Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо оренди легкових автомобілів з водієм – транспортні послуги
Очікувана вартість
1 785 316,00 UAH
UA-2020-01-17-001084-c 5447b415242a4b80914fc6f0555076be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гижко Олександр Олексійович

+380564948451 zakupivli_proz@dlgr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Довгинцівської районної в місті Кривому Розі ради
Код ЄДРПОУ: 05520744
Місцезнаходження: 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе (Дніпропетровське шосе), буд. 11
Контактна особа: Гижко Олександр Олексійович
+380564948451
zakupivli_proz@dlgr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 11:31
Очікувана вартість: 1 785 316,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 853,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги щодо оренди легкових автомобілів з водієм – транспортні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе, 11 та на замовлення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником згідно бюджетного законодавства шляхом безготівкової сплати на підставі підписаних актів наданих послуг та виставленого рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 13:29
Проєкт договору.doc
17 січня 2020 13:29
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-001084-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КП "АВТОБАЗА №1", Код ЄДРПОУ:34811402
Дата подання: 12 лютого 2020 13:34
Невідповідність пропозиції ФОП КУРОЧКА Е.С. вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію, викладену нижче, зокрема: на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 4, 5, 6, 10 ч. 1 (крім п. 1 і п. 7) та ч. 2 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі. ФОП КУРОЧКА Е.С. не надано у складі пропозиції довідку, що підтверджує відсутність підстав, передбачених п.10 ст.17 Закону. Отже, ФОП КУРОЧКА Е.С. не виконав вимогу, а його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З даного приводу Колегією АКУ надано аргументацію та було винесено схвальне рішення від 10.07.2019 № 9255 -р/пк-пз.
У випадку невчинення вами, як Замовником, дій щодо відхилення пропозиції даного учасника, будемо змушені звернутися зі скаргою до Колегії АКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2020 16:42
Згідно з вимогами Додатку 1 тендерної документації інформація в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, передбачених п.10, ч.1, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагалася від Учасника процедури закупівлі, який є ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ (щодо наявності/відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень).
Зазначена інформація НЕ вимагалася від Учасника процедури закупівлі, який є фізичною особою-підприємцем, оскільки ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції» не передбачає затвердження антикорупційної програми для фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Курочки Е.С. відповідає вимогам тендерної документації і підстав для її відхилення по ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» немає.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-17-001084-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КП "АВТОБАЗА №1", Код ЄДРПОУ:34811402
Дата подання: 14 лютого 2020 16:51
На дії замовника
Оскарження рішення замовника про оголошення наміру укласти договір учаснику ФОП Курочка Е.С.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2020 22:05
Рішення від 18.02.2020 № 3027 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 22:05
Рішення від 05.03.2020 № 4291.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 18:58

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 16:51
Скарга.pdf
14 лютого 2020 16:51
Підтвердження платежу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОДЬКО ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ 1 695 000,00
UAH з ПДВ
1 677 146,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ 1 694 900,00
UAH з ПДВ
1 694 900,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "АВТОБАЗА №1" 1 785 253,04
UAH з ПДВ
1 785 253,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 20:41
Електронний підпис
31 січня 2020 20:41
Електронний підпис
31 січня 2020 20:39
інформація 4.PDF
31 січня 2020 20:39
лист згода.PDF
31 січня 2020 20:39
інформація 1.PDF
31 січня 2020 20:39
інформація.PDF
31 січня 2020 20:39
інформація 5.PDF
31 січня 2020 20:39
інформація 3.PDF
31 січня 2020 20:39
довідка.PDF
31 січня 2020 20:39
інформація 2.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 12:51
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:50
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:45
довідка про корупцію.pdf
06 лютого 2020 12:45
пропозиція.pdf
31 січня 2020 21:02
Електронний підпис
31 січня 2020 21:00
Лист-відгук.pdf
31 січня 2020 21:00
Довідки 2.pdf
31 січня 2020 21:00
Договор 1.pdf
31 січня 2020 21:00
Документи.pdf
31 січня 2020 21:00
Довідки.pdf
31 січня 2020 21:00
Skoda.pdf
31 січня 2020 21:00
Volkswagen 2.pdf
31 січня 2020 21:00
Volkswagen 1.pdf
31 січня 2020 21:00
Договор 3.pdf
31 січня 2020 21:00
Договор 2.pdf
31 січня 2020 21:00
Договор ТСК-АВТО.pdf
31 січня 2020 21:00
Договор ТО.pdf
31 січня 2020 21:00
Renault megane.pdf
31 січня 2020 21:00
Акти.pdf
31 січня 2020 21:00
Renault laguna.pdf

Публічні документи

01 лютого 2020 11:23
Електронний підпис
01 лютого 2020 11:19
Страховки водії.pdf
01 лютого 2020 11:19
Страховки авто.pdf
01 лютого 2020 11:19
СТО.pdf
01 лютого 2020 11:19
специфікація.pdf
01 лютого 2020 11:19
Протоколи.pdf
01 лютого 2020 11:19
Пропозиція.pdf
01 лютого 2020 11:19
Про працівників.pdf
01 лютого 2020 11:19
Повноваження.pdf
01 лютого 2020 11:19
МТ база.pdf
01 лютого 2020 11:19
Ліцензія.pdf
01 лютого 2020 11:19
Досвід.pdf
01 лютого 2020 11:19
Договір лізингу.pdf
01 лютого 2020 11:19
Довідки ст.17.pdf
01 лютого 2020 11:19
Довідка гаражі.pdf
01 лютого 2020 11:19
До специфікації.pdf
01 лютого 2020 11:19
Гарантійний лист.pdf
01 лютого 2020 11:19
ВП МД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОДЬКО ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ

ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ

КП "АВТОБАЗА №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОДЬКО ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ
#3288418610
Відхилено 1 677 146,84
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 14:21
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ
#2856205459
Переможець 1 694 900,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУРОЧКА ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ
#2856205459
1 694 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 12:32
додаткова угода №6 від 02.03.2021 Курочка.pdf зміни до договору
03 березня 2021 12:31
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:27
додаткова угода № 5 ФОП Курочка ві 04.01.2021.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:31
дод угода №4 від 29.12.2020 ФОП Курочка Е.С..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:49
додаткова угода №3 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 10:36
Додаткова угода № 2 від 20.03.2020.pdf зміни до договору
20 березня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:17
Додаткова угода № 1 від 12.03.2020.pdf зміни до договору
12 березня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 10:08
Договір від 12.03.2020 № 59.pdf укладений
12 березня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору без зміни обсягів та якості послуг
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення видатків у відповідність до фактичного фінансування, без зміни обсягів та якості
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на термін достатній для проведення процедури на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі , з урахуванням фактичного обсягу видатків, зменшення строку дії договору в зв'язку з виконанням
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 02 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 999 971,20
UAH