Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Supplies for hemodialysis 10 items
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40525915 |
Місцезнаходження: | 10019, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Комерційна, 2 |
Контактна особа: |
Євгенія Наумова +380412345425 bazaspecmedtd@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Євгенія Наумова +380412345425 bazaspecmedtd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalna ustanova "Baza spetsialnogo medychnogo postachannia" Zhytomyrskoi oblasnoi rady |
National ID: | 40525915 |
Contact point: |
Evgenia Naumova +380412345425 bazaspecmedtd@gmail.com |
Additional contacts: |
Євгенія Наумова +380412345425 bazaspecmedtd@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2020 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 9 230 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 151,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 17 січня 2020 12:05 |
Enquiries until: | 07 лютого 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 лютого 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 9 230 300 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 46 152 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Low-flow capillary dialyser with synthetic membrane area of 1.4-1.5 m2
Low-flow capillary dialyser with synthetic membrane area of 1.7-1.8 m2
High-flow capillary dialyzer with synthetic membrane area 1,7-1,8м2
Bloodstream to dialyzer (artery-vein)
Fistula venous needles d-1.5-1.6mm
Powder cartridge of the main component 760g
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2020 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2020 12:05 |
ТД Гемодіаліз.doc | |
17 січня 2020 12:05 |
Протокол затвердження ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-03-000008 ● 3f90d670ada24215be07441dbfb84451
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 18:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2020
№ 36
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.06.2020 № 36.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2020-01-17-001237-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-05 12:40:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Витратні матеріали для гемодіалізу 10 найменувань» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-17-001237-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» та ТОВ «ІНДЕКС» на відповідність тендерній документації
Комунальної установи «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-10 17:16:35
Відповідь на звернення
За результатами розгляду запиту від 05.06.2020 р., повідомляємо наступне.
Факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «АРТОНІКА» та ТОВ «ІНДЕКС» на відповідність тендерній документації - встановлені не були. Протокол розгляду тендерних пропозицій міститься в електронній формі на майданчику Prozorro.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-25 14:56:22
Відповідь на звернення
За результатами розгляду висновку про наявність порушень в сфері державних закупівель, повідомляємо наступне.
Так, за результатами моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісі Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) було встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «АРТОНІКА» відсутні копії аналогічних договорів за та/або 2016 та/або 2017 та/або 2018 роки (надано два аналогічні за 2019 роки), що не відповідає умовам п.2 розділу VI додатку №3 тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З приводу даного висновку вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Частиною 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміну «Аналогічний договір».
Крім того, ст.16 Закону не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів.
З метою недопущення дискримінації учасника, яки підтвердив досвід виконання аналогічних договорів за інший період, було прийнято рішення про його допуск до процедури закупівлі.
Також, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНДЕКС» надано гарантійний лист про відсутність застосованих до нього санкцій, у якому відсутнє посилання на дотримання учасником Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018 р. «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що не відповідає умовам п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
З приводу даного висновку вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Пункт 10 ч.1 ст.4 Закону України «Про санкції» містить імперативну норму, - «заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом».
В свою чергу, ні Закон України «Про публічні закупівлі», а ні примірна форма тендерної документації затверджена Наказом Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 "Про затвердження примірної тендерної документації" не передбачає обов’язку/рекомендації включення безпосередньо в тендерну документацію розроблену замовником усіх нормативно правових актів, рішень РНБО тощо, які містять положення щодо санкції.
Також, слід зазначити, що рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року прийнято відповідно до статті 5 Закону України "Про санкції".
Тобто, у разі подання тендерної пропозиції юридичною чи фізичною особою, щодо яких застосовані спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно із Законом України “Про санкції", Замовник має правову підставу відхилити таку пропозицію.
Разом з тим, в тендерного комітету відсутні будь-які відомості щодо застосування до ТОВ «ІНДЕКС» спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
В свою чергу, на стор.96 тендерної пропозиції ТОВ «ІНДЕКС» міститься гарантійний лист щодо санкцій в якому зазначено, що ТОВ «ІНДЕКС» гарантує, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походження з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із ЗУ «Про санкції»…
Таки чином, з боку ТОВ «ІНДЕКС» надано гарантійний лист про відсутність застосованих до нього санкцій.
При цьому, просимо звернути увагу на важливість та специфічність предмету закупівлі. Не своєчасне забезпечення витратними матеріалами для гемодіалізу може спричинити шкоду життю та здоров’ю хворих гемодіалізного профілю та призвести до суспільної напруги. Також звертаємо увагу, що на даному етапі немає можливості враховувати відповідні висновки Держаудитслужби та усувати можливі порушення, оскільки договір про закупівлю укладений та частково виконаний. Витратні матеріали передані на лікувальний заклад і на даний момент майже в повному обсязі використані. Одночасно тендерний комітет буде враховувати відповідні висновки в майбутньому з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку про наявність порушень в сфері державних закупівель, повідомляємо наступне. Так, за результатами моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісі Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) було встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «АРТОНІКА» відсутні копії аналогічних договорів за та/або 2016 та/або 2017 та/або 2018 роки (надано два аналогічні за 2019 роки), що не відповідає умовам п.2 розділу VI додатку №3 тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». З приводу даного висновку вважаємо за необхідне зазначити наступне. Частиною 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміну «Аналогічний договір». Крім того, ст.16 Закону не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів. З метою недопущення дискримінації учасника, яки підтвердив досвід виконання аналогічних договорів за інший період, було прийнято рішення про його допуск до процедури закупівлі. Також, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНДЕКС» надано гарантійний лист про відсутність застосованих до нього санкцій, у якому відсутнє посилання на дотримання учасником Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018 р. «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що не відповідає умовам п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. З приводу даного висновку вважаємо за необхідне зазначити наступне. Пункт 10 ч.1 ст.4 Закону України «Про санкції» містить імперативну норму, - «заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом». В свою чергу, ні Закон України «Про публічні закупівлі», а ні примірна форма тендерної документації затверджена Наказом Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 "Про затвердження примірної тендерної документації" не передбачає обов’язку/рекомендації включення безпосередньо в тендерну документацію розроблену замовником усіх нормативно правових актів, рішень РНБО тощо, які містять положення щодо санкції. Також, слід зазначити, що рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року прийнято відповідно до статті 5 Закону України "Про санкції". Тобто, у разі подання тендерної пропозиції юридичною чи фізичною особою, щодо яких застосовані спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно із Законом України “Про санкції", Замовник має правову підставу відхилити таку пропозицію. Разом з тим, в тендерного комітету відсутні будь-які відомості щодо застосування до ТОВ «ІНДЕКС» спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). В свою чергу, на стор.96 тендерної пропозиції ТОВ «ІНДЕКС» міститься гарантійний лист щодо санкцій в якому зазначено, що ТОВ «ІНДЕКС» гарантує, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походження з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із ЗУ «Про санкції»… Таки чином, з боку ТОВ «ІНДЕКС» надано гарантійний лист про відсутність застосованих до нього санкцій. При цьому, просимо звернути увагу на важливість та специфічність предмету закупівлі. Не своєчасне забезпечення витратними матеріалами для гемодіалізу може спричинити шкоду життю та здоров’ю хворих гемодіалізного профілю та призвести до суспільної напруги. Також звертаємо увагу, що на даному етапі немає можливості враховувати відповідні висновки Держаудитслужби та усувати можливі порушення, оскільки договір про закупівлю укладений та частково виконаний. Витратні матеріали передані на лікувальний заклад і на даний момент майже в повному обсязі використані. Одночасно тендерний комітет буде враховувати відповідні висновки в майбутньому з метою недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-06-25 14:54:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40525915 |
Місцезнаходження: | 10019, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Комерційна, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ІНДЕКС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» #41360386 |
Переможець |
9 096 332,15
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 12:33
|
ДУ №1.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2020 14:16
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
13 липня 2020 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 13:28
|
Договір 52 66.pdf | укладений |
16 березня 2020 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 52/66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |