати послуги охоронної діяльності у м. Запоріжжі.
При проведенні відкритих торгів підприємство «Запоріжелектротранс» керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розташування офісу у місті Запоріжжі спрощує для Замовника процедуру взаємодії з представниками Виконавця послуг з охорони.
Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
На підставі вищевказаного, Ваша вимога не підлягає задоволенню та вимога, щодо наявності офісного приміщення у м. Запоріжжя не буде виключена з тендерної документації.
Однак у тендерну документацію буде внесено зміни відповідно до яких у разі, якщо учасник не має власного чи орендованого офісного приміщення у м. Запоріжжя у складі своєї тендерної пропозиції такий учасник зобов’язаний надати гарантійний лист, що відповідний договір (між учасником та орендодавцем) буде укладено у разі визначення такого учасника переможцем, та разом з документами від переможця зобов'язаний буде надати копію відповідного укладеного договору оренди офісного приміщення у м. Запоріжжя строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-001566-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ"МУСТАНГ", Код ЄДРПОУ:42314021
Дата подання: 03 лютого 2020 15:49
Щодо кваліфікаційного розряду професії Охоронник
Доброго дня!
Згідно з Наказом №1090 Міністерства соціальної політики України від 26.12.2014р встановлено кваліфікаційні вимоги професії «Охоронник» відповідно до ступеня ризику об'єкта охорони, визначеної за критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження охоронної діяльності. На даний час відповідно до встановлених критеріїв суб’єкти господарювання, що провадять господарську діяльність з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, належать до одного з трьох ступенів ризику - високого, середнього або незначного. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї.» Кабінетом Міністрів України та відповідними постановами затверджується перелік суб'єктів господарювання, яких віднесено до високого ступеня ризику. Таким чином територія ЗКП МЕ«Запоріжелектротранс», не відносяться до такого переліку об’єктів з високим ступенем ризику. Для охорони даного обєкту цілком достатньо задіювати охоронників, які мають відповідну кваліфікацію на рівні першого або другого розрядів. І взагалі не потрібно задіювати охоронців 3 розряду, на яких наполягає замовник в документації. Дана вимога має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників та суттєво скорочує перелік майбутніх учасників,що призведе до зменшення конкуренції в даній закупівлі. На підставі вищевикладеного вимагаємо від Замовника, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах внести зміни до тендерної документації чи прибрати дану вимогу наявності охоронців 3-го розряду з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 лютого 2020 15:24
Шановний Учасник!
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянуло Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 25.09.2013 за № 621, охорона об’єктів з високим ступенем ризику здійснюється охоронниками 3-го розряду. Класифікація об'єктів за низьким, середнім і високим ступенем ризику визначається відповідно до постанов Кабінету
Міністрів України.
Так, відповідно до постанови КМУ від 15.01.2020 № 7 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, підприємство «Запоріжелектротранс» є об’єктом з високим ступенем ризику.
Тієї самої позиції щодо високого ступеню ризику у сфері техногенної та пожежної безпеки дотримується Державна служба з надзвичайних ситуацій виходячи із критеріїв, що передбачені постановою КМУ від 05.09.2018 № 715.
Перевірити наведену інформацію Ви маєте можливість на офіційному сайті Державної регуляторної служби України (www. drs.gov.ua), переглянувши план здійснення комплексних заходів державного нагляду (контролю) на 2020 рік.
Таким чином, підприємство «Запоріжелектротранс» відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки та об’єктів, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави (у транспортній галузі), а отже, Замовник є суб’єктом з високим рівнем ризику та вимога щодо третього розряду охоронників, які надаватимуть послуги з охорони об’єктів підприємства є цілком обґрунтованою та законною, а отже, не підлягає зміні чи виключенню.
Номер вимоги: UA-2020-01-17-001566-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП КАСКАД-7, Код ЄДРПОУ:35215999
Дата подання: 25 лютого 2020 12:03
Вимоги на скасування рішення про обрання переможця процедури закупівлі
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця даної процедури закупівлі.
Згідно п.1.1. додатку 2 до тендерної документації,Замовник вимагав надати договір оренди приміщення у м.Запоріжжя з підтверджуючими документами право власності на дане приміщення.
ПП "Охоронна агенція "Січ безпека" надала неправдиві відомості, щодо даного приміщеня, а саме:
у відповідності до договору дарування від 02.11.2016 року приміщення загальною площею 33,9 кв.м., що знаходиться за адресою м.Запоріжжя, вул.Радіо/пров.Безімений 10/1б було розділено на три рівні частки по 11,3 кв.м. між зазанченими у даному договорі дарування фізичними особами, отже Новіков Володимир Миколайович має право власності лише на 11.3 кв.м. На підставі цього договір оренди нежитлового приміщення від 31.01.2019року між ФОП Новіковим В.М. та ПП "Охоронна агенція "Січ безпека" є нікчемним та є порушення кваліфікаційних вимог Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2020 16:17
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати довідку в довільній формі про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Дана довідка в обов’язковому порядку має містити інформацію про наявність офісного приміщення в м. Запоріжжя. Додатком до даної довідки необхідно надати завірені учасником копії документів, що підтверджують наявність права власності (у разі якщо учасник є власником вказаного приміщення) або права користування вказаним офісним приміщенням (у разі якщо учасник не є власником вказаного приміщення, а, наприклад, орендує його). Тобто надання одночасно документів, що підтверджують право користування вказаним приміщенням (у даному випадку договору оренди) та документів, що підтверджують право власності орендодавця згідно умов тендерної документації не вимагалося.
При цьому, учасником ПП "Охоронна агенція "Січ безпека" у складі своєї тендерної пропозиції надано договір оренди офісного приміщення від 31.01.2019 року строком дії до 31.12.2020 згідно якого наймодавцем є ФОП Новіков Володимир Миколайович. Також учасником надано документи, що підтверджують право власності ФОП Новікова В. М., а саме договір дарування 02.11.2016 року.
Так, із наданого договору дарування вбачається, що Новікова Зінаіда Дмитрівна, яка є ДАРУВАЛЬНИКОМ безоплатно передає у власність ОБДАРОВАНИХ, а саме Новікової Світлани Миколаївни та Новікова Володимира Миколайовича в рівних частках кожному належне їй на праві власності нежитлове приміщення загальною площею 33,9 кв.м. Отже, з наданого договору дарування вбачається, що Новіков В.М. володіє 16,95 кв.м. вказаного приміщення, а не 11.3 кв.м. як зазначено у вашій вимозі!
Таким чином, Новіков М.В. мав право із належних йому 16,95 кв.м. вказаного приміщення здати в оренду частину вказаного приміщення площею 15 кв.м.
На підставі викладеного вважаємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню, рішення Замовника про визначення учасника ПП «Охоронна агенція "Січ безпека» є обґрунтованим та не підлягає скасуванню.

Документи

Документи

06 лютого 2020 15:23
відповідь на вимогу

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" 1 321 920,00
UAH з ПДВ
1 219 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КАСКАД-7 1 468 800,00
UAH з ПДВ
1 219 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 1 445 299,20
UAH з ПДВ
1 263 168,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" 1 413 720,00
UAH з ПДВ
1 304 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
11 лютого 2020 10:18
Електронний підпис
30 січня 2020 17:59
Електронний підпис
30 січня 2020 17:57
технічні вимоги.rar
30 січня 2020 17:57
1 кваліфікація МТБ.rar

Публічні документи

07 лютого 2020 13:25
Електронний підпис
24 січня 2020 15:29
Електронний підпис
24 січня 2020 15:26
ЕВРИКА 2019.pdf
24 січня 2020 15:26
договора Еврика.pdf
24 січня 2020 15:26
договор креатив буд.pdf
24 січня 2020 15:26
договор Зубач.pdf
24 січня 2020 15:26
відгук на атп.jpg
24 січня 2020 15:26
АТП 12327.pdf
24 січня 2020 15:26
акты креатив буд.pdf
24 січня 2020 15:26
акты зубач.pdf
24 січня 2020 15:26
акты еврика.pdf
24 січня 2020 15:26
акті еврика 2019.pdf
24 січня 2020 15:26
Цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 15:26
фото шеврона.JPG
24 січня 2020 15:26
фото одягу.pdf
24 січня 2020 15:26
ст17.pdf
24 січня 2020 15:26
проект договора.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 17:50
Електронний підпис
14 лютого 2020 17:47
Електронний підпис
14 лютого 2020 17:44
Пропозиція змінена.pdf
29 січня 2020 09:47
Електронний підпис
29 січня 2020 09:44
фото одягу колір.pdf
29 січня 2020 09:44
Техчастина.pdf
29 січня 2020 09:44
статут та Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2020 09:44
Пропозиція.pdf
29 січня 2020 09:44
Проєкт і згода.pdf
29 січня 2020 09:44
повноваження копії.pdf
29 січня 2020 09:44
Ліцензія на охорону.pdf
29 січня 2020 09:44
Кваліфікація.pdf
29 січня 2020 09:44
Кваліфікація 2.pdf
29 січня 2020 09:44
Інші документи.pdf
29 січня 2020 09:44
Відгук.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 14:45
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:39
Гарантійний лист.pdf
14 лютого 2020 14:39
Фото одягу.pdf
14 лютого 2020 14:39
Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 14:39
РЕСПЕКТ Статут.pdf
14 лютого 2020 14:39
РЕСПЕКТ Опис.pdf
14 лютого 2020 14:39
РЕСПЕКТ Ліцензія .pdf
14 лютого 2020 14:39
ОХОРОННИКИ Свідоцтва.zip
14 лютого 2020 14:39
ОХОРОННИКИ Накази.zip
14 лютого 2020 14:38
Договір_акти_ відгук.zip
14 лютого 2020 14:38
Договір оренди офісу.pdf
14 лютого 2020 14:38
Довідка про спецодяг.pdf
14 лютого 2020 14:38
Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"

ПП КАСКАД-7

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"
#39750444
Переможець 1 219 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"
#39750444
1 219 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 16:29
звіт про виконання договору.jpg укладений
27 квітня 2021 16:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:07
доп 3 дог 83.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:02
доп угода 2.jpg зміни до договору
03 серпня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 16:29
доп угода 1.jpg зміни до договору
04 березня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 08:18
ДОГОВІР.pdf укладений
02 березня 2020 08:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної описки
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у додаток № 1 (дислокація об'єкту)
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік: продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 462 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 243 800,00 UAH)