Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина (дрова) непромислового використання для опалення)
Очікувана вартість
993 000,00 UAH
UA-2020-01-17-001352-c ● bc5a78478bf7406eaf5af693e63dc9e9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Смілянський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189765 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz/#/createProfile |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40 |
Контактна особа: |
РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ 0473320847 sdbi40@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 993 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 993,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
ДК 021:2015, код 03410000-7 – Деревина (Деревина (дрова) непромислового використання для опалення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
880 метри кубічні
Деревина (дрова) непромислового використання для опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Осавула Василя Бурки, будинок 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2020 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2020 14:34 |
1.2. Перелік змін до ТД від 23.01.2020.doc | |
23 січня 2020 14:34 |
1. ТД - зміни 2020 (дрова).doc |
23 січня 2020 14:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 січня 2020 14:34 |
1.2. Перелік змін до ТД від 23.01.2020.doc
|
|||
23 січня 2020 14:34 |
1. ТД - зміни 2020 (дрова).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-17-001352-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 21 січня 2020 09:20
Вимога про усунення порушень
Добрий день. Уважно вивчивши Тендерну документацію Прошу звернути увагу на розділ Кваліфікаційні критерії «про складське приміщення», а також на частину «про підтвердження аналогічних договорів» Ці частини є дискримінаційною учасників! Згідно цих частин Ви вимагаєте, цитую:
1) …. наявність (власного або орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення постачання твердого палива, а саме: склад (або складський майданчик) для зберігання твердого палива (деревини)…… ………...….. шляхом подання копій зазначених правовстановлюючих документів.
2) **Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання деревини для опалення, що складає предмет закупівлі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори; Не менше трьох повністю виконаних аналогічних договорів із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо постачання товару деревини паливної, що складає предмет закупівлі. Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів…….
Згідно з частиною першою ст..16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст. 16 Закону встановлено, що замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання публічно - аналогічних договорів та складського приміщення. Зміст цієї частини, а саме публічність Договорів та їх кількість і наявність сладського приміщення (власного або орендованого), ні як не впливає на наявність позитивного досвіду учасників виконання аналогічних договорів, та на сам перед на технічні та якісні вимоги предмета закупівлі, а лише обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (ч.4 ст.22). Наведені вимоги до учасників суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ч.4 ст.3, ч.3 ст.5.
Хочу зробити наголос на тому, що:
1) якщо учасник має аналогічні договори НЕ з державними підприємствами та установами, які в свою чергу сумлінно виконувалися і в повному обсязі, не робить учасника закупівлі невідповідним кваліфікаційним критеріям замовника. Він має повне право брати учать в державних закупівлях на ЗАГАЛЬНИХ та не ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ умовах, чому Ви перешкоджаєте, вносячи до своєї тендерної документації дискримінаційні критерії (умови) . В супереч вище вказаним частинам ЗУ «Про публічні закупівлі»
2) А також кількість виконаних договорів дуже завищена, що взагалі обмежує коло учасників в закупівлі, що є теж дискримінацією. Для підтвердження виконання аналогічного договору достатньо і однієї копії (оригіналу) Договору, та всіх інших документів підтверджуючих повне виконання Договору. А також належне та добросовісне виконання , підтверджує відгук від замовника з контактною інформацією для особистого зв’язку з ним.
3) Щодо складського приміщення. Учасник може не мати власного, або орендованого складського приміщення, так як це не обов’язково. Товар який є предметом закупівлі може замовлятися у постачальника і одразу доставлятися замовнику згідно графіку поставок, або за заявкою в необхідному обсязі. При тому, що відповідність технічним та якісним характеристикам не змінюється. Тому ця вимога теж звужує коло учасників для належної конкуренції про яку йдеться в ЗУ «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною.
Вносячи до своєї тендерної документації, вище перераховані дискримінаційні критерії, Вами порушується чинне законодавство та Конституційні права учасників заважаючи розвитку малого та середнього бізнесу. Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Згідно статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. У статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 ) (далі - ГКУ) зазначено, що громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.
Виходячи з вище сказаного Прошу Вас виключити ці частини, або внести відповідні корективи стосовно:
- Публічності
- Кількості Договорів
- Обов’язкова наявність складського приміщення
Дискримінаційні частини цієї ТД не можуть бути кваліфікаційними.
Обґрунтованість вимог підтверджена Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
- № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 (копія додається)
- № 1279-рпк-пз від 16.03.2017 (копія додається)
- №1002-рпк-пз від 03.03.2017 (копія додається)
- №1758-рпк-пз від 04.04.2017 (копія додається)
Розгорнути
Згорнути
1) …. наявність (власного або орендованого) обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення постачання твердого палива, а саме: склад (або складський майданчик) для зберігання твердого палива (деревини)…… ………...….. шляхом подання копій зазначених правовстановлюючих документів.
2) **Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання деревини для опалення, що складає предмет закупівлі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори; Не менше трьох повністю виконаних аналогічних договорів із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо постачання товару деревини паливної, що складає предмет закупівлі. Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів…….
Згідно з частиною першою ст..16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою ст. 16 Закону встановлено, що замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання публічно - аналогічних договорів та складського приміщення. Зміст цієї частини, а саме публічність Договорів та їх кількість і наявність сладського приміщення (власного або орендованого), ні як не впливає на наявність позитивного досвіду учасників виконання аналогічних договорів, та на сам перед на технічні та якісні вимоги предмета закупівлі, а лише обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (ч.4 ст.22). Наведені вимоги до учасників суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ч.4 ст.3, ч.3 ст.5.
Хочу зробити наголос на тому, що:
1) якщо учасник має аналогічні договори НЕ з державними підприємствами та установами, які в свою чергу сумлінно виконувалися і в повному обсязі, не робить учасника закупівлі невідповідним кваліфікаційним критеріям замовника. Він має повне право брати учать в державних закупівлях на ЗАГАЛЬНИХ та не ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ умовах, чому Ви перешкоджаєте, вносячи до своєї тендерної документації дискримінаційні критерії (умови) . В супереч вище вказаним частинам ЗУ «Про публічні закупівлі»
2) А також кількість виконаних договорів дуже завищена, що взагалі обмежує коло учасників в закупівлі, що є теж дискримінацією. Для підтвердження виконання аналогічного договору достатньо і однієї копії (оригіналу) Договору, та всіх інших документів підтверджуючих повне виконання Договору. А також належне та добросовісне виконання , підтверджує відгук від замовника з контактною інформацією для особистого зв’язку з ним.
3) Щодо складського приміщення. Учасник може не мати власного, або орендованого складського приміщення, так як це не обов’язково. Товар який є предметом закупівлі може замовлятися у постачальника і одразу доставлятися замовнику згідно графіку поставок, або за заявкою в необхідному обсязі. При тому, що відповідність технічним та якісним характеристикам не змінюється. Тому ця вимога теж звужує коло учасників для належної конкуренції про яку йдеться в ЗУ «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною.
Вносячи до своєї тендерної документації, вище перераховані дискримінаційні критерії, Вами порушується чинне законодавство та Конституційні права учасників заважаючи розвитку малого та середнього бізнесу. Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Згідно статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. У статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 ) (далі - ГКУ) зазначено, що громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.
Виходячи з вище сказаного Прошу Вас виключити ці частини, або внести відповідні корективи стосовно:
- Публічності
- Кількості Договорів
- Обов’язкова наявність складського приміщення
Дискримінаційні частини цієї ТД не можуть бути кваліфікаційними.
Обґрунтованість вимог підтверджена Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
- № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 (копія додається)
- № 1279-рпк-пз від 16.03.2017 (копія додається)
- №1002-рпк-пз від 03.03.2017 (копія додається)
- №1758-рпк-пз від 04.04.2017 (копія додається)
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2020 14:32
Детально в прикріпленому файлі
З огляду на вказане Замовником усунуто будь-які перешкоди для прийняття участі у закупівлі кваліфікованим учасником. Решта ж доводів Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися тендерним комітетом за підставу для внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-17-001352-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ", Код ЄДРПОУ:01882172
Дата подання: 17 лютого 2020 15:59
Дата подання: 17 лютого 2020 15:59
За результатами електронних торгів перемогла пропозиція ФОП Носатюк Олени Юріївни, як найбільш економічно вигідна для Замовника з пропозицією 748 880,00 грн.
Згідно засідання уповноваженої особи з проведення процедур закупівель оформленого протоколом/рішенням розгляду тендерних пропозицій прийняття рішення про визначення переможця та формування повідомлення про намір укласти договір з ФОП Нетудихата О.А. № 6 від 07.02.2020р. визнано пропозицію ФОП Нетудихата Ольги Анатоліївни, що відповідає встановленим вимогам тендерної документації Замовника, незважаючи на те, що учасник не приймав участь в аукціоні, не зробив жодного кроку на пониження своєї заявленої ставки в сумі 917 840,00 грн, що вказує на змову з Замовником торгів.
Тендерною документацією передбачено, що «ЄДИНИМ КРИТЕРІЄМ ОЦІНКИ ЗГІДНО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Є ЦІНА – 100%.» Всупереч тендерної документації уповноважена особа з питань публічних закупівель Рудакевич Р.О. прийняв рішення і визнав тендерну пропозиції ФОП Нетудихата О.А. такою, що відповідає всім встановленим вимогам тендерної документації з ціною 917 840,00 грн. що на 168 960,00 грн. БІЛЬША ніж у інших учасників аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 19.02.2020 №3167.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 17:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Носатюк Олена Юріївна |
843 920,00
UAH з ПДВ
|
748 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" |
876 480,00
UAH з ПДВ
|
749 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. |
917 840,00
UAH з ПДВ
|
917 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Носатюк Олена Юріївна #2845202627 |
Відхилено |
748 880,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 16:30
|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" #01882172 |
Відхилено |
749 760,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 16:33
|
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. #2859900927 |
Переможець |
917 840,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 08:20
|
інформація по Д. 143.pdf | укладений |
01 січня 2021 08:18
|
7. Протокол про затв. звіту д. 143.pdf | укладений |
01 січня 2021 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 13:19
|
Договір №143 від 20.02.2020р. дрова.PDF | укладений |
20 лютого 2020 13:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
917 840,00
UAH
|