Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
397 320,00 UAH
UA-2020-01-17-001382-c 2286355aa1c24517ab247830c36853ac
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Геращенко

+380544425122 gcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глухівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02007517
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., Глухів, 41400, м. Глухів, вул. Інститутська, 3
Контактна особа: Анна Геращенко
+380544425122
gcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
У зв’язку з тим, що Глухівське комунальне виробниче управління водогінно-каналізаційного господарства займає монопольне становище на ринку надання послуг з водовідведення в межах власних діючих мереж м. Глухова згідно ч.1 ст.5 Закону України "Про природні монополії" №1682-ІІІ від 20 квітня 2000 року, виникає необхідність закупівлі послуг з відведення стічних вод (90430000-0 – код згідно ЄЗС ДК 021:2015) у вищезазначеного підприємства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 14:31
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Послуги з відведення стічних вод

Послуги з відведення стічних вод
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15400 метри кубічні
Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська, Глухів, вул. Інститутська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

17 січня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГЛУХІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОГІННО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА
#04653578
Переможець 397 320,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 14:31

Документи

17 січня 2020 14:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 14:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГЛУХІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОГІННО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА
#04653578
397 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2020 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:20
img554.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:19
ду 1 від 12022020 № 11 від 23012020.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 08:36
img136.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 13:39
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 17:29
img116.pdf зміни до договору
29 січня 2020 17:27
11 від 23012020.pdf укладений
23 січня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 09:06
11 від 23012020.pdf укладений
23 січня 2020 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума цього Договору складає 397320,00 (триста дев’яносто сім тисяч триста двадцять) грн. 00 коп. з ПДВ (в тому числі власні кошти ЦРЛ – 384420,00 (триста вісімдесят чотири тисячі чотириста двадцять) грн. 00 коп. з ПДВ, орендарі – 12900,00 (дванадцять тисяч дев’ятсот) грн. 00 коп. з ПДВ, в т.ч. на І квартал: 99385,00 (дев’яносто дев’ять тисяч триста вісімдесят п’ять) грн. 00 коп., (в тому числі власні кошти ЦРЛ – 96085,00 (дев’яносто шість тисяч вісімдесят п’ять) грн. 00 коп. з ПДВ, орендарі – 3300,00 (три тисячі триста) грн. 00 коп. з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 11
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.3. Договору викласти в наступній редакції: 3.1. Зменшити суму за Договором на 2020 рік на 62906,20 грн. Сума цього Договору складає 334413,80 (триста тридцять чотири тисячі чотириста тринадцять) грн. 80 коп. з ПДВ (в тому числі власні кошти ЦРЛ – 321513,80 (триста двадцять одна тисяча п’ятсот тринадцять) грн. 80 коп. з ПДВ, орендарі – 12900,00 (дванадцять тисяч дев’ятсот) грн. 00 коп. з ПДВ, в т.ч. на І квартал: 36478,80 (тридцять шість тисяч чотириста сімдесят вісім) грн. 80 коп., (в тому числі власні кошти ЦРЛ – 33178,80 (тридцять три тисячі сто сімдесят вісім) грн. 80 коп. з ПДВ, орендарі – 3300,00 (три тисячі триста
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Рішення Глухівської міської ради № 371 від 27.09.2019 р «Про припинення Глухівської центральної районної лікарні код ЄДРПОУ 02007517 шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради» 27.01.2020 р. було закінчено процедуру перетворення Глухівської центральної районної лікарні в Комунальне некомерційне підприємство «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради. В зв’язку з цим, Глухівським управлінням Державної казначейської служби України в Сумській області 29.01.2020 р. було усно повідомлено про термінову необхідність в достроковому закритті раніше укладених договорів з метою повернення невикористаних коштів до міського бюджету, всі рахунки КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради мали бути закриті. Необхідні додаткові угоди були підписані та оприлюднені на електронному майданчику, після чого направлені до казначейської служби для реєстрації. Пізніше, в зв’язку з врегулюванням питання щодо відкриття рахунку для КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради як на одержувача бюджетних коштів, казначейською службою вищевказані додаткові угоди було не зареєстровано та анульовано. Виходячи з вищевказаного, виникло питання щодо анулювання змін, внесених до договорів на електронному майданчику. Оскільки, діючим Законом України «Про публічні закупівлі» дане питання не передбачене та роз’яснень щодо нього немає, голова тендерного комітету запропонував даний протокол засідання тендерного комітету оприлюднити на електронному майданчику з метою анулювання раніше внесених змін до договорів шляхом оприлюднення додаткових угод, які не мають юридичної сили, адже не були зареєстровані в казначейській службі.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та по тексту договору «Замовник – Глухівська центральна районна лікарня перейменувати на Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради».
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму за Договором на 2020 рік на 0,90 грн.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 397 319,10
UAH (в тому числі ПДВ 66 219,85 UAH)