Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби
Очікувана вартість
94 659,00 UAH
UA-2020-01-17-001064-c cb7da67419b94ed085139878c403f562
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чайка Михайло Вікторович

+380445948200 dniprouzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Чайка Михайло Вікторович
+380445948200
dniprouzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 11:30
Очікувана вартість: 94 659,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 474,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Детальний опис закупівлі наведено у додатку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пункт
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська обл., Київ, проспект Визволителів, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 січня 2020 09:27
Дата відповіді: 20 січня 2020 11:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідь на Ваше запитання міститься в додатку закупівлі.
2) В документації є вимога з обов'язком учасника вказати в ціновій пропозиції якісні та/або кількісні характеристики товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель.
3) Критерієм вибору переможця є ЦІНА за результатами аукціону. Замовник не обмежує участь у закупівлі ФОП, які не є платниками ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-17-001064-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3310610011
Дата подання: 30 січня 2020 11:17
Вимога про перегляд вашого рішення щодо нашої дискваліфікації.
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
Іван Кісіль
kisil_1@ukr.net
+380968574193
До Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва.
Код ЄДРПОУ: 03359813
Адреса: 02125 Україна Київська обл. Київ м.Київ, проспект Визволителів, 6

Вимога


Шановний Замовнику! Мене було дискваліфіковано з формулюванням, що, цитую: "Технічні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам Замовника.". Прошу надати обгрунтовану відповідь: в яких саме товарах і які характеристики - не відповідають Вашим вимогам.
Зауважую, що позиція, яку Ви зазначили у своїх вимогах "Рідке мило VitalCharm 5 літрів" - не виготовляється виробником. Також, позиція "Універсал Мускул, миючий засіб для підлоги 5 л" - не виготовляються виробником. Я запропонував товари, які фасуються по 5 л. і відповідають саме Вашим технічним вимогам, до цього ж, ми запропонували товар, який є високої якості і відомих виробників.
Стверджую, що при визначенні переможця закупівлі було порушено ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі» а саме, як мінімум: принципи максимальної економії та ефективності (нас було дискваліфіковано із значно нижчою ціною і відповідністю пропозиції Вашим вимогам); відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (нас дискваліфіковано і з нижчою ціновою пропозицією і відповідністю Вашим вимогам, а визнано переможцем закупівлі учасника із вищою ціновою пропозицією), які є обов’язковими до виконання, згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Інформую, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Також, зауважуємо, що Наказом №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» (далі – Інструкція) - передбачено звернення до замовника закупівлі, тож, керуючись п. 12. Інструкції, а саме, що: «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.»,

Вимагаю:
1. Скасувати Ваше рішення про мою дискваліфікацію.
2. В разі ігнорування чи незадоволення моєї скарги вимагаю від Вас запрошення (вимоги тощо) бути присутніми при поставці Вам товарів ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО", для забезпечення принципу відкритості та прозорості на всіх етапах закупівлі.

Кісіль Іван
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 11:43
Учасник ТОВ «АСВ-Успіх і Ко» вказав, що зазначена у ціновій пропозиції продукція знаходиться на складі організації у повному обсязі. В свою чергу, при отриманні товару не відповідного до цінової пропозиції, нами буде розірвано договір з подальшим перепроведенням закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-17-001064-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3310610011
Дата подання: 30 січня 2020 17:15
Вимога про усунення порушень
Шановний замовнику! У відповіді на нашу заяву-вимогу Ви зазначили, що у постачальника є весь товар в наявності. Яким чином у постачальника може бути товар, якого не виготовляє виробник. Тому ми і вимагали, щоб Ви на запросили на передачу Вам товару від ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО". Хоча учасник ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО і є Вашим постійним постачальником і, скоріш за все Ви йому довіряєте, проте, вимагаємо: запросити нас на момент передачі Вам товару по даній закупівлі. До цього ж, Ви не відповіли: в чому ж саме наша пропозиція не відповідає Вашим технічним вимогам. Наполягаємо переглянути Ваше рішення і прийняти неупереджене рішення щодо визначення переможця в даній закупівлі, оскільки виникає підозра, що замовником навмисно зазначено товар, якого не виготовляє виробник і у виробника немає в асортименті такого товару з такою фасовкою, як зазначив постачальник. Змушені будемо реагувати відповідно в разі, якщо замовник даної закупівлі і надалі буде ігнорувати відкритість і прозорість державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 83 038,00
UAH з ПДВ
83 038,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО" 89 985,12
UAH з ПДВ
89 985,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 93 548,64
UAH з ПДВ
93 548,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 08:49
Електронний підпис

Публічні документи

22 січня 2020 15:41
Електронний підпис
22 січня 2020 15:33
ПДВ.pdf
22 січня 2020 15:33
Лист-ліцензія.pdf
22 січня 2020 15:33
Довідка з банку.pdf
22 січня 2020 15:33
Статут 2.pdf
22 січня 2020 15:33
ПРОТОКОЛ.pdf
22 січня 2020 15:33
Лист контакти.pdf
22 січня 2020 15:33
ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf
22 січня 2020 15:33
НАКАЗ.pdf
22 січня 2020 15:33
Статут 1.pdf
22 січня 2020 15:33
Лист право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
Відхилено 83 038,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 09:14
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"
#39270655
Переможець 89 985,12
UAH з ПДВ
29 січня 2020 09:27

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСВ-УСПЕХ І КО"
#39270655
89 985,12
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 січня 2020 11:23
Коментар щодо відміни: У зв’язку із службовою запискою вх. №178 від 31.01.2020. Службову записку додаємо.