Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
398 130,00 UAH
UA-2020-01-17-001079-b a174d6c8db79437e89ac9c7d9dfbd205
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шашенок

+380963681690 barvinok17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "БАРВІНОК" БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05392080
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Короленка, буд. 57 А
Контактна особа: Надія Шашенок
+380963681690
barvinok17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 14:30
Початок аукціону: 06 лютого 2020 14:52
Очікувана вартість: 398 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11943 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Короленка, 57-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
300 кілограми
згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Короленка, 57-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 45 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата Товару здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання та виконання. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 13:56
ТД Молоко та вершки зі змінами.docx
29 січня 2020 13:56
Перелік змін 3.docx
29 січня 2020 13:56
Проект договору (Молоко та вершки) зі змінами.docx
24 січня 2020 11:38
Перелік змін 2.docx
20 січня 2020 15:51
Перелік змін.docx
29 січня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 13:56
ТД Молоко та вершки зі змінами.docx
24 січня 2020 11:38
ТД Молоко та вершки зі змінами_24-01-2020.docx
20 січня 2020 15:51
ТД Молоко та вершки зі змінами.docx
17 січня 2020 11:43
ТД Молоко та вершки.docx
29 січня 2020 13:56
Перелік змін 3.docx
29 січня 2020 13:56
Проект договору (Молоко та вершки) зі змінами.docx
17 січня 2020 11:43
Проект договору (Молоко та вершки).docx
24 січня 2020 11:38
Перелік змін 2.docx
20 січня 2020 15:51
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 21 січня 2020 20:37
Дата відповіді: 24 січня 2020 11:39
Доброго дня!!! Шановний Замовнику в ТД (Технічні умови) зазначена вимога щодо надання оригіналу договору, укладеного з виробником (дійсний на 2019 рік...) чи можливо дійсний на 2020 рік? ДЯКУЮ
Відповідь: Доброго дня! Внесено зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-001079-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 21 січня 2020 20:27
Вимога щодо дискримінації та обмеження кола учасників
Доброго дня!!!! Шановний замовнику вимагаємо внести зміни до Технічних вимог Тендерної документації в частині - скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення (не більше тримісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019), так як згідно ПОСТАНОВИ № 896 від 31.10.2018року Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" затверджено ПОРЯДОК визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження.
У відповідності до ступенів ризику, на підприємстві здійснюється контроль планових заходів державного контролю у формі інспектування та аудиту відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі - планові заходи державного контролю), які здійснюються Держпродспоживслужбою, періодичність якого визначається згідно Наказу Держпродспоживслужби № 964 "Про затвердження щорічного плану державного нагляду (контролю), який є у відкритому доступі для огляду на сайті Держпродспоживслужби.
У залежності від ступеня ризику на підприємстві, проводиться перевірка з періодичністю а саме: високого ризику — 3 рази на рік, середнього — 2 рази на рік, низького — 1 раз на рік, так як вимога про надання вище зазначеного документу обмежує коло учасників і є дискримінаційною вимогою.
Також в технічних вимогах, в частині «Згущене молоко – молоко незбиране згущене з цукром 8,2% жирності..» ВИМАГАЄМО зазначити «Згущене молоко – молоко незбиране згущене з цукром не менше 8,2% жирності», так як жирність молока незбираного згущеного з цукром 8,2% жирності є дискримінаційною та обмежує коло учасників.
На підставі вище викладеного ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації.
В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації та обмеження кола учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 11:36
Шановний Учаснику! Постановою КМУ від 31.10.2018 № 896 "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" затверджено порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження.
Планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому (частина 1 статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»)
Відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» - заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Згідно із частиною 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Враховуючи вищевказане, дана умова тендерної документації не є дискримінаційною та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Стосовно технічних вимог до продукції, що закуповується, в тендерну документацію внесено відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-17-001079-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 січня 2020 17:14
Скарга
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником, Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу “Барвінок” Броварської міської ради (код ЄДРПОУ 05392080, місце знаходження 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Короленка, 57-А), порядку проведення процедури закупівлі товарів за кодом Код ДК 021:2015 (CPV): 15510000-6 Молоко та вершки, у частині вимоги про надання скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення (не більше тримісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019). 3. Зобов'язати Замовника, Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу “Барвінок” Броварської міської ради (код ЄДРПОУ 05392080, місце знаходження 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Короленка, 57-А), скасувати вимогу щодо надання скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення (не більше тримісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019). 4. У разі неможливості виправити допущені порушення — зобов'язати Замовника, заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу “Барвінок” Броварської міської ради (код ЄДРПОУ 05392080, місце знаходження 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Короленка, 57-А), відмінити процедуру закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 (CPV): 15510000-6 Молоко та вершки, ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-001079-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Внесено зміни до технічної документації
Дата: 29 січня 2020 14:55
Рішення від 30.01.2020 №1888.pdf
Дата публікації: 30 січня 2020 19:08

Документи подані скаржником

27 січня 2020 17:14
Платіжне доручення.PDF
27 січня 2020 17:14
Скарга АМКУ.PDF

Документи подані замовником

29 січня 2020 13:57
Перелік змін 3.docx

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 308 124,00
UAH з ПДВ
308 124,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 360 540,00
UAH з ПДВ
360 540,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 397 800,00
UAH з ПДВ
397 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 17:21
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:20
Тендерна пропозиція.PDF
13 лютого 2020 17:20
Довідка МВС.PDF
13 лютого 2020 17:19
Довідка ДФС.PDF
13 лютого 2020 17:19
Довідка 2.PDF
13 лютого 2020 17:19
Довідка 1.PDF
05 лютого 2020 14:26
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:26
9.2. Гарантійний лист.PDF
05 лютого 2020 14:26
7.2. гарантійний лист.PDF
05 лютого 2020 14:26
6.5. Гарантійний лист.PDF
05 лютого 2020 14:26
2.1.5. Лист розяснення.PDF
05 лютого 2020 14:26
payment_1126398610661965664.pdf
05 лютого 2020 14:26
payment_1126398610594856784.pdf
05 лютого 2020 14:26
inquiry_print.pdf
05 лютого 2020 14:26
G0220-2063-GL_tender.pdf
05 лютого 2020 14:26
Лицензия копия.pdf
05 лютого 2020 14:25
9.3. Додаткова РУЖИН.pdf
05 лютого 2020 14:25
7.9.2. План аудиту.pdf
05 лютого 2020 14:25
7.9. Сертифікат ISO 22000.pdf
05 лютого 2020 14:25
7.7. Договір Біла Церква.PDF
05 лютого 2020 14:24
7.10. 1. Звіт по аудиту 9001.PDF
05 лютого 2020 14:24
7.1. Технічні вимоги.PDF
05 лютого 2020 14:24
6.3. Статут 2019.pdf
05 лютого 2020 14:24
6.2. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 лютого 2020 14:24
5.9. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:24
5.8. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:23
5.7. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:23
5.6. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:23
5.5. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:23
5.4. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:23
5.3. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:23
5.2. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:23
5.10. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:23
5.1. Довідка.PDF
05 лютого 2020 14:23
4.3. Лист відгук КМКЛ № 2.PDF
05 лютого 2020 14:23
3.2.3. Штатний розпис.PDF
05 лютого 2020 14:23
3.1. Довідка працівники.PDF
05 лютого 2020 14:23
2.4.4. Висновок СЕС.PDF
05 лютого 2020 14:23
2.4.2. Наказ.PDF
05 лютого 2020 14:23
2.3. Довідка санобробка.PDF
05 лютого 2020 14:22
2.2. Довідка ТЗ.PDF
05 лютого 2020 14:22
2.1. Довідка МТБ.PDF
05 лютого 2020 14:22
16. Довыдки з банку.PDF
05 лютого 2020 14:22
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

05 лютого 2020 12:14
Електронний підпис
05 лютого 2020 12:13
Пропозиція ч.6.pdf
05 лютого 2020 12:13
Пропозиція ч.5.pdf
05 лютого 2020 12:13
Пропозиція ч.4.pdf
05 лютого 2020 12:13
Пропозиція ч.3.pdf
05 лютого 2020 12:13
Пропозиція ч.2.pdf
05 лютого 2020 12:13
Пропозиція ч.1.pdf
05 лютого 2020 12:13
Пропозиція ч.7.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 09:49
Електронний підпис
31 січня 2020 09:48
16.ДСТУ ISO 9001_ФАВОР_ВСІ.pdf
31 січня 2020 09:48
26.Договір сан_вет_2020.pdf
31 січня 2020 09:48
12.Мед книжки .pdf
31 січня 2020 09:48
Загальне 3.pdf
31 січня 2020 09:48
Загальне 2.pdf
31 січня 2020 09:48
5.Довідка ЄДПРОУ.pdf
31 січня 2020 09:48
7.Висновок СЕЕ ФАВОР.pdf
31 січня 2020 09:48
17.3кв.2019 Ф1. Баланс.pdf
31 січня 2020 09:48
2.Витяг з ЄДР.pdf
31 січня 2020 09:48
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Переможець 308 124,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
308 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:07
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 11:43
Доаткова угода № 1.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 16:02
Договір №42.PDF укладений
24 лютого 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: №42
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №42
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 157 597,18
UAH (в тому числі ПДВ 26 266,19 UAH)