Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб із борошна пшеничного 1 ґатунку; хліб із борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку; булочка здобна без начинки (70 грам)
Очікувана вартість
200 053,80 UAH
UA-2020-01-17-001086-a 790557a5b5ce442889db15e04b5efda2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

МОСКАЛЬЧУК Олександр Миколайович

+380432520933 vucz@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Код ЄДРПОУ: 38821236
Вебсайт: http://vpu.ldubgd.edu.ua/
Місцезнаходження: 21020, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Генерала Арабея 7
Контактна особа: МОСКАЛЬЧУК Олександр Миколайович
+380432520933
vucz@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 20:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2020 20:30
Початок аукціону: 03 лютого 2020 11:28
Очікувана вартість: 200 053,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 001,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7770 кг
Хліб із борошна пшеничного 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
6170 кг
Хліб із борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1516.2 кг
Булочка здобна без начинки (70 грам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-001086-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН", Код ЄДРПОУ:30804187
Дата подання: 07 лютого 2020 13:02
вимога
За результатами закупівлі UA-2020-01-17-001086-a (предмет – «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Придбання хліба з борошна пшеничного 1-го ґатунку; хліба з борошна житнього обдирного і пшеничного 1-го гатунку ) протоколом засідання тендерного комітету Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) № 16 від 06.02.2020 переможцем визнано ФОП Лабудько В.В..
При цьому, вищезазначене рішення прийнято з порушенням статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція ФОП Лабудько В.В. не відповідає вимогам тендерної документації.
А саме, згідно пункту 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації Замовника «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: копію посвідчення про якість, або копію висновку санітарно–епідеміологічної експертизи, або копію декларації виробника, або інше документальне підтвердження якості та безпеки товару.»
Учасник ФОП Лабудько В.В. в складі своєї пропозиції надав документ під назвою декларація виробника, в якому не надав інформації, що підтверджує якісні вимоги до предмета закупівлі. Згідно ст..21 Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини» декларація виробника повинна містити таку інформацію:
- Назву та адресу виробника;
- Назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту;
- Посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу);
- Дату видачі, ім’я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника;
- Для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику відповідно до положень ст.. 22 цього Закону.
Виробник, що видає декларацію виробника, повинен мати документальні докази дійсності його декларації.
Таким чином, документ під назвою «Декларація виробника», яку надав ФОП Лабудько В.В., не може бути прийнятий до розгляду.
Отже, ФОП Лабудько В.В. в складі своєї пропозиції не надав документу, що свідчить про якість та безпеку предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, звертаємось з проханням розглянути вказану вимоги, за результатами чого:
1. Відмінити (скасувати) рішення тендерного комітету (протокол № 16 від 06.02.2020), яким з порушенням вимог 30 Закону України «Про публічні закупівлі» визнано переможцем торгів ФОП Лабудько В.В.;
2. Відхилити пропозицію ФОП Лабудько В.В. як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених тендерною документацією;
3. Прийняти до розгляду пропозицію ТОВ «Вінниця-млин».
Одночасно повідомляємо, що відповідно до вимог статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі усунення порушень з питань публічних закупівель службова (посадова) особа не притягається до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2020 18:55
Учаснику відкритих торгів по предмету закупівлі "Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби”, код за ДК 021:2015 - 15810000-9 (хліб із борошна пшеничного 1 ґатунку, хліб із борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку, булочка здобна без начинки)

Директору ТОВ “Вінниця-млин”
Ігорю Бондарю


На Вашу вимогу № 39 від 07.02.2020 щодо результатів закупівлі “Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, код за ДК 021:2015 — 15810000-9 (хліб із борошна пшеничного 1 ґатунку; хліб із борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку; булочка здобна без начинки (70 грам)), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-001086-а (надалі - процедура закупівлі) повідомляємо наступне.
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (надалі - Училище) здійснює придбання товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом України від 25.12.2015 №922-VIII “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон).
З метою максимальної економії та раціонального використання бюджетних коштів тендерний комітет Училища діє в правовому полі, неухильно дотримуючись норм Закону.
Відповідно Ваших зауважень повідомляємо, що у пункті 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації зазначено:
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі), згідно з частиною другою статті 22 Закону, зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
- заповнений і підписаний учасником Додаток 3 до тендерної документації;
- копію посвідчення про якість, або копію висновку санітарно–епідеміологічної експертизи, або копію декларації виробника, або інше документальне підтвердження якості та безпеки товару.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Слід звернути увагу, що зміст пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, на який Ви посилаєтесь, не містить вичерпного переліку документів, які б могли бути подані на виконання даного пункту та будь-які окремі вимоги щодо оформлення цих документів відсутні. Також, скарг та зауважень щодо змісту тендерної документації даної процедури закупівлі не надходило, тому всі учасники, у тому числі ТОВ “Вінниця-млин”, погодились з умовами її проведення.
Учасник процедури закупівлі фізична особа - підприємець Лабудько Вадим Васильович на виконання даного пункту (пункту 6 розділу ІІІ) у складі тендерної пропозиції надав 8 (вісім) документів, про що зазначив у розділі “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (викладеному в Додатку 3 до цієї тендерної документації та інших розділах тендерної документації) “Реєстру документів, наданих у складі тендерної пропозиції” (Додаток 6), а саме:
1. Технічні характеристики (кількість сторінок - 3);
2. Гарантійний лист щодо якості товару (кількість сторінок - 1);
3. Довідка про реєстрацію потужностей (кількість сторінок - 1);
4. Гарантійний лист (кількість сторінок - 1);
5. Якісне посвідчення (декларація виробника) (кількість сторінок - 1);
6. Довідка захист довкілля (кількість сторінок - 1);
7. Лист надання зразків продукції (кількість сторінок - 1);
8. Гарантійний лист проведення досліджень (кількість сторінок - 1).
Тому, тендерний комітет Училища дійшов висновку, що поданих документів у складі тендерної пропозиції з вищезазначеного переліку учасника ФОП Лабудько В.В. достатньо для виконання умов пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Подання у складі тендерної пропозиції учасника “іншого документу підтвердження якості та безпеки товару”, що названий на власний розсуд учасника, наприклад, “Якісне посвідчення”, або “декларація виробника” не може вважатися не виконанням умов пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Разом з тим, інформуємо, що відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Лабудько В.В. декларації виробника, оформленою за зазначеними Вами вимогами (згідно статті 21 Закону України “ Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини”) не може вплинути на рішення щодо кваліфікації даного учасника з наступних причин.
В Закон України від 23.12.1997 № 771/97-ВР “Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини” (надалі - Закон № 771), що прийнятий 23 грудня 1997 року, неодноразово вносились зміни (25 (двадцять п'ять) редакцій).
Зміст статті 21 Закону України “Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини”, на яку Ви посилаєтесь у своїй вимозі, не знаходить свого відображення ні в початковій, ні в поточній редакції документу.
Після внесення чергових змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів поняття “декларація виробника” виключено з Закону № 771 та не передбачається ним. Тому, на наш погляд, посилання на викладений Вами зміст статті 21 Закону України “Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини” щодо вимог оформлення декларації виробника є безпідставним.
Враховуючи вищевикладене, зважаючи, що в тендерній документації не має вичерпного переліку документів, які можуть підтверджувати виконання пункту 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та відсутні вимоги щодо оформлення таких документів, тендерний комітет училища не має підстав скасувати законне рішення, оформлене протоколом № 16 від 06.02.2020 про визначення переможцем торгів ФОП Лабудько В.В., так як його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації даної процедури закупівлі.



З повагою,
Голова тендерного комітету Олександр МОСКАЛЬЧУК

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 13:02
вимога.pdf

Документи

11 лютого 2020 18:55
Лист 178.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лабудько Вадим Васильович 155 784,00
UAH з ПДВ
155 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН" 183 485,34
UAH з ПДВ
183 485,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 18:12
Електронний підпис
10 лютого 2020 10:16
Електронний підпис
06 лютого 2020 19:04
Електронний підпис
03 лютого 2020 11:58
Електронний підпис
31 січня 2020 20:39
Електронний підпис
31 січня 2020 20:38
використання печать.pdf
31 січня 2020 20:38
санітарний паспорт.pdf
31 січня 2020 20:38
гарантійний лист.pdf
31 січня 2020 20:38
реєстр документів.pdf
30 січня 2020 18:02
Електронний підпис
30 січня 2020 18:00
реєстр.pdf
30 січня 2020 17:05
Електронний підпис
30 січня 2020 16:55
про захист довкілля.pdf
30 січня 2020 16:55
про працівників.pdf
30 січня 2020 16:55
аналогічні договори.pdf
30 січня 2020 16:55
додаткова угода.pdf
30 січня 2020 16:55
ЯКІСНИЙ ТОВАР.pdf
30 січня 2020 16:55
лист згода.pdf
30 січня 2020 16:55
паспорт.pdf
30 січня 2020 16:55
код ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2020 16:55
тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 16:55
договір на закупівлю.pdf
30 січня 2020 16:55
витяг.pdf

Публічні документи

01 лютого 2020 15:45
Електронний підпис
01 лютого 2020 15:44
тех.паспорти 67-68 ст..pdf
01 лютого 2020 15:44
тех.вимоги 61-62 ст..pdf
01 лютого 2020 15:44
Статут 44-60 ст..pdf
01 лютого 2020 15:44
реєстр документів.pdf
01 лютого 2020 15:44
опис 37 ст..pdf
01 лютого 2020 15:44
наказ + протокол 35-36 ст..pdf
01 лютого 2020 15:44
лист-згода з дог. 32 ст..pdf
01 лютого 2020 15:44
довідка до ст.17 18-19 ст..pdf
01 лютого 2020 15:44
витяг з ЄДР 1-12 ст..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лабудько Вадим Васильович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лабудько Вадим Васильович
#2417200014
Переможець 155 784,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лабудько Вадим Васильович
#2417200014
155 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:17
Договір79.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:03
Додатковий договір 1 48.pdf зміни до договору
11 березня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 17:34
Договір про закупівлю товарів за державні кошти зміни до договору
18 лютого 2020 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди у розділі XІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" реквізити Постачальника викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 / 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на підставі пункту 3.3 Договору від 18.02.2020 № 27 зменшити обсяги закупівлі на 93 897,20 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 79
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 886,80
UAH