Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шприці
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2020-01-17-001167-c e46acf891d904997badccd25afd0e6d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шинкарьова Марина Миколаївна

380965266209 tendercpmcp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885278
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Нахімова,35
Контактна особа: Шинкарьова Марина Миколаївна
380965266209
tendercpmcp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 14:00
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 штуки
Шприц 3-х компонентний ін’єкційний одноразового застосування з двома голками 5 мл «MEDICARE»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1500 штуки
Шприц 3-х компонентний ін’єкційний одноразового застосування з двома голками 2 мл «MEDICARE»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
Шприц одноразовий 1 мл інсуліновий 100U з двома голками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 штуки
Шприц 3-х компонентний ін’єкційний одноразового застосування з двома голками 10 мл «MEDICARE»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 штуки
Шприц 3-х компонентний ін’єкційний одноразового застосування з двома голками 20 мл «MEDICARE»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 13:50
додаток №4.doc
17 січня 2020 13:49
Оголошення с ТЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-001167-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Гусаров Дмитро Володимирович, Код ЄДРПОУ:2975217451
Дата подання: 21 січня 2020 13:17
Що до гарантийного листа
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2020 09:32
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, у разі здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, з використанням електронної системи закупівель (далі – система) застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “ПРОЗОРРО”від 19.03.2019 № 10.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД" 22 795,00
UAH з ПДВ
22 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 08:31
Електронний підпис
22 січня 2020 08:24
ГЛ 2170120.pdf
22 січня 2020 08:24
11. Договір.pdf
22 січня 2020 08:24
10. Технічні вимоги.pdf
22 січня 2020 08:24
9. Гарантійний лист.pdf
22 січня 2020 08:24
6. Цінова пропозиція.pdf
22 січня 2020 08:24
2. Витяг з ЄДР.pdf
22 січня 2020 08:24
1.1 Статут завірені.pdf
22 січня 2020 08:24
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД"
#42263098
Переможець 22 795,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 09:30

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД"
#42263098
22 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 14:27
звіт про виконання договору.docx.pdf укладений
09 червня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 10:36
договор 28.pdf укладений
04 лютого 2020 10:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 22 795,00
UAH