Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу 10 найменувань
Supplies for hemodialysis 10 items
Очікувана вартість
9 230 300,00 UAH
UA-2020-01-17-001237-b 1c99cce12d2744829b90a5369d149b8d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Наумова

+380412345425 bazaspecmedtd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 40525915
Місцезнаходження: 10019, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Комерційна, 2
Контактна особа: Євгенія Наумова
+380412345425
bazaspecmedtd@gmail.com
Додаткові контактні особи: Євгенія Наумова
+380412345425
bazaspecmedtd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalna ustanova "Baza spetsialnogo medychnogo postachannia" Zhytomyrskoi oblasnoi rady
National ID: 40525915
Contact point: Evgenia Naumova
+380412345425
bazaspecmedtd@gmail.com
Additional contacts: Євгенія Наумова
+380412345425
bazaspecmedtd@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 січня 2020 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:43
Очікувана вартість: 9 230 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 151,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 17 січня 2020 12:05
Enquiries until: 07 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 13 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2020 18:00

Information

Estimated total value: 9 230 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 46 152 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 штуки
Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,4-1,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Low-flow capillary dialyser with synthetic membrane area of ​​1.4-1.5 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
3300 штуки
Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,7-1,8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Low-flow capillary dialyser with synthetic membrane area of ​​1.7-1.8 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
100 штуки
Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,9-2,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Low-flow capillary dialyser with synthetic membrane area of ​​1.9-2,1 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
15 штуки
Високопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,7-1,8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


High-flow capillary dialyzer with synthetic membrane area 1,7-1,8м2
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
15 штуки
Артеріально-венозний набір для ГДФ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Arterial venous set for GDF
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
8300 штуки
Кровопровідні магістралі до діалізатора (артерія-вена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Bloodstream to dialyzer (artery-vein)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
8420 штуки
Голки фістульні венозні d-1.5-1.6mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму



Fistula venous needles d-1.5-1.6mm
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
8420 штуки
Голки фістульні артеріальні d-1.5-1.6mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Needles fistulas arterial d-1.5-1.6mm
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
450 штуки
Концентрат кислотний для проведення бікарбонатного діалізу у ємкості 10л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Acid concentrate for carrying out bicarbonate dialysis in a capacity of 10 l
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
3040 штуки
Порошковий катридж основного компоненту 760г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна, 2
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Powder cartridge of the main component 760g
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 12:05
ТД Гемодіаліз.doc
17 січня 2020 12:05
Протокол затвердження ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-03-000008 ● 3f90d670ada24215be07441dbfb84451
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020 18:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.06.2020
№ 36

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.06.2020 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2020-01-17-001237-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-05 12:40:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Витратні матеріали для гемодіалізу 10 найменувань» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-001237-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» та ТОВ «ІНДЕКС» на відповідність тендерній документації
Комунальної установи «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-10 17:16:35

Відповідь на звернення

За результатами розгляду запиту від 05.06.2020 р., повідомляємо наступне.
Факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «АРТОНІКА» та ТОВ «ІНДЕКС» на відповідність тендерній документації - встановлені не були. Протокол розгляду тендерних пропозицій міститься в електронній формі на майданчику Prozorro.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-25 14:56:22

Відповідь на звернення

За результатами розгляду висновку про наявність порушень в сфері державних закупівель, повідомляємо наступне.

Так, за результатами моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісі Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) було встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «АРТОНІКА» відсутні копії аналогічних договорів за та/або 2016 та/або 2017 та/або 2018 роки (надано два аналогічні за 2019 роки), що не відповідає умовам п.2 розділу VI додатку №3 тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З приводу даного висновку вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Частиною 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміну «Аналогічний договір».
Крім того, ст.16 Закону не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів.
З метою недопущення дискримінації учасника, яки підтвердив досвід виконання аналогічних договорів за інший період, було прийнято рішення про його допуск до процедури закупівлі.

Також, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНДЕКС» надано гарантійний лист про відсутність застосованих до нього санкцій, у якому відсутнє посилання на дотримання учасником Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018 р. «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що не відповідає умовам п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
З приводу даного висновку вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Пункт 10 ч.1 ст.4 Закону України «Про санкції» містить імперативну норму, - «заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом».
В свою чергу, ні Закон України «Про публічні закупівлі», а ні примірна форма тендерної документації затверджена Наказом Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 "Про затвердження примірної тендерної документації" не передбачає обов’язку/рекомендації включення безпосередньо в тендерну документацію розроблену замовником усіх нормативно правових актів, рішень РНБО тощо, які містять положення щодо санкції.
Також, слід зазначити, що рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року прийнято відповідно до статті 5 Закону України "Про санкції".
Тобто, у разі подання тендерної пропозиції юридичною чи фізичною особою, щодо яких застосовані спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно із Законом України “Про санкції", Замовник має правову підставу відхилити таку пропозицію.
Разом з тим, в тендерного комітету відсутні будь-які відомості щодо застосування до ТОВ «ІНДЕКС» спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
В свою чергу, на стор.96 тендерної пропозиції ТОВ «ІНДЕКС» міститься гарантійний лист щодо санкцій в якому зазначено, що ТОВ «ІНДЕКС» гарантує, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походження з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із ЗУ «Про санкції»…
Таки чином, з боку ТОВ «ІНДЕКС» надано гарантійний лист про відсутність застосованих до нього санкцій.

При цьому, просимо звернути увагу на важливість та специфічність предмету закупівлі. Не своєчасне забезпечення витратними матеріалами для гемодіалізу може спричинити шкоду життю та здоров’ю хворих гемодіалізного профілю та призвести до суспільної напруги. Також звертаємо увагу, що на даному етапі немає можливості враховувати відповідні висновки Держаудитслужби та усувати можливі порушення, оскільки договір про закупівлю укладений та частково виконаний. Витратні матеріали передані на лікувальний заклад і на даний момент майже в повному обсязі використані. Одночасно тендерний комітет буде враховувати відповідні висновки в майбутньому з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку про наявність порушень в сфері державних закупівель, повідомляємо наступне. Так, за результатами моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісі Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) було встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «АРТОНІКА» відсутні копії аналогічних договорів за та/або 2016 та/або 2017 та/або 2018 роки (надано два аналогічні за 2019 роки), що не відповідає умовам п.2 розділу VI додатку №3 тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». З приводу даного висновку вважаємо за необхідне зазначити наступне. Частиною 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміну «Аналогічний договір». Крім того, ст.16 Закону не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів. З метою недопущення дискримінації учасника, яки підтвердив досвід виконання аналогічних договорів за інший період, було прийнято рішення про його допуск до процедури закупівлі. Також, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНДЕКС» надано гарантійний лист про відсутність застосованих до нього санкцій, у якому відсутнє посилання на дотримання учасником Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018 р. «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що не відповідає умовам п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. З приводу даного висновку вважаємо за необхідне зазначити наступне. Пункт 10 ч.1 ст.4 Закону України «Про санкції» містить імперативну норму, - «заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом». В свою чергу, ні Закон України «Про публічні закупівлі», а ні примірна форма тендерної документації затверджена Наказом Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 "Про затвердження примірної тендерної документації" не передбачає обов’язку/рекомендації включення безпосередньо в тендерну документацію розроблену замовником усіх нормативно правових актів, рішень РНБО тощо, які містять положення щодо санкції. Також, слід зазначити, що рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року прийнято відповідно до статті 5 Закону України "Про санкції". Тобто, у разі подання тендерної пропозиції юридичною чи фізичною особою, щодо яких застосовані спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно із Законом України “Про санкції", Замовник має правову підставу відхилити таку пропозицію. Разом з тим, в тендерного комітету відсутні будь-які відомості щодо застосування до ТОВ «ІНДЕКС» спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). В свою чергу, на стор.96 тендерної пропозиції ТОВ «ІНДЕКС» міститься гарантійний лист щодо санкцій в якому зазначено, що ТОВ «ІНДЕКС» гарантує, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походження з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із ЗУ «Про санкції»… Таки чином, з боку ТОВ «ІНДЕКС» надано гарантійний лист про відсутність застосованих до нього санкцій. При цьому, просимо звернути увагу на важливість та специфічність предмету закупівлі. Не своєчасне забезпечення витратними матеріалами для гемодіалізу може спричинити шкоду життю та здоров’ю хворих гемодіалізного профілю та призвести до суспільної напруги. Також звертаємо увагу, що на даному етапі немає можливості враховувати відповідні висновки Держаудитслужби та усувати можливі порушення, оскільки договір про закупівлю укладений та частково виконаний. Витратні матеріали передані на лікувальний заклад і на даний момент майже в повному обсязі використані. Одночасно тендерний комітет буде враховувати відповідні висновки в майбутньому з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-06-25 14:54:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 лютого 2020
UA-2020-01-17-001237-b1c99cce12d2744829b90a5369d149b8d
Найменування: Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 40525915
Місцезнаходження: 10019, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Комерційна, 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ІНДЕКС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

05 березня 2020 11:42
Електронний підпис
05 березня 2020 11:42
Електронний підпис
05 березня 2020 11:41
Документи переможця.pdf
15 лютого 2020 11:56
Електронний підпис
15 лютого 2020 11:56
Електронний підпис
15 лютого 2020 11:55
Кваліфікація.pdf
15 лютого 2020 11:55
Техніка.pdf
15 лютого 2020 11:55
Реєстр.pdf
15 лютого 2020 11:55
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 12:40
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:40
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:34
Технічна частина.pdf
17 лютого 2020 12:34
Тендерна пропозиція.pdf
17 лютого 2020 12:34
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА»

ТОВ ІНДЕКС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» 9 096 332,15
UAH з ПДВ
9 096 332,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНДЕКС 9 159 858,05
UAH з ПДВ
9 159 858,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 11:42
Електронний підпис
05 березня 2020 11:42
Електронний підпис
05 березня 2020 11:41
Документи переможця.pdf
15 лютого 2020 11:56
Електронний підпис
15 лютого 2020 11:56
Електронний підпис
15 лютого 2020 11:55
Кваліфікація.pdf
15 лютого 2020 11:55
Техніка.pdf
15 лютого 2020 11:55
Реєстр.pdf
15 лютого 2020 11:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 12:40
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:40
Електронний підпис
17 лютого 2020 12:34
Технічна частина.pdf
17 лютого 2020 12:34
Тендерна пропозиція.pdf
17 лютого 2020 12:34
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА»

ТОВ ІНДЕКС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА»
#41360386
Переможець 9 096 332,15
UAH з ПДВ
05 березня 2020 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА»
#41360386
9 096 332,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 12:33
ДУ №1.pdf укладений
28 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 14:16
ДУ №1.pdf зміни до договору
13 липня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 13:28
Договір 52 66.pdf укладений
16 березня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 52/66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 384 395,15
UAH (в тому числі ПДВ 352 250,15 UAH)